Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (29 összesen)
  1. #1
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781

    R3E WTCR SC 2020 - Sachsenring - 07.22

    Kedves Versenyzők!

    Folytatódik a nyílt, ingyenes Masters WTCR 2020 Nyári Kupa! Második helyszínünk a német Sachsenring.



    2. Futam: 07.22. - Szerda Sachsenring - rank

    Autók: WTCR 2018, WTCR 2019 (elegendő 1 típussal rendelkezni a részvételhez): WTCR 2018 WTCR 2019
    Nevezés: futam napján este 19:00-ig
    Kezdés: 19:00
    Practice: 1 óra
    Qualifying: 15 perc
    Race 1: 20 perc
    Race 2: 20 perc ( a Race 1 végeredménye alapján fordított rajtráccsal ( az első 10 fordul ))
    Rajt típusa: álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező

    Nehézség: Get Real
    Fizikai sérülések: Teljes
    Zászlószabályok: Teljes
    Vágásellenőrzés: Boxutca-áthajtásos büntetés
    Gumi és üzemanyag használat: 100%

    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban
    FIGYELEM, a köridők rögzítéshez a 25 perc-es kvalifikációt követő 1 körös futamon is részt kell venni és célba érkezni!

    Éles szerver: GTR-Masters #A, #B
    Gyakorló szerver: GTR-MASTERS.HU- WTCR PREQUAL
    Szerverjelszó:
    masters


    Indulási feltételek: Masters WTCR Summer Cup 2020
    GTR-Masters Team Speak: Masters TS

    Fontos!!
    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a fairplay betartását és egymás kölcsönön tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezni és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!


    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters

  2. #2
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    Láttam, hogy több helyen szóba jött, hogy a pálya túlságosan gumigyilkos, ezzel kapcsolatban:
    - a guminyomást nyugodtan lehet növelni az alapértékekhez képest (csapat szinten mentünk már 190 körüli beállítással is), azzal valamelyest mérsékelhető az első kerekek túlmelegedése
    - hogyha az a baj, hogy a gumik külső és belső oldalán túl nagy a hőmérséklet-különbség, akkor az összetartást (Camber) érdemes növelni néhány klikkel (már hogy pozitív irányba)
    - egyébként meg sokat számít a vezetési stílus, én a mai napig nem tudtam teljesen elhagyni, hogy néha - főleg csata hevében - ne padlózzam le a kocsit indokolatlanul a kijáratokon, a finom gázkezelés itt is csodákra képes 20 percet gond nélkül ki kell bírnia a gumiknak

  3. #3
    Bozsó Marci Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2020. 01. 15.
    Város
    Szeged
    Üzenetek
    32
    Raceroom-ban lehet-e állítani a belső nézetben a magasságot? Több autóban a műszerfal szinte a horizonton van, alig lehet látni pályát. Itt ez főleg probléma, mert dimbes-dombos. Vagy én vagyok alacsony?

    Megtaláltam! Control Setting > Edit Assignments > Cameras > Adjust Seat Up
    Most már végre kilátok!!!
    Utoljára módosította: bozsomarci; 2020. 07. 11. 18:12.

  4. #4
    Lakati Tamás Regisztrált
    Csatlakozott
    2020. 06. 13.
    Város
    Szokolya
    Üzenetek
    18
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Láttam, hogy több helyen szóba jött, hogy a pálya túlságosan gumigyilkos, ezzel kapcsolatban:
    - a guminyomást nyugodtan lehet növelni az alapértékekhez képest (csapat szinten mentünk már 190 körüli beállítással is), azzal valamelyest mérsékelhető az első kerekek túlmelegedése
    - hogyha az a baj, hogy a gumik külső és belső oldalán túl nagy a hőmérséklet-különbség, akkor az összetartást (Camber) érdemes növelni néhány klikkel (már hogy pozitív irányba)
    - egyébként meg sokat számít a vezetési stílus, én a mai napig nem tudtam teljesen elhagyni, hogy néha - főleg csata hevében - ne padlózzam le a kocsit indokolatlanul a kijáratokon, a finom gázkezelés itt is csodákra képes 20 percet gond nélkül ki kell bírnia a gumiknak
    Mentem 2x20 perces single futamot az egyiken 58% gumi maradt az elsőkből a másodikon 55% nem sajnáltam őket de egész futamon full pirosak voltak nem nagyon hűltek le viszont kb 0.5 s volt a különbség a verseny elejéhez képest főleg az első szektor sínylette meg a gumikopást 🥴🏎

  5. #5
    Kő Sándor Regisztrált
    Csatlakozott
    2020. 06. 24.
    Város
    Sopron
    Üzenetek
    2

    Pre

    Sziasztok. Olyan problémám van hogy nem látom az oldalon a futott időt amit mentem. Elvileg a játékban és az oldalon is ugyanazzal a névvel regisztráltam. Mi lehet a baj?
    Előre is köszi az infót

  6. #6
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    Idézet Eredetileg Kosandor írta Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok. Olyan problémám van hogy nem látom az oldalon a futott időt amit mentem. Elvileg a játékban és az oldalon is ugyanazzal a névvel regisztráltam. Mi lehet a baj?
    Előre is köszi az infót
    Az ékezeteket nem kezeli jól a rendszer, angol formátumban, ékezetek nélkül kéne beállítani a játékos nevet és a RaceRoom profilt is: "Sandor Ko"

  7. #7
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    - hogyha az a baj, hogy a gumik külső és belső oldalán túl nagy a hőmérséklet-különbség, akkor az összetartást (Camber) érdemes növelni néhány klikkel (már hogy pozitív irányba)
    Dőlést, bocsi

  8. #8
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    Idézet Eredetileg Bajnóczi László írta Hozzászólás megtekintése
    Dőlést, bocsi
    Az, nem beszélek magyarul

  9. #9
    Faragó Imi Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2020. 01. 15.
    Város
    Szeged
    Üzenetek
    28
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    - egyébként meg sokat számít a vezetési stílus, én a mai napig nem tudtam teljesen elhagyni, hogy néha - főleg csata hevében - ne padlózzam le a kocsit indokolatlanul a kijáratokon, a finom gázkezelés itt is csodákra képes 20 percet gond nélkül ki kell bírnia a gumiknak
    Végülis kibirják, de 15 kör megtétele után az elsők nálam 54 és 42%-osak voltak pedig igyekeztem óvni, de egy idő után a gyors kanyarokban így is szenvedtem

  10. #10
    Lakati Tamás Regisztrált
    Csatlakozott
    2020. 06. 13.
    Város
    Szokolya
    Üzenetek
    18

    Raceroom indítási probléma

    Sziasztok .
    Tegnap óta a játék szórakozik velem .
    Tegnapelött még minden rendben volt tegnap óta viszont nehezen indul el a játék akár több perc is elteleik mire elindul ha elindul ezután a multiplayer résznél ha csatlakozni akarok egy serverhez csak tölt ezután egy ERROR 13 hibaüzenettel bezárja a játékot nem törtent semmi a géppel sem frissítés sem más program telepítése nem tudom mi lehet a hiba .
    Ha valakinek van ötlete azt megköszönném .

  11. #11
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    Idézet Eredetileg Lakati Tamás írta Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok .
    Tegnap óta a játék szórakozik velem .
    Tegnapelött még minden rendben volt tegnap óta viszont nehezen indul el a játék akár több perc is elteleik mire elindul ha elindul ezután a multiplayer résznél ha csatlakozni akarok egy serverhez csak tölt ezután egy ERROR 13 hibaüzenettel bezárja a játékot nem törtent semmi a géppel sem frissítés sem más program telepítése nem tudom mi lehet a hiba .
    Ha valakinek van ötlete azt megköszönném .
    Ilyen akkor szokott lenni, ha a géped és az RR szerver között valahol valamilyen hálózati probléma van és nem tudja kiépíteni a kapcsolatot, vagy túl lassú. Esetleg ha van modemed/routered, azt megpróbálhatod áramtalanítani ~1 percre és újraindítani.

    Úgy egyébként sem árthat futam előtt megkérni a családot, hogy ne akkorra időzítsék a torrentezést/Netflixet, bár tudom, hogy ez 2020-ban már egyre lehetetlenebb kérés, ezért jó, ha a routeren van adott klienst előnyben részesítő funkció.
    Utoljára módosította: balage06; 2020. 07. 22. 12:05.

  12. #12
    Lakati Tamás Regisztrált
    Csatlakozott
    2020. 06. 13.
    Város
    Szokolya
    Üzenetek
    18
    Köszönöm a segítséget senki nem használja a netet rajtam kívül eddig nem volt probléma de akkor újraindítom a netet hátha segít

  13. #13
    Faragó Imi Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2020. 01. 15.
    Város
    Szeged
    Üzenetek
    28
    Tegnap késő este a játék indítása nálam is másodszori próbálkozásra sikerült, és több percig indult.
    Utána játékon belül már nem volt gond, csak indításnál már majdnem feladtam a mai futamra készülés lehetőségét

  14. #14
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    Szerverbeosztás:

    01-23. helyezés a prekval szerint: GTR-Masters #A szerver (Kenéz Sándor - Gólya Gergő)

    Aki nem nevezett, az csak szervezői engedéllyel léphet pályára, ebben a topicban legyen szíves jelezni, akit ez érint!

  15. #15
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    Futam eredmények: Sachsenring

    Pontverseny: LINK

    Bécsi Attila és Hofbauer András nevezés nélkül indult, légyszíves erre figyeljetek, a szervezők munkáját segítitek azzal, ha időben jelzitek az indulási szándékotokat.

  16. #16
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    A rajtnál láttam néhány beragadó autót, az újoncok kedvéért talán érdemes lett volna korábban megemlíteni az alábbiakat:

    A problémamentes startok érdekében érdemes tudni, hogy a WTCR autókban van rajtautomatika, a használatba vétele pedig a következőképpen lehetséges:
    A Settings -> Control Settings -> Edit Assignments menüpontban rendelj hozzá egy gombot (praktikusan a kormányon) a 'Launch Control' funkcióhoz.

    A működése a következő:
    1. Az első piros lámpa kigyulladásakor tartsd lenyomva a Launch Control gombot
    2. Nyomd tövig a gázpedált (az automatika beáll az optimális fordulatszámra).
    3. Engedd fel a Launch Control gombot, mivel multiplayerben nem lehetséges kiugrani (single player módban a piros lámpák kialvásának pillanatában kell felengedni, különben a játék megbüntet).
    4. A lámpák kialvása után az autó elindul és az automatika magától vált fel a következő fokozatba egészen a gázpedál felengedéséig, onnantól kezdve minden téren újra a pilótáé az irányítás.

    Természetesen még így sem sikerülhet minden rajt egyformán, de az esetleges kirívóan rossz indulások elkerülhetők a használatával.

  17. #17
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    A rajtnál láttam néhány beragadó autót, az újoncok kedvéért talán érdemes lett volna korábban megemlíteni az alábbiakat:

    A problémamentes startok érdekében érdemes tudni, hogy a WTCR autókban van rajtautomatika, a használatba vétele pedig a következőképpen lehetséges:
    A Settings -> Control Settings -> Edit Assignments menüpontban rendelj hozzá egy gombot (praktikusan a kormányon) a 'Launch Control' funkcióhoz.

    A működése a következő:
    1. Az első piros lámpa kigyulladásakor tartsd lenyomva a Launch Control gombot
    2. Nyomd tövig a gázpedált (az automatika beáll az optimális fordulatszámra).
    3. Engedd fel a Launch Control gombot, mivel multiplayerben nem lehetséges kiugrani (single player módban a piros lámpák kialvásának pillanatában kell felengedni, különben a játék megbüntet).
    4. A lámpák kialvása után az autó elindul és az automatika magától vált fel a következő fokozatba egészen a gázpedál felengedéséig, onnantól kezdve minden téren újra a pilótáé az irányítás.

    Természetesen még így sem sikerülhet minden rajt egyformán, de az esetleges kirívóan rossz indulások elkerülhetők a használatával.
    Ohh, ha ezt tudom...mar Monzaban is jol jott volna!! Nem is ertettem miert veszitek 6-7 helyett minden rajtnal, koszi!!!

  18. #18
    Mammel Erik Szervertag 2020 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    2.707
    Hasonlóképpen alakultak a versenyeim mint Monza-ban. Az első jól, a másodikon most kicsit tovább jutottam, nem az első, hanem a harmadik kanyarban fordított meg ezúttal Szabó Feri, majd talált el valaki, végül pedig Asványi Feri bevitt egy utolsó megfejelést, így sérült autóval mehettem jégkrémet majszolni a'la Raikonnen Faragó Imi első kanyaros torpedótámadásának következményeit sikeresen túléltem, de aztán egy felfüggesztés sérülés miatt értelmetlen lett volna 20 percet a mezőny mögött körözgetnem.

    Az első futam annál jobban alakult, 16. helyről rajtolás után mások hibáit kihasználva és a gumikra vigyázva már a 7. helyen körözgettem és igazán nem is veszélyeztetett Hevesi Sanyi mögöttem, de aztán hátul a dombtetőn elbénáztam és megforogtam, de még így is simán 10.-nek visszaálltam, ami egy első rajthely lett volna a második futamra, de kb. ugyanott, ugyanúgy megint sikerült megcsípnem a szélét és ezúttal a 14. helyre forogtam hátra. Zsigovics Peti több, mint korrekt módon szinte maga elé engedett egy körrel a vége előtt, Faragó Imit (ha jól emlékszem, ő volt) pedig 4 ezredmásodperccel gyorsultam le a célvonalig egy alávágással az utolsó kanyartól

  19. #19
    Ásványi Ferenc Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2017. 02. 03.
    Város
    Piliscsaba
    Üzenetek
    18
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Hasonlóképpen alakultak a versenyeim mint Monza-ban. Az első jól, a másodikon most kicsit tovább jutottam, nem az első, hanem a harmadik kanyarban fordított meg ezúttal Szabó Feri, majd talált el valaki, végül pedig Asványi Feri bevitt egy utolsó megfejelést, így sérült autóval mehettem jégkrémet majszolni a'la Raikonnen Faragó Imi első kanyaros torpedótámadásának következményeit sikeresen túléltem, de aztán egy felfüggesztés sérülés miatt értelmetlen lett volna 20 percet a mezőny mögött körözgetnem.

    Az első futam annál jobban alakult, 16. helyről rajtolás után mások hibáit kihasználva és a gumikra vigyázva már a 7. helyen körözgettem és igazán nem is veszélyeztetett Hevesi Sanyi mögöttem, de aztán hátul a dombtetőn elbénáztam és megforogtam, de még így is simán 10.-nek visszaálltam, ami egy első rajthely lett volna a második futamra, de kb. ugyanott, ugyanúgy megint sikerült megcsípnem a szélét és ezúttal a 14. helyre forogtam hátra. Zsigovics Peti több, mint korrekt módon szinte maga elé engedett egy körrel a vége előtt, Faragó Imit (ha jól emlékszem, ő volt) pedig 4 ezredmásodperccel gyorsultam le a célvonalig egy alávágással az utolsó kanyartól
    Bocsánatot kérek, esélyem nem volt téged kikerülni minket is ki ütöttek! Kenéz Sanyival éppen visszaevickéltünk a sóderágyból nulla tapadás, későn is vettelek észre hiába fékeztem!

  20. #20
    Faragó Imi Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2020. 01. 15.
    Város
    Szeged
    Üzenetek
    28
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Hasonlóképpen alakultak a versenyeim mint Monza-ban. Az első jól, a másodikon most kicsit tovább jutottam, nem az első, hanem a harmadik kanyarban fordított meg ezúttal Szabó Feri, majd talált el valaki, végül pedig Asványi Feri bevitt egy utolsó megfejelést, így sérült autóval mehettem jégkrémet majszolni a'la Raikonnen Faragó Imi első kanyaros torpedótámadásának következményeit sikeresen túléltem, de aztán egy felfüggesztés sérülés miatt értelmetlen lett volna 20 percet a mezőny mögött körözgetnem.

    Az első futam annál jobban alakult, 16. helyről rajtolás után mások hibáit kihasználva és a gumikra vigyázva már a 7. helyen körözgettem és igazán nem is veszélyeztetett Hevesi Sanyi mögöttem, de aztán hátul a dombtetőn elbénáztam és megforogtam, de még így is simán 10.-nek visszaálltam, ami egy első rajthely lett volna a második futamra, de kb. ugyanott, ugyanúgy megint sikerült megcsípnem a szélét és ezúttal a 14. helyre forogtam hátra. Zsigovics Peti több, mint korrekt módon szinte maga elé engedett egy körrel a vége előtt, Faragó Imit (ha jól emlékszem, ő volt) pedig 4 ezredmásodperccel gyorsultam le a célvonalig egy alávágással az utolsó kanyartól
    Kemény befutó volt. Nem tudtam már kigyorsítani, annyira elfogytak a gumik a legvégére. Igazából mindkét futamon a felétől szenvedtem, annyira nem volt tapadásom
    A befutónál a radaron még úgy tűnt, épp előtted szeltem át a célvonalat, aztán láttam hogy 4 ezreddel neked sikerült jobban

    A "torpedóért" elnézést, kicsit később vártam előttem a fékezést Nekem is sérült kicsit a felfüggesztésem.

  21. #21
    Mammel Erik Szervertag 2020 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    2.707
    Idézet Eredetileg Ferenc Asvanyi írta Hozzászólás megtekintése
    Bocsánatot kérek, esélyem nem volt téged kikerülni minket is ki ütöttek! Kenéz Sanyival éppen visszaevickéltünk a sóderágyból nulla tapadás, későn is vettelek észre hiába fékeztem!
    Semmi baj, ott számítottam rá az út közepén keresztbe állva, hogy ez be fog következni. Addigra már sérült volt a futómű, szóval csak megerősítettél a döntésben, hogy ideje visszavonulni

  22. #22
    Mammel Erik Szervertag 2020 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    2.707
    Idézet Eredetileg imi írta Hozzászólás megtekintése
    Kemény befutó volt. Nem tudtam már kigyorsítani, annyira elfogytak a gumik a legvégére. Igazából mindkét futamon a felétől szenvedtem, annyira nem volt tapadásom
    A befutónál a radaron még úgy tűnt, épp előtted szeltem át a célvonalat, aztán láttam hogy 4 ezreddel neked sikerült jobban

    A "torpedóért" elnézést, kicsit később vártam előttem a fékezést Nekem is sérült kicsit a felfüggesztésem.
    Én se fogadtam volna rá angy tétben, hogy sikerült

    Megesik, ott velem nem szúrtál ki, csak előttem két kollégával. Én számítottam rá, ezért eleve balra kihúzódtam, így csak szolid simogatást kaptam belőle. Ott szerintem Szabó Ferit tessékelted leginkább odébb, aki emiatt lehet, hogy kicsit morcos lett, aztán két kanyarral később már én voltam előtte és talán emiatt kicsit meglökte a kocsim jobb hátulját kanyarodás közben, amitől persze egyből megfordultam. Ezek csak kis rutintalanságok és türelmetlenségek, okulni kell belőlük.
    Pedig reméltem, a második futamon nem hibázva kozmetikázom az elsőt eldobott 5 helyes pozícióvesztést. Az meg az én hülyeségem volt, egyértelműen a fel nem készülés 1-2 versenytáv lefutásával. Két amatőr hiba, pedig sima lett volna egy 7. hely a végén.

  23. #23
    Polgár Balázs Adminisztrátor balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    1.781
    Tegnap nekem is volt alkalmam tesztelni az új törésmodellt, mert az első futam elején egy szerencsétlen balesetbe keveredtem és totálkárosra törtem a Lynk & Co-t, kíváncsiságból azért kipróbáltam, ha a motor életben marad, a boxig azért el lehet evickélni akár totálkáros felfüggesztéssel is, mert ugyan két és fél perc alatt, de megszerelik, két kör hátrányban vissza tudtam csatlakozni a menethez.

    A második futamon viszont sajnos elég sok baleset volt a rajt után, amiből szerencsésen jöttem ki, utána meg remek csaták voltak, szép lassan visszakúsztam hatodiknak.

  24. #24
    Epinger Norbert Szervertag 2020 Norbert Epinger logója
    Csatlakozott
    2017. 10. 02.
    Város
    Veszprém
    Üzenetek
    131
    Nekem is felemás versenyeim voltak. R1-ben a második helyről rajtoltam, T1-ben megpróbáltam Kenéz Sanyit támadni kívülről, emiatt Nagy Balázs bebújt mellém, de T12-ben kicsit szélesebben fordult így be tudtam engedni a kocsit a Peugeot mellé és sikerült visszaelőznöm. Ezután 3-man vonatoztunk végig kb 1 másodperces gapekkel, csak a lekörözésekkor estünk jobban egymásra. Az utolsó percekben alattam is elkezdett úszkálni a Honda, kicsit túlerőltettem a gumikat, de bejöttem P2-ben.
    R2 T1-et megúsztam, T2-ben kivül próbáltam ott tartani az autót Kenéz Sanyi mellett, de túl nagy tempóval próbálta megcsinálni a kanyart és lesodródott az ívről, Ásványi Feri Audiját eltalálta, én a kavicságyba szorultam, repültünk mindhárman Engem a túloldali palánk állított meg, futóművel blokkoltam az ütést, így olyan 75%-os állapotban dolgozott tovább. Felzárkózás közben Szabó Ferencen akadtam fent jópár kör erejéig, majd egy másik Hunyadi üldözése közben lecsúsztam T8-ban a kavicságyba, ahol éppen Faragó Imi a másik Hondával evickélt vissza a pályára. Sajnos már nem tudtam kikerülni, telibevágtam. Elnézést kérek érte!
    Végül a 9. helyen sántikáltam be

    Szeretem ezt a pályát, viszont nehéz előzési pozícióba kerülni. Konkrétan az első két szektorban esélytelen, csak tartani lehet az előtted haladó tempóját, T9, T10-et teljesen vakon próbálod megcsinálni, közben ne is szakadj le az előtted haladóról, hogy legyen lehetőséged T12-ben, vagy T13-ban. Kemény

  25. #25
    Ferenczi Csongor Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2020. 04. 01.
    Város
    Újszilvás
    Üzenetek
    3
    Nekem az első futam alakult rosszul. 5.helyről rajtoltam, de az első pár kanyart elóvatoskodtam, utána az egyik gyors balosban kicsúsztam. Nagyon sajnálom hogy a pályára forogtam ezzel vissza, és 2 Hyundai-t is kiütöttem .


    A második futamon így hátulról indultam. Az első körös kavarodásból jól jöttem ki, utána pedig gyorsan zárkóztam fel. Kotroczó Rolandon pár körig megakadtam, az 5-6. helyen csatáztunk. A 9.körben utolértem az előttem lévőket, Steixner Zsolt és Horváth Ádám kicsit lesodródott az utolsó 2 kanyarban, így feljöttem a 3.helyre. Az utolsó pár körben Hevesi Sanyit üldöztem a 2.helyért, és végül az első kanyarból kijövet sikerült aláfordulni, és megelőzni.


    A 2.futamom felzárkózásából-csatáiból összevágtam egy videót is:
    https://youtu.be/CdamFdvlQmE

Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •