Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (71 összesen)
  1. #1
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388

    AC Historic - Brands Hatch - 02.25

    Kedves Versenyzők!

    Folytatódik a MASTERS Historic Bajnokság, második helyszínünk a Ford Escort-tal a legendás Brands Hatch!
    Most még érdemes csatlakozni a bajnoksághoz, mivel a 2 eldobható futam miatt még senki sem késett le semmiről...



    2. Futam: Brands Hatch GP

    Időpont: 2016.02.25. (csütörtök)
    Autó:
    Ford Escort RS1600 (SETUP)
    Nevezés: futam napján este 20:00-ig (köridő feltöltéséhez Masters Rank app szükséges)
    Szabadedzés: 20:45-21:00 (15 perc)
    Qual
    : 21:00 (20 perc)
    Race: 33 kör (~60 min)

    Rajt típusa: álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul
    Gumi melegítők: igen
    Fizikai sérülések: 70%
    TC használat: factory
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat:
    100%


    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban!!

    Éles Szerver: GTR-Masters.hu #R1, #R2, #R3
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - Historic/NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló Jelszó: masters


    Indulási feltételek és egyéb infók a bajnokság főtopikjában: MASTERS Historic Bajnoskág
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS


    Fontos!!
    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a Versenyszabályzat, a fairplay betartását és egymás kölcsönön tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!
    • A futamokon a pályaelhagyásért a program automatikusan büntetést ad, ami azzal jár, hogy körön belül 1 alkalommal 35 km/h alá kell lassítani. Ezt a manővert szigorúan tilos az ideális íven végrehajtani, csak a pálya szélére lehúzódva a mezőnyt a legkisebb mértékben sem zavarva szabad kivitelezni!



    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 03. 19. 21:34.

  2. #2
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    HELP!

    Kérek hideget-meleget. Hol van ebben a körben még 5 azaz öt másodperc?
    Nem heal-toe-zok, mert nem tudok. Pontosabban attól nem hogy stabilabb lenne a féktáv, hanem minden kanyart csak bedriftelek. Próbálom inkább finomabban ráengedni a kuplungot.
    Akinek van ideje nézze meg legyen szíves, minden tanácsot meghallgatok. Úgy érzem ezzel az autóval tényleg lehet sokat tanulni vezetéstechnikailag.

    replay egy körről ezzel a setuppal

    Köszönöm előre is!

  3. #3
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Gergő 5 másodpercet nem fogsz javulni. Az tuti. Meg fogom nézni mit alkottál. A setupra ott a link az első hozzászólásban. Az kb. jó. Ha gondolod az én időmet fel tudom tölteni és meg tudod nézni. Ez 1:44 valamennyi. Ebben van kb 1 sec. mivel jelenleg ezeket a szopatós kanyarokat főleg azt a jobbost mikor nem látom hová is fogok fordulni mindig elrontom. Ezen kívül tágan, rossz íven vettem több kanyart is és még kicsit finomhangolom a verdát.

  4. #4
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    OK, töltsd fel légy szíves!
    Tudom, hogy annyit nem fogok, azzal már első lennék... Ha a hátrány felét ledolgozom már elégedett leszek.
    Próbáltam imolában azt a setupot is, Gaál Laciét is két félét, de nem tudtam velük jobb időt menni ott, mint a sajátommal. Sőt! Ha nagyon leültettem lassabb voltam. A kerékdőlésem teljesen más, mint a Lacié. Azzal a belső hőmérséklet vagy' 10 fokkal több, mint a külső. Szóval beállítottam úgy hogy stabilan tudjak menni, de biztos hogy nem ezen múlik 5 sec. Hanem szarul fékezek és rosszkor gyorsítok ki, gondolom.
    Abban a beláthatatlan jobbosban mintha engedné a belső íven vágni a kanyart 4 kerékkel fehéren kívül, de lehet csak behaluztam már tegnap este.


    Idézet Eredetileg moneytoo írta Hozzászólás megtekintése
    Gergő 5 másodpercet nem fogsz javulni. Az tuti. Meg fogom nézni mit alkottál. A setupra ott a link az első hozzászólásban. Az kb. jó. Ha gondolod az én időmet fel tudom tölteni és meg tudod nézni. Ez 1:44 valamennyi. Ebben van kb 1 sec. mivel jelenleg ezeket a szopatós kanyarokat főleg azt a jobbost mikor nem látom hová is fogok fordulni mindig elrontom. Ezen kívül tágan, rossz íven vettem több kanyart is és még kicsit finomhangolom a verdát.

  5. #5
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Idézet Eredetileg nagyge írta Hozzászólás megtekintése
    OK, töltsd fel légy szíves!
    Tudom, hogy annyit nem fogok, azzal már első lennék... Ha a hátrány felét ledolgozom már elégedett leszek.
    Próbáltam imolában azt a setupot is, Gaál Laciét is két félét, de nem tudtam velük jobb időt menni ott, mint a sajátommal. Sőt! Ha nagyon leültettem lassabb voltam. A kerékdőlésem teljesen más, mint a Lacié. Azzal a belső hőmérséklet vagy' 10 fokkal több, mint a külső. Szóval beállítottam úgy hogy stabilan tudjak menni, de biztos hogy nem ezen múlik 5 sec. Hanem szarul fékezek és rosszkor gyorsítok ki, gondolom.
    Abban a beláthatatlan jobbosban mintha engedné a belső íven vágni a kanyart 4 kerékkel fehéren kívül, de lehet csak behaluztam már tegnap este.
    Pedig jó az a beállítás. Én hasonlót gyártottam. Igazából nagyon sok mindent kipróbálok, hogy megtaláljam a számomra megfelelőt. Lacién annyit változtattam, hogy a féket hátrébb toltam és a motorféket kisebbre vettem, mert nem akart fordulni (nekem). A guminyomást 38ra rakta Laci néztem is mint hal a szatyorban, mivel én 36-l mentem a sajátomon. Azt meg már nem is mertem próbálni, mert 37-l már úgy éreztem rosszabb. Ettől függetlenül Laci beállítása jobb volt, mint az enyém és stabilabb.
    Utoljára módosította: moneytoo; 2016. 02. 22. 16:23.

  6. #6
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Idézet Eredetileg nagyge írta Hozzászólás megtekintése
    HELP!

    Kérek hideget-meleget. Hol van ebben a körben még 5 azaz öt másodperc?
    Nem heal-toe-zok, mert nem tudok. Pontosabban attól nem hogy stabilabb lenne a féktáv, hanem minden kanyart csak bedriftelek. Próbálom inkább finomabban ráengedni a kuplungot.
    Akinek van ideje nézze meg legyen szíves, minden tanácsot meghallgatok. Úgy érzem ezzel az autóval tényleg lehet sokat tanulni vezetéstechnikailag.

    replay egy körről ezzel a setuppal

    Köszönöm előre is!
    Végignéztem. Többször is. Alapvetően rosszak a kigyorsításaid, mert nem jó íven vagy és nincs a hátsó kerekeden elég tapadás. Vagy kemény a futód, vagy nagyon durván gyorsítasz ki. Vagy mindkettő. Elpörög a kerék, hallani - így megy az idő. Durván kezeled a kormányt - rángatod. Nem használod a pálya teljes szélességét, középről fordulsz több helyen is. A második kanyarban, mikor a híd alatt átmész utána kétszer fogod meg az ívet, egyszer szűken,majd korrigálod és utána kanyarodsz jól - jobban. Ja és billeg az autód. Vagy puha a futód, vagy magas a has nem tudom.

    A beállításod nem néztem meg. Laci beállítása ahogy van jó. Lehet rajta finomítani, de jó. Azt használd. Nem ismered még a pályát, menjél rajta még. Majd szépen jön az idő is. Szólj ha tudok segíteni bármiben.

  7. #7
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    Köszönöm!
    Azóta mentem még jó pár kört és sikerült is javítanom 1,5s-et. Viszont akkor újra kipróbálom a Laci setupját, azzal mire megyek. Valószínűleg igen, még terheletlen a hátulja ezért sokszor keresztbe jövök ki a kanyarból. Hogyan terhelsz hátra? Óvatosabban adod rá a gázt?
    A heves kormánykezelés a béna fékezésem, H váltós megcsúszások, és a korai kigyorsítással mind összefügg akkor. Elvileg nem így vezetek, nem ez a stílusom, csak másképp nem bírok az úton maradni...

    Idézet Eredetileg moneytoo írta Hozzászólás megtekintése
    Végignéztem. Többször is. Alapvetően rosszak a kigyorsításaid, mert nem jó íven vagy és nincs a hátsó kerekeden elég tapadás. Vagy kemény a futód, vagy nagyon durván gyorsítasz ki. Vagy mindkettő. Elpörög a kerék, hallani - így megy az idő. Durván kezeled a kormányt - rángatod. Nem használod a pálya teljes szélességét, középről fordulsz több helyen is. A második kanyarban, mikor a híd alatt átmész utána kétszer fogod meg az ívet, egyszer szűken,majd korrigálod és utána kanyarodsz jól - jobban. Ja és billeg az autód. Vagy puha a futód, vagy magas a has nem tudom.

    A beállításod nem néztem meg. Laci beállítása ahogy van jó. Lehet rajta finomítani, de jó. Azt használd. Nem ismered még a pályát, menjél rajta még. Majd szépen jön az idő is. Szólj ha tudok segíteni bármiben.

  8. #8
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Szerintem kemény a hátulja. Laci is és én is a legpuhábbra állítottuk. Meg legalacsonyabbra. Nézd csak meg hogy lóg a segge az autónak. A gázadás és a kanyarodás is finom mozdulat, nem hirtelen. Ha hirtelen kormányzol billegni fog, ha hirtelen rálépsz, elpörög. Finoman. Elég ha kigyorson az egyik oldal pörög el, máris stabilitást vesztettél meg rengeteg időt, mert füstbe megy az egész. Ezért fontos a difi jó beállítása. A féknél szintén fontos, de még ott azt is befolyásolja, hogy milyen könnyen fordul az autód. Meg még egy rakat dolog.

    Szerintem most még hagynod kéne a H váltót. Elsőre érezz rá, aztán nehezíts magadnak. Tanuld meg a pályát és használd teljes széltében. Ja mikor visszaváltasz gázt adjál! Vannak olyan kanyarok, hogy a féket és a gázt is nyomom. Azt nem tudom mikor meg mennyit, csak érzésre, mert akkor stabilabb. Most délután mentem megint pár kört és futottam 1:43 végét. De ebben még mindig van igen sok. Az ívek elég jók már, de még próbálom faragni a beállítást is, mert letolja az orrát mindig (mert puha a segge). Sajnos nem vettem fel a kört. A lényeg, hogy gyakorolj, és tudd a pályát. Ez a legfontosabb. Ez után tudod csak beállítani az autód magadra. Ha nem ismered a pályát nem tudsz ugyan olyan köröket futni és nem fogod érezni a különbséget sem. Ezt kell megértened. Mikor állítod az autót, akkor javaslom, hogy egyesével mindig. Akkor tudod eldönteni, hogy ez most a jó irány vagy sem. Minden beállítás összefügg majdnem mindennel, azaz ha egy valamit változtatsz az hatással van a többi dologra is. És minden beállítás kompromisszum.

  9. #9
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    A versenytáv várhatóan 33 kör lesz. Még próbálgatom.

  10. #10
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Ha van rá igény feltöltöm, a jelenlegi köröm 1:43,7xx. Nem tökéletes, de az ívek féktávok, kigyorsok látszanak, tanulhatóak.

  11. #11
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg moneytoo írta Hozzászólás megtekintése
    Ha van rá igény feltöltöm, a jelenlegi köröm 1:43,7xx. Nem tökéletes, de az ívek féktávok, kigyorsok látszanak, tanulhatóak.
    Replay és setup páros jöhet - biztosan másokank is hasznos - de nekem mindenképp nagyon jól jönne, mert valamit nagyon rosszul csinálok

    Köszi.

  12. #12
    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    Replay és setup páros jöhet - biztosan másokank is hasznos - de nekem mindenképp nagyon jól jönne, mert valamit nagyon rosszul csinálok

    Köszi.
    Hátha segít, Gaál Laci szetapját elől is teljesen leengedve, max kemény első rugókkal, difi nekem mindkét irány max.

    Eleje lemaradt, későn kapcsol be a stream.
    https://www.youtube.com/watch?v=iIhi_gQVDzM

  13. #13

    Setup

    Nem az enyém a legjobb idő, de számomra ez a legstabilabb, legjobban forduló, hátsó kerekeket kevésbé elkaparó setup. Gaál László setupján módosítottam egy picit, hátha másnak is bejön. Jó körözést!

    https://www.dropbox.com/s/e11ezf23gcomfvh/Brands%20Hatch%20qual.ini?dl=0


  14. #14
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Na akkor nem töltöm fel, van itt minden. A setup Lacié, azon alig változtattam. A difit máshogy állítottam, mert nem kanyarodott, a féket hátra húztam, hogy a seggével tudják játszani.

  15. #15
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    Idézet Eredetileg moneytoo írta Hozzászólás megtekintése
    Na akkor nem töltöm fel, van itt minden. A setup Lacié, azon alig változtattam. A difit máshogy állítottam, mert nem kanyarodott, a féket hátra húztam, hogy a seggével tudják játszani.
    Azért töltsd fel légy szíves! Setuppal együtt plíz. Nekem segítettek a tanácsaid.

  16. #16
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    Ok. Du-n este feltöltöm.

  17. #17

  18. #18
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    A verseny táv 33 kör lesz a mostani futamon.
    Kiírtam az első hozzászólásban

  19. #19
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    Most nézem, hogy ezúttal nem 2x30 perc lesz? Miért változott ez menet közben?

    Edit: jah, hogy a kiírásban is már így van. Akkor írjátok légy szíves oda a versenynaptárban a pályák mellé, hogy melyik mennyi lesz, ne legyen random. kösziiii
    Utoljára módosította: nagyge; 2016. 02. 25. 09:05.

  20. #20
    Idézet Eredetileg nagyge írta Hozzászólás megtekintése
    Most nézem, hogy ezúttal nem 2x30 perc lesz? Miért változott ez menet közben?
    Nem valtozott, minden 2.helyszinen 1 oras futamok vannak

  21. #21
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    Idézet Eredetileg kemenyakos írta Hozzászólás megtekintése
    Nem valtozott, minden 2.helyszinen 1 oras futamok vannak
    Én csak azt látom, hogy "lesznek". Nem azt, hogy minden 2. vagy 3. az lesz.

  22. #22
    Idézet Eredetileg nagyge írta Hozzászólás megtekintése
    Én csak azt látom, hogy "lesznek". Nem azt, hogy minden 2. vagy 3. az lesz.
    Versenynaptarban lathatod oket

  23. #23
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    Idézet Eredetileg kemenyakos írta Hozzászólás megtekintése
    Versenynaptarban lathatod oket
    Lehet, hogy én vagyok vak, de nincs oda írva, hogy melyik mennyi lesz. Lehet, hogy egy 60-as lesz, utána meg az összes 90-es? Vagy mi?
    Na mindegy nem hergelem magam. Többek között ezért nem szeretek GT-ben sem elindulni, mert a f.sz.m akar 90 percig szenvedni egy rajtnál szarrá zúzott ganéra hajtott gumival szerelt autóban. Biztos fasza lesz a kettes szerveren 10 emberrel egy órán át körözni. Wasevör.



    A 9 fordulós bajnokág során a Ford Escort-ot, a Ford GT40-et és a AC Cobra-t fogjuk 3-3-3 futamon jó alaposan meghajtani, a futamok között lesz 2 x 30, 60, és 90 perces versenytáv is! Lesz lehetőség egyedi festések használatára, valamint csapatokat alakítani és az egyéni mellett a csapatbajnoki címért is harcba szállni!

    Nyílt bemelegítő futam: AC Historic - SHAKEDOWN futam!!

    Versenynaptár:

    1. futam: 02.11 - 21:00 - Imola: az 1. futam topikja
    2. futam: 02.25 - 21:00 - Brands Hatch: a 2. futam topikja
    3. futam: 03.10 - 21:00 - Donington
    4. futam: 03.24 - 21:00 - Monza
    5. futam: 04.07 - 21:00 - Silverstone
    6. futam: 04.21 - 21:00 - Road America
    7. futam: 05.05 - 21:00 - Bridgehampton
    8. futam: 05.19 - 21:00 - Nordschleife
    9. futam: 06.02 - 21:00 - Spa-Francorchamps

  24. #24

  25. #25
    Horváth József Versenyző
    Csatlakozott
    2010. 11. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.181
    A bajnokságban 3 autó szerepel. Minden autóval lesz 2*30, 60 és 90 perces futam is. Mindegyik más jellegű, van aki ezt van aki azt szereti. Az első futam mindig 2*30perces a második 60 és a harmadik 90 perces lesz.

Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •