Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (57 összesen)
  1. #1

    R3E MWTCR 2018

    Indul a Masters WTCR 2018 !

    Szeptember 5-én elrajtol a 7. éles bajnokságunk a RaceRoom-mal és a WTCR 2018 gépekkel!



    A Masters WTCR 2018 kilenc fordulóból fog állni, melyek kéthetente szerda esténként kerülnek megrendezésre. A autóválasztás fix, minden résztvevőnek 1 márkával kell teljesíteni a megmérettetést, a 9 fordulóból azonban csak a 7 legjobb eredmény számít majd bele a végértékelésbe.
    A minimum 7 versenyt teljesítők között izgalmas ajándékokat sorsolunk ki:
    Sim button box, 2000 virtual Race Points (vRP), 1 órás VR szimulátorozás a Hyp-R.ZONE-ban

    A versenynaptár összeállítása során igyekeztünk új és régebben használt pályákat kiválasztani. Ismét változtattunk a versenyek lebonyolításában.
    3 futamos "versenyhétvégék" lesznek fordított rajtsorrenddel ( az első 10 helyezett fordul ), superpol-al, valamint futamonként eltérő pontozással.

    Versenynaptár:
    1. futam: 09.05 - Portimao Circuit 1. futam topikja
    2. futam: 09.19 - Imola 2. futam topikja
    3. futam: 10.03 - Mid Ohio 3. futam topikja
    4. futam: 10.17 - Moscow Raceway 4. futam topikja
    5. futam: 10.31 - Paul Ricard 5. futam topikja
    6. futam: 11.14 - Zhuhai Circuit 6. futam topikja
    7. futam: 11.28 - Motorsport Arena Oschersleben 7. futam topikja
    8. futam: 12.12 - Twin Ring Motegi 8. futam topikja
    9. futam: 01.02 - Circuit Zandvoort 9. futam topikja


    A bajnokságon való induláshoz az alábbi dolgokra lesz szükségetek:
    • Az RaceRoom szimulátor letöltése és telepítése a Steam-ről. (INGYENES)
    • Autók: WTCR 2018-as kategóriából 1 autóval kell rendelkezni: WTCR 2018
    • Pályák: a bajnokság aktuális pályájával rendelkezni: RaceRoom Store - Tracks
    • Regisztráció a GTR-Masters honlapján, majd a "versenyben használt névnek" beállítani az RaceRoom-ban is használt neved, ez szükséges ahhoz, hogy a fel tudjon ismerni a honlap a prekvalifikációban.
    • Fontos, nálunk mindenki a valódi nevét használja, nemzetközi formában, pl: "Geza Kovacs". Beállítási segítség itt: névhasználat
    • Szervertagság: a GTR-Masters bajnoki futamain csak szervertagok vehetnek részt, tagságot itt lehet igényelni, újoncoknak az ára 500 Ft: Szervertagság 2018/2019
    • Érvényes nevezés a Prekvalifikációban minden futam előtt legkésőbb 1 órával. A gyakorló szerver használata nyílt!
    • Tegyetek meg mindent annak érdekében, hogy elkerüljétek a LAG-ot! Infók itt: RaceRoom - LAG
    • Sportszerű magatartás mind a szerveren, mind a fórumon, valamint a Versenyszabályzat maradéktalan ismerete és betartása!


    Jelentkezés, csapatnevezés: R3E WTCR Bajnokság 2018 - Csapatnevezés
    (itt lehet csapattársakat keresni!)

    Ha bármilyen kérdés merül fel, vagy csak bizonytalan vagy valamiben, kérdéseid itt feltehetted a fórumban vagy akár privát üzenetben.

    Várunk minden régi és új versenyzőt, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!
    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: Mediakönig; 2019. 01. 31. 04:10.

  2. #2
    Pont most mentem két versenyt Zandvoort-ban online
    Egész jól megbarátkoztam az Audi-val, szóval nálam nem is kérdéses, hogy mivel megyek majd. A 23-as számút le is stipistopizom

    Az az Oschersleben kinek a fétise?

  3. #3
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Egész jól megbarátkoztam az Audi-val, szóval nálam nem is kérdéses, hogy mivel megyek majd.
    Próbáltam szomorú Coronel képet keresni, de lehetetlen küldetésnek bizonyult.

    Viszont ez gyors volt, akkor ideje rendesen tesztelni a gépeket, még nem volt rá időm.

  4. #4
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Próbáltam szomorú Coronel képet keresni, de lehetetlen küldetésnek bizonyult.
    Nehéz döntés volt, hogy Coronel-es Honda-val menjek vagy Audi-val? Végül is győzött a márkahűség és remélem, Tom észbe kap, aztán áttér ő is az Audira jövőre

  5. #5
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Próbáltam szomorú Coronel képet keresni, de lehetetlen küldetésnek bizonyult.
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Az az Oschersleben kinek a fétise?
    Csak, hogy legyen valami Német is
    Csatolt képek Csatolt képek

  6. #6
    Idézet Eredetileg Mediakönig írta Hozzászólás megtekintése
    Csak, hogy legyen valami Német is
    Biztos nem Audi-val Dakar-ozott, azért ilyen szomorú...

  7. #7
    A WTCR futamok este 20:00-kor fognak kezdődni az alábbi időtervvel:

    19:00 Practice 1 (1 h)
    20:00 Qual 1 (10 min)
    20:12 Race 1 (25 min)
    20:39 Race 2 (18 min) a Race 1 végeredménye alapján fordított rajtráccsal (az első 10 fordul)
    21:01 Practice 2 (5 min)
    21:07 Qual 2 (3 min) Superpole
    21:11 Race 3 (18 min)

  8. #8
    Kipróbálok minden TCR autót, elsőként a “rizskályhákat”, vagyis a két japán vasat vettem elő. A Honda Civic TCR-t a gyár saját pályáján, Suzuka-ban teszteltem, a Hyundai i30-at pedig koreai pálya hiányában Zhuhai-ban (ott úgyis lesz futam). A Honda némi állítgatás után semlegesen viselkedik, de előtte nagyon alulkormányozott és a hátulja is hajlamos megcsúszni, még ha kontrollálhatóan is. Ez főként az első kanyarban jelentkezett itt, ahogy nagy tempóban fordulunk rá. A hátsó stabilizátor csökkentésével ez javult.
    Honda Civic TCR setup – klikk ide!

  9. #9
    A Hyndai i30 TCR-t a Kína déli részén fekvő Zhuhai versenypályán próbáltam ki. Az összes autó közül talán ez a leginkább kiegyensúlyozottabb alap setup-al. Tulajdonképpen csak a fékerő elosztást módosítottam, kicsit eltoltam hátrafelé és már jó is. Nem csúszkál sem az eleje, sem a hátulja. A váltó áttételezése kicsit hosszú, ami majd jól jön Spa-ban, Monza-ban vagy Shanghai-ban. A hangja finom, emiatt nem nehéz túlforgatni, de nem kell, érdemes hamar felváltani.
    Hyundai i30 TCR setup – klikk ide!

  10. #10
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Kipróbálok minden TCR autót]
    Mindenki nevében köszi! És a setup-okat is

  11. #11
    Idézet Eredetileg Mediakönig írta Hozzászólás megtekintése
    Mindenki nevében köszi! És a setup-okat is
    Szívesen, úgyis ki akartam próbálni mindet. Setup-oknál a dőlésszögekkel és összetartásokkal majd mindenki elbíbelődik, ha akar. Az élmezőny úgyis magának setup-ol, de aki beugrik vagy nincs ideje tökölni vele, annak segítség lehet egy stabil setup. Itt a gumikopás úgysem lesz már probléma. Sajnos

  12. #12
    Audi A3 TCR – A hangja érces, a viselkedése viszonylag semleges. A hátulja szeret kicsit csúszni, itt Zandvoort-ban főként a domb utáni gyors jobbosban, de nem vészes. Stabilan tudtam vele menni, a fékerő egyensúlyt hátrébb kellett tolni és amennyire lehet, hátul növelni a tapadást.

    Saját Audi A3 TCR setup
    Bálint Benedek eSport Hungaroringi verseny döntőjére jó setup-ja

  13. #13
    Az olaszok egyik kedvencével, az Alfa Romeo-val folytattam a Raceroom WTCR kínálatának kipróbálgatását. Mit is mondjak? Ez a kocsi igazi Alfa, azaz szeretni kell… Minden más WTCR kocsinál nehezebben beállíthatónak érzem, alap setup-al Imola-ban kész életveszély volt az első és a második kanyarkombináció. Nagyon be kell lőni az egyensúlyát, és aztán sem árt vele vigyázni a gyors kanyarokban, mert hajlamos rá, hogy a hátulja megpróbáljon előzni. Extrém értékekre vettem a beállításokat néhol. Aki ezt megszokja, netán szereti, az már elboldogul ezzel a primadonnával

    Alfa Romeo Giulietta TCR setup

  14. #14
    A Seat Leon Cupra TCR a Raceroom verziójában is hasonlít az Assetto Corsa féle mod-hoz. Nagyon stabil és barátságos, már a bázis setup-al is. Tulajdonképpen nem is nagyon kell hozzányúlni, maximum kicsit finomítottam rajta. A hangja sem rossz, és mivel a Zengős design is jól néz ki, valószínűleg népszerű lesz. Spanyol pálya híján a portugál Portimao-ban próbáltam ki és még a minden más kocsival necces dombtetőn lévő féktávos-jobbos is könnyedén abszolválható vele. Ha megcsúszik, akkor is könnyű megfogni, lásd a célegyenesre fordulásomat, amikor 5.-ben indult meg a hátulja a gyors jobbosban. Slágergyanús, kezdőknek kifejezetten ajánlott.

    Seat Cupra TCR setup

  15. #15
    A tegnapi patch során némileg módosult a BoP, a Hondát leszámítva az összes modell ballasztját csökkentették, úgyhogy érdemes lehet újra felmérni a szimpátiát az egyes autókkal kapcsolatban.

    Én egyelőre a Golfban és a Peugeotban gondolkodom, ha valakit esetleg szintén érdekel valamelyik, akkor jelezze nyugodtan

  16. #16
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    A tegnapi patch során némileg módosult a BoP, a Hondát leszámítva az összes modell ballasztját csökkentették, úgyhogy érdemes lehet újra felmérni a szimpátiát az egyes autókkal kapcsolatban.
    Örültem is neki, mint akinek a zsebébe szartak...

    Egyébként, ahogy olvastam, a Honda kivételével minden más kocsinál a ballasztsúlyt csökkentették, de értéket nem írtak. Meg ugye nem mindegy, hol van a kocsiban az a ballasztsúly. Szóval jogos a felvetés, hogy alkalmasint lehet elölről kezdeni a tesztelést, lévén az autók közt főbb különbségnek pont az autó egyensúlyát éreztem. A Seat és a Hyundai már alapbeállításokkal igen stabil volt, a másik véglet meg az Alfa és a Golf volt, amelyek kis túlzással vezethetetlenek voltak.

  17. #17
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.387
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Egyébként, ahogy olvastam, a Honda kivételével minden más kocsinál a ballasztsúlyt csökkentették, de értéket nem írtak.
    Persze hogy nem írtak, hisz az a biztos, abba nem lehet belekötni!

  18. #18
    Peugeot 208 TCR - A franciák TCR kocsiját hazai pályájukon, a Paul Ricard-on próbáltam ki. Alapból egy meglehetősen kezes és sallangmentes jármű. Egyedül a hosszú egyenes utáni gyors jobbosban kellett vele vigyázni, de az elég nehéz kanyar amúgy is, eltalálni, hogy mi fér ott bele és mi van már tapadáshatár felett. Kellemes a hangja, nem volt ideges, barátságos jármű azoknak, akik nem akarnak a setup-olással hosszasan bíbelődni.

    Peugeot 208 TCR setup

  19. #19
    VW Golf GTI TCR - A németek két gyártmánnyal is indulnak a WTCR sorozatban, az Audi A3-as mellett a VW Golf GTI TCR-t is sorompóba állították. A ritkábban használt Eurospeedway Lausitzring-re vittem ki egy gyors próbára és nem volt vele egyszerű dolgom. Az Alfa Romeo Giulietta mellett a mezőny másik hisztis típusa, talán a rövid tengelytávnak köszönhetően is. A hátulja nagyon szeret csúszkálni, mintha vonszolná maga után a kocsi a kanyarokban. Nem mondanám rosszindulatúnak, de olyan idegesítő mértékben csúszkál, amivel valószínűleg időt veszítünk. Valószínűleg kihívás lehet vele igazán gyorsan autózni.

    VW Golf GTI TCR setup

  20. #20
    Tullner Attila Versenyző tullner attila logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 28.
    Város
    Győr
    Üzenetek
    32

    Smile

    Köszi a setupokat.

  21. #21
    Tullner Attila Versenyző tullner attila logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 28.
    Város
    Győr
    Üzenetek
    32

    Smile

    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Örültem is neki, mint akinek a zsebébe szartak...

    Egyébként, ahogy olvastam, a Honda kivételével minden más kocsinál a ballasztsúlyt csökkentették, de értéket nem írtak. Meg ugye nem mindegy, hol van a kocsiban az a ballasztsúly. Szóval jogos a felvetés, hogy alkalmasint lehet elölről kezdeni a tesztelést, lévén az autók közt főbb különbségnek pont az autó egyensúlyát éreztem. A Seat és a Hyundai már alapbeállításokkal igen stabil volt, a másik véglet meg az Alfa és a Golf volt, amelyek kis túlzással vezethetetlenek voltak.
    Akkor most Erik,53 évesen melyikkel induljak ?

  22. #22
    Idézet Eredetileg tullner attila írta Hozzászólás megtekintése
    Akkor most Erik,53 évesen melyikkel induljak ?
    A rizskályhák nagyon barátságosak, talán a legstabilabbak. A Seat is az, de Portiamo-ban eléggé igényelte a nagyobb hátsó szárnyat. Az Audi is jó, de szintén hajlamosabb csúszkálni. Nagyon hasonló időt mentem mindegyikkel. Egy komplett 25 perces prekval etap során próbáltam kihozni belőlük. Az Audi-val kezdtem, így annak a 2-5 tized hátránya írható annak rovására, hogy nem lőttem be annyira a féktávokat, íveket.
    A Peugeot még kipróbálom.

    Szerintem szimpátia alapján dönts, mert olyan nagy különbségek nem lesznek köztük szerintem. Valószínűleg pályáról pályára is változhat. Nálam is billeg a mérleg az Audi és a Honda közt. Előbbi azért, mert Audi és jó a hangja, a másik meg azért, mert kezes és Coronel

    Ha gondolod, mint a mezőny senior csapata mehetünk együtt, idén úgyis most vagyunk ketten együtt pont 100 évesek. Ha benne vagy, akkor rád bíznám, hogy Audi vagy Honda? Előbbi esetében a 23-as rajtszámmal induló N. Berthon festését favorizálom, Honda-nál meg nem is kérdéses a DHL-es szerződés Én viszont jövő hétfőig eltűnök és sanszosan gépközelbe sem leszek, így az esetleges jelentkezést kérlek add le, ha kell.
    Utoljára módosította: Erikkonen; 2018. 08. 28. 06:57.

  23. #23
    Dezső Tamás Versenyző dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.804
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    A rizskályhák nagyon barátságosak, talán a legstabilabbak.
    Nincs rizskályhák, csak a Honda japán, a Hyundai továbbra is Dél-Korea

  24. #24
    Idézet Eredetileg dtom84 írta Hozzászólás megtekintése
    Nincs rizskályhák, csak a Honda japán, a Hyundai továbbra is Dél-Korea
    Koreában nem esznek rizst?
    https://koreainhungary.blog.hu/2016/..._ezerarcu_rizs

  25. #25
    Dezső Tamás Versenyző dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.804
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Akkor a Lada is az

Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •