Oldal: 2 / 2 ElsőElső 1 2
Találatok: 26 - 48 (48 összesen)

Téma: AC TestRace: F1'67 - Spa'66 - Feb.8

  1. #26
    Rozsi Sándor Versenyző Morgo logója
    Csatlakozott
    2007. 09. 04.
    Város
    Pécs
    Életkor
    47
    Üzenetek
    1.402
    Ezen a pályán be szoktam írni, hogy IDDQD.


  2. #27
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.042
    5%-os szűkítőt, fojtást raktam a Lotus-okra! Holnapi futamon is így lesz.
    Egy picit lassabbnak kéne lennie, senki se csodálkozzon.

  3. #28
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Életkor
    39
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    5%-os szűkítőt, fojtást raktam a Lotus-okra! Holnapi futamon is így lesz.
    Egy picit lassabbnak kéne lennie, senki se csodálkozzon.
    szerintem vagy pakoljál többet vagy ne pakolj semmit az 5 % -nál nem biztos h egyáltalán el tudod határolni h a fojtás miatt vagy lassabb (b ár szerintem q-n javítani fogunk ) vagy csak nem sikerült úgy a kör ...

  4. #29
    Arnóczy Milán Versenyző a.milan logója
    Csatlakozott
    2015. 02. 02.
    Üzenetek
    130
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    szerintem vagy pakoljál többet vagy ne pakolj semmit az 5 % -nál nem biztos h egyáltalán el tudod határolni h a fojtás miatt vagy lassabb (b ár szerintem q-n javítani fogunk ) vagy csak nem sikerült úgy a kör ...
    Szerintem ha a fixen elérhető 307 km/h (vagy kinek mennyi) helyett egy lassabb értéket tudsz csak elérni, akkor ott már eléggé el lehet határolni, hogy mennyivel is lassabb szűkítővel.

    A pálya minősége jó, viszont rém unalmas a sok egyenes, persze utána a kanyarok izgalmasak, már csak azért is mert ha túlvállalod, nincs bukótér.

  5. #30
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.042
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    szerintem vagy pakoljál többet vagy ne pakolj semmit az 5 % -nál nem biztos h egyáltalán el tudod határolni h a fojtás miatt vagy lassabb (b ár szerintem q-n javítani fogunk ) vagy csak nem sikerült úgy a kör ...
    Nemakarom nagyon megbolygatni.
    Az irány biztos jó lesz.

  6. #31
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    38
    Üzenetek
    21.387
    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    Szerintem ha a fixen elérhető 307 km/h (vagy kinek mennyi) helyett egy lassabb értéket tudsz csak elérni, akkor ott már eléggé el lehet határolni, hogy mennyivel is lassabb szűkítővel.
    Azért ennél ez szerintem egy fokkal bonyolultabb, tekintve, hogy a köridő nem egyenesen arányosan fog megváltozni a végsebesség csökkenésével, illetve hogy a kevés fokozat miatt elég sokat megy a motor alacsonyabb fordulatokon is és ebben a tartományban sokkal érdekesebb lehet a szűkítő hatása a teljesítményre és ez által a gyorsulásra, mintsem hogy hol pörög le a legvégén..

    Másfelől nem tudom, hogy hosszútávon van érdemi eltérés az autók versenyképességében, de ha igen, akkor nem elég csak az 1 körös teljesítményt alapul venni a kompenzáláshoz. Ha a Lotus-t nehezebb vezetni és körről körre kisajtolni belőle a jó köridőt, vagy ha esetleg hamarabb "kopik el" a futamon, akkor lehet nincs is szükség a fojtásra, de ezt nektek kell kitapasztalni...
    Utoljára módosította: neilszab; 2018. 02. 07. 23:44.

