Találatok: 1 - 7 (7 összesen)
  1. #1
    Ősz Balázs Szervező yeti95 logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 08.
    Város
    Orosháza
    Üzenetek
    110

    R3E FunRace: WTCR 2019 Teszt futam - Portimao Circuit – 07.17 - INGYENES

    Kedves Versenyzők!

    2019.07.17 - szerda este - RaceRoom FUN futamot tartunk! A WTCR 2019 bajnokság autóit teszteljük Portimaoban!




    Szimulátor:
    RaceRoom(INGYENES)
    Pálya: Portimao Circuit
    Autók: WTCR 2019
    Időpont: 2019.07.17 - szerda
    Kezdés: 20:00
    Időmérő: 20 perc
    Futamtáv: 2x20 perc (Második futam fordított rajtráccsal, első 10 fordul)


    Rajt típusa: álló rajt
    Boxkiállás: nem kötelező
    Nehézség: Get Real
    Fizikai sérülések: 100%
    Gumi és üzemanyag használat: 100%

    Őszi szezonra való felkészülés miatt teszt jelleggel bekapcsoljuk a vágásokra a slow down-t!


    Szerver: GTR-Masters.hu - FUN
    Szerverjelszó: masters

    Köridők

    GTR-Masters Team Speak: Masters TS


    Az induláshoz az alábbi dolgokra lesz szükségetek:


    • A RaceRoom szimulátor letöltése és telepítése a Steam-ről. (INGYENES)
    • Autók: WTCR 2019
    • Pálya: Portimao Circuit
    • Regisztráció a GTR-Masters honlapján, majd a "versenyben használt névnek" beállítani a RaceRoom-ban is használt neved
    • Fontos, nálunk mindenki a valódi nevét használja, nemzetközi formában, pl: "Geza Kovacs"
    • Sportszerű magatartás mind a szerveren, mind a fórumon, a fairpaly maradéktalan betartása!


    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!



    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: yeti95; 2019. 07. 11. 22:08.

  2. #2
    Ősz Balázs Szervező yeti95 logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 08.
    Város
    Orosháza
    Üzenetek
    110
    Mentem jó pár karikát a Hyundai, Lynk&Co és Honda hármassal. Nagyjából egy kaptafára és stabilra próbáltam állítani az autókat

    Setups
    Utoljára módosította: yeti95; 2019. 07. 12. 22:45.

  3. #3
    Epinger Norbert Szervertag 2019 Norbert Epinger logója
    Csatlakozott
    2017. 10. 02.
    Város
    Veszprém
    Üzenetek
    74
    Teszteltem egyet én is, elég jól sikerült a frissítés. Amit észrevettem, hogy jobban csúszkálnak az autók hideg gumikon, illetve a "poros" íven nagyobb mértékben veszít tapadást. Ahogy írták már többen is, az alapbeállítások elég jól sikerültek, bár próbálkoztam tekergetni, de csak lassabb lett A prequalos időimet alapbeállítással futottam meg, csupán az üzemanyagot vettem kevesebbre. A Honda fokozatkiosztása tényleg brutál hosszú, én nem is váltottam hatodikat a célegyenesben, viszont végsebességben lassabb ugyanolyan szárnyállással, mint a többi gép. 228nál nem sikerült nagyobb célvonali tempót mennem, míg másokkal 231 is megvolt. Érdekes lesz

  4. #4
    Mammel Erik Szervertag 2019 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    2.563
    Idézet Eredetileg Norbert Epinger írta Hozzászólás megtekintése
    Amit észrevettem, hogy jobban csúszkálnak az autók hideg gumikon, illetve a "poros" íven nagyobb mértékben veszít tapadást.
    Ez annyira igaz, hogy amikor Zhuhai-ban kimentem a pályára, minden kocsival túlcsúsztam a T3-ban az első komolyabb féktávon És konzekvensen csak ott, kb. mindig ugyanúgy. Az első kört le kell tudni komótosan, ami valószínűleg közelebb is áll a valóságoshoz. Ez a rajtok utáni első köröket izgalamsabbá fogja tenni.

    A másik a gumikopás, hogy nagyon nem fog beleférni néhány komolyabb elfékezés. Portimao-ban egy-egy elbénázott kétkörös etap alatt simán lezúztam az első gumikat 92%-ra is. 1x kör így nagyon necces lesz, ezt még kipróbálom ma.

  5. #5
    Nagy Gábor Szervertag 2019 ubipapa logója
    Csatlakozott
    2016. 06. 15.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    87
    Hali! Én is próbáltam Cupra, Volvo, és Hyundai autót. Nagyon tetszik, hogy az autók hangja és motor tulajdonsága teljesen más, de nagyjából ugyan olyan körökre vagyok képes mindegyikkel. Érdekes lesz a versenyen, hogy hányan fogják benézni a féktávot és fogják ezzel “összerázni” a mezőnyt


    Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

  6. #6
    A rajt után majd tényleg érdemes lesz óvatosnak lenni, az első szektorban csak hosszabb féktávokkal lehet rendesen befordulni a hideg gumikon.

  7. #7
    Mammel Erik Szervertag 2019 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    2.563
    Tegnap Audival mentem egy 28 perces tesztfutamot offline, nem volt gond a gumikopással ezen a távon. A "gyári" kijelző szerint sárga lett a két első, 60x%-os értékre kopva, de az utolsó előtti körben futottam meg a legjobb időmet, 1:52,4xx-t, vagyis akkor is még bőven használható. Annak örülök, hogy ismét tényező lesz a gumikopás, mert a 2018-asoknál gyakorlatilag nem lehetett kinyírni őket.

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 3 felhasználó böngészi ezt a témát. (2 tag és 1 vendég)

  1. Schubertd,
  2. Zelfel Tamás

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •