Oldal: 2 / 4 ElsőElső 1 2 3 4 UtolsóUtolsó
Találatok: 26 - 50 (82 összesen)
  1. #26
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Hát az ótómataváltó valóban nem igazán nevezhető segítségnek.
    Viszont mi a helyzet ezzel az autóblippel?
    Nem lehet tiltani szerver oldalról.

    Idézet Eredetileg csumidex írta Hozzászólás megtekintése
    Köszönöm, valóban ezzel próbálkoztam meg először, ennél sajnos mélyebb szintű bugegyüttállás van nálam.
    Nem értem, ez teljesen kormány független dolog, bármelyik gombra teheted a le- és fel váltást, biztos vagyok benne, hogy működnie kell bármilyen autóval.
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 19. 18:09.

  2. #27
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Nem lehet tiltani szerver oldalról.
    És még mit nem lehet? Csak, hogy tudjuk.

  3. #28
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    És még mit nem lehet? Csak, hogy tudjuk.
    Inkább azt írom le mit lehet szerver oldalról állítani:

    FUEL_RATE=100
    DAMAGE_MULTIPLIER=80
    TYRE_WEAR_RATE=100
    ALLOWED_TYRES_OUT=2
    ABS_ALLOWED=0
    TC_ALLOWED=0
    START_RULE=2
    MAX_CONTACTS_PER_KM=100
    STABILITY_ALLOWED=0
    AUTOCLUTCH_ALLOWED=0
    TYRE_BLANKETS_ALLOWED=1
    FORCE_VIRTUAL_MIRROR=0
    LEGAL_TYRES=



    De nem igazán értem a kérdést.... felmész szerverre és egyből tudni fogod, mint lehet és mit nem...

  4. #29
    Csatay Gábor Versenyző CsG logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 20.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    476
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Én már azt is neccesnek érzem, hogy nem kötelező a H-váltó.
    A szivembol szolsz...


    Tapatalkkal küldve az én LG-H815 eszközömről

  5. #30
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Ugye nem akarjátok azt mondani, hogy ezek bekapcsolhatóak a maszterszes futamokon?!
    Én már azt is neccesnek érzem, hogy nem kötelező a H-váltó.
    Bekapcsolhatóak, de van hogy az "auto blip" csak ront a helyzeten.
    Az "auto clutch" meg ugye érdekes kérdés mert anélkül low-end kormánnyal (2 pedálos) nem is lehetne játszani.

    H váltó szintén: nem mindenkinek van ám olyan.
    (mondjuk mióta nekem van, eszembe nem jut nem azzal menni, ha az autóban is az van)

  6. #31
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Inkább azt írom le mit lehet szerver oldalról állítani:

    FUEL_RATE=100
    DAMAGE_MULTIPLIER=80
    TYRE_WEAR_RATE=100
    ALLOWED_TYRES_OUT=2
    ABS_ALLOWED=0
    TC_ALLOWED=0
    START_RULE=2
    MAX_CONTACTS_PER_KM=100
    STABILITY_ALLOWED=0
    AUTOCLUTCH_ALLOWED=0
    TYRE_BLANKETS_ALLOWED=1
    FORCE_VIRTUAL_MIRROR=0
    LEGAL_TYRES=
    Tehát lehetne akár kontrollerrel vagy billentyűvel is vezetni? - csak azért érdekes, mert azokban alapból van "rássegítés".

  7. #32
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    De nem igazán értem a kérdést.... felmész szerverre és egyből tudni fogod, mint lehet és mit nem...
    Őszintén megmondom, hogy nem szokott csíteken járni az agyam.
    Az érdekel csak, hogy hogy tud minél getrílebb meg immerzívebb lenni.
    A "help"-ekkel eddig annyit foglalkoztam csak, hogy amikor először elindítottam az AC-t, kikapcsoltam az összeset.