  7. #32
    Arnóczy Milán Versenyző a.milan logója
    Csatlakozott
    2015. 02. 02.
    Üzenetek
    130
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Azért ennél ez szerintem egy fokkal bonyolultabb, tekintve, hogy a köridő nem egyenesen arányosan fog megváltozni a végsebesség csökkenésével, illetve hogy a kevés fokozat miatt elég sokat megy a motor alacsonyabb fordulatokon is és ebben a tartományban sokkal érdekesebb lehet a szűkítő hatása a teljesítményre és ez által a gyorsulásra, mintsem hogy hol pörög le a legvégén..

    Másfelől nem tudom, hogy hosszútávon van érdemi eltérés az autók versenyképességében, de ha igen, akkor nem elég csak az 1 körös teljesítményt alapul venni a kompenzáláshoz. Ha a Lotus-t nehezebb vezetni és körről körre kisajtolni belőle a jó köridőt, vagy ha esetleg hamarabb "kopik el" a futamon, akkor lehet nincs is szükség a fojtásra, de ezt nektek kell kitapasztalni...
    A gumik egyiken sem kopnak, a Lotus még kevesebbet is fogyaszt... Goodwoodon a Lotussal 1-2 mp-vel gyorsabb köröket tudtam autózni minden további nélkül, jó beállítással a féktávok sem rövidebbek a Ferrarival, ahol Gipsz Jakab a Lotussal nem tud beszúrni, ott a Ferrarival se fog.

    Nem tudom Assettoban mit csinál pontosan a szűkítés, nem a teljesítménygörbét nyomja lejjebb x %-al? Ha igen, akkor kiindulási alapnak az 5% szerintem nem lenne rossz, hosszabb versenyen viszont a fogyasztással is kellene valamit csinálni, ha tényleg van igény arra, hogy balansz legyen.

    Egyébként alacsonyabb fordulaton is ugyanúgy el tudsz kaparni, ha nem figyelsz. Megkockáztatom kisebb teljesítménnyel ha nem is lenne gyorsabb, könnyebb lenne vezetni. A végsebesség pedig igenis sokat számít ott, ahol szélárnyékban iszonyatosan meg lehet húzni egymást. Hiába állítod be a Ferrarit, hogy akár 320-at is mehess vele, ha az egyenes elején úgy otthagy a Lotus, hogy kiesel a szélárnyékból.

    Egyáltalán mennyire lenne igény arra, hogy egy kicsit összébb hozzuk a két autót? Ha jó a gyári a többségnek, akkor fölösleges ezzel vesződni.

  8. #33
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    38
    Üzenetek
    21.387
    Nem azt mondtam, hogy nem számít a végsebesség, csak hogy nem egyenesen arányos a hatása a köridőre.

    Ha jól számolom, itt most azt a szűkítő értéket kellene megtalálni, ami kevesebb mint 3%-os lassulást okoz a köridőt illetően, de azt mondjuk kétlem, hogy ez pont a 3%-os szűkítő érték lenne, ami pont 299 km/h-s végsebességet eredményezne. Persze ez csak elméleti fejtegetés, mindenképpen tesztelni kell..
    Utoljára módosította: neilszab; 2018. 02. 08. 00:53.

  9. #34
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Életkor
    39
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    A gumik egyiken sem kopnak, a Lotus még kevesebbet is fogyaszt... Goodwoodon a Lotussal 1-2 mp-vel gyorsabb köröket tudtam autózni minden további nélkül, jó beállítással a féktávok sem rövidebbek a Ferrarival, ahol Gipsz Jakab a Lotussal nem tud beszúrni, ott a Ferrarival se fog.

    Nem tudom Assettoban mit csinál pontosan a szűkítés, nem a teljesítménygörbét nyomja lejjebb x %-al? Ha igen, akkor kiindulási alapnak az 5% szerintem nem lenne rossz, hosszabb versenyen viszont a fogyasztással is kellene valamit csinálni, ha tényleg van igény arra, hogy balansz legyen.

    Egyébként alacsonyabb fordulaton is ugyanúgy el tudsz kaparni, ha nem figyelsz. Megkockáztatom kisebb teljesítménnyel ha nem is lenne gyorsabb, könnyebb lenne vezetni. A végsebesség pedig igenis sokat számít ott, ahol szélárnyékban iszonyatosan meg lehet húzni egymást. Hiába állítod be a Ferrarit, hogy akár 320-at is mehess vele, ha az egyenes elején úgy otthagy a Lotus, hogy kiesel a szélárnyékból.

    Egyáltalán mennyire lenne igény arra, hogy egy kicsit összébb hozzuk a két autót? Ha jó a gyári a többségnek, akkor fölösleges ezzel vesződni.
    -Goodwoodban kb fél sec volt a 2 kocsi között
    - a magas fordulaton a teljesítményt befolyásolja , de szerintem még 100% kos szűkítéssel is meg lenne a 300 km/h
    - és igen ez az 5 % még szerintem segíteni is fog talán és kezelhetőbb lesz a lotus annál az 1-2 komolyabb kigyorsításnál
    -alapvetően Nem hoznám összébb őket inkább szeretem a korhű dolgokat, meg ha ez volt a terv akkor talán nem a 3 hetes tesztsorozat utolsó napján kéne kipróbálni ( esetleg 1 !!! kört mehettetek volna h mennyi is az annyi , végsebesség , köridő )

  10. #35
    Arnóczy Milán Versenyző a.milan logója
    Csatlakozott
    2015. 02. 02.
    Üzenetek
    130
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    -Goodwoodban kb fél sec volt a 2 kocsi között
    - a magas fordulaton a teljesítményt befolyásolja , de szerintem még 100% kos szűkítéssel is meg lenne a 300 km/h
    - és igen ez az 5 % még szerintem segíteni is fog talán és kezelhetőbb lesz a lotus annál az 1-2 komolyabb kigyorsításnál
    -alapvetően Nem hoznám összébb őket inkább szeretem a korhű dolgokat, meg ha ez volt a terv akkor talán nem a 3 hetes tesztsorozat utolsó napján kéne kipróbálni ( esetleg 1 !!! kört mehettetek volna h mennyi is az annyi , végsebesség , köridő )
    Alacsony fordulatszámon akkor olyan, mintha ott se lenne a szűkítő? Ha a 100% nem azt jelenti, hogy el se indul az autó, akkor nem igazán értem, hogy lett kitalálva.

    Ha azt mondod magas fordulaton befolyásolja, akkor hogy lesz kezelhetőbb annál az egy-két kigyorsításnál?

    Nekem édes mindegy, hogy összehozzuk-e, de ha jól emlékszem, anno a DTM-nél is ment a sírás, hogy az Alfa gyorsabb. Ötletem nincs, hogy hol lehet beállítani a szűkítőt, azt láttam, hogy múltkor akartál menni szűkítővel (amiért utólag is köszi), de valamiért nem jött össze. Tegnap tegnapelőtt tudtam csak menni Spa-n, az összes USB port elszállt a gépemen...

    Goodwoodot azért hoztam fel, mert bár nem ismertem a pályát, mentem jópár kört a Ferrarival, és volt az időm, ami, beültem a Lotusba és az első mért kör egy másodperccel gyorsabb volt. Ez persze olyan, hogy kinek mi fekszik, de Imolán meg ugyanolyan időt tudtam menni a két autóval, bár a Lotussal ott is konzisztensebben.

    Mindezt félretéve, az alap felvetéshez tartom magam, hogy versenyen úgyis azok az esélyesebbek, akik kevesebbet hibáznak, Imolán a Ferrarival is nagyon jókat versenyeztünk. Személy szerint ezért támogatnám az egy órás futamot is, jobban oda kelljen figyelni az autóra, és emiatt egymásra is.

    Ha beraktok nekem egy 5%-os szűkítést, délután még megnézem a végsebességet legalább, engem az se zavar, ha a versenyre is bent marad.

  11. #36
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Életkor
    39
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    Alacsony fordulatszámon akkor olyan, mintha ott se lenne a szűkítő? Ha a 100% nem azt jelenti, hogy el se indul az autó, akkor nem igazán értem, hogy lett kitalálva.

    Ha azt mondod magas fordulaton befolyásolja, akkor hogy lesz kezelhetőbb annál az egy-két kigyorsításnál?

    Nekem édes mindegy, hogy összehozzuk-e, de ha jól emlékszem, anno a DTM-nél is ment a sírás, hogy az Alfa gyorsabb. Ötletem nincs, hogy hol lehet beállítani a szűkítőt, azt láttam, hogy múltkor akartál menni szűkítővel (amiért utólag is köszi), de valamiért nem jött össze. Tegnap tegnapelőtt tudtam csak menni Spa-n, az összes USB port elszállt a gépemen...

    Goodwoodot azért hoztam fel, mert bár nem ismertem a pályát, mentem jópár kört a Ferrarival, és volt az időm, ami, beültem a Lotusba és az első mért kör egy másodperccel gyorsabb volt. Ez persze olyan, hogy kinek mi fekszik, de Imolán meg ugyanolyan időt tudtam menni a két autóval, bár a Lotussal ott is konzisztensebben.

    Mindezt félretéve, az alap felvetéshez tartom magam, hogy versenyen úgyis azok az esélyesebbek, akik kevesebbet hibáznak, Imolán a Ferrarival is nagyon jókat versenyeztünk. Személy szerint ezért támogatnám az egy órás futamot is, jobban oda kelljen figyelni az autóra, és emiatt egymásra is.

    Ha beraktok nekem egy 5%-os szűkítést, délután még megnézem a végsebességet legalább, engem az se zavar, ha a versenyre is bent marad.
    -nem , a 100% nem azt jelenti hanem h milyen mértékben használod a szűkítőt ...

    -magas fordulaton befolyásolja pl most meglestem és 50% os szűkítéssel 9000-es fordulatnál elfogy az erő...
    de kezelhetőbb kigyorsításon hisz alacsony sebességnél , alacsony sebességi fokozatban is magas fordulatnál rúg igazán , nem pedig 6-7000-es fordulatnál...


    -már fent vann a prekval szerveren az 5 %-os szűkítő...Javítottam és egy nagyobb 3 tizedes hiba ebben is volt ... végsebességem 307 volt... ( talán 1 km /H -t jelentett...) igazából fel se tűnt volna ha nem tudom h van rajta az eredményjelző tábláról..

    -offline 95 % os tapadás mellett mentem 1 felvezetőt és 30%-nál mentem 300 km/h-t ...
    50%-nál is 297 körül volt

    - mentem pár kört ferrarival is és sajnos nem sikerült kiautózni , de delta alapján 3:30 közepét biztos tudok , kis gyakorlással szerintem be lehet vinni 3:30 alá ...viszont sokkal megbocsájtóbbnak tűnik számomra továbbra is...
    Utoljára módosította: barcalaci84; 2018. 02. 08. 11:54.

  12. #37
    Arnóczy Milán Versenyző a.milan logója
    Csatlakozott
    2015. 02. 02.
    Üzenetek
    130
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    -nem , a 100% nem azt jelenti hanem h milyen mértékben használod a szűkítőt ...

    -magas fordulaton befolyásolja pl most meglestem és 50% os szűkítéssel 9000-es fordulatnál elfogy az erő...
    de kezelhetőbb kigyorsításon hisz alacsony sebességnél , alacsony sebességi fokozatban is magas fordulatnál rúg igazán , nem pedig 6-7000-es fordulatnál...


    -már fent vann a prekval szerveren az 5 %-os szűkítő...Javítottam és egy nagyobb 3 tizedes hiba ebben is volt ... végsebességem 307 volt... ( talán 1 km /H -t jelentett...) igazából fel se tűnt volna ha nem tudom h van rajta az eredményjelző tábláról..

    -offline 95 % os tapadás mellett mentem 1 felvezetőt és 30%-nál mentem 300 km/h-t ...
    50%-nál is 297 körül volt

    - mentem pár kört ferrarival is és sajnos nem sikerült kiautózni , de delta alapján 3:30 közepét biztos tudok , kis gyakorlással szerintem be lehet vinni 3:30 alá ...viszont sokkal megbocsájtóbbnak tűnik számomra továbbra is...
    Akkor az 5%-os szűkítő tényleg "semmi"... Neked mennyi volt nélküle a végsebességed? Én 307 fölé nem tudtam menni eddig, mondjuk attól is függ mekkora a guminyomás.

    Offline hogy állítod be %-ra a tapadást?

  13. #38
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Életkor
    39
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    Akkor az 5%-os szűkítő tényleg "semmi"... Neked mennyi volt nélküle a végsebességed? Én 307 fölé nem tudtam menni eddig, mondjuk attól is függ mekkora a guminyomás.

    Offline hogy állítod be %-ra a tapadást?
    308,8 volt CM szerint a maximum valaha ezzel az autóval nekem
    tapadás pedig Green track-t állítottam ami 95 % +/- 1 , restart amig 95 nem lesz...

  14. #39
    Tóth Szabolcs Versenyző GTF_Bika logója
    Csatlakozott
    2013. 09. 28.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.302
    A szűkítőt nyugodtan lehet bátran használni, mert ellentétben más játékokkal, ez itt nem egy mezei BoP, hanem effektív folytogatja a motort a felső fordulatszám tartományban - máshogy fog reagálni, egy szívó, egy turbós és egy hibrid motor is.
    Sajnos pont ebből következik, hogy a 2%al gyorsabb körönként, nem 2% restrictorral lesz megoldható, sőt igazából az egész egy lutri, mert messze nem lineárisan működik.
    Szürke: Privát vélemény, melyet magánemberként fogalmazok meg és nem mint szervező.
    Versenybírósági tag és Endurance versenyszervező.

  15. #40
    Csatay Gábor Versenyző CsG logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 20.
    Város
    Budapest
    Életkor
    46
    Üzenetek
    476
    Pár gondolat.
    En eddig minden versenyen Ferrarival mentem. Itt Spa-ban is azzal gyakoroltam, mentem kb 50 kört, aztán amikor átültem a Lotusban, kb a második körben megdöntöttem a Ferrari idejet.... Ahogy írtam már, a Ferrarival egyszer sem tudtam 297 km/h főlé menni a Lotusról meg 308 km/h-kat írtok. Viszont amikor Kristóffal autóztunk, akkor nem tünt nagyon fel, hogy a hosszú egyenesekben elment volna, lehet, hogy azért mert nem akart elmenni, hogy szélárnyékot adjon, vagy azért nem tudott elmenni, mert bent tudtam maradni a szélárnyékában.
    De én is azt gondolom, vagy remélem, hogy nem az fog dönteni, hogy a Ferka 297 km/h a Lotus 308 km/h, hanem az, hogy ki mennyit fog hibazni.
    Nekem a pálya nagyon tetszik, remélem minnél többen leszünk és egy jó versenyt fogunk menni.

  16. #41
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.042
    A szervert 19:45 elött újraindítom.
    Addig lehet a start-ot is gyakorolnotok, szavazzátok át.
    A startnál 3 oszlopból fogunk megint indulni, és egyből jön az Oue-rogue (fejből írtam, francia rulez). Ne nyomjuk fel egymást, inkább segítsük a legelején
    Lotus 5%-al megy.
    Nevezés nemszükséges.
    17 kör.
    Utoljára módosította: Kettel; 2018. 02. 08. 20:35.

  17. #42
    Szabó Szilárd Versenyző Sziszka logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 24.
    Város
    Budapest
    Életkor
    47
    Üzenetek
    5.322
    a 2,5 kör megvolt
    A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!

  18. #43
    Scheiblinger Péter Versenyző
    Csatlakozott
    2014. 07. 27.
    Város
    Törökbálint
    Életkor
    44
    Üzenetek
    193
    Bocs Gábor a pöcc miatt, ilyen lassú ott a Ferka vagy mi volt? Tapostam a féket, de már nem tudtam elkerülni. Olyan mérges lettem magamra emiatt, hogy a 60mp után, amit a boxban kellett várnom az új köröm közepén falhoz csaptam a gépet 280-al, itt már 270mp-t kellett volna várnom, ezt már nem bírtam, kiléptem.

  19. #44
    Arnóczy Milán Versenyző a.milan logója
    Csatlakozott
    2015. 02. 02.
    Üzenetek
    130
    Bocs Kristóf, de még a replayen sem érek hozzád...

  20. #45
    Fejes Gábor Versenyző gabo logója
    Csatlakozott
    2004. 09. 13.
    Életkor
    47
    Üzenetek
    394
    Egesz jol ment kb a 14. korig, aztan bealudtam az egyik fektavot, Game Over.

    GLA - Good Luck All
    GPL-es szokas volt futam elott dobni egy gla-t
    fejes gabo [2 Laps Negative]

  21. #46
    Csatay Gábor Versenyző CsG logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 20.
    Város
    Budapest
    Életkor
    46
    Üzenetek
    476
    Idézet Eredetileg gabo írta Hozzászólás megtekintése
    Egesz jol ment kb a 14. korig, aztan bealudtam az egyik fektavot, Game Over.

    GLA - Good Luck All
    GPL-es szokas volt futam elott dobni egy gla-t


    kár, hogy "bekopogtál" a házba.... jókat mentünk... dekoncentrált voltam egész versenyen, egy pillanatig nem éreztem ma magamnak....kár.. többször is hibáztam, volt hogy fél kört ketté alló első kerekekkel "döcögtem" végig, de be akartam érni a célba....aztán egyszer csak árok, ahonnan nem volt kiút...

    Senya: egyáltalán nem biztos, hogy ott, abban a szituban, én nem voltam hibás, vissza kéne nézni......De én nem fogom... ha Te visszanézed és én is hibás voltam, akkor már most bocs....
    megismételhetnénkeztaversenyt....


  22. #47
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Életkor
    39
    Üzenetek
    1.997
    Q-n sikerült megszerezni a pole-t az utolsó körömben már az idő lejárta után és bár a rajtot nem kaptam el jól , de a belső ív miatt sikerült elsőként fordulni és Rozsi Sanyi és Kristóf is jött utánam lőtávolban...Nagyon óvatos első pár kanyart vettem a nehéz autó miatt és Sanyi ki is nézett mögöttem szélárnyékból , de ha jól érzékeltem akkor lesodródott és csatt
    Kristóf még jött utánam kb 2 secre lemaradva , de a negyedik körben ő is csatt így nyomás nélkül lehoztam szépen a maradék köröket komolyabb hibák nélkül és egész jó tempóban...


    Remélem lesz folytatás , mert minden méter élmény ezekkel a járgányokkal...

  23. #48
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.042
    Idézet Eredetileg a.milan írta Hozzászólás megtekintése
    Bocs Kristóf, de még a replayen sem érek hozzád...
    Hát, lehet túlságosan beszippantottalak. Mind1, már elötte indult a lejtmenet. Nemigazán éreztem magamnak a terepet. Hüje 5%... Ami valóban édeskevés volt. Rajtot megint gyönyörűen abszolváltuk a brutálnehézsége ellenére.
    Viszont a pálya iszonyat megtépázta az amúgy sem acélos létszámot...
    Gratula legalább aki megpróbálta
    Köszi aki résztvett a teszteken, a bajnokság jövője még kérdéses.

Oldal: 2 / 2 ElsőElső 1 2

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

A téma címkéi

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •