Oldal: 1 / 4 1 2 3 4 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (88 összesen)
  1. #1
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388

    AC P911 - Riverside - 05.18

    Kedves Versenyzők!

    Folytatódik a Porsche 911 RSR Bajnokság, melyben az Porsche Pack egyik legjobb gépét fogjuk közösen meghajtani!
    Most még bátran lehet csatlakozni, hiszen az eldobható 1 futam miatt most még mindenki egyenlő esélyekkel állhat rajthoz!




    NYÍLT SHAKEDOWN FUTAM: 2017.05.11

    2. Futam: Riverside (Long layout - LETÖLTÉS)
    Autók: Porsche 911 Carrera RSR 3.0 (setup, WR Setup, Riverside WR )
    Idopont: 2017.05.18. (csütörtök)
    Nevezés: futam napján este 20:00-ig (körido feltöltéséhez Masters Rank App szükséges)
    Booking: 20:45-20:50 (5 perc)
    Szabadedzés:
    20:50-21:00 (10 perc)
    Qual1: 21:00 (20 perc)
    Race1: 21:20 (30 perc)
    Az elso futam elso 10 helyezettje fordul a rajtrácson
    Race2: kb. 21:55 (30 perc)

    Rajt típusa: álló rajt (kiugrást a program bünteti)
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 99%-ról indul
    Gumi melegítők: igen
    Fizikai sérülések: 80%
    TC használat: factory
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat: 100%
    Levegő hőmérséklet: 25 fok
    Aszfalt hőmérséklet: 35 fok


    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban!!

    Éles Szerver: GTR-Masters.hu #R1, #R2, #R3
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - P911 /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló Jelszó: masters



    Indulási feltételek és egyéb infók a bajnokság fotopikjában: Porsche 911 RSR Bajnokság
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS


    Fontos!!
    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a Versenyszabályzat betartását és egymás kölcsönön tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!




    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: barcalaci84; 2017. 05. 14. 19:14.

  2. #2
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Nyílt bemelegítő futam: 2017.05.11. (csütörtök)

    Nevezés nem szükséges, a részvétel nyílt mindenki számára!

    Szabadedzés:
    20:45-21:00 (15 perc)
    Qual1:
    21:00 (15 perc)
    Race1:
    21:15 (20 perc)
    Race2:
    ~21:40 (20 perc)- Az elso futam elso 10 helyezettje fordul a rajtrácson


    Riverside a klasszikus gyors, dimbes-dombos, döntött és beláthatatlan kanyarokkal teli igazi amerikai road course-ok atyja volt. Az egyik legnagyobb kihívás, ami autóversenyzőt - bármilyen autóversenyzőt - valaha érhetett. Rendeztek itt már F1-es, NASCAR-, Indy-, és GT-futamokat is, de emellett gyakorlatilag Riverside volt a bölcsője a Can-Amnek, és rendezett Trans-Am-, IROC-, valamint gyorsulási versenyeket is.
    Utoljára módosította: barcalaci84; 2017. 05. 10. 20:59. Indoklás: datum

  3. #3
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Egy kis leírás , h milyen is egy kör itt :


    "A célegyenes vége enyhén emelkedett, és a domb teteje pont az 1-es kanyar csúcspontján volt, ezért ha ott még nem álltál a gázpedálon, akkor könnyen túlkormányzottá vált a kocsi.
    A 2-es kanyar egy másik igazán tempós kanyar volt, amelyben egy centi hely sem volt hibázni, mert volt egy kis kiszögellése: maga a jobbos előtt és után is volt egy nagyon enyhe bal hajlat. Ráadásul a 3-as kanyar egy ultragyors jobb-bal sikán volt, vagyis a pálya úgyszólván elfordult előled, ha elmérted a 2-est. A sikán maga már padlógázas volt, ahogy a 4-es kanyar, egy újabb jobb-bal, is majdnem. Utóbbiban a jobbos csúcspontján szintén volt egy kisebb emelkedő, ami miatt mindig ideges volt errefelé a kocsi; kellett neki egy ún. „biztonsági gázelvétel” (confidence lift). Az 5-öst (egy már határozottan dombnak felfele vezető balost), és az alattomos 6-ost érdemes egy kombinációként kezelni. Már az 5-ös előtti jobbra hajló rövid egyenesben elkezdtél fékezni, próbáltad megtartani a hátulját a kígyózó aszfaltcsíkon, majd hagytad motorfékkel átgurulni az 5-ösön (mivel ha ott még mindig fékezel, tuti, hogy megpördülsz), mielőtt ismét fékezni kezdtél a 6-oshoz. A 6-os kanyar egy kifelé dőlő, beláthatatlan, hegynek felfelé menő, két csúcspontos, 190 fokos hajtű volt. Emögött helyezkedett el a nagytribün, amelyről fantasztikus rálátás nyílt az Esses-re – és a 6-os kanyarban bekövetkező látványos balesetekre. Ha már megvolt az első csúcspont, akkor a nehezén túlvoltál. Folyamatosan küzdve a kitörni készülő hátsó résszel igyekeztél felérni a dombtetőre, ahol betapadt a kocsi, lepadlóztad, érintetted a második csúcspontot, és már utaztál is lefelé a dimbes-dombos egyenesben a 7-es kanyar felé. Megtévesztően kényelmes utazás volt: a 7-es egy nagyobbacska domb mögött megbújó, meredeken lefelé szálló, 180 fokos hajtű volt, teljesen beláthatatlan, emlékezetből fékeztél. Ismét egy hosszabb, dombnak felfelé vezető egyenes szakasz következett, majd a 8-as kanyar, ami a csökkenő sugarú kanyarok non plus ultrája volt: már nem lepődünk meg, hogy a kanyarbejárat a domb tetején beláthatatlan volt, de egy formaautóban itt még nem is lassítottál. Bőven benne jártál már a jobbkanyarban, tudtad, hogy a megtévesztés nagymestere, mégis olyan enyhének tűnt körről-körre, mígnem hirtelen hihetetlenül beszűkült. Valahol a szegélykő elején volt az első kanyarcsúcspont, onnan kiengedted egy kicsit, mielőtt megpróbáltad elkapni a másodikat. Ezután türelemjáték következett, vártál a kigyorsításra, ami pokoli fontos volt a több mint egymérföldes hátsó egyenes előtt – de hogy ne legyen olyan könnyű a dolgod a 8-as vége visszahajlott balra. Ha hibáztál, akkor nem csak a kigyorsítást rontottad el, hanem még ki is csúsztál, ami még nagyobb időveszteséggel járt. A hátsó egyenesben végre pihenhettél egy kicsit, és a 9-es kanyar amilyen híres volt, annyira könnyű – legalábbis a többihez képest."


  4. #4
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    a csökkenő sugarú kanyarok non plus ultrája
    Ez a szakasz valami kegyetlen

  5. #5
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    Ez a szakasz valami kegyetlen
    Szerintem az a legnehezebb kanyar a versenynaptárban...Tulajdonképpen ezért lett a Long nyomvonal, mert vétek lett volna kihagyni azt a kanyart

    UI: egy onboard videót rakhatnál fel mint múltkor ha van kedved (látom egész jó kört sikerült összerakni )

  6. #6
    Szabó Szilárd Versenyző Sziszka logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 24.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    5.322
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    S...Tulajdonképpen ezért lett a Long nyomvonal, mert vétek lett volna kihagyni azt a kanyart
    majd nézd meg hányan nem fogják úgy gondolni hogy vétek kihagyni...de ne legyen igazam...
    10 nél nem leszünk sokkal többen sztem,....
    A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!

  7. #7
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg Sziszka írta Hozzászólás megtekintése
    majd nézd meg hányan nem fogják úgy gondolni hogy vétek kihagyni...de ne legyen igazam...
    10 nél nem leszünk sokkal többen sztem,....
    ha úgy lesz ahogy a láthatatlan részben írod , akkor annak biztos nem az a kanyar lesz az oka szerintem
    ha igen akkor érdemes megfontolni , h gyorsulási versenyeket rendezzünk , mert ott kanyar sincs

    halkan megjegyzem h senki se szólt , h nem tetszene a long nyomvonal ...(te írtál h szerinted technikai probléma van vele, de ugye semmi komoly nincs ahogy írtam is neked)
    korábban viszont volt aki kifejezetten kérte h legyen a long nyomvonal..
    Utoljára módosította: barcalaci84; 2017. 05. 11. 18:53.

  8. #8
    Szabó Szilárd Versenyző Sziszka logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 24.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    5.322
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    ha úgy lesz ahogy a láthatatlan részben írod , akkor annak biztos nem az a kanyar lesz az oka szerintem
    ha igen akkor érdemes megfontolni , h gyorsulási versenyeket rendezzünk , mert ott kanyar sincs

    halkan megjegyzem h senki se szólt , h nem tetszene a long nyomvonal ...(te írtál h szerinted technikai probléma van vele, de ugye semmi komoly nincs ahogy írtam is neked)
    korábban viszont volt aki kifejezetten kérte h legyen a long nyomvonal..
    hosszú - és gyakran fájdalmas - szervezői múltam alapján megtanultam hogy a kevesebb néha több, főleg a nép szopatása terén ....
    de ezen felesleges agyalni...én örülök hogy végre van aki DÖNT ... a többit meg a makacs számok majd megmutatják, szívből remélem én fogok tévedni...
    A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!

  9. #9
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg Sziszka írta Hozzászólás megtekintése
    hosszú - és gyakran fájdalmas - szervezői múltam alapján megtanultam hogy a kevesebb néha több, főleg a nép szopatása terén ....
    de ezen felesleges agyalni...én örülök hogy végre van aki DÖNT ... a többit meg a makacs számok majd megmutatják, szívből remélem én fogok tévedni...
    őszintén megvallva én, amikor a versenynaptár tervezetet anno elküldtem , akkor Riverside úgy került bele h én csak azon a nyomvonalon mentem...
    a pályateszten Szabi a shortot állította be , h kevesebb kanyart kelljen hirtelen megtanulni az embereknek (én akkor mentem csak a shorton )
    igazából a hivatalos pályák rövidebb nyomvonalait se nagyon ismerem
    azokat én személy szerint inkább valami street bajnokság vagy funok esetén használnám...

    szóval remélem senki nem szopatásnak éli meg majd a long nyomvonalat...szimplán az volt az első gondolat eleve...

  10. #10
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    őszintén megvallva én, amikor a versenynaptár tervezetet anno elküldtem , akkor Riverside úgy került bele h én csak azon a nyomvonalon mentem...
    a pályateszten Szabi a shortot állította be , h kevesebb kanyart kelljen hirtelen megtanulni az embereknek (én akkor mentem csak a shorton )
    igazából a hivatalos pályák rövidebb nyomvonalait se nagyon ismerem
    azokat én személy szerint inkább valami street bajnokság vagy funok esetén használnám...

    szóval remélem senki nem szopatásnak éli meg majd a long nyomvonalat...szimplán az volt az első gondolat eleve...
    Nem az lenne ennek az RSR sorozatnak a lényege, hogy mindenféle segítség nélkül nehéz pályákon megyünk? Mellesleg Nord esetén sem panaszkodik senki, hogy 73 kanyart kell megtanulni

    Meg ha már pálya nehézség, akkor szerintem Bridgehampton jóval nehezebb lesz, legalábbis kobrával alig tudtam rajta kört menni 1 éve

  11. #11
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Az este forgatókönyve:

    20:40 körül a prekval szervert leállítjuk és 20:45-kor indul a Shakedown szerver

    Nevezés nem szükséges, a részvétel nyílt mindenki számára!
    Bármikor lehet csatlakozni!

    Szabadedzés:
    20:45-21:00 (15 perc)
    Qual1: 21:00 (15 perc)
    Race1:
    21:15 (20 perc)
    Race2:
    ~21:40 (20 perc)- Az elso futam elso 10 helyezettje fordul a rajtrácson


    Riverside letöltés

    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS
    Utoljára módosította: barcalaci84; 2017. 05. 11. 20:17.

  12. #12
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    szerver megy

  13. #13
    Szabó Szilárd Versenyző Sziszka logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 24.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    5.322
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    szerver megy
    majd az éles futamra állítsátok be rendesen, lécci...
    A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!

  14. #14
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg Sziszka írta Hozzászólás megtekintése
    majd az éles futamra állítsátok be rendesen, lécci...
    úgy lesz

  15. #15
    Csatay Gábor Versenyző CsG logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 20.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    476
    Nos:

    Egy gondolat a teszt verseny után. Nekem tetszik ez a pálya, de azt gondolom, hogy azok a pilóták akik pillangóval váltanak, - vagy bárhogy, mert nem is az a fontos, hogy mivel váltasz, hanem az, hogy eközben a lábad mit csinál - nos aki nem kuplungozik, azok ezen a pályán elég nagy előnyben vannak. Szerintem! Több kanyar is, de leginkább az 5-ös, ha a kis töréseket nem vesszük figyelembe, ( a hosszú, egyre szükülő jobbos, ami után egy kis balos van és a hosszúúú egyenes) pont olyan kanyar, hogy akinek két pedálja van, azok nagyon szépen kordában tutják tartani fékkel az autó seggét, és ezáltal sokkal késöbb kell fékezniük. Míg akik kuplungolnak, azok abban a kanyarban küzdenek az autóval rendesen, és ha nem akar elrepülni, akkor hamarabb fékez.
    Amúgy jó kis futam volt, kíváncsi leszek mi lesz a versenyen.....
    Utoljára módosította: CsG; 2017. 05. 11. 22:11.

  16. #16
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997

  17. #17
    Mi volt más a prequalhoz képest? Bal elöl +3psi kellett, hogy zöld legyen a guminyomás.

    A kanyart szerintem is vétek lett volna kihagyni, pedig akivel együtt mentünk, az látta, hogy egyszer sem sikerült úgy vennem, ahogy kellene. Valahogy nem éreztem úgy az autót mint prequalon, és nem bíztam benne, ezért inkább mindig szűkebbre vettem, több helyet hagyva egy esetleges hibának.

    Az utolsó 2-3 körben a tapadás is nagyon durván lecsökkent, legalábbis nálam, mindkét futamon. Majdnem fel is kenődtem az ovál falára

    Jókat csatáztunk, nagyon jól lehetett gyakorolni az együtt autózást.

    (nem tudom kit zúztam le qual alatt míg várt a box bejáratánál, bocsánat, egy pillanatra elkalandoztam, és későn kapcsoltam )

  18. #18
    Molnár Tódor Versenyző
    Csatlakozott
    2017. 02. 15.
    Város
    Tatabánya
    Üzenetek
    3
    Szervusztok!

    Érdeklődnék, hogy valakinek megvan-e a teljes replay? Főleg a második futam érdekelne, mert ott lettem az elején beforgatva és meg szeretném nézni hogy én voltam a béna vagy valaki más hibázott.
    Az első kis bakitől eltekintve egészen jónak éreztem, remélem élesen többen leszünk kicsivel.

  19. #19
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    Mi volt más a prequalhoz képest? Bal elöl +3psi kellett, hogy zöld legyen a guminyomás.

    A kanyart szerintem is vétek lett volna kihagyni, pedig akivel együtt mentünk, az látta, hogy egyszer sem sikerült úgy vennem, ahogy kellene. Valahogy nem éreztem úgy az autót mint prequalon, és nem bíztam benne, ezért inkább mindig szűkebbre vettem, több helyet hagyva egy esetleges hibának.

    Az utolsó 2-3 körben a tapadás is nagyon durván lecsökkent, legalábbis nálam, mindkét futamon. Majdnem fel is kenődtem az ovál falára

    Jókat csatáztunk, nagyon jól lehetett gyakorolni az együtt autózást.

    (nem tudom kit zúztam le qual alatt míg várt a box bejáratánál, bocsánat, egy pillanatra elkalandoztam, és későn kapcsoltam )
    A hőmérséklet ugyanaz volt úgyhogy nem tudom mit érezhettél...
    Az üzemanyag fogyasztás véletlenül 70% volt...
    Illetve itt gumizodott a pálya ,ahogy majd éles futamon is lesz

  20. #20
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    A hőmérséklet ugyanaz volt úgyhogy nem tudom mit érezhettél...
    Az üzemanyag fogyasztás véletlenül 70% volt...
    Illetve itt gumizodott a pálya ,ahogy majd éles futamon is lesz
    Hát lehet, hogy rossz setupot töltöttem be, de ezt majd holnap megnézem. Ha a hőmérséklet ugyanaz volt, akkor valami nálam nem volt jó. Két kör után ugyanis stabilan beáll 34-35psi-re a nyomás, most meg csak a szabadedzés végén láttam, hogy 30 psivel megyek, kivéve a bal hátsó, az ugyanúgy 34-35 volt, nem is értettem...

  21. #21
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg Molnár Tódor írta Hozzászólás megtekintése
    Szervusztok!

    Érdeklődnék, hogy valakinek megvan-e a teljes replay? Főleg a második futam érdekelne, mert ott lettem az elején beforgatva és meg szeretném nézni hogy én voltam a béna vagy valaki más hibázott.
    Az első kis bakitől eltekintve egészen jónak éreztem, remélem élesen többen leszünk kicsivel.
    replay

    szerintem 20 felett leszünk jövőhéten

    és itt lehet a zavarosban is halászni , hisz nagyon nehéz hiba nélkül menni...úgyhogy a konstans jó tempó talán még a szokottnál is kifizetődőbb lehet...

    oválon nekem például mindkét versenyen sérült a verda komolyan...balra húzott , illetve kisebb végsebesség volt

  22. #22
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    egy kis zenés video a tegnapi futamokról:


  23. #23
    "Fejkamerás" felvételek

    Első futam:


    Második futam:

  24. #24
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Ugyan azóta Sipos Dani már javított is rajta és valószínűleg fog is még szerintem , de itt egy jó kör Riversideból (RSR alapján WR)


    setup

    Köszönjük a setupot !

  25. #25
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.057
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    egy kis zenés video a tegnapi futamokról:
    Kár hogy pisztolylövés nem durrant el.

    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    "Fejkamerás" felvételek
    Jahogy így mész..
    Ez a sok holografikus kijelző kicsit belerondít.

Oldal: 1 / 4 1 2 3 4 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •