Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (30 összesen)

Téma: AC MX5 cup - Silverstone International - 11.12

  1. #1
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.086

    AC MX5 cup - Silverstone International - 11.12

    Kedves Versenyzők!

    AC MX5 cup bajnokságunk 5. versenye Silverstoneban lesz. Gyertek és hajtsuk meg ezeket a kis méregzsákokat, na meg egymást!



    A verseny két futamból áll, ahol az első futam első 10 helyezettje a második futamon fordított sorrendben indul. Felhívom a figyelmet, hogy a prekvalifikáció állandó körülmények között zajlik, de az éles futamon a pályahőmérséklet a szerver által generáltan véletlenszerűen 25-39 fok között lesz.

    1. Futam: Silverstone International osrw - rank (letöltés)

    Autó: Mazda MX5 Cup [Japanese Pack] (mx5 safe setup, mx5 agressive setup)

    Időpont: 2019.11.12. (KEDD) FIGYELEM! IDŐPONT VÁLTOZÁS!
    Szabadedzés: 20:45-21:00 (15 perc)
    Időmérő: 21:00 - 21:20 (20 perc)
    Race: 21:20 (2*20 kör) (kb.25 perc)

    Rajt típusa: álló rajt, a második futamon az első futam top 10 pilótája fordított sorrendben indul (kiugrást a program bünteti)
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul
    Gumi melegítők: igen
    Fizikai sérülések: 50%
    TC használat: tiltott
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat: 100%
    Aszfalt hőmérséklet: 25-39 fok
    Pitek száma: 30 (szerver elosztás kalkulátor)

    A köridők rögzítéséhez és a futam értékelhető teljesítéséhez szükséges a 34-es verziójú Masters Rank App használata!!
    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a
    Prekvalifikációban!!

    Éles Szerver: GTR-Masters.hu - MX5 #A, #B, #C
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - MX5 /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló Jelszó: masters

    Indulási feltételek és egyéb infók a bajnokság főtopikjában: AC MX5 cup Bajnokság
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS

    Fontos!!


    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a Versenyszabályzat betartását és egymás kölcsönös tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!



    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: Zelfel Tamás; 2019. 11. 12. 17:54.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  2. #2
    Homoki-Szabó Csaba Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2015. 07. 07.
    Város
    Kecskemét
    Üzenetek
    188

    vágások

    Sziasztok!

    Kérném a Bírói Testületet, hogy a versenyen ne büntessék a vágásokat, mert egyetlen kanyarban sem lehet a vágásokból előnyt kovácsolni. Csippanások lesodródásokból adódnak és rendre veszítek rajta. Köszi, üdv.

  3. #3
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    39
    Üzenetek
    2.775
    Idézet Eredetileg CsabaH írta Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!

    Kérném a Bírói Testületet, hogy a versenyen ne büntessék a vágásokat, mert egyetlen kanyarban sem lehet a vágásokból előnyt kovácsolni. Csippanások lesodródásokból adódnak és rendre veszítek rajta. Köszi, üdv.
    Kedves Csaba!

    Ezen a futamon, ahogy a többin is, a versenyszabályzatnak megfelelően kell közlekedni, a VB továbbra is ennek megfelelően fog eljárni.

  4. #4
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.382
    :Szokásos futameleji nyavajgós kommentem helye:
    (jajnemmegy, hol a setup, merre kell menni)

  5. #5
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.086

    Mai futam infók

    Időrend:
    20:00 - Prekval zárása
    20:35 körül próbarajt, 20:45-kor RESTART, utána lehet csatlakozni az éles szerverre. Booking nem lesz.

    Figyelem, jelszó a csatlakozáshoz itt: link

    És végül a legfontosabb: a pályán való magatartás!

    Kérünk mindenkit, hogy fokozottan figyeljetek egymásra, ne rontsátok el senki versenyét és felkészülését egy-egy meggondolatlan manőverrel!
    Az első kanyarokban nagyon figyeljetek egymásra, kis koccanás is megbosszulhatja magát!



    • A futam elején nagy lesz a tumultus, amihez mindenkinek alkalmazkodnia kell, nem lehet a megszokott féktávokat venni... csak óvatosan!
    • A futam 2*20 körös lesz, az autók meg könnyen sérülnek, nem érdemes kockáztatni, pláne nem az elején!
    • Mindig fékezzünk időben!! Ha vki közvetlenül előttünk van azonos íven, akkor korábban fékezzünk mint Ő... ha pedig baj van, akkor inkább vezessük ki a pályáról az autónkat ahelyett, hogy felöklelnénk az előttünk lévőket! A hátulról történő kilökéseket nagyon szigorúan vesszük.
    • Leszorítások: Figyeljünk mindig oldalra, ha nem vagyunk 100%-osan biztosak benne, hogy van-e vki mellettünk, akkor inkább hagyjunk helyet a pályán!
    • Pályára való visszatérés: aki kicsúszik, vagy megpördül az semmilyen formában nem zavarhatja meg a mögötte érkező mezőnyt. Ha keresztbe állsz a pályán, akkor taposs a fékbe és ne mozdulj meg addig, amíg nem tudsz biztonságosan elindulni. Aki meg lekerül a pályáról, az csak is a pálya legszélén az érkezőket nem zavara nagyon óvatosan térhet vissza!



    Felhívnánk a TeamSpeak használatára a figyelmet mert sok az új versenyző és ott tudunk a leghamarabb segíteni!
    TeamSpeak-ről bővebben
    itt olvashattok!

    A szerverbeosztás a
    táblázat alapján lesz.
    Nagyon szoros a mezőny, a legkisebb meggondolatlanság is könnyen megbosszulhatja magát, 1 helyezésért nem érdemes kockáztatnia se a védekezőnek, se a támadónak a testi épségét és ezzel a versenyét.
    Felhívom a figyelmet, hogy a szabályok értelmében mind a prekvalifikáción, mind az időmérőn és a futamon,
    a rank app által engedélyezett pálya nyomvonalon kell haladni.


    Minden egyéb infó a futamkiírásban!

    Sok sikert mindenkinek!
    Utoljára módosította: latoo; 2019. 11. 12. 18:05.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  6. #6
    Balogh András Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2014. 12. 09.
    Város
    Kecskemét
    Életkor
    43
    Üzenetek
    184
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    :Szokásos futameleji nyavajgós kommentem helye:
    (jajnemmegy, hol a setup, merre kell menni)
    Ha ma is mákostésztát ettél egész nap mint Jerez előtt akkor nincs min aggódnod

  7. #7
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.086

    Szerverbeosztás

    1-24. helyezett: GTR-Masters.hu - MX5 cup #A - Piski T. - Tóth Levente11.


    Teszt szerver megy belépés- és rajt teszt céljából, mindenki lépjen be, akinek gondja van, az mielőbb jelezze!

    19:35 körül próbarajt, 19:40-kor RESTART, utána belépés az éles szerverre.
    Figyelem,
    jelszó a belépéshez itt: link (csak annak kell, aki akar skint választani, vagy nem került be az entry listbe)
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  8. #8
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    39
    Üzenetek
    2.775
    teszt szerver megy

  9. #9
    Heimler Tamás Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2017. 05. 16.
    Életkor
    23
    Üzenetek
    55
    Ez is jó nagy dodgem lett, de lehetett is számítani rá, hogy közeli verseny lesz. Engem is kilöktek vagy háromszor, de aztán valahogy visszataláltam mindig, rajthelyemen általában sikerült javítani. Balogh Andrásnak nagy pacsi, nagyon jót csatáztunk a második futamon!
    Szűcs Tamástól pedig elnézést kérek, azt hittem már beférek mögéd, tévedtem, amatőr hiba.

  10. #10
    Polgár Balázs Szervező balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Életkor
    29
    Üzenetek
    1.190
    Bocs Zelfi a lökésért a második versenyen!

  11. #11
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    39
    Üzenetek
    2.775

  12. #12
    Mihajlovics Máté Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2014. 05. 05.
    Üzenetek
    25
    Borzasztóan sajnálom a második futam első kanyarjában történteket visszanézve a felvételeket nem is értem hogy jött ez össze
    az eset maximálisan az én hibám (bár belső és külső kamerából elég máshogy néz ki a dolog)
    Nincsenek jó kifógásaim az esetre legközelebb biztos jobban figyelek ilyen helyzetekben (bár nem szokott balesetem lenni rajtoknál )

    Mégegyszer szeretnék bocsánatot kérni az érintettektől

  13. #13
    Balogh András Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2014. 12. 09.
    Város
    Kecskemét
    Életkor
    43
    Üzenetek
    184
    Az időmérő szarul sikerült, ennek ittam a levét.
    A R1 csak csak, a R2-ben az első körös incidensnek köszönhetően az 5. helyre kerültem és azt gondoltam most ez lesz az.Tömöl Tomitól elnézést kérek a gyors jobbosban történt lökés miatt, fékeztem de nagyon lelassultatok már nem tudtam mit tenni.Azt a kanyart amúgy vagy 6-7 körön kersztül 3-4 vettük, Heimler, Géczi, Kéri Sz. gond nélkül, szép volt srácok, jó meccs volt csak az eredmény kuka az utolsó körös hibámnak köszönhetően

  14. #14
    Homoki-Szabó Csaba Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2015. 07. 07.
    Város
    Kecskemét
    Üzenetek
    188
    Többen is ramhuztak az autójukat mikor belső iven futottam mellettük ezzel pordulest vagy kemény tempovesztest okozva. Ha mutatja a piros nyíl hogy ott vagyok melletted, akkor miért kell ideális iven venni a kanyart? Nem izgat ha nem leszek első de minden versenyen el kell ezt mostmar játszani??? Úgy csináltok páran mintha ma kezdetek volna...

  15. #15
    Piski Tamás Szervertag 2020 Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Életkor
    35
    Üzenetek
    3.040
    Végre egy jól sikerült verseny, minden összeallt.

    Az idomeron 2 tizeddel meglett a pole, pedig az előzmények alapján ezredekre menő csatára számítottam.

    R1 a Bua-k miatt sima volt, gyakorlatilag egyedül mentem elol.

    R2-n volt néhány érdekes helyzet, kezdve a T1-el, de jó tempót tudtam menni és fel tudtam jönni újra az első helyre.

    Köszi srácok, mar nagyon kellett egy hiba és probléma nélküli "hétvége".
    Bajnok: 2018 Ősz GT4, 2018 Ősz GT2/3, 2018 Tavasz GT4, 2018 Tavasz GT3, HGTRM2, HGTRM3, HGPLM6 - 65 győzelem, 64 pole, 52 leggyorsabb kör, 107 dobogó, 181 futam.

  16. #16
    Tömöl Tomi Szervertag 2020 TT Echo logója
    Csatlakozott
    2007. 01. 05.
    Üzenetek
    1.497
    Idézet Eredetileg Balogh András írta Hozzászólás megtekintése
    Tömöl Tomitól elnézést kérek a gyors jobbosban történt lökés miatt, fékeztem de nagyon lelassultatok már nem tudtam mit tenni.
    Egészen pontosan te ott már álltál a gázon és egyszerűen hátulról felökleltél... Lehet, hogy fékeztél, de csak miután hozzám értél... látszik a replay-ből...

    Idézet Eredetileg Balogh András írta Hozzászólás megtekintése
    Azt a kanyart amúgy vagy 6-7 körön kersztül 3-4 vettük, Heimler, Géczi, Kéri Sz. gond nélkül
    És pl. egy körrel a mi esetünk után ugyanebben a kanyarban úgy próbálsz elfordulni Lányi Tomi mellett, mintha ott se lenne...

  17. #17
    Mezei Gábor ROOKIE Szervertag
    Csatlakozott
    2019. 09. 12.
    Üzenetek
    25
    Gratulálok Piski Tominak a kettős győzelméhez és a többi dobogósoknak is!
    A saját szemszögemből még annyit, hogy összességében nem volt ez rossz. Nagyon sokat kell még tanulnom a versenyzést és le kell küzdenem az verseny drukkot is.
    Az R1-en sajnos Heimler Tomival volt egy kontaktom, miután kiforogtam, így már csak az utolsó helyen kullogtam végig. Egy darabig üldöztem Ács Atit, amíg nem ütköztünk. Aztán elfogyott az ihlet és szépen lemaradtam.
    Az R2 nagyon élménydús volt, ott is volt minden. Előzgetés oda-vissza, stb. Tetszett. Sajnos túl óvatos vagyok még a kanyarokban. A replayt visszanézve több alkalommal is simán előre engedtem a mögöttem lévőket, "nehogy leszorítsam őket" gondolattal a fejemben. Nem tudtam, hogy visszahúzhatok az ideális ívre vagy sem. Hiába, még gyakorolni kell.
    Voltak kontaktjaim a versenyeken. Föltöltöm az óvásokhoz, aztán majd eldönti a VB., hogy ki mit érdemel.

  18. #18
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.382
    Idézet Eredetileg Balogh András írta Hozzászólás megtekintése
    Az időmérő szarul sikerült, ennek ittam a levét.
    A R1 csak csak, a R2-ben az első körös incidensnek köszönhetően az 5. helyre kerültem és azt gondoltam most ez lesz az.Tömöl Tomitól elnézést kérek a gyors jobbosban történt lökés miatt, fékeztem de nagyon lelassultatok már nem tudtam mit tenni.Azt a kanyart amúgy vagy 6-7 körön kersztül 3-4 vettük, Heimler, Géczi, Kéri Sz. gond nélkül, szép volt srácok, jó meccs volt csak az eredmény kuka az utolsó körös hibámnak köszönhetően
    Bármilyen mákos ételkészítmény a futam elött, és a baj elkerűl!

  19. #19
    Balogh András Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2014. 12. 09.
    Város
    Kecskemét
    Életkor
    43
    Üzenetek
    184
    Idézet Eredetileg TT Echo írta Hozzászólás megtekintése
    Egészen pontosan te ott már álltál a gázon és egyszerűen hátulról felökleltél... Lehet, hogy fékeztél, de csak miután hozzám értél... látszik a replay-ből...


    És pl. egy körrel a mi esetünk után ugyanebben a kanyarban úgy próbálsz elfordulni Lányi Tomi mellett, mintha ott se lenne...
    A replayben az látszik, hogy kanyarbejárat előtt fékezek és ott ahol már gyorsítani kellene ott is fékezek minimum 2x ahol az eset történt egész pontosan.
    Ti nem fékeztetek ott, egyszerűen a kigyorsítást nem kezdtétek meg, de ettől még kiforgattalak ezért kértem a bocsánatot.

    Lányi Tomis esetet hozod fel, ott ne felejtsd el, hogy hárman voltunk majdnem egymás mellett és Kristóf volt hozzám közelebb, ő rá koncentráltam, nem láthattam, hogy Lányi Tominak még sikerült Kristóf mellett belsőre menni, inkább gondoltam azt, hogy besorol.

    Viszont a Heimler, Géczi, Kéri trióval szuperül működött a dolog.

  20. #20
    Géczi Péter ROOKIE Szervertag
    Csatlakozott
    2014. 03. 31.
    Város
    Miskolc
    Életkor
    30
    Üzenetek
    32
    Hát nekem eddig egyik versenyen sem akar összejönni nagyon semmi. Még rá kell éreznem a dologra. Az időmérős 2. helyemnek örültem, de tudtam, hogy BUÁ-t le kell majd töltenem. Ki is mentem a 2. kör végén, visszajöttem, 11. helyre, majd körönként 1-et előzve már a 8.helyen voltam, amikor megint úgy gondolta a váltóm, hogy jó lesz majd nekem ha 4.-ik helyett 6.-ikat kapcsol a hátsó egyenes végén a féktávon. Ott kicsúsztam emiatt, valaki előtt elmentem keresztbe. Emiatt teljesen szétcsúsztam fejben, és visszaestem a mezőny végére. A második versenyt a 19.-ik helyről kezdtem, jó tempóban tudtam menni, a versenytáv felére feljöttem 10.-ik hely környékére (tényleg voltak jó csaták előtte hosszú körökön keresztül a már említett emberekkel), majd utána valaki meglökött, megint visszaestem, visszajöttem egy kicsit, majd megint megpöcköltek, így a 2. futamon is 19. lettem. Egyébként sokszor tényleg abból van a baj, hogy ráhúzzák egymásra az emberek a kormányt kanyarban, meg is tapasztaltam, meg láttam kívülről is. Én próbáltam mindig helyet hagyni a másiknak ha nem voltam benne biztos, hogy hol van pontosan, pedig a crew chief is mondja folyamatosan, hogy ha valaki mellettem van. Egy körön valahogy jobban megy, futamokon nem annyira, de hátha lesz ez még jobb is, sokat kell még gyakorolni.

    Lehet valami mákosat kellene tolnom legközelebb tényleg, hátha bejön

  21. #21
    Szűcs Tamás Szervező izitom logója
    Csatlakozott
    2014. 06. 11.
    Város
    Ecser
    Életkor
    44
    Üzenetek
    722
    Q: Én is szorosabbra számítottam. Hiába értem 2-3 tized előnnyel a pálya végére, ezt a Vale sikánt nem sikerült egyszer sem igazán jól eltalálni.
    R1: H.Csabi talán kicsit beragadt a rajtnál, figyelni kellett hátulról nehogy megtoljam, így Kéri is elém tudott kerülni a helyezkedésnél, de mire elkezdtünk volna csatázni el is mentek BUÁ-zni. Maradt Kristóf, de vele meg kb. egy a tempónk, úgyhogy levonatoztuk akár csak Jerezben.
    R2: Baleset a T1-ben. M.Mátéval a kontaktot talán még sikerült volna megfogni, de hátulról is kaptam egyet, így megforgás lett a vége. 21.-ről kellett volna zárkózni, itt már nem sok reményt fűztem hozzá. Pont megkaptam a dextereseket, nem volt könnyű előrébb jutni, de legalább jó csaták voltak.
    A végén sajnos H.Tomitól kaptam egy tockost, azt hittem már jóval előtte vagyok, így teljesen váratlanul ért. Ebből is megforgás lett, itt már elszállt a maradék harci kedv.

  22. #22
    Heimler Tamás Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2017. 05. 16.
    Életkor
    23
    Üzenetek
    55
    Idézet Eredetileg izitom írta Hozzászólás megtekintése
    [...] A végén sajnos H.Tomitól kaptam egy tockost, azt hittem már jóval előtte vagyok, így teljesen váratlanul ért. Ebből is megforgás lett, itt már elszállt a maradék harci kedv.
    Ugye? Én ois azt láttam. Éehet akkor az én internetemmel volt valami, egyenesekben előre-hátra mozogtak az autók néha, valószínűleg ping problémák is voltak. Sokmindent megmagyarázna. Mégegyszer bocsi!

  23. #23
    Géczi Péter ROOKIE Szervertag
    Csatlakozott
    2014. 03. 31.
    Város
    Miskolc
    Életkor
    30
    Üzenetek
    32
    Idézet Eredetileg hardrada_ írta Hozzászólás megtekintése
    Ugye? Én ois azt láttam. Éehet akkor az én internetemmel volt valami, egyenesekben előre-hátra mozogtak az autók néha, valószínűleg ping problémák is voltak. Sokmindent megmagyarázna. Mégegyszer bocsi!
    Mondjuk ahogy a megpöckölés előtt a célegyenes előtti kanyarban közrefogtatok, és kiforogtam tőle, az sem volt annyira kellemes

  24. #24
    Csépány László Szervertag 2020
    Csatlakozott
    2019. 01. 09.
    Város
    Gyöngyös
    Üzenetek
    14
    Idézet Eredetileg CsabaH írta Hozzászólás megtekintése
    Többen is ramhuztak az autójukat mikor belső iven futottam mellettük ezzel pordulest vagy kemény tempovesztest okozva. Ha mutatja a piros nyíl hogy ott vagyok melletted, akkor miért kell ideális iven venni a kanyart? Nem izgat ha nem leszek első de minden versenyen el kell ezt mostmar játszani??? Úgy csináltok páran mintha ma kezdetek volna...

    Nem jelezte a piros nyíl, emellett a legjobb célegyenes tempóm volt abban a körben, így nem gondoltam, hogy megpróbálsz beszúrni. A kanyarbejáraton hagytam is még helyet, de az apexen már előtted éreztem magam. A jerezi futamon ugyanez történt velem fordított felállásban. Az én tanulságom, hogy ha csak egy pici a tempókülönbség , akkor nem érdemes beszúrni online, mert a másik nem számít rá. Egyébként nem előled védtem a pozíciót, de lecsúszni sem akartam az ívről. Visszanézve szerintem egy kicsit túl optimálisan mérted fel a szitut én meg kicsit pesszimistább voltam az előzést illetően.
    7. lettem a 7-ről rajtolva, bár a roncsderbi feeling megvolt nálam is. Páran rámkönyököltek ill volt , hogy amiatt vesztettem tempót, hogy feltartottak, de voltak nagyon jó csaták is, így élveztem a versenyt.

    A második futamon pedig egyszerűen ledobott a rajtrácsról, a 4. helyről, lost connection-nel. Fura. Legközelebb remélem azért jobban alakul!

  25. #25
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.382
    Q: Nemnagyon ment, ezért próbáltam mócsing módjára viselkedni, és valakire aki egy kicsit gyorsabb nálam, rákapaszkodni, és végig szélárnyékban huzatni magamat. Szűcs Tomi mögött tökjó lett volna, befészkeltem, de egyből elpuskáztam. Aztán nem találtam megfelelő pacienst a pályán. Majd valamelyik Kéri-t (kettő van belőle) találtam meg, adtam neki szelet, és tökjól megértette hogy következő körben neki kell adnia. Tudjuk segíteni egymást. Spontánusz szimbiózis. De elpuskáztam, majd ő puskázta el. Szóval kicsit bepipultam, bedurcultam, és egyes-egyedűl magamtól kellett összetákolni egy kört.
    R1: Tökjó sima, meglepően sima verseny. Pont előlem, meg mögüllem álltak ki BUA-zni emberek, így eléggé magányos maradtam.
    R2: T1-ben a keresztbeálló autót kikerülve a bukótérbe menekűltem, sűrűjébe visszakeveredtem. Ovatosan mentem, minek kockáztassak, ha ott a hátsó egyenes. Tök jókat fight-oltam egypár emberrel. Vmikor "busz" formában kanyarodtunk együtt. Ha 2-nél több autó volt a buliban, akkor több sávot nem nyitottam, nemraktam be csakazértis, visszahúzódtam. Kár hogy a vége a kelletténél hamarabb jött, mert maradtak volna még áldozatok

    Grat aki végigment!

Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •