Ma este lesz egy interjú a racedepartmenten az ACC-ről:
http://www.racedepartment.com/thread...-today.148120/
Ma este lesz egy interjú a racedepartmenten az ACC-ről:
http://www.racedepartment.com/thread...-today.148120/
Itt az RD-s interjú, sok új infóval, tört angolosan:
- Teljes 18, majd 19-es széria
- Hivatalos minden autó, pálya
- Tireflex, tovább javított fizika
- Mégtöbb CAD adattal dolgozhatnak
- Unreal miatt DX11,DX12, és Vulkan is lehetséges. Tehát win7 is oké lesz.
- Nvidia / AMD mindegy...
- ésmég több érdekes infó (titkos tesztelőjük, ami a szimulátorba megtörtént élőben is előjött, versenyzői visszajelzések kevesebbet érnek mint a mérnöki)
...
Utoljára módosította: Kettel; 2018. 03. 07. 23:52.
Na akkor jó volt a tippem, mégis a Hungaroringről jött az a havas kép
A tesztnapi felhozatal:
https://www.blancpain-gt-series.com/...a-page-001.jpg
Na, azt gyűljenek az adatok
és Panky is befért az Astonba
szar meló, na
Még egy kérdés ehhez az "Early access" dologhoz: ha egyszer kijön a játék végleges változata, akkor azt Early access verzió tulajdonosai is megkapják? Vagy az 1.0-át külön kell majd megvenni?
Szép is lenne, ha újra meg kéne venni Tulajdonképpen ez csak az előrendelésnek egy speciális formája, ahol valamennyire belefolyhatsz a fejlesztés késői szakaszába és bizonyos mértékben véleménynyilvánítással befolyásolhatod annak az irányát is (persze ez a fejlesztőtől is függ).
Kedvezménnyel megveheted 1.0 előtt, a pozitívum, hogy összességében olcsóbban megkapod, nyomon követheted a fejlesztést és hozzájárulhatsz bizonyos mértékben a fejlesztéshez (ha más nem "fizetős bétateszterként"), a hátránya, hogy ha végül csalódsz, akkor már nem tudod visszakérni a pénzt érte.
Elég megosztó gyakorlat, de szerintem ebben a műfajban van értelme az Early Accessnek, és a Kunos AC1-nél is jól csinálta (ilyenkor én még szintén csak júzer voltam).
Egy kis nyálcsorgató.
FB. https://www.facebook.com/Assetto.Corsa/
Három új sorozat is van, de amúgy gyűjtik az összes kiadott screenshotot a fórumon is:
http://www.assettocorsa.net/forum/in...-videos.49293/
Spa-i 24 óráson debütál Blancpainben az NSX GT3
De gyanítom, hogy a játék szempontjából már túl későn
Tekintve, hogy a végleges verzió valószínűleg csak jövőre jön ki, ezért még bőven bármilyen tartalmat bele tudnak pakolni.
A most nyáron megjelenő EA verzió minden bizonnyal eleve csak csökkentett pálya és járműparkkal fog megjelenni, gondolom főleg azokkal, amik már most is megvannak az AC-ben...
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Szerintem két út van a licensekeket illetően:
- vagy megállapodsz a promóterrel, aki nyilván tud engedélyt adni a sorozatban szereplő összes autó és pálya megjelenítésére, hiszen Ő is elve ilyen szerződést köt a csapatokkal és a helyszínekkel, hogy ezekkel a jogokkal rendelkezik.
- vagy egyesével megállapodsz külön-külön az összes gyártóval és helyszínnel és bízol abban, hogy mindegyikkel sikerül. Persze a sorozat nevét hivatalosan akkor sem használhatod. Ilyen volt eddig az AC is.
Az előbbi verzió nyilván sokkal olcsóbb és egyszerűbb lehet, viszont az még nem garantálja azt, hogy megfelelő minőségű adatot is kapsz a tartalom legyártásához, mert az engedély a megjelenítésére és a valós adatok az két teljesen külön story. Nehogy azt gondoljátok például, hogy a Codemasters-nek mindegyik (bármelyik ) csapat adatot szolgáltat az F1 sorozathoz... de ez szerintem a RaceRoom-ra se igaz.
Utoljára módosította: neilszab; 2018. 05. 19. 12:12.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
A kettő egyszerre, egyrészt szerződni kell a promóterrel a sorozat jogaiért, másrészt egyenként az összes gyártóval, a promóter mediátorként működik közre, hogy ne hajtsanak el minket, valamint felelős a sorozat keretein belül megjelenő összes szponzor jogaiért. A gyártók viszont továbbra is "saját magukat" és a hivatalos partnereiket licenszelik, a promóter ezt nem teheti meg a gyártók helyett. Példát említve, a promóter adhatja a jogot az autókon szereplő matricákra, de az autókra nem, viszont kötelezheti a gyártót, hogy a sorozatban való szereplés feltételeként működjön közre a saját promóciós keretein belül (jelen esetben tehát az ACC-ben).
Az F1 szerintem egy külön téma, ott valami központi licenszelés mehet, de pl. az egyes gyártók ott is külön is licenszelhetik a saját autójukat egészen addig, amíg az nem az F1 szponzorkörén belül szerepel.
Az adatok biztosítása az egyes csapatokon és gyártókon múlik, a mi helyzetünkben a sorozatban szereplő sok félamatőr csapat határozottan pozitív, mert nagyon közreműködők, főleg hogy többen setupolásra és szezonon kívüli tréningre is használnák a platformot.
Utoljára módosította: pankykapus; 2018. 05. 19. 20:02.
Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)
Közösségi könyvjelzők