Találatok: 1 - 19 (19 összesen)
  1. #1
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139

    AC WTCR - Mosport - Okt.3

    Kedves Versenyzők!
    Október 3-án, Kanadában startol az Assetto Corsa WTCR bajnokság a Cupra-val, és Elantra-val! Mosport a gyors kanyargós dombjairól híres pálya kellőképpen kihajtja majd a motorokat. Az időjárás kegyes lesz mindenkivel, tiszta, napocskás. Jó felkészülést, és jó versenyzést mindenkinek!



    Dátum: 2024.Okt.3 (csütörtök)
    Pálya: Mosport - rank 2023 (v4.0) Letöltés: GDrive, @ko-fi
    Autó:
    - Cupra Leon 24 - (v1.0) Letöltés: GDrive, @patreon
    - Hyundai Elantra 24 - (v1.0) Letöltés: GDrive, @patreon

    Nevezés: Futam napján este 19:00-ig. Nevezéshez érvényes köridő szükséges a prekvalifikációban.
    Időmérő: 20:00 (15 perc)
    Futam: 2*30 perc (második futamon első 12 fordított rajtrácson)
    Rajt típusa: álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul, lassan növekszik. Prekvalon fix 98%
    Gumi melegítő: van
    Fizikai sérülés: 75%
    TC használat: factory (nincs)
    ABS használat: factory (nincs)
    Gumi használat: 200%
    Üzemanyag használat: 100%
    Aszfalt hőmérséklet: 20 +/-5 °C. Prekvalon fix 20 °C
    Pitek száma: 36

    Éles szerver: GTR-Masters.hu #WTCR Race
    Gyakorló szerver: GTR-Masters.hu #WTCR Prequal
    Gyakorló jelszó: masters

    Indulási feltételek, szabályzat, és egyéb infók a bajnokság kiírásában.
    Discord elérhetőség: Discord

    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!
    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!

  2. #2
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139

    pályahatárok

    Szabályzatunk alapján a pálya határait, a pálya széli két fehér vonal határozza meg. Ezeken belűl kell tartani a kocsit mindig, legalább 1 kerékkel.
    Mivel Mosport-on az első 2 kanyarban ezt a pálya nem korlátozza, nem érvényteleníti a köridőt, így ezt most nyomatékosítjuk, tisztázzuk.

    Időmérőn a lehető legjobban ügyeljetek a pályahatárokra! Ha nem vagy biztos a szabályosságban, inkább engedd el az adott kört, és kezdj meg egy újat. Futamon nem várunk el hasonló pontosságot. A pályahatárokat ezen szempontok alapján az alábbi illusztrációk alapján határoztuk meg:

    T1 belső: Legalább a kerékvetőt érintsd 1 kerékkel. A falig nem érvényes bemenni.


    T1 kijárat: Legalább a kerékvetőt érintsd 1 kerékkel.


    T2 kijárat: Legalább a kerékvetőt érintsd 1 kerékkel.


    Futamon nem fogunk (nem akarunk) centizgetni, de aki folyamatosan elhagyja, szélesíti a pályát, az óvható, és a mennyiségétől, mértéküktől függően büntethető!
    Utoljára módosította: Kettel; 2024. 09. 20. 16:33.

  3. #3
    Hellók,
    Kellene egy kis segítség, vagy ötlet.
    Nem tudok belépni a szerverre, mert a lobby-ban a pálya (aminek a neve: csp/0/../jr_mosport_2023) pirosan jelenik meg.
    A pályát nyilván letöltöttem (mindkét helyről kipróbáltam).
    Bemásoltam a megfelelő mappába.
    Csp-t frissítettem CM-mel V.0.2.4-re.
    Offline be tudok lépni a pályára.
    Online nem tudok belépni.
    Köszi, ha van valakinek hozzászólása.

  4. #4
    Idézet Eredetileg mezgabor írta Hozzászólás megtekintése
    Hellók,
    Kellene egy kis segítség, vagy ötlet.
    Nem tudok belépni a szerverre, mert a lobby-ban a pálya (aminek a neve: csp/0/../jr_mosport_2023) pirosan jelenik meg.
    A pályát nyilván letöltöttem (mindkét helyről kipróbáltam).
    Bemásoltam a megfelelő mappába.
    Csp-t frissítettem CM-mel V.0.2.4-re.
    Offline be tudok lépni a pályára.
    Online nem tudok belépni.
    Köszi, ha van valakinek hozzászólása.
    Csatolt képek Csatolt képek

  5. #5
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139
    Idézet Eredetileg mezgabor írta Hozzászólás megtekintése
    ...
    Spa-i szerveren, tesztfutamon nem volt problémád?
    Ha van ContentManager-ed akkor azzal sem tudsz fellépni?

  6. #6
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Spa-i szerveren, tesztfutamon nem volt problémád?
    Ha van ContentManager-ed akkor azzal sem tudsz fellépni?
    A Content Manager is azt jelezte pirossal, hogy missing contetnt, de onnan mégis engedett belépni...
    Így végülis talán megoldódott a probléma.

  7. #7
    Egyébként nem tudom ki mennyire vagy hogyan tapasztalta meg de számomra elég fura ennek az autónak a fizikája!

    Értem ezalatt hogy az oké hogy néha elemelkedik a hátsó ívbelső kerék féktávon és mivel fékezünk az a kerék megáll és amikor leér akkor nyílván az álló keréknek fel kell vennie az adott sebességet deeeeee... itt néha kicsit túlzásba esik ez az dolog!

    Nem csak egy csikkanás vagy egy füstpamacs jön hanem sokszor kigyorsítás során több másodpercig húzom a füst és gumi csíkot de ez még nem is zavarna annyira de ilyenkor az a kerék mintha jégen menne annyira csúszik !

    De előfordult sokszor a 4-es kanyarban hogy elindul a segge ( értem hogy pont dombtetőn kell fordulni és el tud könnyülni ) de miután egy kis ellenkormányzással visszahozom egyenesbe akkor sem tapad vissza szóval a domb tetőtől végig driftelek lefelé :O

    De ami a legdurvább volt eddig ( holnap teszek fel erről egy videót is csak már nincs rá időm ) hogy a 4-es kanyar utáni duplajobbosban elemelkedett a jobb hátsóm ( füst meg minden a szokásos ) de miután már befejeztem a kanyart és gyakorlatilag teljesen egyenesen volt már az autó ( még továbbra is húztam a füstöt ) egyszercsak úgy elindult az autó segge balra a szalagkorlát felé mintha egy RWD-be ülnék aminek csak jobb oldali hajtás van! :O

    Ez így leírva nem tudom mennyire érthető remélem majd vizuálisan jobb lesz ha holnap felrakom a vidit!
    És igen még mindig nem vagyok FWD párti :P

  8. #8
    Balogh András Szervertag 2025
    Csatlakozott
    2014. 12. 09.
    Város
    Kecskemét
    Üzenetek
    299
    Idézet Eredetileg Máté Mihajlovics írta Hozzászólás megtekintése
    Egyébként nem tudom ki mennyire vagy hogyan tapasztalta meg de számomra elég fura ennek az autónak a fizikája!

    Értem ezalatt hogy az oké hogy néha elemelkedik a hátsó ívbelső kerék féktávon és mivel fékezünk az a kerék megáll és amikor leér akkor nyílván az álló keréknek fel kell vennie az adott sebességet deeeeee... itt néha kicsit túlzásba esik ez az dolog!

    Nem csak egy csikkanás vagy egy füstpamacs jön hanem sokszor kigyorsítás során több másodpercig húzom a füst és gumi csíkot de ez még nem is zavarna annyira de ilyenkor az a kerék mintha jégen menne annyira csúszik !

    De előfordult sokszor a 4-es kanyarban hogy elindul a segge ( értem hogy pont dombtetőn kell fordulni és el tud könnyülni ) de miután egy kis ellenkormányzással visszahozom egyenesbe akkor sem tapad vissza szóval a domb tetőtől végig driftelek lefelé :O

    De ami a legdurvább volt eddig ( holnap teszek fel erről egy videót is csak már nincs rá időm ) hogy a 4-es kanyar utáni duplajobbosban elemelkedett a jobb hátsóm ( füst meg minden a szokásos ) de miután már befejeztem a kanyart és gyakorlatilag teljesen egyenesen volt már az autó ( még továbbra is húztam a füstöt ) egyszercsak úgy elindult az autó segge balra a szalagkorlát felé mintha egy RWD-be ülnék aminek csak jobb oldali hajtás van! :O

    Ez így leírva nem tudom mennyire érthető remélem majd vizuálisan jobb lesz ha holnap felrakom a vidit!
    És igen még mindig nem vagyok FWD párti :P
    Egyszerű, nem kell olyan gyorsan menni, kipróbálhatnád a + szárnyat

  9. #9
    Idézet Eredetileg Balogh András írta Hozzászólás megtekintése
    Egyszerű, nem kell olyan gyorsan menni, kipróbálhatnád a + szárnyat
    +szárny ? az mi ?

    amúgy nekem még -10 es szárnyal is orrtolós !

  10. #10
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139
    Idézet Eredetileg Máté Mihajlovics írta Hozzászólás megtekintése
    ...
    Hogy huppanón, ívbelső fékezésnél füstöl még egy fene, de egyenesbe fura lenne ha füstölne..
    Rugókon, hasmagasságon babráltál valamit, nem ültetted hasra a kocsit?
    Mindkét kocsinál tapasztalod a jelenséget?
    Hányas CSP verzió van felinstallálva neked?

  11. #11
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Hogy huppanón, ívbelső fékezésnél füstöl még egy fene, de egyenesbe fura lenne ha füstölne..
    Rugókon, hasmagasságon babráltál valamit, nem ültetted hasra a kocsit?
    Mindkét kocsinál tapasztalod a jelenséget?
    Hányas CSP verzió van felinstallálva neked?

    persze állítgattam minden is de most hogy említetted a CSP verziót megnéztem és lehet hogy az lesz a gond mert 0.2.0 van nekem és 0.2.3 kell legalább ha jól emlékszem de én azt hittem hogy ha nem jó a verzió nem is enged fel a szeróra ezért nem is néztem meg :O
    de akkor updateolom és megnézem úgy milyen!
    Egyébként csak a cupra-t használtam!

    Amúgy itt a video!
    bocsi a minőségért csak gyors összedobtam és így volt a legegyszerűbb!
    https://www.youtube.com/watch?v=4XZFTGJtWAw

    Köszi a helpet/infot

  12. #12
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139
    Idézet Eredetileg Máté Mihajlovics írta Hozzászólás megtekintése
    persze állítgattam minden is de most hogy említetted a CSP verziót megnéztem és lehet hogy az lesz a gond mert 0.2.0 van nekem és 0.2.3 kell legalább ha jól emlékszem de én azt hittem hogy ha nem jó a verzió nem is enged fel a szeróra ezért nem is néztem meg :O
    de akkor updateolom és megnézem úgy milyen!
    Egyébként csak a cupra-t használtam!

    Amúgy itt a video!
    bocsi a minőségért csak gyors összedobtam és így volt a legegyszerűbb!
    https://www.youtube.com/watch?v=4XZFTGJtWAw

    Köszi a helpet/infot
    Kézifék gyanus
    CSP-ből igen 2.3 a hivatalos minimum a kocsihoz, de régebbin is elfuthat, könnyen lehet hogy mindenféle anomália nélkűl, de ez nincsen kitesztelve.

  13. #13
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Kézifék gyanus
    CSP-ből igen 2.3 a hivatalos minimum a kocsihoz, de régebbin is elfuthat, könnyen lehet hogy mindenféle anomália nélkűl, de ez nincsen kitesztelve.
    pedig esküszöm hogy nem ráncigáltam a kézit

  14. #14
    a 2.3-as CSP-vel valóban jól működik a dolog!

  15. #15
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139
    A ma esti futamra ne felejtsetek el nevezni, hogy tudjuk melyik kocsiból mennyi kell, kinek milyen skin, stb.

    Erre az első futamra, még a régi tagsággal is belehet nézni.

    A (még régi) szerverjelszót itt találjátok.

  16. #16
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139
    • Éles, #Race versenyszerver elindítva
    • A nevezések alapján a verseny 1 szerveren lesz megtartva. Szerverjelszó tagoknak. A szerverre csak érvényes nevezéssel rendelkezők léphetnek fel.
    • A futam elején fokozottan figyeljünk egymásra! Ne kockáztassunk balesetet rögtön a futam elején. A verseny 1-2 körében senki sem fog tudni időmérős féktávokat venni, hidegek a gumik, stb. Nem kell egy meggondolatlan manőverrel az első percben kockáztatni mások épségét.
    • Ha bármi gond van szóljatok, gyertek fel Discord szerverre a gyorsabb kommunikáció, és a nagyobb móka miatt. Sok sikert mindekinek!

  17. #17
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139
    Idézet Eredetileg Máté Mihajlovics írta Hozzászólás megtekintése
    hát ez kurva jó nem tudok fellépni a szeróra !!!!
    Jelszót csekkold újra. Esetleg restart. Minden szerverbeállítás ugyanaz mint gyakorlón.

  18. #18
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.139
    Simresults: https://simresults.net/241003-2Gc

    Ha történt valakivel szabálytalanság, ami nem fért bele neki, sok volt, begyébe maradt, kiváncsi, az itt tehet óvást: WTCR óvások

  19. #19
    Bedő Márk Szervertag 2025
    Csatlakozott
    2011. 07. 28.
    Város
    Pápa
    Üzenetek
    8
    Sziasztok! Először is szeretném megköszönni Nektek, hogy befogadtatok. 10 év után a tegnapi volt az első versenyem.. Ennek megfelelően nagy elvárásokkal nem vágtam neki, ismerve a felkészülésre szánt időt.. Ennek ellenére nagyon élveztem, nagyon jó a mezőny! Bízom benne senkinek sem okoztam nagy gondot. Practice közben sajnos bénáztam egyet, és kiütöttem valakit, ezért elnézést kérek itt is. Igyekszem megszokni a tömeget, de ezt újra kell tanulni . P12 időmérőn nem volt rossz, legjobb körömmel, azonban hagytam benne bőven. Első futam 2. köre KO, így néztem, hogy milyen jó csaták vannak a mezőnyben. Második futam jó volt utolsó helyről. Nyugodtan tapasztaltam a gumi fogyást és, hogy nem könnyű végigkoncentrálni még ezt a 30 percet sem . Gratulálok mindenkinek!

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

A téma címkéi

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •