Találatok: 1 - 12 (12 összesen)

Téma: AC BTCC - Croft - Nov.26

  1. #1
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    5.000

    AC BTCC - Croft - Nov.26

    Kedves Versenyzők!

    BTCC 98/99-es túraautó bajnokságunk 5. fordulója az angliai Croft pályán kerűl megrendezésre. Az időjárás kegyes lesz a versenyzőkhöz. A nissan, és a BMW közötti ádáz csata tovább dúl a pályán. Akinek van kedve benne résztvenni, az csatlakozzon a mezőnyhöz!



    Helyszín: Croft - rank v1.0 Letöltés: GDrive, RD

    Autó:


    Dátum: 2020.Nov.26 (csütörtök)

    Nevezés: Futam napján este 19:00-ig. Nevezéshez érvényes köridő szükséges a prekvalifikációban.
    Időmérő: 20:00 (20 perc)
    Futam: 2*30 perc (második futamon első 10 fordított rajtrácson)
    Rajt típusa: álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul, lassan növekszik. Prekvalon fix 98%
    Gumi melegítők: nem
    Fizikai sérülések: 75%
    TC használat: factory (nincs)
    ABS használat: factory (nincs)
    Gumi használat: 100%
    Üzemanyag használat: 52%
    Aszfalt hőmérséklet: 32 +/-5 °C. Prekvalon fix 33 °C
    Pitek száma: 26

    Éles szerver: GTR-Masters.hu #BTCC - A
    Gyakorló szerver: GTR-Masters.hu #BTCC - Prequal
    Gyakorló jelszó: masters

    Indulási feltételek, szabályzat, és egyéb infók a bajnokság főtopikjában: AC BTCC 98/99
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS



    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!
    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on.
    Utoljára módosította: Kettel; 2020. 11. 13. 19:05. Indoklás: fuel

  2. #2
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    5.000
    A gyakorló, prekvalifikációs szerver megy.

    A pálya elég engedékeny a pályaelhagyásokkal kapcsolatban. Kérnék minden versenyzőt, hogy a szabályzatnak megfelelően, a kocsi legalább egy pontja mindig maradjon a fehér vonalon belűl.

    Jó felkészülést!

  3. #3
    Vásárhelyi Csaba Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2017. 09. 06.
    Város
    Budapest
    Életkor
    31
    Üzenetek
    30
    Úgy látom a Nissant ismét nehéz lesz utolérni

  4. #4
    Ács Attila Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2008. 04. 29.
    Életkor
    29
    Üzenetek
    94
    Idézet Eredetileg masterC írta Hozzászólás megtekintése
    Úgy látom a Nissant ismét nehéz lesz utolérni
    Viszonyítás kérdése, az enyémet pl. nem lesz az...

  5. #5
    Morvai Norbert Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2017. 05. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    30
    Üzenetek
    26
    https://drive.google.com/file/d/16uC...ew?usp=sharing

    Bocs, hogy megint ilyen későn! :S

    BMW-sek közül aki egy kicsit kevésbbé pattogós, megbocsátóbb szetet szeretne az próbálkozzon az első rugó elpuhításával, vagy akár pl. a Road Atlanta-i nagy travel ranges szettel, letekert hátsó stabbal. Gyorskörön picivel lassabb lesz, de versenyen egy fokkal jobban fogja tolerálni a hibákat / váratlan dolgokat.


    Üdv!

  6. #6
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    5.000
    Idézet Eredetileg MNorbi002 írta Hozzászólás megtekintése
    ...
    Köszik!
    Mindig megnyugszom hogyha BMW-vel is odapörkölsz, és igazolod hogy nem a nissan az overpower.

  7. #7
    Morvai Norbert Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2017. 05. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    30
    Üzenetek
    26
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Köszik!
    Mindig megnyugszom hogyha BMW-vel is odapörkölsz, és igazolod hogy nem a nissan az overpower.
    Azért azt hozzá kell tenni, hogy a BMW-vel jóval nehezebb összerakni a kört. Alapból is nehézkesebb autó picit, a hibákat meg semennyire nem tolerálja, így versenyen nyilván nem lehet full a határon menni vele. Ezzel szemben a Nissan-t nagy gázzal lehet tökön-paszujon is átküldeni, nem igazán veszi zokon...
    Na mind1, remélem a jövőben fogják még fejleszteni, javítani ezeket az autókat, mert amúgy poén kis kategória.

  8. #8
    Nagy Laszlo ROOKIE Szervertag
    Csatlakozott
    2012. 01. 24.
    Üzenetek
    4
    Idézet Eredetileg masterC írta Hozzászólás megtekintése
    Úgy látom a Nissant ismét nehéz lesz utolérni
    Nyugi, én úgyis elrontom a rajtot

  9. #9
    Mihajlovics Máté Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2014. 05. 05.
    Üzenetek
    96
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Köszik!
    Mindig megnyugszom hogyha BMW-vel is odapörkölsz, és igazolod hogy nem a nissan az overpower.
    amikor megláttam az időt pont ugyanezt gondoltam

  10. #10
    Mihajlovics Máté Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2014. 05. 05.
    Üzenetek
    96
    Idézet Eredetileg MNorbi002 írta Hozzászólás megtekintése
    Azért azt hozzá kell tenni, hogy a BMW-vel jóval nehezebb összerakni a kört. Alapból is nehézkesebb autó picit, a hibákat meg semennyire nem tolerálja, így versenyen nyilván nem lehet full a határon menni vele. Ezzel szemben a Nissan-t nagy gázzal lehet tökön-paszujon is átküldeni, nem igazán veszi zokon...
    Na mind1, remélem a jövőben fogják még fejleszteni, javítani ezeket az autókat, mert amúgy poén kis kategória.
    Nekem elég lenne ha pl az E30-nak a kormányművét átraknák az E36-ba és hibátlan gép lenne belőle !
    De mint mindig most is Köszi a setupot !!! ( Mindenki nevében is aki fogja használni )

  11. #11
    Morvai Norbert Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2017. 05. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    30
    Üzenetek
    26
    Idézet Eredetileg Máté Mihajlovics írta Hozzászólás megtekintése
    Nekem elég lenne ha pl az E30-nak a kormányművét átraknák az E36-ba és hibátlan gép lenne belőle !
    De mint mindig most is Köszi a setupot !!! ( Mindenki nevében is aki fogja használni )
    Igen, nekem is ez a legnagyobb gondom az autóval, és ezért is nem választottam. Gondolom már megfigyeltétek, hogy az én vezetési stílusom erősen igényli, hogy legyen kormányszög az autón...

  12. #12
    Mihajlovics Máté Szervertag 2021
    Csatlakozott
    2014. 05. 05.
    Üzenetek
    96
    Idézet Eredetileg MNorbi002 írta Hozzászólás megtekintése
    Igen, nekem is ez a legnagyobb gondom az autóval, és ezért is nem választottam. Gondolom már megfigyeltétek, hogy az én vezetési stílusom erősen igényli, hogy legyen kormányszög az autón...
    igen azt már megfigyeltem meg a setupodon is általában
    mintha targoncába ülnék úgy fordul a hátulja
    szoktam lesni amugy a setupodról de kb 20-30%-át tudom csak használni
    a többit azt megpróbáom a saját vezetési stílusomhoz állítani csak nem mindig jön össze
    bár van amikor érzésre tökéletesre sikerül és tök jó érzés menni vele de az időn akkor sem látszódik
    ugyan olyan lesz mint a Tieddel holott azzal olyan érzés menni mitnha driftversenyen lennék ...bár hozzá kell tennem a befordulással nem szokott baj lenni

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •