Oldal: 14 / 21 ElsőElső ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... UtolsóUtolsó
Találatok: 326 - 350 (521 összesen)

Téma: HTCM - Vágások kezelése

  1. #326
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    38
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Eddig felmerült lehetséges opciók:

    1. Két kerékkel a fehér vonalon belül
    2. 4 kerékkel a rázókőn belül (szélességtől függetlenül)
    3. 1-2 öszvér (v1): mindig a megengedőbb van érvényben adott kanyarban
    4. 1-2 öszvér (v2): belső íven fehér vonal, külső íven rázókő
    5. 2 kerékkel a rázókőn belül (tehát a másik kettővel lehet szántani)
    6. egyedi szabályok, annak fényében hogy adja ki, hogy "kényelmes". Ez az opció csak akkor él, ha jelentkezik fix 3 ember, aki csinálja egész évben.
    Idézet Eredetileg Cola írta Hozzászólás megtekintése
    feltálaltál ide 6db opciót tök feleslegesen,csak azt kéne berakni ami még a fair versenyzésbe belefér,a többire gondolom senki se kiváncsi.
    szavazni bejövök ha lesz értelmes választási lehetőség,mert ami most van az nem az,és nem civakodok meg okoskodok ez a szabály még mindig azért van így mert te ezt eldöntötted egy oldalúan,majd ha meg lesz szavazva végre akkor veszel egy mély levegőt és bezárhatod a topicot mindannyiunk nagy örömére.
    Cola, mind a 6 verzió itt hangzott el az elmúlt pár napban, mindegyiket fairnek és versenyzésre alkalmasnak gondolja itt a mezőnyből valaki!

    Ha szűkíteni akarnám a kört, akkor csak az első 3 maradna, tekintve, hogy 4.-5. viszonylag kis számú támogatást kapott, a 6.-ikra meg a kutya nem jelentkezett még, pedig sokan kérték. (itt jegyezném meg, hogy a hsz. dömping úgy látom jól megy, de amikor melózni is kéne vmivel, az már kevésbé népszerű... de tőlem elvárnátok, hogy rajzolgassak )


    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 11. 02. 03:23.

  2. #327
    Barzo Laszlo Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2006. 07. 18.
    Város
    Miskolc
    Életkor
    47
    Üzenetek
    5.635
    Idézet Eredetileg Söri írta Hozzászólás megtekintése
    Nem akarok megbántani senkit, de White majd azért olvasd el mi is a vágás ,mert elég mulatságos amiket megóvtál. Hogy ezt valami elismerésnek köszönhetem nem tudom elég mulatságos vágásnak óvni olyanokat mikor valaki 1-2 autónyi szélességgel leesik a fűre a kimeneti iven és rázkódik össze -vissza míg visszajön. Ez az igazi előnyszerzés ám.. Mellesleg ilyenkor néztem az xp-t és nem nőtt csökkent a különbség.
    Pontosan azt tette amit mi mindenkitől elvárunk és ami a korrekt magatartás ilyen helyzetben!
    Ellentétben veled...

  3. #328
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    45
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Bocs srácok, de EZT NE!

    Mindenkinek joga van bármit megóvni, amit csak gondol, a VB kivizsgálja az esetet és amennyiben úgy ítéli meg nem történt szabálytalanság, akkor úgysem oszt ki büntetést. Ha pedig csak vmi apróság történt, a kiosztott büntetés is ehhez fog igazodni.

    Az, hogy ha ebből személyes ügyeket csináltok és sérelemként fogjátok fel, az a lehető legrosszab dolog amit csak tenni tudtok , kérném, hogy tartsuk tiszteletben egymás bejelentéseit! Ha pedig hibáztunk, azt fogadjuk el és ne kapásból a másikra mutogassunk, hogy de Ő meg még jobban...


    Söri, ha úgy gondolod, hogy mások nagyobb mértékben szélesítették ki rendszeresen a pályát mint Te és ha ez Téged zavar, akkor óvd meg! De ne azért tedd, mert téged is megóvot vki. Emelkedjünk már ezeken felül!

    öhmmm nem vitának szántam és nem is biztos itt a helye és egyáltalán nem szántam bántásnak sem ,csak volt véleményem az óvásról és egy részét visszanéztem és azért írtam ide,mert szerintem Norbi félreértett pár dolgot a vágásról. Engem egy vágás zavart azt meg is óvtam, mert ott láttam direkt volt és meg is előztek vele . Engem spec a többi nem érdekel ,mert nincs kedvem végignézni és megmondom őszíntén nem is érdekel ki-hol megy míg nem engem előz meg vele. Másik része úgy vélem meg lehet ítélni ki - mikor akarja direkt lecsapni a pályát, mert azzal előnyt szerez / időben isÍ/ . Azért írtam ezt ide ,mert a vágás,mint téma itt van. Semmi személyes nálam nincs ebben. Sőt, ha jól emlékszem meg is emlitettem White-ot, hogy jó volt védekezni és köszönöm a korrektségét a Futambeszámoló részben.

    Idézet Eredetileg Yakamoto írta Hozzászólás megtekintése
    XP-t? Azon is fut még a Race07? (Bocs ezt nem hagyhattam ki)
    Ott a pont. Magas volt a labda? *XD-t..
    Utoljára módosította: Söri; 2013. 11. 02. 10:13.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  4. #329
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    45
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg Barzo Laszlo írta Hozzászólás megtekintése
    Pontosan azt tette amit mi mindenkitől elvárunk és ami a korrekt magatartás ilyen helyzetben!
    Ellentétben veled...

    Mire is gondolsz ? Ezt kifejtenéd bővebben? Talán inkább privátban ,mert megkértek ne itt. Jogosan.
    Utoljára módosította: Söri; 2013. 11. 02. 09:49.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  5. #330
    Takács Gyula Versenyző Taky logója
    Csatlakozott
    2006. 09. 22.
    Város
    Győr-Székesfehérvár
    Életkor
    47
    Üzenetek
    2.026
    Idézet Eredetileg huszi írta Hozzászólás megtekintése
    Azért annyit hozzátennék, mert sokatoktól olvastam, hogy "a rázókő a pálya része":

    A rázókő nem a pálya része, sehol sem. A valógásban sem.
    Ahhoz képest az F1-ben (ami elvileg a csúcs), is simán kiengedik a fehér vonalon kívülre! (lásd Indiai nagydíj)
    india.jpg

    Szóval a valóságot hagyjuk...

  6. #331
    Huszar Norbert Versenyző huszi logója
    Csatlakozott
    2012. 10. 06.
    Város
    Nagyvárad
    Életkor
    37
    Üzenetek
    514
    Idézet Eredetileg Taky írta Hozzászólás megtekintése
    Ahhoz képest az F1-ben (ami elvileg a csúcs), is simán kiengedik a fehér vonalon kívülre! (lásd Indiai nagydíj)
    india.jpg

    Szóval a valóságot hagyjuk...

    Hát igen, ezt akarja elkerülni Szabi, hogy ne legyenek ilyen kivételes pályák ahol más a szabály, mint a wtccben is Marrakesh. Istenem az is deszarul nézett ki mikor átvágták a sikánt Hringen pl amúgy Grosjeant egyből kikapták amikor vonalon kivül előzött.

    Ettől függetlenül a szabályok a valóságban tényleg a fehér vonalhoz kötődnek. Aztán, hogy alkalmazásban tesznek kivételeket meg engedményeket pályaspecifikusan az egy dolog. Itt ilyen ahogy látom nem lesz, szerintem nagyon helyesen

  7. #332
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    45
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg Taky írta Hozzászólás megtekintése
    Ahhoz képest az F1-ben (ami elvileg a csúcs), is simán kiengedik a fehér vonalon kívülre! (lásd Indiai nagydíj)
    india.jpg

    Szóval a valóságot hagyjuk...
    srácok én vagyok a hülye vagy Taky a te általad linkelt képen fordítva van a vonal-vető kombó? Kívül a vonal és belül a vető .. Mert ugye általában fordítva szokott lenni.
    Utoljára módosította: Söri; 2013. 11. 02. 09:56.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  8. #333
    Takács Gyula Versenyző Taky logója
    Csatlakozott
    2006. 09. 22.
    Város
    Győr-Székesfehérvár
    Életkor
    47
    Üzenetek
    2.026
    Idézet Eredetileg Söri írta Hozzászólás megtekintése
    srácok én vagyok a hülye vagy Taky a te általad linkelt képen fordítva van a vonal-vető kombó? Kívül a vonal és belül a vető ..

    Te vagy...

    A műfüvön (vagy betonozott bukótérben) megy már kívül, balra a fehér vonalon túl van az aszfalt(azaz a pálya)!
    Utoljára módosította: Taky; 2013. 11. 02. 09:57.

  9. #334
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    45
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg Taky írta Hozzászólás megtekintése
    Te vagy...

    A műfüvön (vagy betonozott bukótérben) megy már kívül, balra a fehér vonalon túl van az aszfalt!
    Tényleg az vagyok, de ha meghág egy talicska aprómajom sem értem.. Azt hittem a képen ez egy balos kanyar,ahol a rázó van majd a a fehér vonal és a vonalon túl meg a bukótér.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  10. #335
    Takács Gyula Versenyző Taky logója
    Csatlakozott
    2006. 09. 22.
    Város
    Győr-Székesfehérvár
    Életkor
    47
    Üzenetek
    2.026
    Idézet Eredetileg Söri írta Hozzászólás megtekintése
    Azt hittem a képen ez egy balos kanyar,ahol a rázó van majd a a fehér vonal és a vonalon túl meg a bukótér.
    Jól látod, a képen az egy balos kanyar, csak a többi része van felcserélve Nálad!

    Közvetlen egy jobbos kanyar után van ez a bal ív, amit olyan szélesen vett be, hogy már a bukótérben ment!

  11. #336
    Vent Ákos Versenyző sfakos logója
    Csatlakozott
    2013. 02. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    34
    Üzenetek
    1.603
    Idézet Eredetileg Taky írta Hozzászólás megtekintése
    Ahhoz képest az F1-ben (ami elvileg a csúcs), is simán kiengedik a fehér vonalon kívülre! (lásd Indiai nagydíj)
    india.jpg

    Szóval a valóságot hagyjuk...
    Lehet hozni ellenpéldát is...

    http://www.motorsportal.hu/forma1/fi...as-c52377.html

    Egyébként tényleg szavazzunk már az első 3 között azt záruljon le a dolog vagy maradjon így, de akkor legyen kijelentve aztán csönd...


  12. #337
    Takács Gyula Versenyző Taky logója
    Csatlakozott
    2006. 09. 22.
    Város
    Győr-Székesfehérvár
    Életkor
    47
    Üzenetek
    2.026
    Idézet Eredetileg sfakos írta Hozzászólás megtekintése
    Lehet hozni ellenpéldát is...

    http://www.motorsportal.hu/forma1/fi...as-c52377.html

    Egyébként tényleg szavazzunk már az első 3 között azt záruljon le a dolog vagy maradjon így, de akkor legyen kijelentve aztán csönd...
    Nálam nem nyit meg semmit a link!

    Ellenpélda ide,- vagy oda F1-ben se nézik a fehér vonalat! (de ez leginkább és valószínűleg kizárólagosan a külső íven elhagyásról szól, amit előzetesen nyilván megbeszélték a pilótákkal)
    Utoljára módosította: Taky; 2013. 11. 02. 10:13.

  13. #338
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    45
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg Taky írta Hozzászólás megtekintése
    Jól látod, a képen az egy balos kanyar, csak a többi része van felcserélve Nálad!

    Közvetlen egy jobbos kanyar után van ez a bal ív, amit olyan szélesen vett be, hogy már a bukótérben ment!
    jahh hát ez extrémen rossz. Nem tudtam mire vélni ,hogy ennyire a rázón kívül van

    F1-ben ahogy én tudom 1 keréknek kell a fehér vonalon belül lenni. Amúgy amit Toga ,Cola és páran írtak ez a fehér vonal -rázókő dolog- tényleg kinek -pap-papné szindróma, mert nekem is a vonalat könnyebb figyelni, nekik-nektek meg a rázót. Érdekes amúgy mennyire más aspektusból lehet nézni szinte ugyanazt a dolgot.
    Utoljára módosította: Söri; 2013. 11. 02. 10:18.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  14. #339
    Fehér Zoltán Versenyző Cola logója
    Csatlakozott
    2006. 10. 22.
    Város
    Kisújszállás
    Életkor
    53
    Üzenetek
    1.771
    Idézet Eredetileg sfakos írta Hozzászólás megtekintése
    Lehet hozni ellenpéldát is...

    http://www.motorsportal.hu/forma1/fi...as-c52377.html

    Egyébként tényleg szavazzunk már az első 3 között azt záruljon le a dolog vagy maradjon így, de akkor legyen kijelentve aztán csönd...
    ya tegnap belekukucskáltam a 2.edzésbe,és biztonsági okokbol kifolyólag ki is szélesítik a pályát
    http://www.findthelimit.com/userfiles/driver1641_rank1.png

  15. #340
    Vent Ákos Versenyző sfakos logója
    Csatlakozott
    2013. 02. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    34
    Üzenetek
    1.603
    Idézet Eredetileg Cola írta Hozzászólás megtekintése
    ya tegnap belekukucskáltam a 2.edzésbe,és biztonsági okokbol kifolyólag ki is szélesítik a pályát
    Hát majd időmérőn kiderül.. Edzésen azért a határok keresése megy rendesen.. Na mind1 ne offoljunk inkább szavazzunk


  16. #341
    Fehér Zoltán Versenyző Cola logója
    Csatlakozott
    2006. 10. 22.
    Város
    Kisújszállás
    Életkor
    53
    Üzenetek
    1.771
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Cola, mind a 6 verzió itt hangzott el az elmúlt pár napban, mindegyiket fairnek és versenyzésre alkalmasnak gondolja itt a mezőnyből valaki!

    Ha szűkíteni akarnám a kört, akkor csak az első 3 maradna, tekintve, hogy 4.-5. viszonylag kis számú támogatást kapott, a 6.-ikra meg a kutya nem jelentkezett még, pedig sokan kérték. (itt jegyezném meg, hogy a hsz. dömping úgy látom jól megy, de amikor melózni is kéne vmivel, az már kevésbé népszerű... de tőlem elvárnátok, hogy rajzolgassak )


    akkor szavazzuk meg először hogy akkor mit fogunk majd megszavazni?már tényleg bekábulok,egyébként majd megfog oszlani így a szavazás ha ennyi opció van,de tök8 mindegy milesz már ennek a vége sztem mindenki elfogja fogadni
    http://www.findthelimit.com/userfiles/driver1641_rank1.png

  17. #342
    Fehér Zoltán Versenyző Cola logója
    Csatlakozott
    2006. 10. 22.
    Város
    Kisújszállás
    Életkor
    53
    Üzenetek
    1.771
    Idézet Eredetileg Söri írta Hozzászólás megtekintése
    jahh hát ez extrémen rossz. Nem tudtam mire vélni ,hogy ennyire a rázón kívül van

    F1-ben ahogy én tudom 1 keréknek kell a fehér vonalon belül lenni. Amúgy amit Toga ,Cola és páran írtak ez a fehér vonal -rázókő dolog- tényleg kinek -pap-papné szindróma, mert nekem is a vonalat könnyebb figyelni, nekik-nektek meg a rázót. Érdekes amúgy mennyire más aspektusból lehet nézni szinte ugyanazt a dolgot.
    az egyik oldal a versenyzési szemszögből nézi,a másikat mond meg:PPP
    http://www.findthelimit.com/userfiles/driver1641_rank1.png

  18. #343
    Vent Ákos Versenyző sfakos logója
    Csatlakozott
    2013. 02. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    34
    Üzenetek
    1.603
    Idézet Eredetileg Cola írta Hozzászólás megtekintése
    akkor szavazzuk meg először hogy akkor mit fogunk majd megszavazni?már tényleg bekábulok,egyébként majd megfog oszlani így a szavazás ha ennyi opció van,de tök8 mindegy milesz már ennek a vége sztem mindenki elfogja fogadni
    Szerintem kétfordulós szavazás kell először ezzel a sokkal majd a kettő nyertest újra szavaztatjuk! Jó pézér vállalom a közjegyzői szerepet!


  19. #344
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    45
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg Cola írta Hozzászólás megtekintése
    az egyik oldal a versenyzési szemszögből nézi,a másikat mond meg:PPP

    a másik /én/ még csak hátulgombolós és nem versenyző ,hanem egyelőre kormánytekergető Lehet 5-10 év rutinnal én is könnyebben látom majd ezt is azt is. :P De hát ,mint írtam is a tv-infonál szeretnék majd egyszer az onlány részhez egy olyan litániát írni ,mint te.
    Utoljára módosította: Söri; 2013. 11. 02. 15:14.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  20. #345
    Fehér Norbert Versenyző White logója
    Csatlakozott
    2005. 03. 09.
    Város
    Baja
    Életkor
    49
    Üzenetek
    1.539
    Idézet Eredetileg Söri írta Hozzászólás megtekintése
    Nem akarok megbántani senkit, de White majd azért olvasd el mi is a vágás ,mert elég mulatságos amiket megóvtál.Pláne fele olyan, mikor 2 hely volt közöttünk. Bocs,de amit irtam a korrekt versenyzésről / /ezennel visszavonnám. /szerk.: ezúton is fent tartom /csak kicsit szarul érintett a dolog / Nincs harag. Hogy ezt valami elismerésnek köszönhetem nem tudom elég mulatságos vágásnak óvni olyanokat mikor valaki 1-2 autónyi szélességgel leesik a fűre a kimeneti iven és rázkódik össze -vissza míg visszajön. Ez az igazi előnyszerzés ám.. Mellesleg ilyenkor néztem az xp-t és nem nőtt csökkent a különbség. U.i: bocs a mulatságos kifejezésért,már aludtam rá egyet és nem volt jó szóhasználat.
    Az óvások kizárólag olyan időszakra (3-4 kör) vonatkoztak és olyan emberekre, akik közvetlenül előttem, vagy mögöttem voltak a verseny alatt és láttam ahogy közlekedtem. Nincsenek benne az éppen csak "lecsúszott a kerék" esetek, az sincs benne, amikor valaki kicsit meglökött és azért nyested le a kanyart és azok sincsenek benne, amikor pattogsz a fűvön és ez miatt lelasulsz. (És még így is mennyi maradt.) De ezeket majd a VB megnézi és elbírálja. Ismerem a szabályokat és igyekszem betartani és nagyon zavar, ha ezek be nem tartása miatt előznek meg, vagy éppen nem bírok valaki közelében sem maradni. Nem vagyok óvos fajta (8-10 éves pályafutásom alatt) lehet nem volt 5-nél több.

    Idézet Eredetileg Söri írta Hozzászólás megtekintése
    öhmmm nem vitának szántam és nem is biztos itt a helye és egyáltalán nem szántam bántásnak sem ,csak volt véleményem az óvásról és egy részét visszanéztem és azért írtam ide,mert szerintem Norbi félreértett pár dolgot a vágásról. Engem egy vágás zavart azt meg is óvtam, mert ott láttam direkt volt és meg is előztek vele . Engem spec a többi nem érdekel ,mert nincs kedvem végignézni és megmondom őszíntén nem is érdekel ki-hol megy míg nem engem előz meg vele. Másik része úgy vélem meg lehet ítélni ki - mikor akarja direkt lecsapni a pályát, mert azzal előnyt szerez / időben isÍ/ . Azért írtam ezt ide ,mert a vágás,mint téma itt van. Semmi személyes nálam nincs ebben. Sőt, ha jól emlékszem meg is emlitettem White-ot, hogy jó volt védekezni és köszönöm a korrektségét a Futambeszámoló részben.
    Az egy dolog, amikor valaki tudatosan vágja a pályát, és egy másik aki nem tudja, hogy meddig ér az autója. És a harmadik, aki a szabályokat nem tudja. Szerintem elég jól tudom értelemezni a szabályokat/törvényeket. (Talán nem véletlenül dolgozok közel 20 éve olyan szakmában ahol évről-évre megváltoztatják a több ezer oldalas szabálykönyveket, nem beszélve a nemzetközi jogi és törvényi dolgokról).
    Nem engem említettél meg (az Pfennig Kristóf volt), hanem a csapattársamat TT-t.
    Részemről az ügy lezárva, továbbra sincs és nem is lesz előitéletem ezek miatt. Te is elmondtad és én is az esetekről a véleményem, a többit majd a VB eldönti és mindenki tanul belőle.
    Tisztelettel: White
    Utoljára módosította: White; 2013. 11. 02. 15:44.

  21. #346
    Tömöl Tomi Versenyző TT Echo logója
    Csatlakozott
    2007. 01. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.535
    No, előre bocsátanám, hogy 2 sör és 3 pálesz van már bennem (ha az ember hazamegy a családjához, hamarabb kap a kezébe egy pálinkát a legfrissebb főzésből, mint hogy levehetné a kabátját...).

    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Eddig felmerült lehetséges opciók:

    1. Két kerékkel a fehér vonalon belül
    2. 4 kerékkel a rázókőn belül (szélességtől függetlenül)
    3. 1-2 öszvér (v1): mindig a megengedőbb van érvényben adott kanyarban
    4. 1-2 öszvér (v2): belső íven fehér vonal, külső íven rázókő
    5. 2 kerékkel a rázókőn belül (tehát a másik kettővel lehet szántani)
    6. egyedi szabályok, annak fényében hogy adja ki, hogy "kényelmes". Ez az opció csak akkor él, ha jelentkezik fix 3 ember, aki csinálja egész évben.
    Lehet, hogy én nem vagyok most elég alapos, de nem látom ezek között a jelenleg érvényben levő szabályt. Szabi?

    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Mondjuk én tartok ettől is, meg az eredetileg javasolt öszvér megoldásától is, mert engem nagyon zavar a koncentrációban, ha kanyaronként más szabályokhoz kell alkalmazkodnom és azon kattog az agyam, hogy itt most akkor melyik vonal(ak)at is kell majd figyelnem a következő fordulónál.
    A jelenlegi szabály is egy öszvér dolog, nem? Hisz a keskeny kerékvetős kanyarokban a kerékvető szélét kell nézni, a vastag (min. egy autó széllességnyi) kerékvetős kanyarokban pedig a fehér vonalat, hogy két kerékkel még azon belül maradj. Ebből a szempontból akkor kanyaronként ebben a verzióban is más szabályokhoz kell alkalmazkodni, nem? Akkor ez miért nem zavar? És ennek a szabálynak a betartatása miért nem ugyanolyan nehéz számodra, mint a fenti 3. opció? Mind a kettőnél ugyanúgy méricskélni kell, nem?


    Írták itt többen is, hogy a jelenlegi szabály jó, mert ez legalább jól néz ki a közvetítésben... Srácok, most komolyan! Nehogy már ez egy befolyásoló tényező legyen! Hogy hogy nézünk ki a TV-ben... pontosabban hogy hogy néz ki az A szerver a TV-ben... Ez a mi közösségünk, mi magunk közös megegyezéssel hozzuk a szabályokat. Az, hogy a kommentátor nem ismeri a mi szabályzatunkat, hogy nekünk hogy szabad és hogy nem menni a pályán, az őt minősíti, nem minket...

  22. #347
    Fehér Zoltán Versenyző Cola logója
    Csatlakozott
    2006. 10. 22.
    Város
    Kisújszállás
    Életkor
    53
    Üzenetek
    1.771
    Idézet Eredetileg TT Echo írta Hozzászólás megtekintése


    Írták itt többen is, hogy a jelenlegi szabály jó, mert ez legalább jól néz ki a közvetítésben... Srácok, most komolyan! Nehogy már ez egy befolyásoló tényező legyen! Hogy hogy nézünk ki a TV-ben... pontosabban hogy hogy néz ki az A szerver a TV-ben... Ez a mi közösségünk, mi magunk közös megegyezéssel hozzuk a szabályokat. Az, hogy a kommentátor nem ismeri a mi szabályzatunkat, hogy nekünk hogy szabad és hogy nem menni a pályán, az őt minősíti, nem minket...
    na de zolder 1 vicc volt úgy,és az oroszok is bevonultak
    igyá még egy páleszt én is benne vagyok má nyakig,hamár nem tudjátok elolvasni amit írok akkor már bayvan
    http://www.findthelimit.com/userfiles/driver1641_rank1.png

  23. #348
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    45
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg White írta Hozzászólás megtekintése
    Az óvások kizárólag olyan időszakra (3-4 kör) vonatkoztak és olyan emberekre, akik közvetlenül előttem, vagy mögöttem voltak a verseny alatt és láttam ahogy közlekedtem. Nincsenek benne az éppen csak "lecsúszott a kerék" esetek, az sincs benne, amikor valaki kicsit meglökött és azért nyested le a kanyart és azok sincsenek benne, amikor pattogsz a fűvön és ez miatt lelasulsz. (És még így is mennyi maradt.) De ezeket majd a VB megnézi és elbírálja. Ismerem a szabályokat és igyekszem betartani és nagyon zavar, ha ezek be nem tartása miatt előznek meg, vagy éppen nem bírok valaki közelében sem maradni. Nem vagyok óvos fajta (8-10 éves pályafutásom alatt) lehet nem volt 5-nél több.



    Az egy dolog, amikor valaki tudatosan vágja a pályát, és egy másik aki nem tudja, hogy meddig ér az autója. És a harmadik, aki a szabályokat nem tudja. Szerintem elég jól tudom értelemezni a szabályokat/törvényeket. (Talán nem véletlenül dolgozok közel 20 éve olyan szakmában ahol évről-évre megváltoztatják a több ezer oldalas szabálykönyveket, nem beszélve a nemzetközi jogi és törvényi dolgokról).
    Nem engem említettél meg (az Pfennig Kristóf volt), hanem a csapattársamat TT-t.
    Részemről az ügy lezárva, továbbra sincs és nem is lesz előitéletem ezek miatt. Te is elmondtad és én is az esetekről a véleményem, a többit majd a VB eldönti és mindenki tanul belőle.
    Tisztelettel: White
    Igen láttam téged kihagytalak,de rád is gondoltam,mert te voltál mögöttem sokáig. Én kicsit máshogy láttam több esetet, / vsz abból kifolyólag is ,hogy én a vonalas szabály szerint mentem idáig mindenhol és emiatt be van rögződve/de a VB eldönti és természetesen ahol jogtalan előnyre tettem szert vállalom a kukoricán térdelést. Talán írnom sem kellett volna erről, lehet rossz passzban voltam, mert ahogy a való életben a versenypályán is meg próbálok korrekt lenni és rosszul érintett.. Erről mindig az jut eszembe, mikor tökös koromban itt a főutcán volt egy serlegbolt és elkezdtem nyúzni apámat vegyen nekem egy érmet.. Mire ő: Az akkor ér igazán valamit, ha magad küzdesz meg érte és szerzed meg. Utána lett jópár a 20 éves élsport alatt és a sport jó tanító mester a korrektség terén is sztem. Ezt csak azért írtam ,mert a vágásról is azt gondolom nem dicsőség úgy gyorsabbnak lenni, ha vágsz. Részemről sincs semmi ellenérzés és még egyszer elnézést a kicsit cinikus fogalmazásért nem volt helyénvaló, bárhogyan is érintett..

    Idézet Eredetileg Cola írta Hozzászólás megtekintése
    na de zolder 1 vicc volt úgy,és az oroszok is bevonultak
    igyá még egy páleszt én is benne vagyok má nyakig,hamár nem tudjátok elolvasni amit írok akkor már bayvan
    Már Fedor ?
    Utoljára módosította: Söri; 2013. 11. 02. 17:16.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  24. #349
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    38
    Üzenetek
    21.388
    Urak!

    Holnap szeretnék kiírni egy szavazást a vágásokat illetően a következő 3 opcióval:

    1. Két kerékkel a fehér vonalon belül
    2. 4 kerékkel a rázókőn belül (szélességtől függetlenül)
    3. 1-2 öszvér (v1): mindig a megengedőbb van érvényben adott kanyarban


    A szavazás során megválasztott szabály a következő futamon lép érvénybe, a Hungaroring még a jelenlegi szabályzat szerint fog lezajlani. Egyik fenti szabály sem foglakozik kivételekkel és egyik sem kezeli külön a betonozott búkőteret, így bármelyiket is választjuk meg, nem lesz lehetőség ezeket továbbra sem érdemben használni. Pedig most a Hungaroring-en van belőle jó pár és gondolom sokan közületek azért szívesen ráengednétek a gépet, viszont olyan opció a szavazásban, ami ilyen egyedi kivételeket enged meg csak akkor lesz, ha jelentkezik min 2 fő, aki elvállalja, hogy az egész idény során menedzseli az ezzel kapcsolatos teendőket! Holnapig lehet jelentkezni!
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 11. 07. 09:41.

  25. #350
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    38
    Üzenetek
    21.388
    Idézet Eredetileg TT Echo írta Hozzászólás megtekintése
    Lehet, hogy én nem vagyok most elég alapos, de nem látom ezek között a jelenleg érvényben levő szabályt. Szabi?

    A jelenlegi szabály is egy öszvér dolog, nem? Hisz a keskeny kerékvetős kanyarokban a kerékvető szélét kell nézni, a vastag (min. egy autó széllességnyi) kerékvetős kanyarokban pedig a fehér vonalat, hogy két kerékkel még azon belül maradj. Ebből a szempontból akkor kanyaronként ebben a verzióban is más szabályokhoz kell alkalmazkodni, nem? Akkor ez miért nem zavar? És ennek a szabálynak a betartatása miért nem ugyanolyan nehéz számodra, mint a fenti 3. opció? Mind a kettőnél ugyanúgy méricskélni kell, nem?
    Ezek közül az 1-es a tavalyi, a 2-es a jelenlegi, és a 3-as pedig az, amiről azt hittétek, hogy az lesz.

    A 2-es nem öszvér, hiszen a szabály úgy szól, hogy amennyiben van kerékvető, akkor egyik kerék sem lóghat le róla.. és tekintve hogy minden kanyarban van kerékvető, így mindig annak a szélét kell figyelni. A 3-as esetben a kerékvető szélessége határozná meg, hogy a fehér vonalat, vagy a kerék vető szélét kell-e figyelni (mindig amelyik többet enged).. ez volt Cola eredeti javaslata, amibe én év elején nem mertem belemenni, ezért egyszerűsítettem (az én fogalmaim szerint ) a 2-esre.
    .
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 11. 07. 02:00.

Oldal: 14 / 21 ElsőElső ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

A téma címkéi

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •