Oldal: 5 / 11 ElsőElső 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ||| UtolsóUtolsó
Találatok: 101 - 125 (267 összesen)
  1. #101
    Horváth Márk Versenyző Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Üzenetek
    719
    Az egyik szervert átállítjátok 5-10 perc qual és 5 kör verseny kombóra? Szerintem lenne rá igény...

  2. #102
    Tóth Gábor Versenyző toga logója
    Csatlakozott
    2013. 01. 26.
    Város
    Live for Speed
    Üzenetek
    524
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Hja kérem, így könnyű! Bő egy másodpercet javítottam vele elsőre, és úgy tűnik, még van benne bőven.
    szupper, örülök hogy bevált, csak így tovább

    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Szuper!

    Esetleg egy hotlap videó/repaly?
    kivételesen elfelejtettem elmenteni, pedig mindig elszoktam, a javítás még tervben volt, de már másra koncentrálok
    Any Given Sunday!

  3. #103
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg Horváth Márk írta Hozzászólás megtekintése
    Az egyik szervert átállítjátok 5-10 perc qual és 5 kör verseny kombóra? Szerintem lenne rá igény...
    Indítok egy ilyen szervert majd a Shakedown futam után: GT3 - Shakedown - 09.29

    Idézet Eredetileg toga írta Hozzászólás megtekintése
    kivételesen elfelejtettem elmenteni, pedig mindig elszoktam, a javítás még tervben volt, de már másra koncentrálok
    Sztem bármilyen más közel hasonló kör is megteszi!

  4. #104
    Horváth Márk Versenyző Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Üzenetek
    719
    Shadowplayyel szoktatok videot felvenni?

  5. #105
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg Horváth Márk írta Hozzászólás megtekintése
    Shadowplayyel szoktatok videot felvenni?
    Igen, itt a topikja: A videókészítés rejtelmei...
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 09. 28. 21:54.

  6. #106
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.057
    Meki 650s 2,6l (125)

    vagy ezt már lekéstem?

  7. #107
    Horváth Márk Versenyző Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Üzenetek
    719
    Na hát ezt a feltöltést nem az én netemnek találták ki, de azért sikerült...
    https://youtu.be/spLTQgYnpgY

    McLaren 650 GT3 - Red Bull Ring - 1:29.453



    SETUP: https://drive.google.com/file/d/0B2l...ew?usp=sharing
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 10. 01. 20:18.

  8. #108
    Toga 488-as setup-jával mentem én is tegnap, javultam is bő egy másodpercet magamhoz képest. Márk az egyenesekben cirka 10 km/h-val gyorsabb mindenhol, mint én. Nyilván a nagyobb kanyarsebesség és a jobb kigyorsítás miatt, de ez így demoralizáló

  9. #109
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Toga 488-as setup-jával mentem én is tegnap, javultam is bő egy másodpercet magamhoz képest. Márk az egyenesekben cirka 10 km/h-val gyorsabb mindenhol, mint én. Nyilván a nagyobb kanyarsebesség és a jobb kigyorsítás miatt, de ez így demoralizáló
    Pedig ahogy nézem a T1-et, de inkább a T2-ők még el is rontotta.

  10. #110
    Piski Tamás Versenyző Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Üzenetek
    3.339
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Meki 650s 2,6l (125)

    vagy ezt már lekéstem?
    Nem kestel le semmirol

    Nekem 2,4 (125) pedig meg a setup is ugyanaz.

  11. #111
    Piski Tamás Versenyző Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Üzenetek
    3.339
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Pedig ahogy nézem a T1-et, de inkább a T2-ők még el is rontotta.
    A T2-t szerintem pont igy kell elrontani, hogy gyors legyen. Probaltam szepen ivelve, erintve az apexet, de ugy nem tudsz rendesen kigyorsitani es idot veszitesz.

  12. #112
    Idézet Eredetileg Tamas Piski írta Hozzászólás megtekintése
    A T2-t szerintem pont igy kell elrontani, hogy gyors legyen. Probaltam szepen ivelve, erintve az apexet, de ugy nem tudsz rendesen kigyorsitani es idot veszitesz.
    Ezt én is tapasztaltam, hogy ha kicsit későn fékeztem, de emiatt lassabban és szögletesebben fordultam be, akkor az autó egyenesbe állítva jobban tudott kigyorsítani és nyertem vele 1-2 tizedet. Ha szépen ívesen fordulok, könnyebben elvesztette a tapadást és tett egy 180-as fordulatot kigyorsítás helyett.

  13. #113
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Pedig ahogy nézem a T1-et, de inkább a T2-ők még el is rontotta.
    AC-al kevesebbet megyek, így ennek a fizikáját szoknom kell a RR-hoz képest. Most nyáron alig-alig használtam, ez meg is látszik. Bár tegnap már sikerült 1:31-es körüli köröket is mennem itt, ami relatíve kevesebb lemaradás az elejéhez képest, mint volt tavaly, amikor átlagosan 3-4 mp volt a különbség egy ilyen hosszú pályán. Egyértelműen hiányzik az a felkészülési idő, ami más versenyekre megy el.

  14. #114
    Csatay Gábor Versenyző CsG logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 20.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    476
    thx

  15. #115
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Hamarosan indul a Shakedown futam, a prekval szerver 21:00-ig leállításra kerül!

    A futamon a részvétel erősen ajánlott, itt ki lehet próbálni mindenféle taktikát kockázat nélkül és hasznos tapasztalatokat gyűjteni a vasárnapi éles futamhoz!
    5-ször hasznosabb, mint a prekval-t és köridőket hajkurászni, itt kiderült mi történik veled és a kocsival nyomás alatt a mezőnyben a 90 perces futam során.

    Akinek meg nem fér bele a 90 perc, az legfeljebb kilép, amikor gondolja... de a rajt, a mezőnyben autózás, a gumihasználat és a boxkiállás gyakorlása mindenkire ráfér...
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 09. 29. 19:35.

  16. #116
    Zelfel Tamás Versenyző Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.358
    szerver meghalt!
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  17. #117
    Idézet Eredetileg Horváth Márk írta Hozzászólás megtekintése
    Na hát ezt a feltöltést nem az én netemnek találták ki, de azért sikerült...
    https://youtu.be/spLTQgYnpgY

    McLaren 650 GT3 - Red Bull Ring - 1:29.453

    Ez a kör kanyarlevágás szempontjából teljesen szabályos?

  18. #118
    Idézet Eredetileg david01 írta Hozzászólás megtekintése
    Ez a kör kanyarlevágás szempontjából teljesen szabályos?
    Elég nehéz a bentiből megítélni, szerintem centikkel, de igen.

  19. #119
    Újraolvastam a 2. hozzászólásban leírtakat, és az szerint akkor a kanyarbelsővel is rá lehet menni a fehér vonalra, de túlmenni rajta nem. Remélem jól értelmezem. Bár a képen is úgy nézem a kanyarbelsők is a fehér vonalon vannak. Úgy érzem sikerült túlbonyolítanom, de elsőre nem így értelmeztem a szöveget.

  20. #120

    Teszt futam

    Piski Tomi az egyenesbe azért lasitottam mert láttam ki mész jobbra hogy elengedjelek utána meg belém jöttél. Sajnálom Bocsi. Üdv Zoli. Időközben rászoltak a fülemre ,hogy lehet nem is te voltál mind 1! Sorry annak a tagnak aki lekörözött volt és csattant utolsó kör előtt!
    Utoljára módosította: Ted; 2016. 09. 29. 22:27. Indoklás: Mert muszáj

  21. #121
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg david01 írta Hozzászólás megtekintése
    Újraolvastam a 2. hozzászólásban leírtakat, és az szerint akkor a kanyarbelsővel is rá lehet menni a fehér vonalra, de túlmenni rajta nem. Remélem jól értelmezem. Bár a képen is úgy nézem a kanyarbelsők is a fehér vonalon vannak. Úgy érzem sikerült túlbonyolítanom--.
    én egyáltalán nem értem, amit írsz. Tök ugyan az a szabály a pálya minden egyes pontján. A fehér vonal jelenti a pálya szélét (mindkét oldalt), két kerékkel lépheted csak át maximum, a másik kettő a vonalon belül marad.
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 09. 30. 08:46.

  22. #122
    Tóth Gábor Versenyző toga logója
    Csatlakozott
    2013. 01. 26.
    Város
    Live for Speed
    Üzenetek
    524
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Toga 488-as setup-jával mentem én is tegnap, javultam is bő egy másodpercet magamhoz képest. Márk az egyenesekben cirka 10 km/h-val gyorsabb mindenhol, mint én. Nyilván a nagyobb kanyarsebesség és a jobb kigyorsítás miatt, de ez így demoralizáló
    Végsebességben nagyjából egyformát jön a két gép ha jól sikerül a kigyorsítás.
    Ja és Piski Tomié a set 70%-ban, övé az érdem
    Any Given Sunday!

  23. #123
    Idézet Eredetileg toga írta Hozzászólás megtekintése
    Végsebességben nagyjából egyformát jön a két gép ha jól sikerül a kigyorsítás.
    Ja és Piski Tomié a set 70%-ban, övé az érdem
    A tegnapi tesztfutamon közelítettem a BMW-vel is 488-as végsebességeit. Nem volt időm minden vasat végigtesztelni, így vacilláltam a már próbált 488-as, a tavasszal használt BMW és a Nissan közt, amihez Zelfi adott setup-ot. Tegnap volt 10 percem rá, hogy döntsek, végül a Z4 nyert, mert azt ismertem legjobban és tegnap a célom csak annyi volt, hogy gyakoroljam a pályát nem gyors körökön, hanem versenytávon.
    Amit Piski Tomi setup-jában észrevettem (illetve te is írtad az áttételezésről), hogy nagyon nem mindegy. Pl. minden egyenesben leforgott nálam a 488-as és valószínűleg én még nem értem el azt, amit nálatok ment. Kvalifikációra ugyanazt az áttételt használjátok, mint versenyre? Gondolok itt arra, hogy mennyire viseli meg a motort, az igen gyakori pirosban pörgés. A másik ehhez kapcsolódó kérdés, hogy a motornál a limitert én nem tekertem feljebb 100%-nál soha. Időmérőre érdemes azt is felhúzni, csak versenyre nem ajánlott?
    Próbálom összeszedni azt a cirka 3 mp-nyi különbséget, ami most van köridőben az elejéhez képest és biztosan van még pár technikai nyalánkság, ami nálam nem ideális. AC-ban nem mozgok annyira otthonosan a setup terén és jóval aprólékosabb, mint a RR-ban.

  24. #124
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg Tamas Piski írta Hozzászólás megtekintése
    A T2-t szerintem pont igy kell elrontani, hogy gyors legyen. Probaltam szepen ivelve, erintve az apexet, de ugy nem tudsz rendesen kigyorsitani es idot veszitesz.
    Nem lenne érdemesebb kicsit korábban fékezni, az elején jobban ráfordulni és kifelé nagyobb iven kigyorsítani?
    Vagy a "sajátos" domborzat miatt az ott nem kivitelezhető?
    Utoljára módosította: neilszab; 2016. 09. 30. 09:04.

  25. #125
    Tóth Gábor Versenyző toga logója
    Csatlakozott
    2013. 01. 26.
    Város
    Live for Speed
    Üzenetek
    524
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Nem lenne érdemesenn kicsit korábban fékezni, az elején jobban ráfordulni és kifelé nagyobb iven kigyorsítani?
    Vagy a "sajátos" domborzat miatt az ott nem kivitelezhető?
    Az a T2 marha érdekes, többféleképpen próbáltam. Szűken nekem nem vált be és későn fékezve csak kigyorsításra koncentrálva sem. Középszerűen kell elrontani
    A T1 még érdekesebb, én inkább elrontom azt is, mert ha hamar fékezek még több a veszteség a meredek emelkedő miatt. Sőt miután megvan az első kanyar, gyorsan kijövök jobbra, kis lejtés van a pályában, pár század az is.
    Any Given Sunday!

Oldal: 5 / 11 ElsőElső 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ||| UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •