Oldal: 6 / 67 ElsőElső ||| 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 56 ||| UtolsóUtolsó
Találatok: 126 - 150 (1665 összesen)
  1. #126
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.387
    Idézet Eredetileg pankykapus írta Hozzászólás megtekintése
    A gyártók viszont továbbra is "saját magukat" és a hivatalos partnereiket licenszelik, a promóter ezt nem teheti meg a gyártók helyett. Példát említve, a promóter adhatja a jogot az autókon szereplő matricákra, de az autókra nem, viszont kötelezheti a gyártót, hogy a sorozatban való szereplés feltételeként működjön közre a saját promóciós keretein belül (jelen esetben tehát az ACC-ben).
    Igen, ezt én is így gondoltam, hogy nyilván van egy hatalmas szerződés, amit a gyártók/csapatok aláírnak, amikor csatlakoznak egy sorozathoz, amiben lehet egy ilyen pont is, amennyiben a promóter gondol erre és ezt megköveteli a résztvevőktől.

  2. #127
    Idézet Eredetileg pankykapus írta Hozzászólás megtekintése
    Az adatok biztosítása az egyes csapatokon és gyártókon múlik, a mi helyzetünkben a sorozatban szereplő sok félamatőr csapat határozottan pozitív, mert nagyon közreműködők, főleg hogy többen setupolásra és szezonon kívüli tréningre is használnák a platformot.
    Azért ez a nálunk sokat hangoztatott GET REAL szempontjából igen szimpin hangzik

  3. #128
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg pankykapus írta Hozzászólás megtekintése
    főleg hogy többen setupolásra és szezonon kívüli tréningre is használnák a platformot.
    Azt egyébként lehet tudni, hogy most/eddig mit használtak a profi pilóták/csapatok gyakorlásra?

  4. #129
    Barzo Laszlo Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2006. 07. 18.
    Város
    Miskolc
    Üzenetek
    5.628
    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    Azt egyébként lehet tudni, hogy most/eddig mit használtak a profi pilóták/csapatok gyakorlásra?
    Mindent és nagyjából mindenki mást.
    A legnagyobb költségvetésű csapatok saját szimulátort építenek. A kevésbé tehetősök időt bérelnek valamelyikben. A "költség hatékony" csapatoknak marad az RR, AC, IR.

  5. #130
    Szűcs Tamás Versenyző izitom logója
    Csatlakozott
    2014. 06. 10.
    Város
    Ecser
    Üzenetek
    799
    A drivingitalián van egy értekezés(pont AC Aris véleménye alapján) az otthoni és a pro szimulátorok közti különbségről, már amit a google fordítóval érteni belőle:
    http://www.drivingitalia.net/index.p...comment-867253

  6. #131
    Idézet Eredetileg izitom írta Hozzászólás megtekintése
    A drivingitalián van egy értekezés(pont AC Aris véleménye alapján) az otthoni és a pro szimulátorok közti különbségről, már amit a google fordítóval érteni belőle:
    http://www.drivingitalia.net/index.p...comment-867253
    Angolra fordítva egész érthető. Érdekes írás, köszi hogy megosztottad.

  7. #132
    Szűcs Tamás Versenyző izitom logója
    Csatlakozott
    2014. 06. 10.
    Város
    Ecser
    Üzenetek
    799

    Lesz egy kis bemutató az E3-on!
    Érzek egy kis iróniát az autó festésében

  8. #133
    Horváth Márk Versenyző Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Üzenetek
    719
    Idézet Eredetileg izitom írta Hozzászólás megtekintése

    Lesz egy kis bemutató az E3-on!
    Érzek egy kis iróniát az autó festésében
    Vajon EA dátumot is mondanak végre?...

  9. #134
    Varga Tamás Szervertag 2024 TomAce logója
    Csatlakozott
    2017. 01. 09.
    Város
    Székesfehérvár
    Üzenetek
    164
    Jó a videó de igen egy EA dátum jobb lenne.

    Remélem E3-on végre mondanak valamit.

  10. #135
    Panker Gergő Regisztrált
    Csatlakozott
    2013. 12. 08.
    Város
    Győr
    Üzenetek
    293
    Nyár.

  11. #136
    Én még a minimum gépigényre lennék kíváncsi, de akkor nyáron az is kiderül.

  12. #137
    Tóth Szabolcs Versenyző GTF_Bika logója
    Csatlakozott
    2013. 09. 28.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.302
    Idézet Eredetileg pankykapus írta Hozzászólás megtekintése
    Nyár.
    Köszi

    Idézet Eredetileg latoo írta Hozzászólás megtekintése
    Én még a minimum gépigényre lennék kíváncsi, de akkor nyáron az is kiderül.
    Ettől fosok én is, hogy VRban a 980Ti nem fogja lehozni az Unrealnek az Un-real igényeit.
    Szürke: Privát vélemény, melyet magánemberként fogalmazok meg és nem mint szervező.
    Versenybírósági tag és Endurance versenyszervező.

  13. #138
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg GTF_Bika írta Hozzászólás megtekintése
    Köszi

    Ettől fosok én is, hogy VRban a 980Ti nem fogja lehozni az Unrealnek az Un-real igényeit.
    Ez csak a fejlesztőkön múlik, semmi köze az Unreal engine-hez. Nézd meg pl ott a Robo Recall, az egyik legszebb VR-os cim és jól is fut, pedig Unreal engine van alatta

  14. #139
    Tóth Szabolcs Versenyző GTF_Bika logója
    Csatlakozott
    2013. 09. 28.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.302
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Ez csak a fejlesztőkön múlik, semmi köze az Unreal engine-hez. Nézd meg pl ott a Robo Recall, az egyik legszebb VR-os cim és jól is fut, pedig Unreal engine van alatta
    Hja, de egészen más egy VR-ra optimalizált játékot lefejleszteni, mint egy olyat ami csak támogatja.
    Szürke: Privát vélemény, melyet magánemberként fogalmazok meg és nem mint szervező.
    Versenybírósági tag és Endurance versenyszervező.

  15. #140
    Panker Gergő Regisztrált
    Csatlakozott
    2013. 12. 08.
    Város
    Győr
    Üzenetek
    293
    Idézet Eredetileg latoo írta Hozzászólás megtekintése
    Én még a minimum gépigényre lennék kíváncsi, de akkor nyáron az is kiderül.
    Erre egyelőre mi is, ami nyilvánvaló, hogy UE4-ben egyértelműen jobb a multithreading és favorizálja az újgenerációs Inteleket.

    Az optimalizálás terén nincs értelme más műfajú játékokkal hasonlítani, mert a sok AI egy szimnél pl. nem fog varázsütésre fele annyi erőforrást igénybe venni, ha pedig CPU limitbe ütközik valaki, akkor a felbontás már sokat nem változtat dolgon.

  16. #141
    Tóth Szabolcs Versenyző GTF_Bika logója
    Csatlakozott
    2013. 09. 28.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.302
    Idézet Eredetileg pankykapus írta Hozzászólás megtekintése
    Erre egyelőre mi is, ami nyilvánvaló, hogy UE4-ben egyértelműen jobb a multithreading és favorizálja az újgenerációs Inteleket.

    Az optimalizálás terén nincs értelme más műfajú játékokkal hasonlítani, mert a sok AI egy szimnél pl. nem fog varázsütésre fele annyi erőforrást igénybe venni, ha pedig CPU limitbe ütközik valaki, akkor a felbontás már sokat nem változtat dolgon.
    Akkor jó hogy gyakorlatilag Ryzenre upgradeltem csak az AC+VR miatt
    Szürke: Privát vélemény, melyet magánemberként fogalmazok meg és nem mint szervező.
    Versenybírósági tag és Endurance versenyszervező.

  17. #142
    Szűcs Tamás Versenyző izitom logója
    Csatlakozott
    2014. 06. 10.
    Város
    Ecser
    Üzenetek
    799
    Misanóban ott leszel a bemutatón Panky?

  18. #143
    Scheiblinger Péter Versenyző
    Csatlakozott
    2014. 07. 27.
    Város
    Törökbálint
    Üzenetek
    193
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Ez csak a fejlesztőkön múlik, semmi köze az Unreal engine-hez. Nézd meg pl ott a Robo Recall, az egyik legszebb VR-os cim és jól is fut, pedig Unreal engine van alatta
    Az azért hozzátartozik, hogy az Unreal Engine-t az Epic Games fejleszti és a Robo Recall-t is ők csinálták...

  19. #144
    Idézet Eredetileg pankykapus írta Hozzászólás megtekintése
    Nyár.
    Június elseje óta nyár van

  20. #145
    Panker Gergő Regisztrált
    Csatlakozott
    2013. 12. 08.
    Város
    Győr
    Üzenetek
    293
    Idézet Eredetileg Mediakönig írta Hozzászólás megtekintése
    Június elseje óta nyár van
    És augusztus végéig az is marad.

  21. #146
    Azon gondolkoztam, hogy mivel a Blancpain esszenciális részét képezik a pilótacserék, vajon ezek is implementálva lesznek? Persze ligák szempontjából nem igazán lényeges, mert csak megfelezné a pályán lévő autók számát, de ettől függetlenül egész érdekes lenne megtapasztalni, milyen mikor kompromisszumokat kell kötni beállítások és vezetés terén a másik/többiek miatt

  22. #147
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Üzenetek
    21.387
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Azon gondolkoztam, hogy mivel a Blancpain esszenciális részét képezik a pilótacserék, vajon ezek is implementálva lesznek? Persze ligák szempontjából nem igazán lényeges, mert csak megfelezné a pályán lévő autók számát, de ettől függetlenül egész érdekes lenne megtapasztalni, milyen mikor kompromisszumokat kell kötni beállítások és vezetés terén a másik/többiek miatt
    Régen rendszeresen voltak 6-12-24 órás nemzetközi online versenyek, ahol mi is indultunk, szóval annyira nem mellékes kérdés ez sem.

  23. #148
    Csorosz László Versenyző csori23 logója
    Csatlakozott
    2009. 01. 20.
    Város
    Királyhelmec
    Üzenetek
    1.085
    Idézet Eredetileg balage06 írta Hozzászólás megtekintése
    Azon gondolkoztam, hogy mivel a Blancpain esszenciális részét képezik a pilótacserék, vajon ezek is implementálva lesznek? Persze ligák szempontjából nem igazán lényeges, mert csak megfelezné a pályán lévő autók számát, de ettől függetlenül egész érdekes lenne megtapasztalni, milyen mikor kompromisszumokat kell kötni beállítások és vezetés terén a másik/többiek miatt
    Ha egy közel 10 éves szimben/játékban ezt megtudták oldani, akkor a mai technika mellett ez már nem jelenthet akadályt.... vagyis remélem..

  24. #149
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Bármit le lehet fejleszteni, csak az a kérdés hogy megéri -e

  25. #150
    Csorosz László Versenyző csori23 logója
    Csatlakozott
    2009. 01. 20.
    Város
    Királyhelmec
    Üzenetek
    1.085
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Bármit le lehet fejleszteni, csak az a kérdés hogy megéri -e
    Majd Marco macskája eldönti

Oldal: 6 / 67 ElsőElső ||| 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 56 ||| UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •