Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (30 összesen)
  1. #1

    R3E MWTCR - Nordschleife 05.20.

    Kedves Versenyzők!

    Folytatódik a Masters WTCR 2020 Tavaszi bajnoksága! Nyolcadik helyszínünk a Németországban található Nordschleife.



    8. Futam: 05.20. - Szerda Nordschleife - rank

    Autók: WTCR 2018, WTCR 2019 (elegendő 1 típussal rendelkezni a részvételhez): WTCR 2018 WTCR 2019
    Nevezés: futam napján este 19:00-ig (nevezés módja itt olvasható: LINK)
    Kezdés: 19:00
    Practice: 30 perc
    Qual : 60 perc
    Race : 60 perc

    Rajt típusa:
    álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező

    Nehézség: Get Real
    Fizikai sérülések: Limited
    Gumi és üzemanyag használat: 100%

    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban
    FIGYELEM, a köridők rögzítéshez a 25 perc-es kvalifikációt követő 1 körös futamon is részt kell venni és célba érkezni!

    Bajnokság állása: (LINK)

    Éles szerver:
    GTR-Masters #A, #B
    Éles szerver jelszó (LINK)

    Gyakorló szerver: GTR-MASTERS.HU- WTCR PREQUAL / NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!! /
    Gyakorló jelszó:
    masters


    Indulási feltételek: Masters WTCR Bajnokság 2020 Tavasz
    GTR-Masters Team Speak: Masters TS

    Fontos!!
    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a fairplay betartását és egymás kölcsönön tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezni és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!


    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    CSAK az AMS2 R+3+E+A+C+C=0

  2. #2
    Mickiewicz Máté Szervertag 2019 MoT3C logója
    Csatlakozott
    2007. 05. 07.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    13
    Eltudná mondani egy hozzáértő, hogy melyik kocsi a legjobb és mi a különbség közöttük?

  3. #3
    Kedves Versenyzők!

    Néhány tudnivaló a pályával és a boxkiállásokkal kapcsolatban:

    Időmérőn nem szükséges teljes kivezető kört futni

    Más szimulátorokban ez nincs implementálva, de RaceRoomban a Grand Prix pálya utolsó kanyarjában elhelyezett sikánon keresztül rögtön vissza lehet fordulni a célegyenesre és megkezdeni egy gyors kört, nem kell a teljes Nordschleifét teljesíteni a kivezető körön. Kérünk mindenkit, hogy ilyenkor figyelje a tükröt, hogy esetleg nem érkezik-e valaki a pálya hátsó része felől. Értelemszerűen ezt az útvonalat kizárólag a prequalon és időmérőn lehet használni.



    Stratégia előzetes beállítása

    Egy szett gumiabronccsal nagyjából 40-45 percet lehet biztonsággal autózni, ezért egy kerékcserét érdemes betervezni a futamtávra. Ezt lehetőség van előkészíteni akár különböző forgatókönyvek szerint is, amit az alábbi videó szemléltet, fontos megjegyezni, hogy a csapat csak az aktivált, zölddel kiemelt változtatásokat fogja elvégezni.



    Stratégia módosítása menet közben

    Az előzetesen beállított forgatókönyveket az autóból, menet közben is van lehetőség finomhangolni. Ehhez a Controlsban a Pitstop szekciót érdemes tanulmányozni:



    Pit Request Toggle - Boxkiállás jelzése a csapatnak, a pitstop menü felugrik
    Pit Menu Select - Sor aktiválása/deaktiválása
    A navigáció (Up/Down/Increase/Decrease) pedig alap értékeken a nyilakkal történik.
    Fontos megemlíteni, hogy menet közben elég kényelmetlen, de módosítani csak deaktivált értéket lehet, tehát előbb a zöld hátteret kell eltűntetni, módosítani, majd újra aktiválni.

    Ezzel mindenképp érdemes játszani egy kicsit, mert alul az egyes kombinációk várható idejét is jelzi.


  4. #4
    Idézet Eredetileg MoT3C írta Hozzászólás megtekintése
    Eltudná mondani egy hozzáértő, hogy melyik kocsi a legjobb és mi a különbség közöttük?
    Nincs akkora különbség az autók között, hogy ne a pilóta számítson elsősorban. Nyilván azért pályától függően előfordul, hogy egy-két modell némi előnybe kerül a többivel szemben, de kiegyenlítődik ez a szezon során. Azért minden kocsinak van egyedi karaktere, a Cupra például igen erős egyenesben, a váltóáttétele is hosszú, az Audi és a Hyundai meg például érzésem szerint egy hajszállal erősebb a féktávokon, ilyenekre kell gondolni.

  5. #5

    Benya

    Mennyi üzemanyaggal érdemes szerintetek kimenni egy időmérő körre?

  6. #6
    Idézet Eredetileg Nagy Dénes írta Hozzászólás megtekintése
    Mennyi üzemanyaggal érdemes szerintetek kimenni egy időmérő körre?
    A rövid kivezető körrel együtt 16-18 liter elég egy mért körre.

  7. #7
    Vida Zoltán Szervertag 2019 Zoliee logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 30.
    Város
    Pomáz
    Üzenetek
    1.435
    Sziasztok!

    Egy pár tanácsot esetlegesen egy alap setupot szeretnék kérni, sajnos nem vagyok egy nagy setup guru. Az mitől van, hogy padlógázon (audival) 6-osban elkezd cikázni az autó hátulja és megpördülök állandóan nem elég esetleg a szárny? Itt érdemesebb nagyobb leszorítóerőt alkalmazni? de akkor a hosszú egyenesben meg nem lesz tempó a végén.
    Még a kormány beállításokkal szenvedek egy kicsit, a múltkor már kiveséztük és segítettek, de valahogy ez a kormányszög dolog nem akar összejönni, egyszerűen nem tudok olyan arányszámot állítani ami kiadná a 24-et mert nincs. Átolvastam Szabi írását de nem lettem okosabb







  8. #8
    Úgy vettem észre, hogy itt érdemes emelni a hasmagasságon a megszokotthoz képest, mivel a dombtetőkön problémát okozhat a landolás, mondjuk kezdésnek olyan elől 8.5 hátul 9.0 környékére. Én hátul a rugókat is puhábbra vettem egy kicsit, a stabilizátort meg feljebb. A Flugplatznál még így is beszitál padlógázon, ott egy enyhe gázelvétel nem árt, ha biztosra akar menni az ember. A minimális leszorítóerő a pálya első harmadában eléggé hazárdjáték a Golffal, én egyelőre nem erőltettem.

  9. #9
    Barzo Laszlo Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2006. 07. 18.
    Város
    Miskolc
    Üzenetek
    5.102
    Idézet Eredetileg Zoliee írta Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!

    Egy pár tanácsot esetlegesen egy alap setupot szeretnék kérni, sajnos nem vagyok egy nagy setup guru. Az mitől van, hogy padlógázon (audival) 6-osban elkezd cikázni az autó hátulja és megpördülök állandóan nem elég esetleg a szárny? Itt érdemesebb nagyobb leszorítóerőt alkalmazni? de akkor a hosszú egyenesben meg nem lesz tempó a végén.
    Még a kormány beállításokkal szenvedek egy kicsit, a múltkor már kiveséztük és segítettek, de valahogy ez a kormányszög dolog nem akar összejönni, egyszerűen nem tudok olyan arányszámot állítani ami kiadná a 24-et mert nincs. Átolvastam Szabi írását de nem lettem okosabb
    Nord-ra még jobb ha letöröd a szárnyat. Az se lassítson. Az egyenesbe +1kmh többet ér mint bárhol máshol +10.

  10. #10
    Idézet Eredetileg barzo laszlo írta Hozzászólás megtekintése
    Nord-ra még jobb ha letöröd a szárnyat. Az se lassítson. Az egyenesbe +1kmh többet ér mint bárhol máshol +10.
    Ez úgy általánosságban remek tanács lenne, csak a hajára kenheti, ha az egyenes közepétől már hatodikban is limiteren forog a motor.

  11. #11
    Mammel Erik Szervertag 2020 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    2.690
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Ez úgy általánosságban remek tanács lenne, csak a hajára kenheti, ha az egyenes közepétől már hatodikban is limiteren forog a motor.
    Vagy eldobja és rommá töri a kocsit a szárny hiánya miatt az első padlógázas púpon. El is kell vinni a célig a vasat

  12. #12
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.709
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Ez úgy általánosságban remek tanács lenne, csak a hajára kenheti, ha az egyenes közepétől már hatodikban is limiteren forog a motor.
    Vagy a kanyargós részen 20mp-et bukik, és az egyenesben 10mp-et tud visszahozni.

  13. #13
    Barzo Laszlo Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2006. 07. 18.
    Város
    Miskolc
    Üzenetek
    5.102
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Ez úgy általánosságban remek tanács lenne, csak a hajára kenheti, ha az egyenes közepétől már hatodikban is limiteren forog a motor.
    Igen akkor tárgytalan, nem tudtam hogy ezeknek 120 a végsebességük.

  14. #14
    Egy órát meg lehet csinálni box nélkül? Mennyi üzemanyag fog kelleni?

  15. #15
    Idézet Eredetileg Bajnóczi László írta Hozzászólás megtekintése
    Egy órát meg lehet csinálni box nélkül? Mennyi üzemanyag fog kelleni?
    Meg lehet próbálni, de az utolsó 10-15 percben a gumik biztosan nem lesznek jó állapotban. 95-100 liter üzemanyagnak elégnek kell lennie a teljes távra (A 25 perces futamokra általában 38 liter kell).

  16. #16
    Akkor vélhetően, mindenkinek lesz egy kiállása?

  17. #17
    Kedves Versenyzők!

    A RaceRoom karbantartás véget ért, a gyakorló szerverek ismét elérhetők.

  18. #18
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.343

    Mai stream

    Zöldpokol, itt minden lesz úgy érzem!
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  19. #19
    Szerverbeosztás:

    01-22. helyezés a prekval szerint: GTR-Masters #A szerver

    Aki nem nevezett az csak szervező engedéllyel léphet pályára! (TS szerveren elérhetőek vagyunk)

    Szerverjelszó ITT található!
    CSAK az AMS2 R+3+E+A+C+C=0

  20. #20
    Füredi Zoltán Szervertag 2020 FuReady logója
    Csatlakozott
    2016. 08. 21.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    59
    Hát ez kérem PARÁDÉ volt!

    Qualy: sehogyse akart összejönni egy épkézláb kör, de P4-re azért elég volt.

    Race: mindennek - és nem túlzok, az egész versenyemnek - a kulcsa a rajt volt, a piszkos ívről indulva már Mickiewicz Máté is ott volt mellettem, majd jött egy olyan féktáv, hogy finoman megpöcizve Kenéz Sanyi autójának a hátulját, feljöttem másodiknak, ahonnak nem is mentem sehova egy tapodtat sem. Teljesen egyértelmű volt, hogy nem megyek ki a boxba, de az meglepett, hogy el tudtam lépni Nagy Balázstól, majd szinte végig Sanyit üldöztem. Egy körrel a vége előtt feljöttem rá 1 msp-re, de az utolsó körben nem tudtam ilyen szorosan mögötte maradni, így bekísértük egymást az 1-2.-ik helyen: szép volt Sanyi!

    Bevallom, sokat készültem a versenyre, az Audi pazarul viselkedett, sokmindent kiteszteltem és tudtam, hogy elég lesz a gumi végig + akkor lenne teljes az örömöm, ha az első helyre is sikerült volna felverekednem magam, de most ez felér számomra egy fél győzelemmel, szóval megyek is és iszok egy sört.

  21. #21
    Nagy Gábor Szervertag 2020 ubipapa logója
    Csatlakozott
    2016. 06. 15.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    94

    Kell egy kiállás?!?

    Tudom, hogy mindenkinek saját döntése, de ennél a pályánál, és ennél az időnél szerintem meg kellett volna adni, hogy kell, vagy nem kell, és azt is meg kellett volna adni, hogy hol kell a kiállást megtenni. Aki a gp pályáról ment ki az nagy hátrányba került, arról nem is beszélve, hogy a kiállással már eleve.

    Bár, én nem tudtam edzeni, így nem indultam (és nálam nem is ezen múlt volna), de biztos most enném a kefét

  22. #22
    Füredi Zoltán Szervertag 2020 FuReady logója
    Csatlakozott
    2016. 08. 21.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    59
    Idézet Eredetileg ubipapa írta Hozzászólás megtekintése
    Aki a gp pályáról ment ki az nagy hátrányba került, arról nem is beszélve, hogy a kiállással már eleve.
    Remélem azt mindenki tudta, hogy a Nordschleife-éről lejövet, vissza a GP ringre, jobb oldalt nyitva volt a boxutca bejárata, azaz nem kellett egy GP kört megtenni, hogy bemenj a boxba.
    Ez először engem is megviccelt. (mert ezt is leteszteltem )

  23. #23
    Epinger Norbert Szervertag 2020 Norbert Epinger logója
    Csatlakozott
    2017. 10. 02.
    Város
    Veszprém
    Üzenetek
    124
    Gratula mindenkinek, ez kemény volt!

    Q: Már az első körömet sikerült egész jól összerakni, amivel szinte végig vezettem az időmérőt. Ezek ellenére éreztem, hogy maradt benne és Kenéz Sanyi kényelmetlenül közel volt P2ben. Az utolsó percekben sikerült is neki megkaparintani a pole-t.

    R: Valamiért nagyon gyenge rajtot produkáltam, a T1 féktávot el is óvatoskodtam, így pillanatok alatt 4. helyen találtam magam. Mátét sikerült megelőzni, majd Nagy Balázst ostromoltam sokáig. A hátsó egyenesben sikerült is rágyorsulni, majd egymás mellett zúdultunk le a lejtőn, ahol a végsebessége jobb volt, visszavette a pozíciót. Éreztem, hogy ott nem fog menni az előzés ezért máshol próbálkoztam. Az első hosszú padlógázas szakaszon durván húzott a szélárnyéka, sikerült is elmennem mellette. Ezután próbáltam elszakadni amennyire lehet a hátsó egyenesig, de még így is mellémért, de jobb pozícióban voltam, ezért visszasorolt mögém. Kiment mögülem a boxba, ami nekem is be volt tervezve, de vártam a két Audira elől. Közben számolgattam, hogy kibírják-e a gumik, ha nem megyek ki. Előttem csak nem mentek ki, ezért én is maradtam, bár sejtettem hogy necces lesz. Ősz Bazsi előtt volt kb 14sec előnyöm, ami a végére 4 lett.
    Az utolsó körben imádkoztam és gurultam, maradt is a végére bő 2% a bal elsőből P3

  24. #24
    Fári Ádám Dániel Szervertag 2019 adfar94 logója
    Csatlakozott
    2013. 01. 22.
    Város
    Hódmezővásárhely
    Üzenetek
    179
    Már egy ideje terveztem, hogy indulni kellene itt egy Raceroom-os TCR futamon és most el is jött az idő.
    A Nordschleife-n már mentem korábban a Race 07-ben (és még a Gran Turismo 4-ben is ), így nem volt teljesen ismeretlen számomra a helyszín, igaz sok mindent kellett újra tanulni rajta.

    Az időmérőn csak egy köröm volt, az nem volt rossz, nyilván, ha nem bénázok az elején, akkor lett volna még idő még egy körre, bár sokkal gyorsabb nem biztos, hogy lettem volna. P20.

    A rajt az szándékosan volt óvatos a részemről, így egy helyet veszítve, 21. helyen fordultam az első kanyarba, majd megint buktam egy pozíciót. Ami meglepő volt számomra, hogy gyakorlatilag mindenki vigyázott egymásra (már amit láttam), nem ehhez vagyok szokva a SEAT kupában . A futam első felében nagyon óvatosan vezettem, gyakorlatilag ott is fékeztem, ahol tudtam, hogy simán betapadna az autó. A verseny felélnél elkezdtem azon gondolkodni, hogy kell-e nekem a kerékcsere, meglepően jó állapotban voltak még a gumik, majd végül úgy döntöttem, hogy inkább legyen, ez a biztos. A kiállás után már egy kicsivel több kockázatot vállaltam (igaz, még messze volt az, hogy a határon autózzak), az utolsó körre egész sokat hoztam a közvetlenül előttem autózókon. Előzni is sikerült, a hátsó hosszú egyenesben, igaz ott szerintem valami probléma lehetett az előttem haladóval (defekt? motor?), mert az egyenes végére meglepően nagy előnyre tettem szert.
    Az utolsó kanyarok nagyon érdekesek voltak, rég izgultam ennyire, hogy ne hibázzak. Végül a sikerült az autót komolyabb hiba és karcolás nélkül behozni, így büszke voltam magamra. P13.

    A futam előtt csak egy célom volt, hiba nélkül végig menni, nos ez most sikerült. Eddig Nordschleife nem tartozott a kedvenceim közé, viszont a készülés során egyre jobban megtetszett ez a pálya, sőt most már abszolút a kedvenc pályáim közé tartozik. Ennek következtében fontolóra veszem majd a következő héten megrendezendő GT4 futamon való indulást is.

    Gratulálok minden célba érkezőnek!
    Utoljára módosította: adfar94; 2020. 05. 20. 23:16.

  25. #25
    Pétery Zoltán ROOKIE Szervertag
    Csatlakozott
    2019. 09. 06.
    Üzenetek
    33
    Hát, nekem az egész szezonom bele volt sűrítve a tegnapiba...

    Először már a Practice-n ledobott a szerver (utána visszalépés alatt egyből teszt, 2-4 közötti pingek), majd az időmérő előtt ismét összecsinálták magukat a pedáljaim... Így LAG teszt ki is maradt, pedig a későbbbiek tudatában lehet nem lett volna rossz... Újraindítás után megjavult, pont visszaértem a qualyra. Ott az első kör viszonylag elfogadható lett, akkor úgy tűnt ebből még bőven tudok majd faragni. Hát természetesn nem, utána mind a 4 későbbi próbálkozásba sikerült belehibázni, így maradt a 16.hely.

    A rajtnál már az első kanyar után felültettek a körhintára (majd replay alapján azért a gépkezelőnek bedobom a zsetont az Óvás topicba, ha olyan ), mehettem a mezőny után, egészen a Schumacher S-ig, mivel utána az egyenesben eltűnt mindenki, majd a kanyar féktávján pedig már repültem is a szerverről (természetesen ezután sem mutatott semmi furcsát a teszteken a netkapcsolat, szóval tippem sincs, miért). Szóval én másfél perc alatt letudtam az egy órát...

    A szezonzárón még gondolkodom, mert így csak magamat bosszantom az egésszel... Pedig már azzal is megelégednék, ha egyszer végre mindenféle szarság nélkül végig tudnék menni egy hétvégén.

Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •