Egyértelműen szabálytalan kör, viszont arra kiváló, hogy az alapvető íveket megmutassa, hogy kell menni ezen a pályán, illetve hogy segítsen azoknak, akik nem találják a tizedeket.
Hozzáteszem, szerintem Norbi a szabályzatot sem olvasta és csak feljött szerverre nyomni pár kört, ahogy Ő jónak látta.
Természetesen ha majd úgy látom, hogy komoly a dolog és futamra is jönne, akkor majd fogok szólni neki, illetve adott esetben büntetést is kaphat ezért.
Hidd el, ha azt mondanánk, hogy "amit a pálya enged", abból is bőven lenne botrányunk, mert sok helyen olyanokat enged, ami egyeseknél már leveri a biztosítékot, illetve ráadásul teljesen random az egész, hogy mit lehet és mit nem, minden logikát nélkülöz.Mondjuk jól rávilágít arra, hogy nem éri meg a széllel szembe hugyozni.
És ez utóbbi mondat érvényes erre a hozzászólásra, és a Masters vágáskezelési szabályokra egyaránt
Szerintem Norbi még sem Brands Hatch-ben nem ment, se GT3-as géppel. Abban se vagyok biztos, hogy végigpróbálta, hogy 4, 5, vagy 6 érdemben használt fokozattal gyorsabb az autó. Mivel a váltás is "idő", adott motorkarakterisztika mellett nyilván van egy optimális arány e tekintetben és szerintem a valóságban sem feltétlenül erőltetik mindig az összes fokozatot... de a helyes ívek és a jó tempó talán ennél sokkal fontosabb...Azzal kapcsolatban, hogy hány fokozatot használ, meg mikor fékez: neki talán van összehasonlítási alapja a valósággal - amennyiben ment ilyen autóval ezen a pályán Egyéb esetben kb ugyan azt csinálja mint Te is: maximálisan kihasználja a JÁTÉK adta lehetőségeket.
A rajt szempontjából valóban a 2-től 6-ig a praktikusabb, mert úgy az 1-es megmarad csak az elindulásra, de ez persze a pályától is függ, főleg a leglassabb kanyar jellegétől.
Közösségi könyvjelzők