Azért én még ilyen videót nem láttam soha semmilyen sportközvetítésen:
https://www.facebook.com/WorldTourin...5635282869995/
Azért én még ilyen videót nem láttam soha semmilyen sportközvetítésen:
https://www.facebook.com/WorldTourin...5635282869995/
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Szerintem kifejezetten jó, hogy ilyen videók is felkerülnek. Az meg gyönyörű volt, ahogy Norbi gratulált Björk-nek és szépen el is magyarázza, hogy egyértelműen ő érdemelte meg legjobban a címet, köszönhetően a konzisztens teljesítménynek és amiért sikerült kimaradni a bajokból (biztosan Kristóf a mentora ).
Ezzel szemben az M4-en négy körrel a második futam vége felé Újvári Máté még kamikéze akcióra bíztatta Norbit, hogy akkor már legalább csak azért is előzze meg Müller-t. Aminek ugye legalább két okból is semmi értelme nem lett volna. Egy, ugyanúgy második a bajnokságban, az meg kit érdekel, hogy hányadik helyen fut be a középmezőnyben... Kettő, saját renoméját rombolja egy idióta előzési kísérlettel. A bajnok cím az év elején ment el, nem most.
Szerintem simán bajnok lehetett volna a 2. szabadedzés ideje alapján, mert több mint 1 másodperccel gyorsabb volt a legjobb időmérős eredménynél. Szóval a főfutamot már megnyerte volna, akkor minimum 7 ponttal többet szerzett volna csak ott, de Björk sebességét nézve akár többel is.
Én utána számoltam, ha csak ugyan azt a teljesítmény hozza Norbi az utolsó napon, mint Guerrieri (amire minden esélye megvolt), akkor Ő a bajnok, és még csapattársi támogatás sem kellett volna hozzá...
Mondjuk ez esetben akkor nyilván Björk és Catsburg is helyet cserél a 2. futamon, ehhez meg már kellett volna Guerrieri Norbi mögött, hogy meglegyen a bajnoki cím.
Utoljára módosította: neilszab; 2017. 12. 02. 16:10.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Lássuk be Norbi rosszkor volt rossz helyen...
Hondába ült a World Touring Citroen Championship és a VolVo Touring Car Championship idején...
innen nézve szép hogy ennyi is sikerült (engedtek?) neki..
komolyan sajnálom hogy ebben a hányadék sorozatban vesztegeti a tehetségét.
A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!
Ha a Honda komolyan akarta ezt a címet, akkor 3 Pro pilótát kellett volna indítani az egész bajnokságban a Volvóval szemben, és Michig. egy 4. autóban reklámozni.
Már a szezon előtt vicces volt ez az elképzelés, 3 a 2 ellen gyűjtögeti a pontokat
Utoljára módosította: neilszab; 2017. 12. 02. 17:59.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Miért mégis miben jobb bárkinek is ha a Volvo nyer és nem a Honda? Mégis honnan szeditek ezeket?
A Citroen meg egyszerűn dupla annyi lóvéval és 2-3x komolyabb technikával/csapattal érkezett a WTCC-be, mint előtte bárki.
Számomra az volt viszont a meglepő, hogy mennyire nem maradt semmi az előnyükből azzal, hogy kiszállt mögüle a gyár, valószínűleg ennyi számít az autón felül az azt üzemeltető csapat is. (lásd.: Huff)
Utoljára módosította: neilszab; 2017. 12. 02. 20:10.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Nem volt meglepő, ha belegondolsz a SL Racing is Citroenekkel versenyzett és sehol sem voltak a gyáriakhoz képest. Valószínű azzal a költségvetéssel és szakembergárdával a Honda/Volvo/Lada is világverő lett volna (látom egyre gondoltunk). Az autó nem lett rosszabb ennyivel, persze a többiek is fejlesztettek.
Amit viszont én másképpen látok, az Michigami. Egyértelmű volt, hogy a Honda leépít, Norbi is mondta, még jóval korábban. 2 autót akartak indítani, Michigamival pénzt kerestek, de legalábbis nem buktak és az egyéni címbe sem szólt bele. A Volvosok folyamatosan egymástól raboktak pontokat, ha ott is két pilóta van, sokkal könnyebben a dolguk.
Eseménydús szezon volt, nagyszerűt ment Norbi is, Björk is, volt dráma, siker, stb. Lesz ő még a tűz közelében, ebben biztos vagyok!
Hihetetlen, de pont ez számoltam ki én is. De mire ideértem, hogy posztoljam, te már megelőztél. Azért megosztom veletek a számításomat, ha elég hosszú is:
1. Norbi megszerzi a pole-t, azaz kap öt pontot.
2. Björk csak 1 pontot kap a rajtpozíciójáért, mert bejön elé Norbi.
3. Az első futamban minden marad, mint a valóságban, azaz Björk 10 pontot kap, Norbi kettőt.
4. A második futamban Norbi nyer Guerrieri helyett, kap 30 pontot
5. A futamon Björk negyedik lesz, mint a valóságban, hiszen ahogy Szabi is írta, Catsburg maga elé engedi. Így marad a negyedik helyért járó 16 pont.
A futam előtt a pontverseny állása: 1. Björk 255,5 pont, Norbi 249 pont
Az első nap után a pontverseny állása: 1.Björk 266,5 pont, 2. Norbi 256 pont
A második nap után a pontverseny állása: 1. Norbi 286 pont 2. Björk 282,5. Azaz Norbi simán bajnok lett volna.
De ha Guerrierit kivesszük a képletből (mert neki van fékhibája), akkor mégis csak Björk lett volna a világbajnok!
1. Norbi megszerzi a pole-t, azaz kap öt pontot.
2. Björk 2 pontot kap a negyedik rajtpozíciójáért.
3. Az első futamban minden marad, mint a valóságban, azaz Björk 10 pontot kap, Norbi kettőt.
4. A második futamban Norbi nyert, kap 30 pontot
5. A futamon Björk harmadik lesz, hiszen ahogy Szabi is írta, Catsburg maga elé engedi. Így 19 pontot kap.
Az első nap után a pontverseny állása: 1.Björk 267,5 pont, 2. Norbi 256 pont.
A második nap után a pontverseny állása: 1. Björk 286,5 pont 2. Norbi 286 pont. Ez azért elég dühítő lett volna, nem? Tétlenül néztük volna, hogy Catsburg maga elé engedi Björköt, aki így világbajnok lesz... Akkor inkább jobb, ahogy a valóságban történt!
MSI Z370 CARBON PRO | i7-8700K | 16GB DDR4 | 500GB SSD + 2x2TB HDD | MSI GTX 1080Ti GAMING X TRIO | 3440x1440 | WINDOWS 10 x64 | T300/TX | T3PA | SHH 7R | OCULUS RIFT
Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)
Közösségi könyvjelzők