  8. #33
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    Az "auto clutch" meg ugye érdekes kérdés mert anélkül low-end kormánnyal (2 pedálos) nem is lehetne játszani.
    Miért ne lehetne?
    Kuplung csak akkor kell, ha H váltóval tolod, szeki módban nem kéri.

    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    Tehát lehetne akár kontrollerrel vagy billentyűvel is vezetni? - csak azért érdekes, mert azokban alapból van "rássegítés".
    Soha semmilyen általunk használt szimulátorban nem lehetett még beállítani a kötelező kormány használatot.
    Nem mintha túl sokan próbálkoztak volna eddig nálunk bármi mással, meg azért látszik az a kocsi mozgásán....
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 19. 18:31.

  9. #34
    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    H váltó szintén: nem mindenkinek van ám olyan.
    Én se úgy születtem, hogy vót...

  10. #35
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Miért ne lehetne?
    Kuplung csak akkor kell, ha H váltóval tolod, szeki módban nem kéri.
    Tehát olyankor az "auto clutch" = on

  11. #36
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Soha semmilyen általunk használt szimulátorban nem lehetett még beállítani a kötelező kormány használatot.
    Nem mintha túl sokan próbálkoztak volna eddig nálunk bármi mással, meg azért látszik az a kocsi mozgásán....
    Ha korlátozni nem is lehet, de hogy ki mit használ, az látni.
    RSR Live, (és egyéb leaderboard app) akár a kormány típusát is megmondják.

  12. #37
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    Tehát olyankor az "auto clutch" = on
    Nem, legalábbis nem te állítod és nem lehet letiltani sem, hiába kapcsolod ki magadnak, vagy van letiltva a szerveren.
    Az is lehet, hogy az egy tök más funkció, vagy tök más elven működik.

  13. #38
    Sinka Dániel Versenyző sinka logója
    Csatlakozott
    2009. 05. 08.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    804
    Tudtommal szekis váltóval lassabban lehet sebességet váltani, mint H-váltóval. Ebből kifolyólag váltásoknál hátrányba kerül aki nem H-változik, az már egy más tészta, hogy vezetéstechnikailag nehezebb H-váltóval menni.

    De alapvetően egy jó technikával itt és iracingbe is H-váltó gyorsabb a fentebb említett előnye miatt, ezért szerintem nem nevezhető csalásnak a szekis váltó, mert előnybe nem kerül vele az illető.

  14. #39
    Idézet Eredetileg sinka írta Hozzászólás megtekintése
    Tudtommal szekis váltóval lassabban lehet sebességet váltani, mint H-váltóval. Ebből kifolyólag váltásoknál hátrányba kerül aki nem H-változik, az már egy más tészta, hogy vezetéstechnikailag nehezebb H-váltóval menni.

    De alapvetően egy jó technikával itt és iracingbe is H-váltó gyorsabb a fentebb említett előnye miatt, ezért szerintem nem nevezhető csalásnak a szekis váltó, mert előnybe nem kerül vele az illető.
    Csalásnak nyilván nem nevezhető, ha a szabályok és a program engedi - legalábbis "jogi értelemben". Inkább arról van szó, hogy, efféle kiskapukat, könnyítéseket keresni, az inkább az e-sport kategóriája, mint a szimulátorozásé, tehát innentől akár nídforszpíddel is lehetne, vagy máriókárttal, nincs szükség hozzá az AC-re. Amúgy az, hogy gyorsabb-e vagy sem, az engem speciel nem annyira érdekel, mint ahogy egy lövöldében sem azért idegesít, ha valaki aimbot-ot, vagy wallhack-et, használ, mert úgy "eredményesebb". Az ilyesmi az immerziót teszi tönkre, ami viszont minden játék alapja. Nyilván jelen esetben azért az enyémet nem annyira, bár egy kicsit zavar ha tudom, hogy van olyan, aki "nem rendesen csinálja". Viszont a sajátját, azt eléggé. Nem az a bajom, hogy gázfröccsös visszaváltások nélkül könnyebb az élete, hanem, hogy nem tudja, mit hagy ki. Élőben bizonyára igazi őrület egy ilyen nojnelfet vezetni, de azért a szobai lehetőségekkel is elég mámorító pakolgatni neki. És ezért igazából csak nem nagyon értem. Persze nem arról beszélek, ha valaki nem tudja éppenséggel megoldani - a G27 kihalásával nem is olyan egyszerű ezt mostanában viszonylag épelméjű áron összehozni. Ami igazán feldolgozhatatlan számomra, ha valakinek amúgy ott van, de mégsem használja. Ugyanis már kiderült, hogy ilyen is van.
    Pedig nincs is szebb, mint a nagy izgalomban ötös helyett hármasba rakni az első körben, ahogy azt a legutóbbi futamon tettem...

  15. #40
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Nem az a bajom, hogy gázfröccsös visszaváltások nélkül könnyebb az élete, hanem, hogy nem tudja, mit hagy ki. És ezért igazából csak nem nagyon értem. Persze nem arról beszélek, ha valaki nem tudja éppenséggel megoldani. Ami igazán feldolgozhatatlan számomra, ha valakinek amúgy ott van, de mégsem használja. Ugyanis már kiderült, hogy ilyen is van.
    Én meg erről azt gondolom, hogy ez mindenkinek a magánügye, hogy ki mit hogy használ és senkinek semmi köze hozzá.
    Szerintem mindenki foglalkozzon elsősorban saját magával és bárhogy is tolja, ne legyen emiatt rossz érzése, "mindenki úgy élvez, ahogy tud"
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 20. 09:07.

  16. #41
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Én meg erről azt gondolom, hogy ez mindenkinek a magánügye, hogy ki mit hogy használ és senkinek semmi köze hozzá. Szerintem mindenki foglalkozzon elsősorban saját magával és bárhogy is tolja, ne legyen emiatt rossz érzése, "mindenki úgy élvez, ahogy tud"
    Akár egyet is érthetnék ezzel, ha nem tapasztaltam volna még, hogyan szól bele adott esetben a közös élvezés ügyébe ez a szemléletbeli különbség. A mód-pályákkal kapcsolatos vitákra gondolok, amikor is a rendesen megcsinált huplik, és az a plusz dimenzió, amit ezek a tapadásban, és emiatt fékezésben, kigyorsításban jelentenek (és amik egyébként jobbára csak a legigénytelenebb kopipészt konverziókból hiányoznak), így van elintézve: "...azt meg csak kibírom vhogy, ha nem rázza szénné a kormány a kezem a futamon " És szerintem az nem baj, ha legalább egy kicsi kényelmetlen érzése van annak, aki amúgy "HC-szimes"-nek tartja magát, csak a váltót nincs kedve fölrakni. RSRlive-on is vannak egész veszett idők kontrollerrel, és persze, hogy az ő dolga, ha ő ezt élvezi, de attól még más kategóriába tartozik, mint a kormányos/kuplungos/H-váltós, "segítségek" nélküli idők. Vagy talán ezt titkos személyes adatként kéne kezelni, hogy ő jobban érezze magát?! Nyilván az se baj, ha valaki nem tartja magát "HC"-nak, az viszont már nem mindegy, hogy egy liga minek tartja magát, milyen irányultságot képvisel, és ha ez valamilyen szinten el van döntve, akkor - ha már tiltani nincs mód bizonyos dolgokat - legalább preferáció szintjén ehhez is igazodik.
    Utoljára módosította: croatianus; 2016. 12. 20. 14:34.

  17. #42
    Szűcs Tamás Versenyző izitom logója
    Csatlakozott
    2014. 06. 10.
    Város
    Ecser
    Üzenetek
    799
    Az a baj hogy "nem jogi értelemben" te is csalsz, hacsak nincs épített kormányod ami 1-1-ben tudja a kormányerőt, nincs mozgó cockpited ami szét ráz vezetés közben (és ettől lassulsz), nincs beton kemény pedálsorod mint egy igazi versenyautóban (és két kör után beáll a vádlid), stb. ezek mind növelik az immerziót, de ez alapján elég karcsú mezőnyt lehetne összeszedni.
    Egy online ligában nem lehet kikötni, még önkéntes alapon sem, hogy mindenkinek azonos hardvere legyen, pláne ilyen létszámnál.
    Az az igazság én is csalok, én Oculus-szal megyek, és bizony egy éles kanyarban sokkal jobb oldalra nézni, hogy hol lehet a kanyar csúcspont, mint 1 monitorral begyakorolni akármilyen FOV-val.
    De a legnagyobb baj az, ha Sinka Daninak éppen lenne most H váltója, még gyorsabb lenne, én azon nem akarok idegeskedni, hogy tud valaki bemenni esetleg 1.38 alá.
    Senki nem attól lesz HC szimes, hogy egy műanyag pedálon tud-e heel and toe-zni.

  18. #43
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Nyilván az se baj, ha valaki nem tartja magát "HC"-nak, az viszont már nem mindegy, hogy egy liga minek tartja magát, milyen irányultságot képvisel, és ha ez valamilyen szinten el van döntve, akkor - ha már tiltani nincs mód bizonyos dolgokat - legalább preferáció szintjén ehhez is igazodik.
    Épp azért mert nincs tiltva, ezért nem kell senkinek semmihez igazodnia. Majd ha lesz mód a tiltására vminek, akkor majd elgondolkozunk róla, hogy betiltsuk-e vagy sem és akkor majd aki nem akar úgy jönni, az majd nem jön. De addig mindenki menjen úgy, ahogy a jelenlegi szabályok szerint neki a legjobb, kár ebből értelmetlen elvárásokat, meg lelki terrort csinálni.

  19. #44
    Rozsi Sándor Versenyző Morgo logója
    Csatlakozott
    2007. 09. 04.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.403
    Nálam frissült, gondolom azért nem tudok belépni.


  20. #45
    Mihályi Zoltán Versenyző Mizo logója
    Csatlakozott
    2013. 08. 13.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    310
    Idézet Eredetileg Morgo írta Hozzászólás megtekintése
    Nálam frissült, gondolom azért nem tudok belépni.
    Jaja, nálam is frissült, nekem sem sikerült belépnem.
    Asrock 880G Extreme 3 | AMD Phenom II X4 965 (3.4GHz) | Corsair XMS3 8GB (2x4GB) | Sapphire Radeon HD 6950 2GB | Corsair TX650 v2 | Samsung BX2231 | Logitech G27

  21. #46
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg Morgo írta Hozzászólás megtekintése
    Nálam frissült, gondolom azért nem tudok belépni.
    Igen, ezért, intézem....kis türelmet.

  22. #47
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Igen, ezért, intézem....kis türelmet.
    Újra elérhető a prekval szerver!

    Figyelem, lehetséges, hogy a változások érintették a gumifizikát is, ami hatással lehet az autó viselkedésére!

  23. #48
    Rozsi Sándor Versenyző Morgo logója
    Csatlakozott
    2007. 09. 04.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.403
    Szerintem "eldobóssabb" lett, úgyhogy vigyázni.


  24. #49
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    De addig mindenki menjen úgy, ahogy a jelenlegi szabályok szerint neki a legjobb, kár ebből értelmetlen elvárásokat, meg lelki terrort csinálni.

    <Flame>
    Bezzeg a belső, külső, vagy a motorháztető nézetből....
    </Flame>

  25. #50
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Futamtáv: 2 x 15 kör

    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    Bezzeg a belső, külső, vagy a motorháztető nézetből....
    Igen, mivel sem tiltani, sem ellenőrizni nem tudjuk, így mindenki úgy megy, ahogy neki jó!
    Ha majd lehet tiltani, az első dolgom lesz a szerveren beállítani.

Oldal: 2 / 4 ElsőElső 1 2 3 4 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •