Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (41 összesen)

Téma: AC GT - Hockenheimring - 06.02

  1. #1
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.052

    AC GT - Hockenheimring - 06.02

    Kedves Versenyzők!

    Masters GT Bajnokságunk utolsó futama jön Hockenheiringen. Jó gyakorlást és gyors setupot kívánunk mindenkinek!



    8. Futam: Hockenheimring - rank (letöltés)
    Autók:
    GT2 Class:
    BMW M3 GT2, Corvette C7.R (+35 kg), Ferrari 458 GT2 (+20 kg), Porsche 911 RSR 2017 (+55 kg)
    GT3 Class :
    Lamborghini Huracan GT3 (+20 kg), BMW Z4 GT3 (+15 kg), McLaren 650 GT3 (+25 kg), Audi R8 LMS 2016 (+10 kg), Ferrari 488 GT3, Mercedes AMG GT3, Nissan GT-R GT3, Porsche 911 GT3 R

    Időpont: 2019.06.02. (vasárnap)
    Nevezés: futam napján este 19:00-ig (köridő feltöltéséhez Masters Rank app szükséges)
    Szabadedzés: 19:50-20:00 (10 perc)
    Időmérő: 20:00 - 20:30 (30 perc)
    Futam hossza: 54 kör (~90 perc)

    Rajt típusa: álló rajt (kiugrást a program bünteti)
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul
    Gumi melegítők: igen
    Fizikai sérülések: 80%
    TC használat: tiltott
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat:
    70%
    Aszfalt hőmérséklet: 25-39 fok
    Pitek száma: 26 (szerver elosztás kalkulátor)

    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban!!

    Éles Szerver: GTR-Masters.hu #A, #B, #C
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - GT /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló Jelszó: masters

    Indulási feltételek és egyéb infók a bajnokság főtopikjában: Masters GT Bajnokság
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS

    Fontos!!


    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a Versenyszabályzat betartását és egymás kölcsönös tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!


    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: Zelfel Tamás; 2019. 06. 02. 04:38.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  2. #2
    Márton Zoltán Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2017. 07. 01.
    Üzenetek
    251
    hátha így többen jelentkeznek



  3. #3
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.052

    Futamtáv

    A futamtáv 54 kör lesz!
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  4. #4
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Szekszárd
    Üzenetek
    2.052
    Időrend:
    19:00 - Prekval zárása
    19:20 körül próbarajt, 19:30-kor RESTART, utána lehet csatlakozni az éles szerverre. Booking nem lesz.

    Figyelem, jelszó a csatlakozáshoz itt: link

    És végül a legfontosabb: a pályán való magatartás!

    Kérünk mindenkit, hogy fokozottan figyeljetek egymásra, ne rontsátok el senki versenyét és felkészülését egy-egy meggondolatlan manőverrel!





    • A futam elején nagy lesz a tumultus, amihez mindenkinek alkalmazkodnia kell, nem lehet a megszokott féktávokat venni... csak óvatosan!
    • A futam 54 körös lesz, az autók meg könnyen sérülnek, nem érdemes kockáztatni, pláne nem az elején!
    • Mindig fékezzünk időben!! Ha vki közvetlenül előttünk van azonos íven, akkor korábbanfékezzünk mint Ő... ha pedig baj van, akkor inkább vezessük ki a pályáról az autónkat ahelyett, hogy felöklelnénk az előttünk lévőket! A hátulról történő kilökéseket nagyon szigorúan vesszük.
    • Leszorítások: Figyeljünk mindig oldalra, ha nem vagyunk 100%-osan biztosak benne, hogy van-e vki mellettünk, akkor inkább hagyjunk helyet a pályán!
    • Pályára való visszatérés: aki kicsúszik, vagy megpördül az semmilyen formában nem zavarhatja meg a mögötte érkező mezőnyt. Ha keresztbe állsz a pályán, akkor taposs a fékbe és ne mozdulj meg addig, amíg nem tudsz biztonságosan elindulni. Aki meg lekerül a pályáról, az csak is a pálya legszélén az érkezőket nem zavara nagyon óvatosan térhet vissza!




    Felhívnánk a TeamSpeak használatára a figyelmet mert sok az új versenyző és ott tudunk a leghamarabb segíteni!
    TeamSpeak-ről bővebben
    itt olvashattok!

    A szerverbeosztás a
    táblázat alapján lesz.
    Nagyon szoros a mezőny, a legkisebb meggondolatlanság is könnyen megbosszulhatja magát, 1 helyezésért nem érdemes kockáztatnia se a védekezőnek, se a támadónak a testi épségét és ezzel a versenyét.
    Felhívom a figyelmet, hogy a szabályok értelmében mind a prekvalifikáción, mind az időmérőn és a futamon, a rank app által engedélyezett pálya nyomvonalon kell haladni.
    Sok az új versenyző ezért kérünk mindenkit de főként az újakat, hogy nagyon körültekintően induljanak el a rajtnál!

    Az első kanyarokban nagyon figyeljetek egymásra, kis koccanás is megbosszulhatja magát!

    Szabályzat itt
    Rank app használata itt

    Figyelem!

    Kiemelném még, hogy mostantól az éles futamokon (gyakorlás, időmérő, futam) 25-39 fok között változó aszfalt hőmérsékletekre kell számítani!
    Figyeljen oda mindenki az időmérőn, hogy csak a rank app szerint pályaelhagyás nélkül futott köröket fogadjuk el érvényesnek!

    Jó versenyzést kívávunk mindenkinek estére!


    Minden egyéb infó a futamkiírásban!

    Sok sikert mindenkinek!
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  5. #5
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    39
    Üzenetek
    2.743
    1-15. helyezett: GTR-Masters.hu #R1 - Asztalos András -> Balogh Gábor

    Hamarosan mennek a szerverek belépés- és rajt teszt céljából, mindenki lépjen be, akinek gondja van, az mielőbb jelezze!

    19:35 körül próbarajt, 19:40-kor RESTART, utána belépés az éles szerverre.
    Figyelem,
    jelszó a belépéshez itt: link (csak annak kell, aki akar skint választani, vagy nem került be az entry listbe)

  6. #6
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    39
    Üzenetek
    2.743

  7. #7
    Széchy Szabolcs Szervező
    Csatlakozott
    2013. 11. 19.
    Város
    Budapest
    Életkor
    31
    Üzenetek
    560
    Gratula a bajnoki címhez Piski Tominak, mely már ugyan korábban eldőlt és gratula Lányi Tomi csapattársamnak a bajnoki 2. helyhez is.
    Ahogy a viccben mondják, sz*pni jársz te ide. Hát én ebben a szezonban többször is így éreztem. Majdnem minden futamomat valaki kettényeste. Szinte folyamatos dobogókat elvéve ezzel. Nyilván a legfájóbb bahrain, ahol Kristófnak úgy adta ki, hogy elvette a győzelmi esélyemet ma pedig ne is haragudj, de butáskodtál előttem, taktikaialig lenullázva a saját és az én versenyemet is. Bár előtte Asztalos Andris bodicsekelt. Köszi, hogy visszaangedtél, de pozi bukta is volt és el is melegedtek a gumijaim. Sima dobogó helyett 4. hely. Borzalmas csalódás.
    "Vincere non é importante, é l’unica cosa che conta”

  8. #8
    Asztalos András Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2014. 05. 18.
    Üzenetek
    144
    Idézet Eredetileg Szemir írta Hozzászólás megtekintése
    Gratula a bajnoki címhez Piski Tominak, mely már ugyan korábban eldőlt és gratula Lányi Tomi csapattársamnak a bajnoki 2. helyhez is.
    Ahogy a viccben mondják, sz*pni jársz te ide. Hát én ebben a szezonban többször is így éreztem. Majdnem minden futamomat valaki kettényeste. Szinte folyamatos dobogókat elvéve ezzel. Nyilván a legfájóbb bahrain, ahol Kristófnak úgy adta ki, hogy elvette a győzelmi esélyemet ma pedig ne is haragudj, de butáskodtál előttem, taktikaialig lenullázva a saját és az én versenyemet is. Bár előtte Asztalos Andris bodicsekelt. Köszi, hogy visszaangedtél, de pozi bukta is volt és el is melegedtek a gumijaim. Sima dobogó helyett 4. hely. Borzalmas csalódás.
    Sajnos fekpedal problemakkal kuszkodtem kb. a 10 kortol a verseny vegieig. Ne haragudj a bodycsekert. Ez volt a minimum h visszaengedtelek. Tudtam h nem fogok tudni normalisan vegigmenni. Szinte nem tudtam 2x ugyanolyat fekezni!

  9. #9
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.349
    Idézet Eredetileg Szemir írta Hozzászólás megtekintése
    Ahogy a viccben mondják, sz*pni jársz te ide. Hát én ebben a szezonban többször is így éreztem. Majdnem minden futamomat valaki kettényeste. Szinte folyamatos dobogókat elvéve ezzel. Nyilván a legfájóbb bahrain, ahol Kristófnak úgy adta ki, hogy elvette a győzelmi esélyemet ma pedig ne is haragudj, de butáskodtál előttem, taktikaialig lenullázva a saját és az én versenyemet is. Bár előtte Asztalos Andris bodicsekelt. Köszi, hogy visszaangedtél, de pozi bukta is volt és el is melegedtek a gumijaim. Sima dobogó helyett 4. hely. Borzalmas csalódás.
    Szabolcs, egy percig sem szeretnék a mumusod szerepében tetszelegni. Épp ezért adok is egypár tippet, amiken Te magad tudsz változtatni:
    - Ne hibázz, ne csússz le a pályáról. önnön hibád miatt tudtalak megelőzni.
    - Ha vkinél csak egy picivel lennél gyorsabb, nehezen megy ez előzés, akkor dolgoz ki egy értelmes előzési kisérletet. Nem monacoban voltunk.
    - Ha így sem megy, és úgy érzed hogy valaki mögött elúszik a futamod, akkor tudj váltani stratégiát. Ha máshogy nem megy, előzz ésszel (sztem ha nem kefintem el a boxkiállásomat a kattintgatásokkal, akkor eléd jöttem volna vissza, és méginkább megfőttél volna).

    Azt hogy én miért mentem, miért versenyeztem, remélem nemkell komolyan elmagyaráznom.
    Ha meg szabálytalanságot véltél volna felfedezni óvj.

  10. #10
    Széchy Szabolcs Szervező
    Csatlakozott
    2013. 11. 19.
    Város
    Budapest
    Életkor
    31
    Üzenetek
    560
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Szabolcs, egy percig sem szeretnék a mumusod szerepében tetszelegni. Épp ezért adok is egypár tippet, amiken Te magad tudsz változtatni:
    - Ne hibázz, ne csússz le a pályáról. önnön hibád miatt tudtalak megelőzni.
    - Ha vkinél csak egy picivel lennél gyorsabb, nehezen megy ez előzés, akkor dolgoz ki egy értelmes előzési kisérletet. Nem monacoban voltunk.
    - Ha így sem megy, és úgy érzed hogy valaki mögött elúszik a futamod, akkor tudj váltani stratégiát. Ha máshogy nem megy, előzz ésszel (sztem ha nem kefintem el a boxkiállásomat a kattintgatásokkal, akkor eléd jöttem volna vissza, és méginkább megfőttél volna).

    Azt hogy én miért mentem, miért versenyeztem, remélem nemkell komolyan elmagyaráznom.
    Ha meg szabálytalanságot véltél volna felfedezni óvj.
    Köszi a tippeket. Te, mint hatalmas stratéga akkor bizonyosan vélted tapasztalni, hogy kb 5-7 tizeddel voltam gyorsabb körönként és tényleg én hibáztam, miután Andrissal történt ütközés miatt a bal oldala égett a gumiknak, nem tudtam befordulni és normális féktávot venni kb 1,5 körig. De nyilván igazad van.
    Mondjuk neked igencsak féktváton is sokkal jobbnak kellett volna lenned. És nem vagy a mumusom, csupán az így adta ki bahraini kilökésed, majd győzelmed bosszant.
    Nyilván szíved joga eldönteni, hogy mennyi ideig butuskodsz és lassítod magad, plusz a mögötted jövőket, de ami ausztráliában még működött, egyre kevésbé volt kifizetődő a szezon végére.

    Megfőttem volna, lehet. Bár kaptál azért egy bő fél percet a futam végére, szóval ez azért a tempó különbségről mindent elmond.

    Ja és egy tipp, amin tudsz változtatni:
    - ne hibázz boxba bemenetelkor, ha a másik elé akarsz visszajönni
    "Vincere non é importante, é l’unica cosa che conta”

  11. #11
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.349
    Idézet Eredetileg Szemir írta Hozzászólás megtekintése
    Köszi a tippeket. Te, mint hatalmas stratéga akkor bizonyosan vélted tapasztalni, hogy kb 5-7 tizeddel voltam gyorsabb körönként és tényleg én hibáztam, miután Andrissal történt ütközés miatt a bal oldala égett a gumiknak, nem tudtam befordulni és normális féktávot venni kb 1,5 körig. De nyilván igazad van.
    Mondjuk neked igencsak féktváton is sokkal jobbnak kellett volna lenned. És nem vagy a mumusom, csupán az így adta ki bahraini kilökésed, majd győzelmed bosszant.
    Nyilván szíved joga eldönteni, hogy mennyi ideig butuskodsz és lassítod magad, plusz a mögötted jövőket, de ami ausztráliában még működött, egyre kevésbé volt kifizetődő a szezon végére.

    Megfőttem volna, lehet. Bár kaptál azért egy bő fél percet a futam végére, szóval ez azért a tempó különbségről mindent elmond.

    Ja és egy tipp, amin tudsz változtatni:
    - ne hibázz boxba bemenetelkor, ha a másik elé akarsz visszajönni
    Szabolcs. Nem gondolom hogy hatalmas stratéga lennék, de tudom hogy mikor kell a poziciót őrizni, védekezni, és mikor kell elengedni, feladni. Tudom hogy ha elöbb jössz ki a box-ba, akkor megelőzől, így aládvágtam. Ha ettől már illet ez a kitüntetett jelző, akkor legyen.
    Ha annyival gyorsabb voltál körönként, a féktávjaid is rövidebbek voltak az enyémnél, akkor meg kellett volna tudnod előznöd.
    Első etapban emlékeim szerint végig Márk-hoz elég közel maradtunk, látótávban volt, a mögöttünk jövők meg leszakadtak, szóval annak ellenére hogy védekeznem kellett ellened, jobban koptak a gumijaim, szerintem nem butáskodtam annyira. Nem láttam sorokat mögöttünk. Nekem előkelőbb pozicióra nemigen volt reális esélyem, tehát nekem védeni kellett a pozit. Védeni Márkot. Védekezni ellened. Ez egy bajnokág. Autósversenyes. Persze ha nem birizgálsz hátulról, ha "okosabban" mész, beletörődsz, akkor akár mutathattad volna hogy nem előzöl, lemaradsz egy kicsit, úgy lehet jobb tempót tudtunk volna menni. A második etapod alapján -ahol szabad utat kaptál-, Te voltál a leggyorsabb a pályán, és a dobogóért is esélyed lett volna, mégis elbuktad, és nem tudtad a jóval lassabb Szarkát megelőzni. A tempókülönbséged valóban sokmindent elmond, köztük azt is hogy kutya kötelességed lett volna megelőzni.

    Ja a boxba kiálláskor a törésem kijavítását majdnem kifelejtették, és a védekezés miatt (is) összevisszaszínűek voltak a gumijaim. Egyik kanyarba hideg, ha másikba néztem akkor hót meleg. Kellőképpen összezavartak, túl lassan klikkelgettem, de nem is kenem, fogom másra. Vmi pitapp, vagy num-os billentyűzet segítene tudom, de most nem ér annyit nekem.
    Box után egy darabig mentem, de valahogy elvesztettem a fonalat. Lehet a kevés gyakorlás, túl sok ACC, túl sok védekezés kiszívott Kitudja mit klikkeltem össze a boxban. összevissza melegítettem a hátsókat, és egyik hibát a másikra halmoztam. Na ott butáskodtam valóban. Próbáltam zenét ki-be kapcsolni, ablakot nyitni, de eléggé szétestem, pedig nemszokásom.

    Melbourne. Első futam. Semmi elvárásom nem volt a bajnokságban. Fogalmam sem lehetett hogy a bajnokság során kivel leszek igazán harcban. én arra a csörtére úgy emlékszem hogy "csak" élveztem. Alapból nem akartalak feltartani titeket, gondoltam nem lesz hosszú, ha bejöttök mellém engedek, de nem nehezítettétek meg eléggé a dolgomat, kezdtem élvezni, és ha jól rémlik hibáztál ott is. Ezzel szemben a tegnapi utolsó futamon sokkal inkább tiszta volt hogy kik az "ellenfelek", miért harcolok, kit védek. Elkellett volna engednem Téged? Nemértek egyet veled, hogy miért működött volna ott, ami itt nem. Vagy nem értem mire mondod...

    Bahrein-ben se az időmérőn, se a futam 60db körének egyikén sem voltál gyorsabb nálam. Igaz, med-es taktikán voltál, úgy mint Asztalos, akit 2-szer előztem meg a futamon, és 45mp-el elötte futottam be. Még Piski is megelőzött téged, aki ugyanúgy hátulról jött előre. Mennyire akarsz hinni ebben a győzelmi esély elúszásban? Az első kanyaros eset mint szervező, tudhatod hogy megosztó volt. Mégis zokszó nélkűl vettem a büntetést, lenyeltem, és nem akartam bonyodalmakat. Gondolod hogy nekem jólesett, jólesik így nyerni hogy volt egy baleset, ésmég most is azt hozod fel?

    Montreal-ban megint nyeltem. Nézd meg az első kanyarokat. Mondom rendben, mostmár tényleg kvittek vagyunk.

    Hockenheim-ben miután Asztalos eltrafált (nemmondok tippeket, ha jól érzékelem nem fogadod meg őket), nézd meg hogyan jöttél vissza elém a pálya ideális ívére.

    Tényleg az a baj hogy szabályosan védekeztem, és előzésre kényszerítelek?

    Sztem jobb ha elszívjuk a békepipát...

  12. #12
    Széchy Szabolcs Szervező
    Csatlakozott
    2013. 11. 19.
    Város
    Budapest
    Életkor
    31
    Üzenetek
    560
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Szabolcs. Nem gondolom hogy hatalmas stratéga lennék, de tudom hogy mikor kell a poziciót őrizni, védekezni, és mikor kell elengedni, feladni. Tudom hogy ha elöbb jössz ki a box-ba, akkor megelőzől, így aládvágtam. Ha ettől már illet ez a kitüntetett jelző, akkor legyen.
    Ha annyival gyorsabb voltál körönként, a féktávjaid is rövidebbek voltak az enyémnél, akkor meg kellett volna tudnod előznöd.
    Első etapban emlékeim szerint végig Márk-hoz elég közel maradtunk, látótávban volt, a mögöttünk jövők meg leszakadtak, szóval annak ellenére hogy védekeznem kellett ellened, jobban koptak a gumijaim, szerintem nem butáskodtam annyira. Nem láttam sorokat mögöttünk. Nekem előkelőbb pozicióra nemigen volt reális esélyem, tehát nekem védeni kellett a pozit. Védeni Márkot. Védekezni ellened. Ez egy bajnokág. Autósversenyes. Persze ha nem birizgálsz hátulról, ha "okosabban" mész, beletörődsz, akkor akár mutathattad volna hogy nem előzöl, lemaradsz egy kicsit, úgy lehet jobb tempót tudtunk volna menni. A második etapod alapján -ahol szabad utat kaptál-, Te voltál a leggyorsabb a pályán, és a dobogóért is esélyed lett volna, mégis elbuktad, és nem tudtad a jóval lassabb Szarkát megelőzni. A tempókülönbséged valóban sokmindent elmond, köztük azt is hogy kutya kötelességed lett volna megelőzni.

    Ja a boxba kiálláskor a törésem kijavítását majdnem kifelejtették, és a védekezés miatt (is) összevisszaszínűek voltak a gumijaim. Egyik kanyarba hideg, ha másikba néztem akkor hót meleg. Kellőképpen összezavartak, túl lassan klikkelgettem, de nem is kenem, fogom másra. Vmi pitapp, vagy num-os billentyűzet segítene tudom, de most nem ér annyit nekem.
    Box után egy darabig mentem, de valahogy elvesztettem a fonalat. Lehet a kevés gyakorlás, túl sok ACC, túl sok védekezés kiszívott Kitudja mit klikkeltem össze a boxban. összevissza melegítettem a hátsókat, és egyik hibát a másikra halmoztam. Na ott butáskodtam valóban. Próbáltam zenét ki-be kapcsolni, ablakot nyitni, de eléggé szétestem, pedig nemszokásom.

    Melbourne. Első futam. Semmi elvárásom nem volt a bajnokságban. Fogalmam sem lehetett hogy a bajnokság során kivel leszek igazán harcban. én arra a csörtére úgy emlékszem hogy "csak" élveztem. Alapból nem akartalak feltartani titeket, gondoltam nem lesz hosszú, ha bejöttök mellém engedek, de nem nehezítettétek meg eléggé a dolgomat, kezdtem élvezni, és ha jól rémlik hibáztál ott is. Ezzel szemben a tegnapi utolsó futamon sokkal inkább tiszta volt hogy kik az "ellenfelek", miért harcolok, kit védek. Elkellett volna engednem Téged? Nemértek egyet veled, hogy miért működött volna ott, ami itt nem. Vagy nem értem mire mondod...

    Bahrein-ben se az időmérőn, se a futam 60db körének egyikén sem voltál gyorsabb nálam. Igaz, med-es taktikán voltál, úgy mint Asztalos, akit 2-szer előztem meg a futamon, és 45mp-el elötte futottam be. Még Piski is megelőzött téged, aki ugyanúgy hátulról jött előre. Mennyire akarsz hinni ebben a győzelmi esély elúszásban? Az első kanyaros eset mint szervező, tudhatod hogy megosztó volt. Mégis zokszó nélkűl vettem a büntetést, lenyeltem, és nem akartam bonyodalmakat. Gondolod hogy nekem jólesett, jólesik így nyerni hogy volt egy baleset, ésmég most is azt hozod fel?

    Montreal-ban megint nyeltem. Nézd meg az első kanyarokat. Mondom rendben, mostmár tényleg kvittek vagyunk.

    Hockenheim-ben miután Asztalos eltrafált (nemmondok tippeket, ha jól érzékelem nem fogadod meg őket), nézd meg hogyan jöttél vissza elém a pálya ideális ívére.

    Tényleg az a baj hogy szabályosan védekeztem, és előzésre kényszerítelek?

    Sztem jobb ha elszívjuk a békepipát...
    Kristóf. Melbourne-ben tényleg mi hibáztunk, többször eléd kerültünk, majd vissza. Nettó bénázás volt a részünkről Latooval.
    Bahrain, hát kérlek igazad van, mert az első etapom softon egy agyon tört autóval volt, nem volt esélyem sem gyorsabbnak lenni a hátsó régióban, folyamatosan csatázva, míg te szépen egyedül autózgattál elől. Második etap meden. Hogy elment Piski Tomi, igazából gyorsabb nálunk, nem volt meglepő.

    Szerintem itt sem volt egyszerű előzni, mert hiába volt valaki gyorsabb, az abs segítségetekkel nem egyszerű kifékezni féktávon. Ja, hogy le kellett volna maradnom. Igaz, de akkor is körönként bukok, mivel lassabb tempót mentél. Az elején azért tudtatok ott maradni leginkább, mert Asztalos Andris meden keményen védekezett és fogta vissza a tempót, majd jött a lökés. De még ez esetben is leginkább csak Márk volt ránk fenyegető távban.

    Szarka Andris esetében tényleg hibáztam, ott is keményebben kellett volna támadnom és nem kivárásra autózni.

    Montreal. 1:1, talán. Bár ahhoz mellettem kellett volna legyél, hogy egyenlítsek, de sajnos nem voltál. Itt pedig, a visszatérés, így adta ki .

    Béke pipa, persze, majd egyszer. Köszi
    "Vincere non é importante, é l’unica cosa che conta”

  13. #13
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.349
    Idézet Eredetileg Szemir írta Hozzászólás megtekintése
    Kristóf. Melbourne-ben tényleg mi hibáztunk, többször eléd kerültünk, majd vissza. Nettó bénázás volt a részünkről Latooval.
    Bahrain, hát kérlek igazad van, mert az első etapom softon egy agyon tört autóval volt, nem volt esélyem sem gyorsabbnak lenni a hátsó régióban, folyamatosan csatázva, míg te szépen egyedül autózgattál elől. Második etap meden. Hogy elment Piski Tomi, igazából gyorsabb nálunk, nem volt meglepő.

    Szerintem itt sem volt egyszerű előzni, mert hiába volt valaki gyorsabb, az abs segítségetekkel nem egyszerű kifékezni féktávon. Ja, hogy le kellett volna maradnom. Igaz, de akkor is körönként bukok, mivel lassabb tempót mentél. Az elején azért tudtatok ott maradni leginkább, mert Asztalos Andris meden keményen védekezett és fogta vissza a tempót, majd jött a lökés. De még ez esetben is leginkább csak Márk volt ránk fenyegető távban.

    Szarka Andris esetében tényleg hibáztam, ott is keményebben kellett volna támadnom és nem kivárásra autózni.

    Montreal. 1:1, talán. Bár ahhoz mellettem kellett volna legyél, hogy egyenlítsek, de sajnos nem voltál. Itt pedig, a visszatérés, így adta ki .

    Béke pipa, persze, majd egyszer. Köszi
    Bahrain-ben nem med-med-en mentél (http://simresults.net/190505-9ra)? Ha Piski ugyanúgy belekeveredett a zűrbe, mögülled került eléd, akkor az a feltételezés is téves, hogy egy győzelmed úszott volna el. Dobogó mondjuk. Nemtudom ez enyhít-e a seben. Az én kocsim is becitromozott a veled való ütközés során. Ésvagy 3 éleset is kellett előznöm a futamon. Én ott valamit nagyon eltaláltam, és nem szeretem ha vki azt mondja hogy csak azért nyertem mert... szivesen lefutnám azt a futamot mégegyszer...

    Hokiban a hosszú egyenes féktávján úgy estél rám, kb 3-4 autónyi távolságból hogy csakúgy lestem. Nemtudom ilyen töblettel hogynem lehet kivitelezni egy kifékezést. Oké hogy nuku ABS, megcsúszhat, bünti, de be kell vállalni. Vagy ha nem vállalod, akkor ne a másikat hibáztasd. Féktávon mégcsak nemis váltottam irányt, nem csináltam semmi simliset se, a megcsúszásaimat kellett néha megigazítanom, ami rosszul eshetett.
    Ha figyelted, Márk már mögöttem volt a futam elején, 9-ről a 5. helyig feljöttem, Te voltál elöttem, amikor White elfékezve eltrafált.

    Montreal: Hát erre rém kiváncsi lennék, hogy hogylátod. Majd megbeszélhetjük. Gondolom a 2-es számú incidensre gondolsz. Egy előzés ugye akkor van befejezve ha az előző kocsija teljes terjedelmével a védekező elött van. Amíg ez nincs meg, mindkét autónak helyet kell hagyni a pályán.

    1:1, vagy legyen inkább 0:0. Holtversenyben mindketten 5-ek vagyunk a bajnokságban. Peace

  14. #14
    Piski Tamás Szervertag 2020 Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Életkor
    34
    Üzenetek
    3.026
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Én ott valamit nagyon eltaláltam, és nem szeretem ha vki azt mondja hogy csak azért nyertem mert... szivesen lefutnám azt a futamot mégegyszer...
    Bahrainban kaptal egy ajandekot, a meki kiemelkedett a mezonybol. 50 masodperccel vegeztel Andris elott, nem voltal egy ligaban a tobbiekkel. Persze ezt az elso kanyarban meg nem tudtad, ezert kuzdottel es lett belole baleset.

    Irtam mar tobbszor is arrol, amit Szabi is emlitett, miszerint vannak olyan versenyzok, akik akar a sajat versenyuket is tonkreteszik, csak hogy meglegyen a parharc illuzioja. Miutan kialltam tegnap a boxba, Pont Terhes Csabi melle erkeztem meg. 20 kor alatt kapott 35mp-et, raadasul o kopott lagyakon volt, en meg vadiuj gumikon, nem voltunk versenyben, hiszen neki meg a boxkiallasa is hatravolt. Megis bejott elem es probalt feltartani, mikor beszurtam melle a fektavon nekem is jott, majd a kigyorsitast elizgulta, tul nagy gazt adott, megcsuszott, igy Zelfi is elment mellette. En buktam 3 masodpercet meg lett egy serult autom, o meg vagy 5mp-t es egy poziciot.

    A koccanason kivul semmi szabalytalant nem csinalt, csak nem ertem, miert ront valaki a sajat helyzeten(is). Ez siman jelenthette volna nekem is a vegen a masodik helyet, ha kicsit szorosabb a futam, neki meg konkretan pozicioba kerult a dolog. Felreertes ne essek, nem Csabira akarom kihegyezni a dolgot, altalanos a jelenseg.
    Bajnok: 2018 Ősz GT4, 2018 Ősz GT2/3, 2018 Tavasz GT4, 2018 Tavasz GT3, HGTRM2, HGTRM3, HGPLM6 - 65 győzelem, 64 pole, 52 leggyorsabb kör, 107 dobogó, 181 futam.

  15. #15
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.349
    Idézet Eredetileg Tamas Piski írta Hozzászólás megtekintése
    Bahrainban kaptal egy ajandekot, a meki kiemelkedett a mezonybol. 50 masodperccel vegeztel Andris elott, nem voltal egy ligaban a tobbiekkel.
    Jaja, köszönöm az ajándékot, csak azt sajnálom hogy a csapattársamnak, Márknak nem szóltak hogy ez itt az ajándékfutam, és akciós a futamgyőzelem: http://simresults.net/190505-9ra#race1.
    Plusz szerencse a szerencsétlenségben hogy Monza-ban elrontottam a boxolást (kétszer mentem ki), milett volna ha Szarkát legyűrve, behúzok egy nemajándék futamot. Persze az igazi ajándékcsomagot meg is kapta a meki. Helyreállt a korvett ajándékegyensúly

  16. #16
    Piski Tamás Szervertag 2020 Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Életkor
    34
    Üzenetek
    3.026
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Jaja, köszönöm az ajándékot, csak azt sajnálom hogy a csapattársamnak, Márknak nem szóltak hogy ez itt az ajándékfutam, és akciós a futamgyőzelem: http://simresults.net/190505-9ra#race1.
    Plusz szerencse a szerencsétlenségben hogy Monza-ban elrontottam a boxolást (kétszer mentem ki), milett volna ha Szarkát legyűrve, behúzok egy nemajándék futamot. Persze az igazi ajándékcsomagot meg is kapta a meki. Helyreállt a korvett ajándékegyensúly
    Monzaban is elonyben voltal a mekivel, de annyi meg belefer szerintem. A Bahrain-ben pedig te is erzed, hogy neked lejtett a palya, nem kicsit. Attol meg vegig kellett menni, elozni kellett, nem szabadott nagyot hibazni, te megcsinaltad. De 50mp-t nem adsz nekem vagy Andrisnak azonos autoban, sot, szerintem otot sem.....
    Bajnok: 2018 Ősz GT4, 2018 Ősz GT2/3, 2018 Tavasz GT4, 2018 Tavasz GT3, HGTRM2, HGTRM3, HGPLM6 - 65 győzelem, 64 pole, 52 leggyorsabb kör, 107 dobogó, 181 futam.

  17. #17
    Nagy Laci Szervertag 2020 barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Életkor
    35
    Üzenetek
    1.987
    szerintem legközelebb le se fussátok a versenyt... mindenki bemondja becsületszóra h milyen köridőkre képes versenyen , meg elmondja a taktikáját és kiszámoljuk ki hol végez ...
    így a VB-nek is kevesebb munka lesz , meg a forgalom se zavar össze senkit

  18. #18
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.349
    Idézet Eredetileg Tamas Piski írta Hozzászólás megtekintése
    Attol meg vegig kellett menni, elozni kellett, nem szabadott nagyot hibazni, te megcsinaltad.
    ...igen, igen, és akkor megnyertem? Győztem, vagy ajándékba kaptam? (érted ez nem tetszett) Ismerjük már el a másik sikerét.
    Amúgy minden másban igazad van, előnyben volt ott a meki, nemvagyok annyira gyors.

    Játékon kívűl azért feltennék kérdéseket:
    1. Márk miért nem volt annyival gyorsabb Bahrein-ben mint bárhol máshol?
    2. Ha az elsőkanyaros balesetbe is belekeveredtél, tört a kocsid, utána mégegy balestbe is belekeveredtél, és még ígyis az egész mezőnyön átverekedve, majdnem utolérted Asztalos-t a futam végére (ha White nem koccint). Akkor ugyanazon a mércén mindketten 100%-on mentetek?
    2B. Ha nem, akkor szerinted, szigorúan elméletileg, képes lennék Asztalos Andris szintjén egyetlenegy futamot teljesíteni?
    4. Mindenkit tiszteletben tartva, senkit se megsértve, előző bajnokságok egyike egy kis "támasznak" http://www.gtr-masters.hu/standing/ac2018_a02. Asztalos-nak adhatsz +100-at. Ha már hímtag mérés megy

    "Ménem jötté mekivel, Tee?!"

    Peace. Grat mindenkinek aki résztvett a bajnokságban
    Utoljára módosította: Kettel; 2019. 06. 03. 23:19.

  19. #19
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    4.349
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    szerintem legközelebb le se fussátok a versenyt... mindenki bemondja becsületszóra h milyen köridőkre képes versenyen , meg elmondja a taktikáját és kiszámoljuk ki hol végez ...
    így a VB-nek is kevesebb munka lesz , meg a forgalom se zavar össze senkit
    Szájkarate level 1000
    Mosthogy már vége a bajnokságnak, muszáj edzésben maradni a nyárra is.
    Ha sínen vagyok még, akkor azt beszéljük meg épp, hogy milett volna ha 3-al ezelötti futamon, az 1-es kanyarban, B kocsi helyett, Z versenyző, feltételezve ha Y mentalitással megy, a 3 futammal ezelötti teljesítményével, mínusz én mert sárga kocsival mentem, akkor az N-edik kör végén ki hol állt volna. És egyáltalán, megérdemelten-e?

  20. #20
    Horváth Márk Szervertag 2019 Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Életkor
    38
    Üzenetek
    656
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    1. Márk miért nem volt annyival gyorsabb Bahrein-ben mint bárhol máshol?
    Azt a tempódat máig nem értem, de még szerintem te se

  21. #21
    Piski Tamás Szervertag 2020 Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Életkor
    34
    Üzenetek
    3.026
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    1. Miért nem volt annyival gyorsabb Bahrein-ben mint bárhol máshol?
    Fogalmam sincs, errol Markot kell megkerdezned, o pedig mar nyilatkozott. A kerdes szempontjabol nem relevans.

    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    2. Ha az elsőkanyaros balesetbe is belekeveredtél, tört a kocsid, utána mégegy balestbe is belekeveredtél, és még ígyis az egész mezőnyön átverekedve, majdnem utolérted Asztalos-t a futam végére (ha White nem koccint). Akkor ugyanazon a mércén mindketten 100%-on mentetek?
    Andris bevallottan sporolt, nem volt hova sietnie. Se elorebb, se hatrebb nem volt sok eselye kerulni. En meg az elso stinten nagyon szenvedtem a serult auto miatt. Tehat nem.

    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    2B. Ha nem, akkor szerinted, szigorúan elméletileg, képes lennék Asztalos Andris szintjén egyetlenegy futamot teljesíteni?
    Feltetelezve, hogy ugyanannyit keszultok, ugyanazzal az autoval es mindketten a maximumotokat nyujtjatok hiba nelkul, nem.

    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    4. Mindenkit tiszteletben tartva, senkit se megsértve, előző bajnokságok egyike egy kis "támasznak" http://www.gtr-masters.hu/standing/ac2018_a02. Asztalos-nak adhatsz +100-at. Ha már hímtag mérés megy
    Kulonbozo auto, az egyikben pl. ABS van. Alma es a korte.

    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    "Ménem jötté mekivel, Tee?!"
    Egyreszt a csapatbajnoksag miatt, no meg nekem tetszett, hogy versenyeznem kell.


    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Peace. Grat mindenkinek aki résztvett a bajnokságban
    Peace out.
    Utoljára módosította: Tamas Piski; 2019. 06. 04. 10:07.
    Bajnok: 2018 Ősz GT4, 2018 Ősz GT2/3, 2018 Tavasz GT4, 2018 Tavasz GT3, HGTRM2, HGTRM3, HGPLM6 - 65 győzelem, 64 pole, 52 leggyorsabb kör, 107 dobogó, 181 futam.

  22. #22
    Széchy Szabolcs Szervező
    Csatlakozott
    2013. 11. 19.
    Város
    Budapest
    Életkor
    31
    Üzenetek
    560
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Bahrain-ben nem med-med-en mentél (http://simresults.net/190505-9ra)? Ha Piski ugyanúgy belekeveredett a zűrbe, mögülled került eléd, akkor az a feltételezés is téves, hogy egy győzelmed úszott volna el. Dobogó mondjuk. Nemtudom ez enyhít-e a seben. Az én kocsim is becitromozott a veled való ütközés során. Ésvagy 3 éleset is kellett előznöm a futamon. Én ott valamit nagyon eltaláltam, és nem szeretem ha vki azt mondja hogy csak azért nyertem mert... szivesen lefutnám azt a futamot mégegyszer...

    Hokiban a hosszú egyenes féktávján úgy estél rám, kb 3-4 autónyi távolságból hogy csakúgy lestem. Nemtudom ilyen töblettel hogynem lehet kivitelezni egy kifékezést. Oké hogy nuku ABS, megcsúszhat, bünti, de be kell vállalni. Vagy ha nem vállalod, akkor ne a másikat hibáztasd. Féktávon mégcsak nemis váltottam irányt, nem csináltam semmi simliset se, a megcsúszásaimat kellett néha megigazítanom, ami rosszul eshetett.
    Ha figyelted, Márk már mögöttem volt a futam elején, 9-ről a 5. helyig feljöttem, Te voltál elöttem, amikor White elfékezve eltrafált.

    Montreal: Hát erre rém kiváncsi lennék, hogy hogylátod. Majd megbeszélhetjük. Gondolom a 2-es számú incidensre gondolsz. Egy előzés ugye akkor van befejezve ha az előző kocsija teljes terjedelmével a védekező elött van. Amíg ez nincs meg, mindkét autónak helyet kell hagyni a pályán.

    1:1, vagy legyen inkább 0:0. Holtversenyben mindketten 5-ek vagyunk a bajnokságban. Peace
    Még szerencse, hogy másik kategóriában vagyunk ugyanolyan pontszámmal, így legalább nem idegesít annyira.
    Ja és nem elvéve a munkád gyümölcsét, hogy végigmentél nagyon szép tempóban bahrainben, csupán 3 autó amortizálódott le a környezetedben, mert így adta ki.
    De nem érdemel több szót, mert ismét oldalakon keresztül fogod tolni a simresultokat és az xyz-s hasonlatokat.
    Peace

    Köszi mindenkinek, aki végigküzdötte a bajnokságot!
    És helyesbítenék a futam utáni gratulációmon, mert bár mindkét csapattársam szépen helyt állt és jó eredményt értek el, Szarka- és Asztalos Andrisnak jár a külön gratula a bajnoki 2. és 3. helyezésért.
    "Vincere non é importante, é l’unica cosa che conta”

  23. #23
    Terhes Csaba Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2014. 02. 20.
    Város
    Szeged Live For Speed
    Életkor
    37
    Üzenetek
    225


    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    szerintem legközelebb le se fussátok a versenyt... mindenki bemondja becsületszóra h milyen köridőkre képes versenyen , meg elmondja a taktikáját és kiszámoljuk ki hol végez ...
    így a VB-nek is kevesebb munka lesz , meg a forgalom se zavar össze senkit

  24. #24
    Terhes Csaba Szervertag 2019
    Csatlakozott
    2014. 02. 20.
    Város
    Szeged Live For Speed
    Életkor
    37
    Üzenetek
    225
    Köszi hogy nem hegyezted ki rám hisz nem ez a célod soha.
    Egy probarajton képes végy leszorítani kilokni és itt ertetlenkedsz hogy miért próbálja vki védeni a pozícióját.
    Puszi

    Idézet Eredetileg Tamas Piski írta Hozzászólás megtekintése
    Bahrainban kaptal egy ajandekot, a meki kiemelkedett a mezonybol. 50 masodperccel vegeztel Andris elott, nem voltal egy ligaban a tobbiekkel. Persze ezt az elso kanyarban meg nem tudtad, ezert kuzdottel es lett belole baleset.

    Irtam mar tobbszor is arrol, amit Szabi is emlitett, miszerint vannak olyan versenyzok, akik akar a sajat versenyuket is tonkreteszik, csak hogy meglegyen a parharc illuzioja. Miutan kialltam tegnap a boxba, Pont Terhes Csabi melle erkeztem meg. 20 kor alatt kapott 35mp-et, raadasul o kopott lagyakon volt, en meg vadiuj gumikon, nem voltunk versenyben, hiszen neki meg a boxkiallasa is hatravolt. Megis bejott elem es probalt feltartani, mikor beszurtam melle a fektavon nekem is jott, majd a kigyorsitast elizgulta, tul nagy gazt adott, megcsuszott, igy Zelfi is elment mellette. En buktam 3 masodpercet meg lett egy serult autom, o meg vagy 5mp-t es egy poziciot.

    A koccanason kivul semmi szabalytalant nem csinalt, csak nem ertem, miert ront valaki a sajat helyzeten(is). Ez siman jelenthette volna nekem is a vegen a masodik helyet, ha kicsit szorosabb a futam, neki meg konkretan pozicioba kerult a dolog. Felreertes ne essek, nem Csabira akarom kihegyezni a dolgot, altalanos a jelenseg.

  25. #25
    Piski Tamás Szervertag 2020 Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Életkor
    34
    Üzenetek
    3.026
    Idézet Eredetileg T_Cs írta Hozzászólás megtekintése
    Köszi hogy nem hegyezted ki rám hisz nem ez a célod soha.
    Egy probarajton képes végy leszorítani kilokni és itt ertetlenkedsz hogy miért próbálja vki védeni a pozícióját.
    Puszi
    Csabi, te szerintem az egyik legjobb versenyzo lennel itt, ha turelmesebben, atgondoltabban mennel. Ehelyett sorra kapod a BUA-kat, keveredsz hulye helyzetekbe. A masters es te is sokat veszitesz ezzel.


    Nyugodtan haragudj ezert ram, kibirom.
    Bajnok: 2018 Ősz GT4, 2018 Ősz GT2/3, 2018 Tavasz GT4, 2018 Tavasz GT3, HGTRM2, HGTRM3, HGPLM6 - 65 győzelem, 64 pole, 52 leggyorsabb kör, 107 dobogó, 181 futam.

Oldal: 1 / 2 1 2 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •