Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (65 összesen)

Téma: AC TestRace: GT4 - Watkins Glen - 11.19

  1. #1
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    885

    AC TestRace: GT4 - Watkins Glen - 11.19

    Kedves Versenyzők!

    Az előző GT4-es családias hangulatú, de annál élvezetesebben sikerült tesztfutam után kicsit bővítjük a tesztelendő autók típusát. Ezúttal a cél, hogy az alábbi listában szereplő autókat jól meghajtsuk, és kiválasszuk azokat, amelyekkel esetleg komolyabban is foglalkoznánk a jövőben. A tesztet ismét egy dupla futamos versennyel zárjuk, melyen reméljük nagy létszámban részt is vesztek. TC ugyan tiltott, de az ABS az autók gyári elérhetősége szerint használható.
    A teszt és a futam nyílt, várunk mindenkit a pályára!



    Helyszín: Watkins Glen (letöltés)
    Autók:

    Időpont: 2017.11.19. (vasárnap)
    Szabadedzés: 19:45-20:00 (15 perc)
    Időmérő: 20:00 - 20:20 (20 perc)
    Race: 20:20 (2*~13 kör)

    Rajt típusa: álló rajt, a második futamon az első futam top 10 pilótája fordított sorrendben indul (kiugrást a program bünteti)
    Boxkiállás: nem kötelező
    Pálya állapot: 98%-ról indul
    Gumi melegítők: igen
    Fizikai sérülések: 80%
    TC használat: tiltott
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat: 100%
    Aszfalt hőmérséklet: 25-39 fok
    Pitek száma: 30

    A futamon történő induláshoz az alábbiak szükségesek:

    • Az Assetto Corsa és a szerveren használt autókat tartalmazó DLC-k (link az autók felsorolásnál) eredeti és legfrissebb kiadása, mely beszerezhető és frissíthető a Steam-ről.
    • Regisztráció a GTR-Masters honlapján, majd a "versenyben használt névnek" beállítani az Assetto Corsa-ban is használt neved, ez szükséges ahhoz, hogy a fel tudjon ismerni a honlap a prekvalifikációban.
    • Fontos, nálunk mindenki a valódi nevét használja, nemzetközi formában, pl: "Geza Kovacs"
    • Masters Rank App használata a legjobb köridők regisztrációjához
    • Érvényes köridő futása a GTR-Masters.hu #Prequal - GT4 szerveren. A prekval szerver használata nyílt.
    • Érvényes nevezés a Prekvalifikációban a futam előtt legkésőbb 1 órával
    • Sportszerű magatartás mind a szerveren, mind a fórumon!


    Amennyiben a szerver maximális létszámánál kevesebb nevező lesz, bárki szabadon csatlakozhat a versenyhez, amennyiben biztonságosan tud közlekedni a pályán, de csak az elérhető szabad autók közül választhat. a szabad autók típusa és száma a evezések lezárása után itt a fórumban lesz kihirdetve.

    Szerver: GTR-Masters.hu #A, #B, #C
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - GT4 /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Jelszó: masters

    Eddigi köridők: AC GT4 - Time Table
    GTR-Masters Team Speak elérhetőség: Masters TS

    Fontos!!

    • A szerveren minden résztvevőtől maximálisan elvárjuk a fairplay betartását és egymás kölcsönös tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek időben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!


    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: latoo; 2017. 11. 15. 08:57.

  2. #2
    Szabó Szilárd Szervertag 2018 Sziszka logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 24.
    Város
    Budapest
    Életkor
    40
    Üzenetek
    5.193
    Ez a Watkins Glenn nem az a Watkins Glenn ami a track pack-ban van?
    Mer az megvan, de nem enged be vele...
    Utoljára módosította: Sziszka; 2017. 11. 07. 20:00.
    A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!

  3. #3
    Piski Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Életkor
    33
    Üzenetek
    2.176
    Idézet Eredetileg Sziszka írta Hozzászólás megtekintése
    Ez a Watkins Glenn nem az a Watkins Glenn ami a track pack-ban van?
    Mer az megvan, de nem enged be vele...
    Akár az, akár nem, egy link elférne. Csak, hogy az újak is le tudják tölteni.

  4. #4
    Szabó Szilárd Szervertag 2018 Sziszka logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 24.
    Város
    Budapest
    Életkor
    40
    Üzenetek
    5.193
    Idézet Eredetileg Sziszka írta Hozzászólás megtekintése
    Ez a Watkins Glenn nem az a Watkins Glenn ami a track pack-ban van?
    Mer az megvan, de nem enged be vele...
    mondjuk se pálya név se auto nincs pirossal írva...de csak 4 autó van, és unavialable content...
    szólva lehet csak szimplán szarul van beállítva a szerver
    A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!

  5. #5
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    885
    Frissítettem a kiírást, pótoltam a tartalmak elérhetőségét. A pálya OSRW féle bővített rajtrácsos verzió 33 pittel, ugyanaz ami a GT3 őszi trackpackben van. Van két addon kocsi, a többi gyári tartalom. 10 féle autó van berakva. Én kipróbáltam, fel tudok csatlakozni.

  6. #6
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    31
    Üzenetek
    19.991
    Idézet Eredetileg Sziszka írta Hozzászólás megtekintése
    mondjuk se pálya név se auto nincs pirossal írva...de csak 4 autó van, és unavialable content...
    szólva lehet csak szimplán szarul van beállítva a szerver
    Ginetta megvan?

  7. #7
    Szabó Szilárd Szervertag 2018 Sziszka logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 24.
    Város
    Budapest
    Életkor
    40
    Üzenetek
    5.193
    most hogy tudom mi kell..már meg...
    A tó lecsapolásáról nem a békák véleményét kell kérni!

  8. #8
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    31
    Üzenetek
    19.991
    Idézet Eredetileg Sziszka írta Hozzászólás megtekintése
    most hogy tudom mi kell..már meg...
    Pedig én mindig mondom nekik, hogy hülyebiztosan kell kiírni.
    Utoljára módosította: neilszab; 2017. 11. 07. 21:51.

  9. #9
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    885
    Bocs tervben volt, hogy kiírom a letöltendő tartalmakat, de családi okok miatt csak két lépcsőben ment.

  10. #10
    Szűcs Tamás Szervertag 2018
    Csatlakozott
    2014. 06. 11.
    Város
    Ecser
    Életkor
    42
    Üzenetek
    268
    BMW-vel valamiért kidob...

  11. #11
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    885
    Idézet Eredetileg izitom írta Hozzászólás megtekintése
    BMW-vel valamiért kidob...
    Valamiért a bmwből valami más verzió volt fenn szerveren, frissítettem, így már jó.
    Nem értem a dolgot, mert ez gyári tartalom.

  12. #12
    Mammel Erik Szervertag 2018 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.996
    Kipróbáltam párat a tesztpéldányokból. Csak pár kört mentem velük, amíg sikerült egy normálisat autóznom, nagyobb hiba nélkül. Így összehasonlíthatóak az idők.
    Audi TT - atomstabil és jóindulatú, majdnem ott van időben, mint a GT4-esek (1:59)
    BMW M235i - nagyon jó érzés vezetni, de meglepett a lemaradása a TT-hez képest (2:02)
    Lotus Elise - izgága, orrtolós kis hülye, de ezt lehet szeretni benne (2:06)
    Lotus Evora GTE - barátságos és sportos UTCAI autó, ennek megfelelő időeredménnyel (2:07)

    Az Evora GTE helyett a GC és GX verziókat kellene kipróbálni. Lóerőben a Maseratival vannak egy szinten és remélhetőleg nem kapnak 12 másodpercet tőle. A GTE kellemes, de nincs sehogy partiban a GT4-es kocsikkal, de még a kis Elise is leverte. Audi-ból a VLN változat érne meg egy próbát, hátha nem túl gyors a GT4-esekhez képest.
    Utoljára módosította: Erikkonen; 2017. 11. 08. 09:42.

  13. #13
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    885
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Kipróbáltam párat a tesztpéldányokból. Csak pár kört mentem velük, amíg sikerült egy normálisat autóznom, nagyobb hiba nélkül. Így összehasonlíthatóak az idők.
    Audi TT - atomstabil és jóindulatú, majdnem ott van időben, mint a GT4-esek (1:58)
    BMW M235i - nagyon jó érzés vezetni, de meglepett a lemaradása a TT-hez képest (2:02)
    Lotus Elise - izgága, orrtolós kis hülye, de ezt lehet szeretni benne (2:06)
    Lotus Evora GTE - barátságos és sportos UTCAI autó, ennek megfelelő időeredménnyel (2:07)

    Az Evora GTE helyett a GC és GX verziókat kellene kipróbálni. Lóerőben a Maseratival vannak egy szinten és remélhetőleg nem kapnak 12 másodpercet tőle. A GTE kellemes, de nincs sehogy partiban a GT4-es kocsikkal, de még a kis Elise is leverte. Audi-ból a VLN változat érne meg egy próbát, hátha nem túl gyors a GT4-esekhez képest.
    Köszönjük a helyzetjelentést. Ennek a tesztnek elsősorban pont ez a lényege, hogy kielemezzük a kocsikat, vezetési élményre, tempóra, külön és egymáshoz viszonyítva. Mindenkitől azt kérném, hogy bátran írja le a véleményét.

    A lotus gc, gx és az audi vln azért nem került be a listába, mert azoknál bővebb a setupolási lehetőség, pl. váltóáttételt is lehet állítani, és a szűkített setup is szempont az autók kiválasztásánál.
    Utoljára módosította: latoo; 2017. 11. 08. 07:13.

  14. #14
    Mammel Erik Szervertag 2018 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.996
    Idézet Eredetileg latoo írta Hozzászólás megtekintése
    Köszönjük a helyzetjelentést. Ennek a tesztnek elsősorban pont ez a lényege, hogy kielemezzük a kocsikat, vezetési élményre, tempóra, külön és egymáshoz viszonyítva. Mindenkitől azt kérném, hogy bátran írja le a véleményét.

    A lotus gc, gx és az audi vln azért nem került be a listába, mert azoknál bővebb a setupolási lehetőség, pl. váltóáttételt is lehet állítani, és a szűkített setup is szempont az autók kiválasztásánál.
    Persze, ez érthető, csak valószínűleg azok volnának mégis közelebb a GT4-hez. A fentieknek sok köze nincs hozzájuk, talán a TT-t kivéve, amivel mondjuk Toga valószínűleg tudna versenyezni velem, ha én mennék a Maserati-val

    Biztosan eltökölődne a többség a setup-al egy funrace miatt? Az Evora GX/GC emlékeim szerint alapból nem igényel nagy csavargatást, nekem legalábbis komfortos volt, ahogy beültem és mentem velük. Az Audi TT Cup sokkal kevésbé ilyen, azt bizony kellett állítgatni bőségesen, hogy ne legyen életveszélyes féktávon.
    Jó lenne látni a köridőket a GC/GX párossal is. Egy kis plusz setup-olási lehetőség kevesebb baj, mint +12 másodperc

  15. #15
    Horváth Márk Szervertag 2018 Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Életkor
    37
    Üzenetek
    495
    Az Audiban ezt a p2p funkciót hogy lehet használni? Úgy mint a KERS-t? Nem találtam ilyen beállítást.

  16. #16
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    959
    Idézet Eredetileg Horváth Márk írta Hozzászólás megtekintése
    Az Audiban ezt a p2p funkciót hogy lehet használni? Úgy mint a KERS-t? Nem találtam ilyen beállítást.
    Igen. A kers-re kell állítani egy gombot.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  17. #17
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    885
    Az meg mi? Lehet benne torrentezni?

    Viccen kivül, van benne kers szerű cucc? Majd megnezem mennyit javit a tempoján.

  18. #18
    Mammel Erik Szervertag 2018 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.996
    Idézet Eredetileg Zelfel Tamás írta Hozzászólás megtekintése
    Igen. A kers-re kell állítani egy gombot.
    Tegnap Monza-ban már beállítottam rá, de aztán egyszer sem használtam a futamon. Mikor lehet nyomni neki? Jelzi ezt valami?

  19. #19
    Horváth Márk Szervertag 2018 Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Életkor
    37
    Üzenetek
    495
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Tegnap Monza-ban már beállítottam rá, de aztán egyszer sem használtam a futamon. Mikor lehet nyomni neki? Jelzi ezt valami?
    A műszerfalon jelzi egy kis szám, azt hiszem 19-szer használhatod összesen, körönként kb 3x. Az én kormányom viszont pont kitakarja, hogy mikor használhatom

  20. #20
    Zelfel Tamás Szervező Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    959
    Akármennyiszer használhatod egy körön de az egész futam alatt csak annyiszor ahány ki van írva a futam elején. érdemes kigyorsításokon ellőni.Picit jobban gyorsul. Ha jól emlékszem piros alapból a szám és kék amikor használod és elég egyszer rá nyomni nem kell nyomva tartani. A váltó kijelzőt kell kirakni és ott mutatja a számot.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  21. #21
    Mammel Erik Szervertag 2018 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.996
    Idézet Eredetileg Zelfel Tamás írta Hozzászólás megtekintése
    A váltó kijelzőt kell kirakni és ott mutatja a számot.
    Áhhá, akkor azért nem láttam semmit. Én redukálom a sok bizbaszt a képernyőről, visszatértem a gyári Essentials vagy milyen app-hoz, meg Live bord tábla, oszt annyi elég is

  22. #22
    Balogh András Versenyző
    Csatlakozott
    2014. 12. 09.
    Város
    Kecskemét
    Életkor
    41
    Üzenetek
    83
    Akar valaki menni Audival?
    Ha nem akár ki is vehetnénk a választható autók kínálatából.
    Jobb volna megint valami márkakupa jellegű fun.

  23. #23
    Mammel Erik Szervertag 2018 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.996
    Idézet Eredetileg Balogh András írta Hozzászólás megtekintése
    Akar valaki menni Audival?
    Ha nem akár ki is vehetnénk a választható autók kínálatából.
    Jobb volna megint valami márkakupa jellegű fun.
    Én gondolkodom rajta, de most épp nem tudtam kipróbálni újra, mert azt írja, hogy valami olyan tartalom van fenn, ami nekem nincs meg. Letöltöttem Watkins-t és a Ginetta-kat, a többi meg gyári cucc és minden DLC-m megvan, de akkor sem enged be. Ötlet?

    Update: Megoldva Sárközi Gábor segítségével. Ha másoknak is hasonló problémája volna: A zip-et kicsomagolva a ginetta_g55_... mappákban van a content mappa, szóval cseles. Nem a cars mappába kell tenni a kicsomagolt cuccot, hanem abba belépni, onnan kivágni vagy másolni a content mappát és azzal felülírni az eredetit.
    Utoljára módosította: Erikkonen; 2017. 11. 15. 17:26.

  24. #24
    Zrubecz László Szervertag 2018
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Életkor
    41
    Üzenetek
    712
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Én gondolkodom rajta, de most épp nem tudtam kipróbálni újra, mert azt írja, hogy valami olyan tartalom van fenn, ami nekem nincs meg. Letöltöttem Watkins-t és a Ginetta-kat, a többi meg gyári cucc és minden DLC-m megvan, de akkor sem enged be. Ötlet?
    A ginetta-k szarul vannak csomagolva.
    Ha csak rutinból kibontod, ahová szoktad, akkor rossz helyre kerül...


    Egyébként ha már ginetta:

    mod autónak nem rossz, de a gyári autókhoz képest durva csít. Olyan kormányszöggel lehet velük gyorsulni, ahol a gyári kocsik már rég kipördülnek.
    Szóval ha csak ez van a pályán, akkor elfogadható, másokkal együtt annyira nem.

    Porsche, Maserati pariban van - azonban az utóbbi ABS nélküli, így azt azét könnyebb eldobni/elfékezni, elhasználni a gumikat.

    a Lotus-ok ~ street kategóriások, GT4-hez nem is hasonlítanak.


    Szerintem.
    Utoljára módosította: zrubi; 2017. 11. 15. 18:56.

  25. #25
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    885
    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    mod autónak nem rossz, de a gyári autókhoz képest durva csít. Olyan kormányszöggel lehet velük gyorsulni, ahol a gyári kocsik már rég kipördülnek.
    Szóval ha csak ez van a pályán, akkor elfogadható, másokkal együtt annyira nem.

    Porsche, Maserati pariban van - azonban az utóbbi ABS nélküli, így azt azét könnyebb eldobni/elfékezni, elhasználni a gumikat.

    a Lotus-ok ~ street kategóriások, GT4-hez nem is hasonlítanak.

    Szerintem.
    Köszönjük, ezekre a véleményekre vagyunk kíváncsiak.
    Mi is pontosan ezt tapasztaltuk és ezekre a következtetésekre jutottunk. Itt most főleg ezen az összehasonlításon van a hangsúly, a végén meg gurulunk egy jót verseny formájában. Remélem leszünk elegen vasárnap, a múltkori futam is jól sikerült.

    A ginettáért meg bocs, úgy tettem be, ahogy az eredeti helyről tölthető, és valóban cselesek voltak a tömörítéssel, ezt el is felejtettem.

Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 2 felhasználó böngészi ezt a témát. (1 tag és 1 vendég)

  1. izitom

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •