Találatok: 1 - 11 (11 összesen)
  1. #1
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169

    AC Mini - Brands Hatch Indy - Feb.17

    Kedves Versenyzők!
    A Mini Challenge bajnokságunk negyedik helyszínéhez érkeztünk. Echte Brit pálya, Brands Hatch kicsi, indy-s verziója várja a versenyzőket. Pici a pálya, nagy a mezőny, a küzdelem garantált! Jó gyakorlást és jó versenyzést mindenkinek!



    Dátum: 2022.Feb.17 (csütörtök)
    Pálya: Brands Hatch Indy - rank (osrw 32 pit) - Letöltés: GDrive
    Autó: Mini Cooper JCW Challenge (v1.21) - Letöltés: GDrive & SETUP

    Nevezés: Futam napján este 19:00-ig. Nevezéshez érvényes köridő szükséges a prekvalifikációban.
    Időmérő: 20:00 (20 perc)
    Futam: 2*25 perc (második futamon első 10 fordított rajtrácson)
    Rajt típusa: álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul, lassan növekszik. Prekvalon fix 98%
    Gumi melegítő: van
    Fizikai sérülés: 70%
    TC használat: factory (nincs)
    ABS használat: factory (nincs)
    Gumi használat: 100%
    Üzemanyag használat: 100%
    Aszfalt hőmérséklet: 18 +/-5 °C. Prekvalon fix 18 °C
    Pitek száma: 32

    Éles szerver: GTR-Masters.hu #Race - Mini (A,B)
    Gyakorló szerver: GTR-Masters.hu #Mini Prequal
    Gyakorló jelszó: masters

    Indulási feltételek, szabályzat, és egyéb infók a bajnokság főtopikjában.
    Discord elérhetőség: Discord

    Simresults:
    #A szerver
    #B szerver



    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!
    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!
    Utoljára módosította: masterC; 2022. 02. 25. 11:41. Indoklás: Prekval idők + simresults

  2. #2
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Figyelem!

    BrandsHatch-en a Graham Hill kanyar kijratánál a pálya által meghatározott határokat vesszük figyelembe. Azaz a fehérvonalon belül min 1 kerék szabályunkat felülírva, amennyit enged a program, addig szabályos kiengedni a kocsit (ha megéri), nem lesz szankcionálva. Tehát a mellékelt képen az autó szabályosan halad.



    Prekval szerver fut, menti a köridőket.

  3. #3
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Kikerültek a Vallelunga-i óvások eredményei, VB itéletek. Mindenki nézze meg a magára vonatkozó részeket.

    Frissűlt a bajnokság ponttáblázata a Vallelunga-i futameredményekkel.

  4. #4
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Ne felejtsetek el nevezni a ma esti futamra. 19:00-ig van lehetőgetek erre a prekval oldalon.
    Ha mégsem tudtok indulni, vonjátok vissza a nevezéseteket!

  5. #5
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    • A nevezések alapján a verseny 2 szerveren (A, B) lesz megtartva, mely a szerverelosztó alapján lesz elválasztva. Szerverjelszó tagoknak.

      Mindenki ügyeljen arra, hogy a neki "járó" szerverre lépjen fel a prekval helyezés szerint.
      A szerver => 1. Géczi Péter - 27. Demeter Tamás
      B szerver => 28. Füzy Barna - ...
      .
    • A futam elején fokozottan figyeljünk egymásra! Nem ismerjük teljesen a kocsit, egymás kvalitását. Nagy a bizonyítási vágy. A verseny 1-2 körében senki sem fog tudni időmérős féktávokat venni. Nem kell egy meggondolatlan manőverrel az első percben kockáztatni mások épségét.
    • Ha bármi gond van szóljatok, gyertek fel Discord szerverre a gyorsabb kommunikáció, és a nagyobb móka miatt. Sok sikert mindekinek!

  6. #6
    Sinka Dániel Versenyző sinka logója
    Csatlakozott
    2009. 05. 08.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    804
    sziasztok, stream:
    https://www.twitch.tv/sinka90

  7. #7

  8. #8
    Géczi Péter Szervertag 2025
    Csatlakozott
    2014. 03. 31.
    Város
    Miskolc
    Üzenetek
    81
    Vegyes érzelmeim vannak a 2 futammal kapcsolatban. Az első egész jól sikerült Füredi Zoltánnal voltak csatáink egy idő után sikerült megelőzni és biztonságos előnyt kiépíteni így 4. helyen futottam be amit elég jónak értékeltem.

    Aztán a másodikat talán pont emiatt sq deikerült elizgulni, így már az elején elkezdtem hibáztatni. Estem szépen hátrafelé, de lassan sikerült visszakapaszkodni. Aztán összekerultunk Horváth Bertalannal akit több körön keresztül üldöztem, aztán sikerült a célegyenes végén a féktávot nagyon benézni, így megint a mezőny végére kerültem, ahonnan a 18. helyig kapaszkodtam vissza, ami az első futam után kicsit csalódás volt számomra.

    Legközelebb egy teljesen ismeretlen pálya jön számomra, meglátjuk mi jön majd.

    Köszi mindenkinek a fair csatákat

  9. #9
    Orbán Krisztián Szervertag 2025
    Csatlakozott
    2022. 02. 03.
    Üzenetek
    7
    Bátorítok mindenkit, hogy tegye meg az óvást, ha olyan történt vele, csak így lesz tisztább a verseny. Sokan fair-ül versenyeznek, de vannak emberek, akinek az is tiszta előzés, ha a másikat kilöki közben, vagy gyakorlatilag keresztül hajt rajta.

    @Balogh András: Úgy éreztem előbb fékeztél, nekem később volt a fékpontom, aztán láttam, hogy túl belassult ott a mezőny és inkább a fűre mentem, hogy ne menjek neki senkinek. De ott is maradtam a belső íven mikor visszatértem az aszfaltra, szóval nem fékeztem el érzésem szerint. Illetve mivel a 7. helyről indultam, csak kilöktek, ezért ott abban a helyzetben úgy éreztem, hogy nekem amúgy is előrébb kellene lennem és nem gondoltam arra, hogy ezt most vissza kellene adnom, de jogos, csak a verseny hevében és azzal, hogy kilöktek erre nem gondoltam akkor. De mint mondtam jogos, jár a bünti nekem.

  10. #10
    Idézet Eredetileg krisz10 írta Hozzászólás megtekintése
    Bátorítok mindenkit, hogy tegye meg az óvást, ha olyan történt vele, csak így lesz tisztább a verseny. Sokan fair-ül versenyeznek, de vannak emberek, akinek az is tiszta előzés, ha a másikat kilöki közben, vagy gyakorlatilag keresztül hajt rajta.

    @Balogh András: Úgy éreztem előbb fékeztél, nekem később volt a fékpontom, aztán láttam, hogy túl belassult ott a mezőny és inkább a fűre mentem, hogy ne menjek neki senkinek. De ott is maradtam a belső íven mikor visszatértem az aszfaltra, szóval nem fékeztem el érzésem szerint. Illetve mivel a 7. helyről indultam, csak kilöktek, ezért ott abban a helyzetben úgy éreztem, hogy nekem amúgy is előrébb kellene lennem és nem gondoltam arra, hogy ezt most vissza kellene adnom, de jogos, csak a verseny hevében és azzal, hogy kilöktek erre nem gondoltam akkor. De mint mondtam jogos, jár a bünti nekem.
    Szerintem a körülményekhez képest fékezted el magad, ha a környékeden nincs kocsi lehet kiadta volna.
    Azért sikerült simán megérkezned a belső ívre mert már féktávon tükörben láttam, hogy érkezik a bomba és hagytam helyet, ha maradok ott Ács Attila mögött meglett volna a második kiütésem is.
    Azt meg tudom érteni, hogy a balesetet követő állapotban a verseny hevében az ember nem feltétlenül hoz jó döntéseket illetve midenkivel előfordul, hogy benéz dolgokat, csak azért írom ezt mert szerintem már a féktávon megtörtént a probléma amiből szerencsére nem lett baleset, ami szerinted rendben volt.

  11. #11
    Orbán Krisztián Szervertag 2025
    Csatlakozott
    2022. 02. 03.
    Üzenetek
    7
    Idézet Eredetileg Attila91 írta Hozzászólás megtekintése
    Szerintem a körülményekhez képest fékezted el magad, ha a környékeden nincs kocsi lehet kiadta volna.
    Azért sikerült simán megérkezned a belső ívre mert már féktávon tükörben láttam, hogy érkezik a bomba és hagytam helyet, ha maradok ott Ács Attila mögött meglett volna a második kiütésem is.
    Azt meg tudom érteni, hogy a balesetet követő állapotban a verseny hevében az ember nem feltétlenül hoz jó döntéseket illetve midenkivel előfordul, hogy benéz dolgokat, csak azért írom ezt mert szerintem már a féktávon megtörtént a probléma amiből szerencsére nem lett baleset, ami szerinted rendben volt.
    Igen, a körülményekhez képest fékeztem el magam... nagy lett ott a torlódás, amivel nem számoltam. Igen, köszi, hogy hagytál helyet, az kellett ahhoz, hogy ne ütközzünk.

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •