Találatok: 1 - 15 (15 összesen)

Téma: AC GT4 - Interlagos - 06.10

  1. #1
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    1.614

    AC GT4 - Interlagos - 06.10

    Kedves Versenyzők!

    Új GT4-es bajnokságunk utolsó futamához érkeztünk. Interlagos hagyományosan izgalmas szezonzáróval kecsegtet, tartsatok velünk a pályán, vagy a kövessétek a futam közvetítését!

    A verseny két futamból áll, ahol az első futam első 10 helyezettje a második futamon fordított sorrendben indul. Felhívom a figyelmet, hogy a prekvalifikáció állandó körülmények között zajlik, de az éles futamon a pályahőmérséklet a szerver által generáltan véletlenszerűen 25-39 fok között lesz. A kipörgésgátló tiltott, ABS pedig gyárilag csak a porschéban van. Fontos még, hogy az autókban nincs kuplung, amint sebességbe rakjátok indul, erre a rajtoknál oda kell figyelni.



    Helyszín: Interlagos (LETÖLTÉS)
    Autók:


    Időpont: 2018.06.10. (vasárnap)
    Szabadedzés: 19:45-20:00 (15 perc)
    Időmérő: 20:00 - 20:20 (20 perc)
    Race: 20:20 (2*15 kör)

    Rajt típusa: álló rajt, a második futamon az első futam top 10 pilótája fordított sorrendben indul (kiugrást a program bünteti)
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul
    Gumi melegítők: igen
    Fizikai sérülések: 80%
    TC használat: tiltott
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat: 100%
    Aszfalt hőmérséklet: 25-39 fok
    Pitek száma: 23 (szerver elosztás kalkulátor)

    A nevezéshez érvényes köridő szükséges a Prekvalifikációban!!

    Éles Szerver: GTR-Masters.hu - GT4 #A, #B, #C
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - GT4 /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló Jelszó: masters

    Indulási feltételek és egyéb infók a bajnokság főtopikjában: Masters GT4 Bajnokság
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS

    Fontos!!


    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a Versenyszabályzat betartását és egymás kölcsönös tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!


    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: Zelfel Tamás; 2018. 06. 09. 16:14.

  2. #2
    Kanyuk Ferenc Szervertag 2018 rfex1 logója
    Csatlakozott
    2016. 11. 02.
    Város
    Dunakeszi
    Üzenetek
    94
    Sziasztok!

    Hány körös lesz a futam?

  3. #3
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    1.476
    A futamtáv 2*15 kör lesz.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  4. #4
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    1.476

    Up a mai futamnak!

    Időrend:
    19:00 - Prekval zárása
    19:35 körül próbarajt, 19:45-kor RESTART, utána lehet csatlakozni az éles szerverre. Booking nem lesz.

    Figyelem, jelszó a csatlakozáshoz itt: link

    És végül a legfontosabb: a pályán való magatartás!

    Kérünk mindenkit, hogy fokozottan figyeljetek egymásra, ne rontsátok el senki versenyét és felkészülését egy-egy meggondolatlan manőverrel!




    • A futam elején nagy lesz a tumultus, amihez mindenkinek alkalmazkodnia kell, nem lehet a megszokott féktávokat venni... csak óvatosan!
    • A futam 2*15 körös lesz, az autók meg könnyen sérülnek, nem érdemes kockáztatni, pláne nem az elején!
    • Mindig fékezzünk időben!! Ha vki közvetlenül előttünk van azonos íven, akkor korábban fékezzünk mint Ő... ha pedig baj van, akkor inkább vezessük ki a pályáról az autónkat ahelyett, hogy felöklelnénk az előttünk lévőket! A hátulról történő kilökéseket nagyon szigorúan vesszük.
    • Leszorítások: Figyeljünk mindig oldalra, ha nem vagyunk 100%-osan biztosak benne, hogy van-e vki mellettünk, akkor inkább hagyjunk helyet a pályán!
    • Pályára való visszatérés: aki kicsúszik, vagy megpördül az semmilyen formában nem zavarhatja meg a mögötte érkező mezőnyt. Ha keresztbe állsz a pályán, akkor taposs a fékbe és ne mozdulj meg addig, amíg nem tudsz biztonságosan elindulni. Aki meg lekerül a pályáról, az csak is a pálya legszélén az érkezőket nem zavara nagyon óvatosan térhet vissza!



    Felhívnánk a TeamSpeak használatára a figyelmet mert sok az új versenyző és ott tudunk a leghamarabb segíteni!
    TeamSpeak-ről bővebben
    itt olvashattok!

    A szerverbeosztás a
    táblázat alapján lesz.
    Nagyon szoros a mezőny, a legkisebb meggondolatlanság is könnyen megbosszulhatja magát, 1 helyezésért nem érdemes kockáztatnia se a védekezőnek, se a támadónak a testi épségét és ezzel a versenyét.
    Felhívom a figyelmet, hogy a szabályok értelmében mind a prekvalifikáción, mind az időmérőn és a futamon, a versenyre kijelölt pálya nyomvonalon kell haladni.



    Minden egyéb infó a futamkiírásban!

    Sok sikert mindenkinek!
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  5. #5
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    1.476
    Sajnos a mai futam csak felvételről lesz majd közvetítve valamikor később.
    Saját stream itt lesz nézhető:
    link
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  6. #6
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    1.476
    1-16. helyezett: GTR-Masters.hu #R1 - Piski Tamás -> Asztalos András


    Hamarosan mennek a szerverek belépés- és rajt teszt céljából, mindenki lépjen be, akinek gondja van, az mielőbb jelezze!

    19:35 körül próbarajt, 19:45-kor RESTART, utána belépés az éles szerverre.
    Figyelem,
    jelszó a belépéshez itt: link (csak annak kell, aki akar skint választani, vagy nem került be az entry listbe)
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  7. #7
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    1.614
    teszt szerver megy

  8. #8
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    1.614

  9. #9
    Gáspár Gergely Szervertag 2018
    Csatlakozott
    2018. 01. 25.
    Város
    Budpest
    Életkor
    37
    Üzenetek
    61
    Bocs Feri!
    Azt hittem elférek..

  10. #10
    Nem volt sok tétje az utolsó futamnak de a csapatbajnoki címre még volt némi esélyünk.

    Első futam első körében szoros csatában voltam Gombos Gergővel de sikerült megtartani a második helyett. Onnantól elég volt a tempó hogy meg is tartsam a futam végéig. Piski Tamásra nem voltam veszélyes.

    A második futam mozgalmasra sikerült a 9 helyről rajtolva. Sajnos sikerült Piski Tamást kiforgatni. Szerencsére ennek a hibának nem volt már kihatása a bajnokságra. Végül sikerült a 4. helyen befutni.


    Összeségében nagyon jó kis bajnokság volt ez a GT4-es. Nekem ez volt az első az AC-vel. Így minden elvárás nélkül vágtam neki. Azt kell hogy mondjam hogy így a végén sokkal jobb szájízzel álltam fel a géptől mint tavaly a RaceRoom bajnokság végén. Változatosak, intenzívek voltak a futamok. Nem sokat lehetett lazsálni.
    A kisebb-nagyobb hibákat leszámítva ( a magam részéről is) fairnek éreztem a küzdelmeket.
    Sikerült futamokat nyerni, végig harcban voltunk mind a két bajnoki címért. Szóval jó volt.

    Gratulálok még egyszer Piski Tamásnak a bajnoki címhez. Illetve a Martini Drink Teamnek a csapatbajnoki címhez.
    Illetve a köszönet a szervezésért és a közvetítésekért. Sokat dobtak a bajnokságon.

  11. #11
    Kanyuk Ferenc Szervertag 2018 rfex1 logója
    Csatlakozott
    2016. 11. 02.
    Város
    Dunakeszi
    Üzenetek
    94
    Idézet Eredetileg Gáspár Gergely írta Hozzászólás megtekintése
    Bocs Feri!
    Azt hittem elférek..
    Nem emlékszem, történt valami?

  12. #12
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    1.614
    Idézet Eredetileg Szarka András írta Hozzászólás megtekintése
    ...
    Összeségében nagyon jó kis bajnokság volt ez a GT4-es. Nekem ez volt az első az AC-vel. Így minden elvárás nélkül vágtam neki. Azt kell hogy mondjam hogy így a végén sokkal jobb szájízzel álltam fel a géptől mint tavaly a RaceRoom bajnokság végén. Változatosak, intenzívek voltak a futamok. Nem sokat lehetett lazsálni.
    ...
    Örülünk, hogy tetszett a bajnokság és jól érezted magad. Ez volt az első GT4-es szezon, újak voltak az autók, és a futamok lebonyolításának formátuma is, bíztunk abban, hogy sikeres lesz. A futamok hangulata és a visszajelzések alapján úgy tűnik elértük a kitűzött célokat, ezért azt tervezzük, hogy ősszel jön a folytatás
    Az első bajnokság hivatalos végeredményét az utolsó futam kivizsgálását követően fogjuk kihirdetni.

  13. #13

  14. #14
    Piski Tamás Szervertag 2018
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Életkor
    33
    Üzenetek
    2.499
    Idézet Eredetileg Szarka András írta Hozzászólás megtekintése
    Nem volt sok tétje az utolsó futamnak de a csapatbajnoki címre még volt némi esélyünk.

    Első futam első körében szoros csatában voltam Gombos Gergővel de sikerült megtartani a második helyett. Onnantól elég volt a tempó hogy meg is tartsam a futam végéig. Piski Tamásra nem voltam veszélyes.

    A második futam mozgalmasra sikerült a 9 helyről rajtolva. Sajnos sikerült Piski Tamást kiforgatni. Szerencsére ennek a hibának nem volt már kihatása a bajnokságra. Végül sikerült a 4. helyen befutni.


    Összeségében nagyon jó kis bajnokság volt ez a GT4-es. Nekem ez volt az első az AC-vel. Így minden elvárás nélkül vágtam neki. Azt kell hogy mondjam hogy így a végén sokkal jobb szájízzel álltam fel a géptől mint tavaly a RaceRoom bajnokság végén. Változatosak, intenzívek voltak a futamok. Nem sokat lehetett lazsálni.
    A kisebb-nagyobb hibákat leszámítva ( a magam részéről is) fairnek éreztem a küzdelmeket.
    Sikerült futamokat nyerni, végig harcban voltunk mind a két bajnoki címért. Szóval jó volt.

    Gratulálok még egyszer Piski Tamásnak a bajnoki címhez. Illetve a Martini Drink Teamnek a csapatbajnoki címhez.
    Illetve a köszönet a szervezésért és a közvetítésekért. Sokat dobtak a bajnokságon.
    Köszönöm a gratulációt András és azt is, hogz izgalmassá tetted számomra ezt a bajnokságot. Korrekt ellenfél voltál és végig versenyképes

    Nagyot dobott a szinvonalon a közvetítés és az új formátum. Nem voltak elvárásaim, de nagyon örülük, hogy sikerült megszereznem a bajnoki címet.

    Annyit szeretnék kérni a VB-től és a szervezőktől, hogy találjanak ki valamit a második futamokra, mert az minősíthetetlen volt, amit sokszor a fordított rajtrács okozott.

  15. #15
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    1.614
    Idézet Eredetileg Tamas Piski írta Hozzászólás megtekintése
    Köszönöm a gratulációt András és azt is, hogz izgalmassá tetted számomra ezt a bajnokságot. Korrekt ellenfél voltál és végig versenyképes

    Nagyot dobott a szinvonalon a közvetítés és az új formátum. Nem voltak elvárásaim, de nagyon örülük, hogy sikerült megszereznem a bajnoki címet.

    Annyit szeretnék kérni a VB-től és a szervezőktől, hogy találjanak ki valamit a második futamokra, mert az minősíthetetlen volt, amit sokszor a fordított rajtrács okozott.
    Gratulálok én is a bajnoki éllovasoknak és Tomi neked külön a győzelemért.

    Annak külön örülök, hogy végül igen sikeresnek mondható ez az új bajnokság, ezért ősszel tervezzük a folytatást.

    A fordított rajtráccsal kapcsolatban a VB és a szervezők annyit tehetnek, hogy felhívják a figyelmet a pályán való korrekt viselkedésre, a másikra történő odafigyelésre, és a megtörtént eseteket oktató-nevelő szándékkal szankcionálják.
    Szerintem minden versenyzőnek magának kell tennie azért, hogy kevesebb baleset legyen. Lehet, hogy elméletben X pilótáé az elsőbbség, és a jog, hogy ott legyen ahol, de biztos vagyok benne, hogy hatékonyabb néha ennek ellenére elvenni egy kicsit, több helyet hagyni a másiknak, nem letolni azt, akár egy-egy pozíciót is bukva, de többet ér, hogy pl. nem forog bele a falba. A fordított rajtrács rákényszeríti a gyorsabb pilótákat is a mezőnyben autózásra, és nekik is meg kell mutatni, hogy nemcsak gyorsak, de a versenyszituációk kezelésében is jók. A bajnokság alatt mindenkinél volt arra példa, hogy hibázott/nem megfelelően kezelte a szituációt a mezőnyben csatázások alatt, nálad is, nálam is.
    Egyszóval a VB és a szervezők igyekszenek megtenni a tőlük telhetőt, de elsősorban ez a versenyzőkön múlik, a komplett mezőnyön.

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •