Ellentét. Nem lesz getreal otthon ülve, akkor se ha a kis 23-as kis monitorocskádon, műszerfalban gyönyörködve próbálsz vezetni. Kb mintha 10cm-es kormánykerékkel vezetnénk. Melyik bajnokságot is getreal-eljük? Miért is van tiltva a TC? Bizonyos esetekben kötnénk az ebet a karóhoz, holott más tényezők teljesen hiányoznak, mellékesnek veszünk. Pl hogy mozognak az árnyékok, boxvonal elött le kell lassiitani, hogy egy bünti 10.000 dollár lehet, meg lehet halni, stb.
Ez a sérüléses téma amúgy nem véletlen hogy pont Monza-ban csúcsosodott ki. Nagyon aero, végsebesség igényes pálya. A hülye sikánjai meg balesetveszélyesek.
Sztem vagy a sérülést kéne lejjebb venni, csak picit, vagy fokozatosan. Vagy a szerelési időt kéne lejjebb venni (ha lehetne)
White-os követendő viselkedési normák a pályán videógyűjtemény, példamutató jó ötlet, sztem már énis javasoltam. Támogatom. Versenyzői kódex? Mit szabad, mit nem szabad kiskönyv. Hátha okul vki belőle, és emiatt nemcsinál hülyeséget. Ártani nemárthat.
Csori, köszi, megtekintve.
Ő nemtudom melyik konzolgame (assetto az is), de lehet hogy ott megbocsátóbbak voltak az ütközések, a törés, a fizika. Jobb volt a tapadás. Nem volt akkora tét, bizonyítási vágy, akarás, stb, emiatt volt kevesebb baleset. Itt egy kis kocc, és három embernek KO lehet. Ha megvan a rutinja vkinek akkor meg hogy csinálhat amatőr hibát? Itt senki sem akar a másiknak direkt ártani, kiütni. Ha bármi ilyet tapasztalnál magam dobom ki. Csak olykor túl nagy az igyekezet, túlbuzog az optimizmus.
Hát belefáradtam úgy érzem...
Gondoltam hazajövök, megnézem a replayt, de hát mindegy...
Szabi...a "Hátha"-ból nem lesz itt már semmi, mindaddig még ahhoz próbálunk alkalmazkodni hogy "ne törjön má' annyira az autó" ahelyett hogy minden hülyét kib@szkodnátok aki képtelen elfordulni egymás mellett...
csak ismételni tudom a tegnapi zárszómat: SZÁNALMAS
nem is érdemes ezt ragozni tovább, úgyse hiszi el senki hogy "fejekben kell rendet tenni" szerintem már késő....nagykár...
A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!
Én nem tudom, hogy mi a helyes irány. Tapasztalatom alapján, minél kisebb a sérülés esélye, annál bátrabbak az emberek jobban merik feszegetni a határokat.
100%-ig egyetértek!
Amíg van aki kikapcsolódásból, szórakozásból jön versenyelni és van aki abban reménykedik, hogy majd Zsán Tott itt fedezi fel (kishaver...csaxólok, nem itt fognak felfedezni) és mindenki hátán, kocsiján, nyakán keresztül tör előrre, hogy már az első kanyarban 2 hellyel előbb fordulhasson....
...addig itt élvezhető verseny nem lesz!
Lehet csökkenteni a sérülés mértékét, de abból megint csak dodzsenmezés lesz! Jóska Pista bátrabban fogja betenni az autót oda, ahova nem fér be és pont le fogja szarni, hogy a másik kilincsére támaszkodva fordul el a kanyarban, hiszen "úgysem sérül".
Utoljára módosította: Navy; 2016. 10. 24. 20:51.
Gábor, megnéztem a szóban forgó esetet, köszike hogy belinkelted nekem a repaly-t és az időpontot és hogy nem kellett végigpörgetnem miatta futamot...
(Akinek nincs kedve hozzám hasonlóan végigszenvedni, annak mondom, ebben a repaly-ben található az eset 1 óra 1 percnél az első sikánban)
Bence teljesen merőlegesen tisztán telibe trafálja a bal első kerekedet miközben keresztbe csúszol a pályán... ezután pedig mindenféle különösebb gond nélkül folytatod a verseny egy némileg alulkormányzott autóval, amivel körönként ~1 mp-et veszítesz és behozod az autót a 4. helyen egy 24 fős teli szerveren, 10 mp lemaradással a futamgyőztestől. Én ez alapján még növelném is sérülés mértékét, mert az én véleményem szerint ezt rettentő olcsón megúsztad és inkább örülnöd kellene, hogy ott helyben nem kellett feladnod a versenyt törött bal első felfüggesztéssel.
Az hogy utána lesújtóan vacak érzés volt a sérült verdával menni a kvázi esélytelenül a TOP3 mögött, az is tök rendben van, ennek pont ilyen szar érzésnek kell lennie.
A két Norbi pontosan tudja, hogy a valóságban hogy van ez, őket fogja ez a legkevésbé meglepni, szerintem tudnának mesélni a tehetetlenség idegőrlő nyomorúságáról.Egy Michelisz vagy Kiss Norbinak mit írnál, ha benézne egy futamra, ne adj isten meghívásos futam és streamen 300 ember követné, és így járna? A néző persze mit lát, hogy pff de lassú a Norbi. Neki meg csak égne a feje és köszöni szépen nem kér belőle többet. Nekik sovány vigasz lenne a "get real, sorry", az életben nem jönnének többször. Ők is egy jót versenyezni jönnének, mint amit mi is szeretnénk elérni. Ők tudják az igazi autóban ülve, hogy mennyi kontakt fér bele, nekünk fogalmunk sincs, de jóóól feltekerjük a szoftverben, hagy menjen el az egésztől a kedve a parasztnak.
Illetve fontosnak tartom kiemelni, hogy a szoftverben jelenleg le van tekerve a sérülés.
Pontosan az a topik értelme, hogy közösen felmérjük mennyire reális az AC ütközés/sérülés modellje... és adott esetben kimondassa velünk akár a fájó igazságot is. Jelenleg - én személy szerint legalábbis így látom - nem a sérülésmodellel van a baj, hanem mi akarunk a reálistól eltérő kisebb törést, ha úgy tetszik egy "help"-et bevezetni. Most jöhet Sziszka beszólása az NFS bajnokságról...Aztán a futam után a törésmodell topikban mindenféle videós törésteszttel bizonyítgatjuk egymásnak az igazunkat, hagyjuk már..
Egyébként szándékosan nem a törésmodell topikba írtam, mert annak a topiknak az ég világon semmi értelme!
Barátkozzunk meg a gondolttal, hogy igen, mi ezt szeretnénk, tudatosan áldozni a realitás oltárán a sikerélményünk kedvéért.
Az én meglátásom szerint ez nem fér bele a Masters szellemiségébe, de persze változnak az idők, lehet változni kell nekünk is...
A fenti mind szigorúan vett magánvélemény és nem szervezői kinyilatkoztatás..
Utoljára módosította: neilszab; 2016. 10. 24. 21:24.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Nem konkrétan Neked szól, csak a Te hozzászólásodat találtam meg elsőnek...
Most komolyan...láttatok Ti már GT autót testközelből??? Van róla fogalmatok, hogy miből készül a karosszéria borítása? És el tudjátok képzelni, hogy azt nem arra találták ki, hogy akár még csak kisebb koccokat is elnyeljen?
Megelőzve a kérdést...igen, volt szerencsém GT autóhoz testközelből! És teljesen bizonyos vagyok abban, hogy reális az ha 100-160Km/h-s sebességnél összeér a két autó, az olyan károkat okoz a héjszerkezet aerodinamikájában ( Jiigsaw kedvéért: eurodinamika) hogy simán örüljetek ha megússzátok 2-5Khm/h végsebesség-csökenéssel!
Gondoljatok bele...Ti csak annyit éreztek, hogy összeér...de valójában egy 1300kg-os tömeg megnyom egy másik 1330kg-os tömeget annyira, hogy még meg is mozdítja azt (kibillenti az egyensúlyból). Nem vagyok fizikus, de tudom, hogy ekkora erő jelentős sérülést tud okozni egy 3-5mm vastagságú szénszálas anyagban.
Elolvasva itt a hozzászólásaitokat én szintén átérzem ezt a tökéletes ütközés modell történetet. Ez a harmadik bajnokság amit elkezdek itt a társasággal és még egyszer nem löktem ki senkit de tegnap nem úgy alakult a történet. Féktávon a célegyenes végén nem állt meg a lópaci és biza kiforgattam Sipos Danit. Büntettem Őt is mert elkúrtam a futamát és magamat is mert 3 mp voltam lassabb mint törés előtt. Tényleg bocsi Dani. Végig mentem magamba nem feladva a játékot de esélytelen volt. Mi lesz ezután? Minimális koccok így is úgy is lesznek, Jön majd a jaj kategória és agyon óvjuk a másikat mert megharapta a rendszámomat? Egyébként meg a belsőben való vezetést meg alap kitétellé tenném ha már szimulátorozunk. Szabi semmi mást nem szeretnének az emberek csak ,hogy próbáljuk meg tesztképen a törésben %-ban lentebb venni. Lehet ,hogy 5-10% is elegendő ahoz "get real megmaradjon". Puding próbája az evés! Soft gumit is beraktad ,hogy fokozzuk az izgalmakat. Ez vegyes érzéseket hoz de tettél az ügyben. Próbáljuk meg.
Baromi hamar lezárhatnánk ezt a vitát, ha egyszer végre vki mutatna nekem egy ilyen bug-ot, hogy csak ránézett a másikra és lassult 3 másodpercet.
Abban a pillanatban küldeném el a fejlesztőknek a problémát és állítanám át a sérülés értékét, amíg nem javítják hibát.
Az ajtó nyitva áll, itt lehet bejelenti a leírt paraméterekkel: Assetto Corsa - ütközésmodell
Teljesen értelmetlen kérés, elvégre ha úgy van ahogy mondjátok, akkor az 5-10%-ot a hajatokra kenhetitek. Előző szezonban 70% volt, akkor is rendszeresen ment a sírás. Illetve számomra továbbra is rejtély, hogy honnan tudjuk majd meg, hogy jól működik? Majd azt is ugyan így bekiabálással, hogy majd lelkesen benyögi pár elégedett user, hogy most meg milyen jó lett? Igen valószínű..Szabi semmi mást nem szeretnének az emberek csak ,hogy próbáljuk meg tesztképen a törésben %-ban lentebb venni. Lehet ,hogy 5-10% is elegendő ahoz "get real megmaradjon". Puding próbája az evés!
Elképesztőnek találom, hogy komplett kis novellákat senki sem rest ide bepötyögni, de belinkelni egy replay-t és megadni hozzá pár adatot, hogy ne csak a levegőbe beszéljünk és esetleg kezdeni is tudjunk vele valamit siránkozás helyett, az már senkinek nem megy. Úgy kerülitek a konkrétumokat, mintha valami betegség lenne..
Az ötlet kiváló, a megvalósítás érdekelne, hogy hogyan?Egyébként meg a belsőben való vezetést meg alap kitétellé tenném ha már szimulátorozunk.
Valószínűleg be is fogjuk hamarosan tiltani, mert van egy tippem, hogy senki se tette még fel futamon, de ennek utána kell még járni.Soft gumit is beraktad ,hogy fokozzuk az izgalmakat. Ez vegyes érzéseket hoz de tettél az ügyben. Próbáljuk meg.
Utoljára módosította: neilszab; 2016. 10. 25. 07:16.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Tessék egy oktató video! Ha fejben mindenki itt tartana ahol ezek a kollégák akkor nem lenne a sok kérdéses eset.Gratulálok a skacoknak!
Getreal,getreal? Vezetett már valaki itt GT3-as autót?Ütközött már valaki ilyen autókkal vagy koccolta már le a korlátot?
Szerintem soha nem tudjuk meg mi is a valóság!Elég sokat próbálkoztunk azzal hogy csináltunk privát szervert a haverokkal és gyakoroltunk csatázni,harcolni.Csak az nyert hogy valamelyik félnek picit el kell venni hogy ne legyen crash,de ez élőben is így működik.
Szerintem próbáljuk meg 50%-on a törést egy fun futam keretében lehet tetszene sokaknak.De amíg nem próbáljuk ki addig hiába erősködünk itt.
Volt egy prekvalon futott 3 körös futam ahol Piski Tomival mentünk kétszer értünk össze,egyszer ő jött nekem egyszer pedig én.Neki piros eleje és piros hátulja lett nekem ki sem villant a carstatus.Ez akkor hogy is van? A replay Piski Tominál van!
"Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"
És ezt x db, olyan ember próbálja megállapítani a karosszékből, aki nemhogy nem versenyzett ilyen autókkal, de még nem is ült benne? OK, rendben...
Itt jön az, amiről már párszor beszéltünk szerintem, hogy „meg kellene kérdezni valakit, aki tényleg...”, amire mindig az volt a válasz, hogy „mit változtat a lényegen” (vagy valami ilyesmi, de a lényeg, hogy „hülyevagyűjéle!”
(Nem, ez nem konkrétan neked szólt, hanem annak, hogy megpróbálunk valamiről tutit mondani, amiről igazából halovány lila segéd fogalmunk sincs.)
Utoljára módosította: dingo; 2016. 10. 25. 09:15.
„A versenyzés, az élet. Ami előtte vagy utána történik, várakozás.”
Abból főzünk, amink van. De ha van erre vonatkozó építő jellegű javaslatod, hogy tudnánk pontosítani a megállapításainkat, vagy ha esetleg elküldenéd a listádat a telefonodban sorakozó elismert szaktekintélyekről, azt örömmel fogadjuk!
De nyilván az is jó hozzáállás, hogy amiben nem vagyunk profik, azt meg se próbáljuk jól csinálni... ezért a jövőben minden futam előtt egy dobókockával fogjuk eldönteni, hogy hány százalékos legyen a sérülés a szerveren.
Látom ez az infó lényegi mondanivalója is sikeresen átért hozzád egy teljesen más témában. Javaslom olvasd el még egyszer amit akkor írtam, hátha ezúttal már sikeresen átjön az üzenet.amire mindig az volt a válasz, hogy „mit változtat a lényegen” (vagy valami ilyesmi, de a lényeg, hogy „hülyevagyűjéle!”
Utoljára módosította: neilszab; 2016. 10. 25. 09:55.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Csak önmagamat tudnám ismételni. Meg kell kérdezni Norbikat, Gabit, Danit... (csak akik így hirtelen eszembe jutottak)... De ezt már említettem és le lettem ültetve egyessel.
Onnantól kezdve, hogy elzárkózunk az autentikus forrásból való tájékozódástól kb. értelmét veszti a kérdés feszegetése.
Szerintem. De én csak egy bénapöcs vagyok a sor végéről.
Annyira azért nem volt az nagyon más téma...
Kieg.:
Valóban nem a törésmodell volt a téma, hanem a valóságközeliség ha jól emlékszem. Az meg helyjel közzel idevág.
Utoljára módosította: dingo; 2016. 10. 25. 09:40.
„A versenyzés, az élet. Ami előtte vagy utána történik, várakozás.”
nyomás alatt sajnos elfékeztem magam és megpörültem a második Lesmoban. A falat elkerültem, de valaki épp arra járt, és az ideális ívre belógó autóm telibetrafálta. Újraindultam, de már fel sem tudtam kapcsolni hatodikig, annyira belassult az autó. Mivel sem szenvedni nem akartam további bő egy óráig, sem másfél percet állni a boxban, hogy utána az egész versenyen a kék zászlót kelljen figyelnem, inkább kiálltam és megnéztem a Forma-1-et. Borzasztóan mérges vagyok magamra, mert ez egy jó verseny lehetett volna...
A törésmodellhez csak egy szösszenet: az vajon GET REAL, hogy valaki 200-zal belémrongyol oldalról és utána mindketten tovább tudunk menni?
Utoljára módosította: neilszab; 2016. 11. 07. 05:45.
Milyen jó, hogy csak így eszedbe jutott, nyilván alig várja a két Norbi, meg Gábor, hogy órákon keresztül replay-eket elemezgessen velünk, meg próbálgassuk közösen hány százaléknál jó a törés. Fel is hívom őket, van-e erre két szabad estéjük? Vagy úgy gondoltad, hogy egy 10 perces telefonbeszélgetéssel fogjuk rövidre zárni velük a kérdéskört?
Egyébként Norbi és Gábor pontosan hány GT futamon is vett eddig már részt? Vagy várj, mindjárt fel is hívom Dominik Baumann-t, vagy Maximilian Buhk-ot, hogy mi a véleménye?
Viccet félretéve, ha vki tud autentikus forrást, aki valóban hajlandó erre időt rászánni, hogy segítsen nekünk, az valóban nagyon szuper lenne...
A téma nem volt annyira más, csak amit én mondtam az volt teljesen más szemben azzal, ami te most előadtál..Annyira azért nem volt az nagyon más téma...
Utoljára módosította: neilszab; 2016. 10. 25. 10:23.
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Amugy ha belegondolok, iRacingben is nagyon visszaesik az auto teljesitmenye 1-1 uzkozesnel, sot, ott a javitas akar 30 perc is lehet, de utana sem 100-as az auto.
Nekem 2 kisebb kontaktom volt vasarnap, es onnantol ritkan kellett 6-osba valtanom nekem is. Vegulis nyilvan van kovetkezmenye az utkozesnek, es ez igy is van rendben, az mas kerdes hogy valoban nincs viszonyitasi alap mi, mennyire realis a jatekban.
Nem, ezért kellene szerintem elemelni a százalékon, ahhoz hogy hitelesebb legyen.
Az már egy másik kérdés, hogy egyáltalán akarjuk-e, hogy hiteles legyen...
GTR-Masters bemutatkozás: avagy kik vagyunk mi és mit csinálunk itt..
Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)
Közösségi könyvjelzők