Oldal: 1 / 4 1 2 3 4 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (82 összesen)
  1. #1
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388

    AC P911 - Brands Hatch - 12.20

    Kedves Versenyzők!

    Folytatódik a Porsche 911 RSR Bajnokság, harmadik helyszínűnk a legendás angol pálya, Brands Hatch!



    3. Futam: Brands Hatch GP (+8 rajtrács letöltés)
    Autók: Porsche 911 Carrera RSR 3.0 (setup1, setup2, setup3)
    Időpont: 2016.12.20. (kedd)
    Nevezés: futam napján este 20:00-ig (köridő feltöltéséhez Masters Rank app szükséges)
    Szabadedzés: 20:45-21:00 (15 perc)
    Qual1
    : 21:00 (20 perc)
    Race1: 21:20 (15 kör)
    Qual2: 21:50 (10 perc)
    Race2: 22:00 (15 kör)

    Rajt típusa: álló rajt (kiugrást a program bünteti)
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 99%-ról indul
    Gumi melegítők: igen
    Fizikai sérülések: 80%
    TC használat: factory
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat:
    100%

    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban!!

    Éles Szerver: GTR-Masters.hu #R1, #R2, #R3
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - P911 /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló Jelszó: masters



    Indulási feltételek és egyéb infók a bajnokság főtopikjában: Porsche 911 RSR Bajnokság
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS


    Fontos!!
    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a Versenyszabályzat betartását és egymás kölcsönön tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!



    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 21. 12:32. Indoklás: Helyesírái hibák javítása

  2. #2
    Fiúk, nem fut egyik GTR szerver sem?

    Gyakoroltam volna, de nem láttam a listába egyet sem! Internetem természetesen van!

  3. #3
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg Greg83 írta Hozzászólás megtekintése
    Fiúk, nem fut egyik GTR szerver sem?

    Gyakoroltam volna, de nem láttam a listába egyet sem! Internetem természetesen van!
    Én úgy látom, hogy futnak, vannak is rajtuk, illetve mai idők is vannak a prekvalban... nálad lesz vmi gubanc.
    Szűrők rendben vannak?

  4. #4
    Rozsi Sándor Versenyző Morgo logója
    Csatlakozott
    2007. 09. 04.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.403
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Én úgy látom, hogy futnak, vannak is rajtuk, illetve mai idők is vannak a prekvalban... nálad lesz vmi gubanc.
    Szűrők rendben vannak?
    18000. Derék.


  5. #5
    Nyilas Lehel Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 03. 20.
    Város
    Tárnok
    Üzenetek
    346
    Hogy őszinte legyek ez az autó spa-hoz nem teljesen illett, de itt valami hihetetlen.

    ja és itt egy setup 1.39.4-et tudtam menni vele
    Csatolt fájlok Csatolt fájlok
    Mindegy, hogy egy centivel, vagy egy mérfölddel nyersz, ha nyersz, nyersz!

  6. #6
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Én úgy látom, hogy futnak, vannak is rajtuk, illetve mai idők is vannak a prekvalban... nálad lesz vmi gubanc.
    Szűrők rendben vannak?
    Már azóta rendbe jött, először csak a Gtr-t láttam aztán utána megjavult!

  7. #7
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Up, a keddi menetnek, gyűljenek a köridők!
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 17. 18:09.

  8. #8
    Sinka Dániel Versenyző sinka logója
    Csatlakozott
    2009. 05. 08.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    804
    Idézet Eredetileg lehel6 írta Hozzászólás megtekintése
    Hogy őszinte legyek ez az autó spa-hoz nem teljesen illett, de itt valami hihetetlen.

    ja és itt egy setup 1.39.4-et tudtam menni vele
    Szuper a setup!


    Én a legjobb időmet úgy futottam hogy:
    -2 DIFI értéke 60% 60% állítottam
    -Hátulsó rugót egy clickel feljebb vettem
    -Hátul rebundot növeltem 6-7 körülire, ezzel gátolható meg az a hirtelen kitörés amikor ráhúzod a kanyarra. Feszesebb lesz a kocsinak segge a kanyar bemenet (mint asszonynak a guggolástól ).


    A kocsi nagyon tetszik olyan mintha régi GTL-es korszakba a verdák, csak egy gondom van hogy nincsen H-váltóm, ami azért sokat adna az élményhez.
    Utoljára módosította: sinka; 2016. 12. 18. 18:09.

  9. #9
    Szűcs Tamás Versenyző izitom logója
    Csatlakozott
    2014. 06. 10.
    Város
    Ecser
    Üzenetek
    799
    Megy a sör Dani!
    Ez a 6-os rebound sokkal stabilabbá tette a hátulját(bárcsak értenék a setuphoz)

  10. #10
    Nyilas Lehel Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 03. 20.
    Város
    Tárnok
    Üzenetek
    346
    Idézet Eredetileg sinka írta Hozzászólás megtekintése
    Szuper a setup!


    Én a legjobb időmet úgy futottam hogy:
    -2 DIFI értéke 60% 60% állítottam
    -Hátulsó rugót egy clickel feljebb vettem
    -Hátul rebundot növeltem 6-7 körülire, ezzel gátolható meg az a hirtelen kitörés amikor ráhúzod a kanyarra. Feszesebb lesz a kocsinak segge a kanyar bemenet (mint asszonynak a guggolástól ).


    A kocsi nagyon tetszik olyan mintha régi GTL-es korszakba a verdák, csak egy gondom van hogy nincsen H-váltóm, ami azért sokat adna az élményhez.

    Föladtad a leckét azzal az idővel nekem nem megy be 39 alá
    Kipróbáltam azokat a változtatásokat a setupban a difi nekem 40 80-on jobb a többitől talán tényleg stabilabb de nem lettem gyorsabb tőle
    Mindegy, hogy egy centivel, vagy egy mérfölddel nyersz, ha nyersz, nyersz!

  11. #11
    Rozsi Sándor Versenyző Morgo logója
    Csatlakozott
    2007. 09. 04.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.403
    Végre volt időm menni egy etapot. Azt hittem, hogy Spa kemény lesz, de ez a pálya megizzasztott rendesen. Setupot kössz, az most kellett.


  12. #12
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Idézet Eredetileg lehel6 írta Hozzászólás megtekintése
    Föladtad a leckét azzal az idővel nekem nem megy be 39 alá
    Kipróbáltam azokat a változtatásokat a setupban a difi nekem 40 80-on jobb a többitől talán tényleg stabilabb de nem lettem gyorsabb tőle
    Én 60-80-n használtam. Korábban próbáltam már a seggét a dumpokkal variálni. Próbáltam 4-6-l 5-5-l és 5-6-l is. Végül 5-5-n hajtottam. A 4-6-l az volt a bajom, hogy nem kanyarodott.... az 5-6-l meg, hogy kigyorson nem maradt a helyén.

    Az én időmben még van 2 tized... nekem. Annyit elszórtam az elején. De több nincs és ahhoz a többi ívet jól el kell találnom.

    Szép időt futottál, most bemegy 39 alá, vagy sem.... majdnem mindegy

  13. #13
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Figyelem!

    Ismét kedden érkezik a legújabb Porsche Pack és vele együtt várhatóan egy újabb AC patch!
    Javaslom kalkuláljátok bele az időtökbe a frissítést, esetleg hagyjátok bekapcsolva a gépet estére, hogy ne a futam előtt legyen ebből kapkodás...




    Az új AC verzió megjelenése este 6-7 között várható, valószínűleg a prekval szervert is átmenetileg le kell majd állítani a frissítéshez, ne hagyjátok az utolsó pillanatra a prekvalozást!

  14. #14
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg sinka írta Hozzászólás megtekintése
    Én a legjobb időmet úgy futottam hogy:
    -2 DIFI értéke 60% 60% állítottam
    -Hátulsó rugót egy clickel feljebb vettem
    -Hátul rebundot növeltem 6-7 körülire, ezzel gátolható meg az a hirtelen kitörés amikor ráhúzod a kanyarra. Feszesebb lesz a kocsinak segge a kanyar bemenet (mint asszonynak a guggolástól ).

    A kocsi nagyon tetszik olyan mintha régi GTL-es korszakba a verdák, csak egy gondom van hogy nincsen H-váltóm, ami azért sokat adna az élményhez.
    Replay-t nem dobnál fel a srácoknak a hotlap-ról?

    Köszi

  15. #15
    Sinka Dániel Versenyző sinka logója
    Csatlakozott
    2009. 05. 08.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    804
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Replay-t nem dobnál fel a srácoknak a hotlap-ról?

    Köszi
    Akartam videót csinálni, csak sajnos rosszul volt beállítva Asseto Corsában a replay és így csak az utolsó pár percet vette fel.

  16. #16
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Nekem meg van a 1:38.930 ha kell feltöltöm. Bár Dani-é 0,5 seccel jobb, de jobb mint a semmi.

  17. #17
    Idézet Eredetileg moneytoo írta Hozzászólás megtekintése
    Nekem meg van a 1:38.930 ha kell feltöltöm. Bár Dani-é 0,5 seccel jobb, de jobb mint a semmi.
    Én megköszönném, milyen segítségek vannak bekapcsolva nálad?

  18. #18
    Csatay Gábor Versenyző CsG logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 20.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    476
    Idézet Eredetileg Greg83 írta Hozzászólás megtekintése
    Én megköszönném, milyen segítségek vannak bekapcsolva nálad?
    Milyen segitsegekre gondolsz? Ez egy 1976-os auto, ebben sem ABS, sem TC nincs

    Tapatalkkal küldve az én LG-H815 eszközömről

  19. #19
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg moneytoo írta Hozzászólás megtekintése
    Nekem meg van a 1:38.930 ha kell feltöltöm. Bár Dani-é 0,5 seccel jobb, de jobb mint a semmi.
    Joe, nem is kell kérdezni, csak töltsd fel mindig kérlek vmelyik jó köröd..
    Az nem gond, hogy van még benne, mert a többieknek így is óriási segítség!

    Köszönjük!

  20. #20
    Idézet Eredetileg CsG írta Hozzászólás megtekintése
    Milyen segitsegekre gondolsz? Ez egy 1976-os auto, ebben sem ABS, sem TC nincs

    Tapatalkkal küldve az én LG-H815 eszközömről
    az egy dolog, ugye az AC-ben vannak segítségek mint auto throttle blip és társai!

  21. #21
    Idézet Eredetileg Greg83 írta Hozzászólás megtekintése
    az egy dolog, ugye az AC-ben vannak segítségek mint auto throttle blip és társai!
    Ugye nem akarjátok azt mondani, hogy ezek bekapcsolhatóak a maszterszes futamokon?!
    Én már azt is neccesnek érzem, hogy nem kötelező a H-váltó.

  22. #22
    Kókai Konrád Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 04. 04.
    Város
    BP
    Üzenetek
    216
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Ugye nem akarjátok azt mondani, hogy ezek bekapcsolhatóak a maszterszes futamokon?!
    Én már azt is neccesnek érzem, hogy nem kötelező a H-váltó.
    Hát én nem kapcsolnám be, ha be tudna váltani az AC manuál váltóval, de sajnos a H váltós modelleknél nekem nem működik a billencsváltó (öreg logi momo), tehát el se tudok indulni a kocsival, marad az automata váltó (pl. ennél a Porschenél).
    Így viszont muszáj ezeket a "segítség"eket használnom, ami konkrétan inkább nehezítés, óriási érzés ugyanis amikor óvatlan pillanatban elváltja alattad a gépet, lehet összeszedni vagy rosszabb esetben a falról levakarni a vasat.

  23. #23
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Ugye nem akarjátok azt mondani, hogy ezek bekapcsolhatóak a maszterszes futamokon?!
    Én már azt is neccesnek érzem, hogy nem kötelező a H-váltó.
    Amit le lehet tiltani szerver oldalról, az mind le van tiltva, de nem mindent lehet sajnos, például az automata váltót se, ami azért röhej, mert az automata kuplungot viszont lehet tiltani.

    Idézet Eredetileg csumidex írta Hozzászólás megtekintése
    Hát én nem kapcsolnám be, ha be tudna váltani az AC manuál váltóval, de sajnos a H váltós modelleknél nekem nem működik a billencsváltó (öreg logi momo), tehát el se tudok indulni a kocsival, marad az automata váltó (pl. ennél a Porschenél).
    Vedd ki a pipát a "Use H-shifter" menüpontból és fogsz tudni szekvenciálisan váltani, nem kell automatával menned és más help-et sem bekapcsolnod!
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 19. 17:47.

  24. #24
    Kókai Konrád Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 04. 04.
    Város
    BP
    Üzenetek
    216
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Vedd ki a pipát a "Use H-shifter" menüpontból és fogsz tudni szekvenciálisan váltani, nem kell automatával menned és más help-et sem bekapcsolnod!
    Köszönöm, valóban ezzel próbálkoztam meg először, ennél sajnos mélyebb szintű bugegyüttállás van nálam.

  25. #25
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Amit le lehet tiltani szerver oldalról, az mind le van tiltva, de nem mindent lehet sajnos, például az automata váltót se.
    Hát az ótómataváltó valóban nem igazán nevezhető segítségnek.
    Viszont mi a helyzet ezzel az autóblippel?

Oldal: 1 / 4 1 2 3 4 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •