Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 19. 18:09.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Inkább azt írom le mit lehet szerver oldalról állítani:
FUEL_RATE=100
DAMAGE_MULTIPLIER=80
TYRE_WEAR_RATE=100
ALLOWED_TYRES_OUT=2
ABS_ALLOWED=0
TC_ALLOWED=0
START_RULE=2
MAX_CONTACTS_PER_KM=100
STABILITY_ALLOWED=0
AUTOCLUTCH_ALLOWED=0
TYRE_BLANKETS_ALLOWED=1
FORCE_VIRTUAL_MIRROR=0
LEGAL_TYRES=
De nem igazán értem a kérdést.... felmész szerverre és egyből tudni fogod, mint lehet és mit nem...
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Bekapcsolhatóak, de van hogy az "auto blip" csak ront a helyzeten.
Az "auto clutch" meg ugye érdekes kérdés mert anélkül low-end kormánnyal (2 pedálos) nem is lehetne játszani.
H váltó szintén: nem mindenkinek van ám olyan.
(mondjuk mióta nekem van, eszembe nem jut nem azzal menni, ha az autóban is az van)
Miért ne lehetne?
Kuplung csak akkor kell, ha H váltóval tolod, szeki módban nem kéri.
Soha semmilyen általunk használt szimulátorban nem lehetett még beállítani a kötelező kormány használatot.
Nem mintha túl sokan próbálkoztak volna eddig nálunk bármi mással, meg azért látszik az a kocsi mozgásán....
Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 19. 18:31.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Tudtommal szekis váltóval lassabban lehet sebességet váltani, mint H-váltóval. Ebből kifolyólag váltásoknál hátrányba kerül aki nem H-változik, az már egy más tészta, hogy vezetéstechnikailag nehezebb H-váltóval menni.
De alapvetően egy jó technikával itt és iracingbe is H-váltó gyorsabb a fentebb említett előnye miatt, ezért szerintem nem nevezhető csalásnak a szekis váltó, mert előnybe nem kerül vele az illető.
Csalásnak nyilván nem nevezhető, ha a szabályok és a program engedi - legalábbis "jogi értelemben". Inkább arról van szó, hogy, efféle kiskapukat, könnyítéseket keresni, az inkább az e-sport kategóriája, mint a szimulátorozásé, tehát innentől akár nídforszpíddel is lehetne, vagy máriókárttal, nincs szükség hozzá az AC-re. Amúgy az, hogy gyorsabb-e vagy sem, az engem speciel nem annyira érdekel, mint ahogy egy lövöldében sem azért idegesít, ha valaki aimbot-ot, vagy wallhack-et, használ, mert úgy "eredményesebb". Az ilyesmi az immerziót teszi tönkre, ami viszont minden játék alapja. Nyilván jelen esetben azért az enyémet nem annyira, bár egy kicsit zavar ha tudom, hogy van olyan, aki "nem rendesen csinálja". Viszont a sajátját, azt eléggé. Nem az a bajom, hogy gázfröccsös visszaváltások nélkül könnyebb az élete, hanem, hogy nem tudja, mit hagy ki. Élőben bizonyára igazi őrület egy ilyen nojnelfet vezetni, de azért a szobai lehetőségekkel is elég mámorító pakolgatni neki. És ezért igazából csak nem nagyon értem. Persze nem arról beszélek, ha valaki nem tudja éppenséggel megoldani - a G27 kihalásával nem is olyan egyszerű ezt mostanában viszonylag épelméjű áron összehozni. Ami igazán feldolgozhatatlan számomra, ha valakinek amúgy ott van, de mégsem használja. Ugyanis már kiderült, hogy ilyen is van.
Pedig nincs is szebb, mint a nagy izgalomban ötös helyett hármasba rakni az első körben, ahogy azt a legutóbbi futamon tettem...
Utoljára módosította: neilszab; 2016. 12. 20. 09:07.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Akár egyet is érthetnék ezzel, ha nem tapasztaltam volna még, hogyan szól bele adott esetben a közös élvezés ügyébe ez a szemléletbeli különbség. A mód-pályákkal kapcsolatos vitákra gondolok, amikor is a rendesen megcsinált huplik, és az a plusz dimenzió, amit ezek a tapadásban, és emiatt fékezésben, kigyorsításban jelentenek (és amik egyébként jobbára csak a legigénytelenebb kopipészt konverziókból hiányoznak), így van elintézve: "...azt meg csak kibírom vhogy, ha nem rázza szénné a kormány a kezem a futamon " És szerintem az nem baj, ha legalább egy kicsi kényelmetlen érzése van annak, aki amúgy "HC-szimes"-nek tartja magát, csak a váltót nincs kedve fölrakni. RSRlive-on is vannak egész veszett idők kontrollerrel, és persze, hogy az ő dolga, ha ő ezt élvezi, de attól még más kategóriába tartozik, mint a kormányos/kuplungos/H-váltós, "segítségek" nélküli idők. Vagy talán ezt titkos személyes adatként kéne kezelni, hogy ő jobban érezze magát?! Nyilván az se baj, ha valaki nem tartja magát "HC"-nak, az viszont már nem mindegy, hogy egy liga minek tartja magát, milyen irányultságot képvisel, és ha ez valamilyen szinten el van döntve, akkor - ha már tiltani nincs mód bizonyos dolgokat - legalább preferáció szintjén ehhez is igazodik.
Utoljára módosította: croatianus; 2016. 12. 20. 14:34.
Az a baj hogy "nem jogi értelemben" te is csalsz, hacsak nincs épített kormányod ami 1-1-ben tudja a kormányerőt, nincs mozgó cockpited ami szét ráz vezetés közben (és ettől lassulsz), nincs beton kemény pedálsorod mint egy igazi versenyautóban (és két kör után beáll a vádlid), stb. ezek mind növelik az immerziót, de ez alapján elég karcsú mezőnyt lehetne összeszedni.
Egy online ligában nem lehet kikötni, még önkéntes alapon sem, hogy mindenkinek azonos hardvere legyen, pláne ilyen létszámnál.
Az az igazság én is csalok, én Oculus-szal megyek, és bizony egy éles kanyarban sokkal jobb oldalra nézni, hogy hol lehet a kanyar csúcspont, mint 1 monitorral begyakorolni akármilyen FOV-val.
De a legnagyobb baj az, ha Sinka Daninak éppen lenne most H váltója, még gyorsabb lenne, én azon nem akarok idegeskedni, hogy tud valaki bemenni esetleg 1.38 alá.
Senki nem attól lesz HC szimes, hogy egy műanyag pedálon tud-e heel and toe-zni.
Épp azért mert nincs tiltva, ezért nem kell senkinek semmihez igazodnia. Majd ha lesz mód a tiltására vminek, akkor majd elgondolkozunk róla, hogy betiltsuk-e vagy sem és akkor majd aki nem akar úgy jönni, az majd nem jön. De addig mindenki menjen úgy, ahogy a jelenlegi szabályok szerint neki a legjobb, kár ebből értelmetlen elvárásokat, meg lelki terrort csinálni.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Nálam frissült, gondolom azért nem tudok belépni.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Szerintem "eldobóssabb" lett, úgyhogy vigyázni.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)
Közösségi könyvjelzők