Találatok: 1 - 15 (15 összesen)
  1. #1

    R3E DTM SC - Salzburgring 08.30

    Kedves Versenyzők!

    A RaceRoom DTM Summer Cup ötödik, egyben záró futamának helyszíne a Salzburgring. A pálya Salzkammergut hegyei között egy keskeny völgyben fekszik, Salzburg városától keletre. A pálya építése 1968-ban kezdődött és 1969-ben fejeződött be. Az aszfaltcsík 4,241 km hosszú,
    iszonyatosan gyors, tele szintkülönbségekkel és változatos kanyarkombinációkkal.



    5. Futam: 08.30. - Szerda Salzburgring
    Autók: a DTM 2013-2016-os kategóriákból legalább 1 autóval kell rendelkezni: DTM 2013, DTM 2014, DTM 2015, DTM 2016
    Nevezés: futam napján este 20:00-ig (nevezés módja itt olvasható: LINK)
    Prac1: 20:15 (45 min) napszak: reggel
    Qual1: 21:00 (20 min) napszak: dél
    Race1: 21:20 (30 min) napszak: dél
    Race2: 21:55 (20 min) napszak: délután (első futam végeredménye alapján az 1-10. helyezett fordított rajtsorrendben)

    Rajt típusa:
    álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező

    Nehézség: Get Real
    Fizikai sérülések: 100%
    Gumi és üzemanyag használat: 100%

    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban!!
    FIGYELEM, a köridők rögzítéshez a 25 perc-es kvalifikációt követő 1 körös futamon is részt kell venni és célba érkezni!

    Éles szerver: GTR-Masters.hu- DTM
    Gyakorló szerver: GTR-Masters.hu - Prequal#2 /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló jelszó:
    masters


    Indulási feltételek: Masters DTM Summer Cup
    GTR-Masters Team Speak: Masters TS
    Kupa állása: LINK
    (összesítés oszlop a nyári kupa alatt nem lesz látható)


    Fontos!!

    • Mivel az R3E multipalyer jelenleg még alpha állapotban van, ezért előfordulhatnak hibák, fagyások, szakadások és egyéb kellemetlenségek az online versenyek során, sőt akár mi szervezők is hibázhatunk a szerver beállításánál, ezért kérjük, hogy ezt mindenki tartsa szem előtt és kellő türelemmel álljon hozzá az futamokhoz és az esti eseményekhez. A fő hangsúly most a tapasztalatszerzésen és a tesztelésen van!
    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a fairplay betartását és egymás kölcsönön tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezni és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!


    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: Mediakönig; 2017. 08. 18. 11:10.

  2. #2
    Jó kis orosz rulett lesz ez, hogy a hosszú majdnem egyenesben végsebesség legyen vagy egy kis stabilitás a végén

  3. #3
    Nagy László46 Versenyző
    Csatlakozott
    2013. 07. 30.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    202
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Jó kis orosz rulett lesz ez, hogy a hosszú majdnem egyenesben végsebesség legyen vagy egy kis stabilitás a végén
    Egyedül az első sikán fog gondot okozni. A hosszú gyors jobbosban még alacsony szárnnyal is igen stabil!
    Nagy László #46

    ASUS Maximus VII Ranger; Core i7 4790K; HyperX 4*4GB; ATI Radeon R9 290X 4GB;
    Cockpit; G27 kormány + PTR Loadcell pedál + Leo Bodnar kábel

  4. #4

  5. #5
    Szilágyi Ferenc Versenyző Sziszifeca logója
    Csatlakozott
    2014. 06. 28.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    54
    nem tudok indulni sajnos, mert még nem jó a kormányom, szerelik
    Lesz még máskor is DTM kupa?

  6. #6
    Idézet Eredetileg Sziszifeca írta Hozzászólás megtekintése
    Lesz még máskor is DTM kupa?
    Amennyiben lesz rá érdeklődés akkor az ősszel indítunk DTM kupát

    Szerk. Bocs. DTM bajnokságot!

  7. #7

    Verseny.

    Srácok, a holnapi versenyhez egy pár szót szólnék:
    A rajt után az első szűk sikánban NEM FÉR EL egymás mellett két autó, és tuti kilökés lesz belőle, ha megpróbálja valaki. Mi ma Ricsivel kipróbáltuk, konkrétan lehetetlen ott előzni. Inkább fékezzen előbb a hátrább lévő autós, mint mind a két gép lepörögjön.
    A gyors részen ha drs-t használsz a végén a hosszú jobb íven lépj rá egy kicsit a fékre, hogy vissza álljon a szárny, mert nem tartja meg a seggét az autó, és ott ha kicsúszol, akkor szemben a fal állít meg, szarrátörve a gépet.
    Ha nagyon nagyon közel valaki mögött jösz ki a célegyenesre, még drs-el sem tudod befejezni az előzést, ahhoz rövid az egyenes, és mint írtam, az első sikánban kéz kocsi nem fér el egymás mellett.
    A hosszú egyenesre vissza térve, nagyon csalóka, merthogy nem egyenes, és pattog mint a barom nagy tempónál, márpedig az van. Ha előztök, az előzött hagyjon egy autónyi helyet, mert az ívek miatt le lehet tolni a másikat a fűre, és akkor neki annyi. Ott megfogni a tempó miatt szinte lehetetlen.
    DRS-el az autó vége 275 körül van, egy rossz mozdulat, és hello.
    A gumikopás a harminc perces versenyen nekem sem volt olyan extrém, zandvoort-on 4%-os maradt, itt 30 perc után még ötven fölött, de viszont a hátulja is ugyanannyira kopik mint az eleje, magyarul a setupot úgy is kell hozzáállítani. Én azokon a pályákon, ahol az első gumikopás nagy, ott a fék balanc-ot fokozatosan hátra tolom, a mai teszten nemhogy hátra, még előre kellett egy felet tolnom, mert ment el a segge féktávon.
    Még egy utolsó mondat: mindenkinek sok sikert kívánok, baleset mentes versenyt, és még köszönném a gtr masters-nak a rendezést. Reméljük ősszel lesz bajnokság!

  8. #8

    Vidámság

    És itt egy kis adok kapok a mai napból:
    https://www.youtube.com/watch?v=JWay...ature=youtu.be

  9. #9
    Dezső Tamás Versenyző dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.804
    UP az esti futamnak!

  10. #10
    Úgy tűnik, el fogok férni a mezőny hátsó felében

  11. #11
    Dezső Tamás Versenyző dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.804
    Megy a szerver, lehet csatlakozni! (Aki nem nevezett az is jöhet)

  12. #12
    Zelfel Tamás Versenyző Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.358
    Saját onboard stream itt: https://youtu.be/9KgUK9iqdOI
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  13. #13

    Futam

    Maximalisan elnezest kerek mindenkitol a masodik futam kavorodasaert!

  14. #14
    Tegnapi szereplésem újabb bizonyíték rá, hogy a gyakorlást semmi sem pótolja

    Csak a Practice-on mentem először ezen a pályán DTM-es géppel, de szerencsére ismertem már WTCC-s versenyről. Így az gyakorlatilag arra ment el, hogy a DRS és a gyors jobbos viszonyát vizsgáljam, illetve belőjem a fékpontokat. Ehhez képest nem alakultak rosszul a versenyek, persze az első 5-6 helyhez nem volt közöm, de az nem is volt realitás.
    Az első versenyen kikerültem a balhékat, csak Fehér Zsolttal volt némi kontakt az első körben a gyors jobbosban, de megúsztam. Utána már csak be kellett volna érnem hiba nélkül, de előadtam két megforgást a sikánban. A szektoridők alapján ott voltam a leglassabb egyébként is.
    A második versenyen lehetett volna akár dobogó is, köszönhetően az élmezőny hátul bíbelődésének. Ha nem bénázok egyet a célegyenesre fordulva, így Rolandot magamra húzva. Aztán valami érthetetlen módon nem elmentem a kavicságyba a második visszafordítóban és mindenki elment nekem. Innen egy helyet mentettem Jónás Bertalant visszaelőzve, aki nagyon előzékeny volt Köszönöm!

  15. #15
    Dezső Tamás Versenyző dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.804
    Futam eredmények: Salzburgring

    Kupa végeredménye: LINK


Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •