Találatok: 1 - 13 (13 összesen)
  1. #1
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169

    Trophy AC WTCR Bajnokság



    Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre. A Race07-es, és a RaceRoom-os bajnokságok után megnézzük AC alatt is Michelisz kocsiját hogyan muzsikál, hiszen az Elantra mellett a Cupra-ba is lehetséges beülni. A frissen elkészűlt ingyenes modok, Fuzo jóvoltából igazán igényes kidolgozást tudhatnak magukénak. A két kocsi menetulajdonsága, műszaki paraméterei eltérőek, picit másképp viselkednek a pályán, de teljesítményben, gyorsaságban ki van egyenlítve a kettő, így a szimpatikusabbat válasszátok magatoknak. 6 fordulós bajnokságban, 1db dobós futam is belefér, azaz olyan versenyhétvége mely nem számít bele a végértékelésbe. Pályák tekintetében igyekeztünk teret adni a küzdelmeknek, így nagyobb, széles ívek várnak benneteket, legyen szó Fuji-ról, vagy akár Istanbul-ról. A pörgős, duplafutamos hétvégéken fordított rajtráccsal is kell bizonyítani a jó pilótáknak.
    Az idény október.3-án Kanadában, Mosport-ban kezdődik.


    Versenynaptár | Pontverseny | Versenyszabályzat | Skinhasználat | Csapatnevezés | Óvások | Replay-ek

    A bajnokságon való induláshoz az alábbi dolgokra lesz szükségetek:


    • Az Assetto Corsa eredeti és legfrissebb kiadása, mely beszerezhető Steam-ről.
    • Custom Shaders Patch (CSP) ingyenes kiegészítő telepítése, használata. Ezt legkönnyebben a ContentManager (CM) launcherrel, programmal tudjátok felrakni, igazgatni.
    • Elantra, ill Cupra autó mod letöltése, telepítése a készítő hivatalos patreon oldaláról, vagy Masters-es GDrive-ban is megtalálható.
    • Használandó pályákat ebben a Gdrive megosztásban, illetve az egyes futamok kiírásában is megtaláljátok.
    • Regisztráció a GTR-Masters honlapján, majd a "versenyben használt névnek" beállítani az Assetto Corsa-ban is használt neved, ez szükséges ahhoz, hogy a fel tudjon ismerni a honlap a prekvalifikációban.
    • Fontos, nálunk mindenki a valódi nevét használja, nemzetközi formában, pl: "Geza Kovacs". Beállítási segítség itt: névhasználat
    • Érvényes köridő futása a GTR-Masters.hu #WTCR Prequal szerveren. A prekval szerver használata nyílt, jelszó az aktuális futam topikjában található.
    • A GTR-Masters által rendezett bajnoki futamokon csak szervertagok vehetnek részt, tagságot itt lehet igényelni: Szervertagság 2024/2025
    • Érvényes nevezés a Prekvalifikációban minden futam előtt legkésőbb 1 órával.
    • Sportszerű magatartás mind a szerveren, mind a fórumon, valamint a Versenyszabályzat maradéktalan ismerete és betartása!


    Tartalék pálya, ha valamilyen okból kifolyólag cserélni kell valamelyik helyszínt: Mugello
    Ha bármilyen kérdés merül fel, vagy csak bizonytalan vagy valamiben, kérdéseid itt feltehetted a fórumban vagy akár privát üzenetben.
    Várunk minden régi és új versenyzőt sok szeretettel!
    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!
    Utoljára módosította: Kettel; 2024. 09. 20. 16:52.

  2. #2
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Egykét dolog most így elsőre megjegyzésként:

    A 2 kocsi BOP ügyileg, elvileg ki van egyensúlyozva, pariban vannak egymással. Rövidebb tesztünk, illetve máshol lévő eredmények alapján is. Viszont a bajnokság során 2-3-4 furduló környékén ha valemelyik kocsi láthatóan, jelentősen erőfölényben lenne, akkor szükség esetén plusz súlyt rakunk az adott autóra.


    A gépekben van rajtautomatika, aminek itt az eredeti angol leírása: https://www.patreon.com/posts/how-to...n-my-107509525 , online futamon így se lesz sokkal egyszerűbb az élet, de talán nem pörög ki annyira az első kerék.



    A kocsikhoz a CSP verzióból a 0.2.3-as verziója (legalább) a hivatalosan ajánlott, tesztelt. Az ennél régebbi, alacsonyabb verziókon is elindul, működik, de ott nincs garantálva hogy minden patent legyen.


    Immáron a szerverünkre való csatlakozáshoz is szükséges a CSP megléte. SOL időjárás kiegészítő nem szükséges, inkább csak ajánlott.
    Utoljára módosította: Kettel; 2024. 09. 20. 15:52.

  3. #3
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    CSP-t felrakni a legegyszerűbb CM-el. Pár klikkel tudsz a különböző CSP verziók között váltogatni, installálni, uninstallálni.

    Youtube-os segítség a sok közűl:

  4. #4
    A kerékcsikorgást csak én nem hallom az Elantrában?

    A hangerő beállításoknál nekem a gumi 80%on van és a Seatban is meg az összes többi autóban is tisztán lehet hallani amikor megcsúszik a kerék, de a Hyundaiban 80nál semmit, 100% épp hogy csak valamennyire hallom. Van valakinek valami ötlete hogyan lehetne ezt felhozni a többi autó szintjére? Nyilván nincs kedvem a hangbeállításokat csak az Elantra miatt eltekergetni, mert akkor meg a többi nem lesz jó...

  5. #5
    Vásárhelyi Csaba Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2017. 09. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    620
    Idézet Eredetileg nagi írta Hozzászólás megtekintése
    A kerékcsikorgást csak én nem hallom az Elantrában?

    A hangerő beállításoknál nekem a gumi 80%on van és a Seatban is meg az összes többi autóban is tisztán lehet hallani amikor megcsúszik a kerék, de a Hyundaiban 80nál semmit, 100% épp hogy csak valamennyire hallom. Van valakinek valami ötlete hogyan lehetne ezt felhozni a többi autó szintjére? Nyilván nincs kedvem a hangbeállításokat csak az Elantra miatt eltekergetni, mert akkor meg a többi nem lesz jó...

    Nem, ott valóban nincs, vagy csak nagyon nagyon halkan lehet hallani. Borzasztóan nehéz, hogy a kormány FFB-re kell hagyatkozni, illetve a látványra. Sajnos még nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehetne megoldani a problémát.

  6. #6
    Idézet Eredetileg masterC írta Hozzászólás megtekintése
    Nem, ott valóban nincs, vagy csak nagyon nagyon halkan lehet hallani. Borzasztóan nehéz, hogy a kormány FFB-re kell hagyatkozni, illetve a látványra. Sajnos még nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehetne megoldani a problémát.
    Elvileg ha a gumi hangot felviszed 100% a többit meg egymással arányosan csökkented a hangerő appban akkor ki kéne tudni emelni, de mondjuk ez elég parasztos megoldás mert oda vissza kell mindig állítgatni ha mással is játszol ezért érdemes egy fotóval kezdeni a mostani beállításokról. Azért lehet este még megpróbálom...

    Nincs valaki kapcsolatban Fuzo mesterrel a mod készítőjével? Nem hiszem, hogy nekünk tűnt fel ez a probléma először. Hátha van rá valami egyszerű megoldás, mert gumi csúszás hang nélkül szerintem dobós az Elantra legalábbis számomra valószinüleg az lesz

  7. #7
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Idézet Eredetileg nagi írta Hozzászólás megtekintése
    Elvileg ha a gumi hangot felviszed 100% a többit meg egymással arányosan csökkented a hangerő appban akkor ki kéne tudni emelni, de mondjuk ez elég parasztos megoldás mert oda vissza kell mindig állítgatni ha mással is játszol ezért érdemes egy fotóval kezdeni a mostani beállításokról. Azért lehet este még megpróbálom...

    Nincs valaki kapcsolatban Fuzo mesterrel a mod készítőjével? Nem hiszem, hogy nekünk tűnt fel ez a probléma először. Hátha van rá valami egyszerű megoldás, mert gumi csúszás hang nélkül szerintem dobós az Elantra legalábbis számomra valószinüleg az lesz
    Szervezők már beszéltünk erről.
    Nem vezettem még ilyen versenykocsit (se), de nem vennék rá mérget hogy a pilóta a fülkében ülve, bukósisakban is hallja a gumik csikorgását.
    Viszont a mod-nak a fizikája simán kárpótol, mert a kormány elgyengülés egyértelműen jelzi, visszaadja a gumik csúszását, blokkolását.

  8. #8
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Szervezők már beszéltünk erről.
    Nem vezettem még ilyen versenykocsit (se), de nem vennék rá mérget hogy a pilóta a fülkében ülve, bukósisakban is hallja a gumik csikorgását.
    Viszont a mod-nak a fizikája simán kárpótol, mert a kormány elgyengülés egyértelműen jelzi, visszaadja a gumik csúszását, blokkolását.
    Háde, az összes Kunosos autóban és a legtöbb egyéb modban is hallani ha csúszik a kerék. A testvér modban a Seatban is. Akkor hacsak a Tarquiniék nem találtak ki valamit és nem rakták tele hangszigeteléssel meg tojástartóval a valóságban amit ennyire jól berakták a modba is akkor hasonlóan kéne müködnie mint a Seat, vagy én latom rosszul? Szerintem egy sima paraméter bug lehet valahol amit ha valaki kicsit ért a modozáshoz simán helyre tudna rakni csak arra a szintre mint a Seat.

  9. #9
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg nagi írta Hozzászólás megtekintése
    Szerintem egy sima paraméter bug lehet valahol amit ha valaki kicsit ért a modozáshoz simán helyre tudna rakni csak arra a szintre mint a Seat.
    csak tippelek de valszeg ki kell nyerni a modból a kérdéses hangfájlt, vmi audiószerkesztővel megfickósítani és visszapakolni a modba.
    Vagy csak szimplán kicserélni egy másik autóéval.

    Ebbe csak belenéztem, de tele a net ilyen tutorial-okkal:


  10. #10
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Immáron a szerverünkre való csatlakozáshoz is szükséges a CSP megléte. SOL időjárás kiegészítő nem szükséges, inkább csak ajánlott.
    Felbosszantott a Szlovákia sötétség, ezért kicsit próbálgattam, hogy mi lehetett nálam elcseszve.
    Az eredményt gondoltam megosztom hátha valaki hasznára válhat:
    1) A lighting FX ki volt kapcsolva. Egyszer valami becsillogás okát keresgélve kapcsoltam ki és ez jól úgy is maradt, ezért se fényszórók se a pálya lámpák nem világítottak. Ezért nem találtam ki a boxból sem mert szó szerint tök sötét volt.
    2) A sol nem volt felinstalálva ezért volt sötét a pályán. Miután a sol post processinget kiválasztottam az Assetto Video beállításoknál és a CSP Weather Fxnél is máris működött minden. Este 7 körülre állítva ment szépen le a nap mint Kristóf replayén és a fények is rendben voltak
    Ami még érdekes, hogy az állítgatás ellenére a saját replayen a lámpa bekapcsolás segített, de sötét maradt, viszont Kristófét letöltve úgy nézett ki mint a discordon. Valószínűleg az Assetto belementi a Video beállításban lévő post processet a replaybe és visszajátszásnál már ezeket a beállításokat nem veszi figyelembe.


    Kár, mert jól nézett volna ki a félhomály, de legalább innentől már nálam is úgy fognak menni a felhők ahogy azt a költő/szerverbeállító megálmodta...

  11. #11
    Balogh András Szervertag 2025
    Csatlakozott
    2014. 12. 09.
    Város
    Kecskemét
    Üzenetek
    307
    Jó kis szoros bajnokság volt, nem volt egyértelmű dominancia, talán 5-en is tudtak versenyt nyerni. A pályák kiválasztása is tetszett, volt mindenhol több ív, kivéve Macau.

    Az első versenyeken úgy tűnt, hogy a Cupra volt a jó választás a fordulékonysága a rajtjai, valamint a féktávjai miatt, de a 3. futamra Slovakiaringre sikerült ráérezni a setupra illetve az autóra és közel azonos szintre hozni a két autót. Bár megmaradt a nagyobb gumikopás és a rosszabb rajtolás, de egy körön mindenféle képpen pariba hozható volt. Úgyhogy ezek ellenére grat minden Elentrásnak, hogy kitartott és felvette a kesztyűt!
    Az első két helyszínen, sőt Slovákiaringen is mások hibája miatt nem ott végeztem, ahol kellett volna, de ezt követően jó futamaim voltak, pole pozíciók, 1-2. helyezések így sikerült felzárkózni az elejéhez.
    Sajnálom, hogy Géczi Peti Isztanbul után már nem jött, remélem nem ment tönkre teljesen a kormánybázisa, illetve jó lett volna, ha Torma Zoli is hazaér Macaura, mert még tovább keverhették volna a lapokat.

    Az utolsó versenyt nem így terveztem, de így jött ki, hogy nem a pályán dől el a végeredmény, hanem az asztalon.

    Macauban a célegyenes végén az első jobb kanyar elött van az a kis rázókő, nem tudom, hogy az volt a pálya széle vagy ki lehetett e volna menni azon kívülre is. Nem akartam azt, hogy pályán kívül előzzek, de oda kényszerítettek, ezért lett utána a kontakt. Persze óvatoskodni is lehetett volna, de nem volt egy kontrolálatlanul bedobós eset, a belső ívet választottam és ott is maradtam, úgy érzem ott kaphattam volna kicsit több helyet is.
    Az azt követő kanyarnál is részemről ezt volt a szitu, nem maradt más választásom, ezt volt az egyetlen lehetőségem, de ott is bekanyarodtam.
    Lacinak volt nagyobb vesztenivalója, elvehette volna, mert elég lett volna a 4. helyre is behozni, ha azzal számolunk, hogy én behúzom az 1 helyet. Persze joga volt ott tartani de nem gondoltam, hogy ott majd velem együtt fordul.

    A sors fintora, hogy Laci a váltó hibája miatt, így is úgy is visszaesett volna.
    Remélem nincs harag, kemény korrekt csatákat vívtunk, tetszett a bajnokság, szuper volt!
    Köszi Nektek!

  12. #12
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Nagy László lett a WTCR bajnokságunk győztese!

    Gratulálunk Lacinak a bajnoki címhez, a véghajrában hajszállal de sikerűlt behúznia! Grat a többi dobogósnak (András & Kristóf).
    Valamint köszönjük minden versenyzőnek a részvételt, a szoros küzdelmeket!



    Bajnokok fala: http://www.gtr-masters.hu/halloffame/ac_wtcr

  13. #13
    Vásárhelyi Csaba Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2017. 09. 06.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    620
    Nagy gratula mindenkinek!

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

A téma címkéi

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •