Találatok: 1 - 6 (6 összesen)

Téma: GT3 Bajnokság - Versenyszabályzat

  1. #1
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    785

    Post GT3 Bajnokság - Versenyszabályzat

    1. Nevezési és indulási feltételek

    A futamok a Assetto Corsa és a Dream Pack 1, 2, 3, a Red Pack, Porsche Pack Vol3, valamint a Ready to Race DLC legfrissebb hivatalos verziójával kerülnek megrendezésre. Ezen felül csak olyan patch-ek és kiegészítések engedélyezettek, amelyek nincsenek hatással az autók teljesítményére és menettulajdonságaira.

    A versenyeket "Pro" módban rendezzük, az időjárás száraz, az összes zászló szabály érvényben van, a gumikopás mértéke 100%, az üzemanyag fogyasztás mértéke 70% és mechanikai sérülések mértéke 80%. A szerveren csak az engedélyezett segítségek használhatók. A versenyzők számára kormány használata kötelező.

    A bajnokságon csak szervertagok vehetnek részt, a tagságot itt lehet igényelni.

    Szerverre belépés: Assetto Corsa--> Drive --> Online --> GTR-Masters.hu szerver --> Join
    Az érvényes nevezést leadók bekerülnek a szerver listájába, így bármikor jelszó nélkül csatlakozhatnak a szerverhez.
    Nevezési probléma, vagy skink választás esetén csak a Booking időszak alatt jelszóval lehet csatlakozni, leírás itt: LINK
    A jelszó NEM ADHATÓ KI SENKINEK, kivéve a Versenyigazgatóság engedélyével.

    KIEGÉSZÍTÉSEK:
    A bajnokságban használt add-on pályák letölthetők az alábbi helyekről:
    - MASTERS GT3 SkinPack v1.1
    - MASTERS Track Pack v1.0

    NÉVHASZNÁLAT:
    1. Játékos profil (Assetto Corsa-ban):
    A GTR-Masters szerverein kötelező a teljes valódi név használata (nemzetközi formában, ékezetek nélkül). Tehát mindenki készítsen egy olyan játékos profilt a Assetto Corsa-ban, amely a következő formában néz ki: „Keresztnév Vezetéknév”, azaz Sandor Kunszabo, Selmeci Krisztian, Szilard Szabo, stb... Ez az a név, amely megjelenik a szerveren, a játékban és játék közben az autó felett is feliratként. Aki nem megfelelő formátumú nevet használ, azt automatikusan ledobjuk a szerverről.

    2. Fórumban beállított név (GTR-Masters fórum):
    A GTR-Masters fórumában a regisztráció kötelező, a „Játékban használt név” mezőben (Fórum --> Vezérlőpult --> Profilod --> Adatok szerkesztése) szereplő névnek pedig pontosan meg kell egyeznie a Assetto Corsa-ban használt profilneveddel, ami a teljes valódi neved „Keresztnév Vezetéknév” formában. Ha ez a két név nem egyezik meg egymással, akkor a prekvalifikációs rendszer nem lesz képes beazonosítani téged, így érvénytelen lesz a nevezésed az egyes futamokra.

    PREKVALIFIKÁCIÓ:
    A bajnokságban a futamokra az indulási jog megszerzése, illetve a nevezés a Prekvalifikáción keresztül történik a Masters Rank App használatával. Minden egyes futamra külön-külön kell nevezni, azaz adott futamon csak csak azon a pilóták vehetnek részt, akik érvényes nevezést adnak le a meghatározott időpontig.

    A prekvalifikáció az előző futam utáni nap 0:00 órától az adott futam napján este 19:00-ig tart. A prekvalifikációs rendszer adott kategóriába tartozó bármelyik autóval, adott pilóta szerveren futott leggyorsabb köridejét elmenti, és automatikusan megjeleníti a prekvalifikációs sorrendben. Legkésőbb a futam előtt 1 órával minden pilótának neveznie kell a következő futamra azzal az autóval, amellyel részt vesz az adott bajnokságban. A nevezés 1 órával a futam előtt lezárul.

    A versenyszerverek maximális létszáma az aktuális pálya adottságaitól függ (használható boxok száma), de legfeljebb 30 fő. Amennyiben a futamra ennél több versenyző nevez, akkor a bajnoki futam két, vagy több szerveren (A-futam és B-futam illetve szükség esetén C-futam) kerül lebonyolításra. Ebben az esetben a szerverek minimális létszáma 10 főben van meghatározva. A szervezőség fenntartja a jogot a szerverek maximális résztevőszámának módosítására az aktuális pálya adottságai fényében (pl. fps problémák). Több szerver használata esetén a versenyzők elosztása az alábbiak szerint történik:
    A minimum létszám feletti versenyzők szerverek közti egyenlő elosztásához képest a magasabb szerverek másfélszeres arányban vannak előnyben részesítve.
    Ennek kiszámításához a szervezőség egy bárki számára elérhető kalkulátort használ.
    A pontos szerver beosztás mindig az aktuális futam topikjában kerül kihirdetésre a futam előtti órában.

    A versenyzők Prekvalifikációs rendszerben elért időeredményük alapján kerülnek az A, B és szükség esetén C szerverekre besorolásra.
    Az A-futamban az indulás joga 107%-hoz van kötve, azok a pilóták akik a prekvalifikációs 1. időhöz képest 107%-on kívül vannak, csak a B-futamon indulhatnak!

    Azon pilóták, akik neveztek, de nem indulnak a futamon, büntetésben részesülnek!


    2. A Bajnokság és a futamok lebonyolítása

    A bajnokság 9 versenyből áll, a futamok időtávja rendszerint 90 perc
    A versenyek időpontját a versenynaptár tartalmazza. További részleteket (pl.: szerverbeállítások, érvényes büntetések, pontos körszám, stb.) a Hivatalos versenykiírás fog tartalmazni, melyet a Versenybíróság minden futam kezdete előtt legkésőbb 5 nappal közzé tesz a fórumon.

    A boxutcában a pitlimiter használata kötelező, a sebességkorlátozás betartását a program kezeli.

    2.1 Időmérő
    Az időmérőn TILOS bármilyen mértékben zavarni, feltartani a mögötted gyors körön érkezőket, ha te magad nem vagy gyors körön.

    2.3 Warm-Up
    Az időmérő és a futam között NINCS Warm-Up.

    2.4 Verseny
    A rajt ún. "standing start" (álló rajt), a futam a piros lámpák kialvásakor indul!
    A versenyek alatt az ESC használata után tilos visszatérni a pályára. A Box csak a boxutcába szabályosan behajtva vehető igénybe.

    2.5 Boxkiállások
    A versenyeken boxkiállás nem kötelező, de ajánlott.
    A boxutcában a pitlimiter használata kötelező, a sebességkorlátozás betartását a program kezeli.
    A boxkiállás nem köthető össze a Boxutca Áthajtásos Büntetés letöltésével.

    2.6 Verseny újraindítása, elhalasztása, törlése
    Amennyiben adott futam valamilyen oknál fogva nem rajtol el az időmérő edzés kezdete után 1.5 órával, ha a futamon elrajtoló mezőny több mint fele elveszti kapcsolatát a szerverrel a versenytáv 90%-nak teljesítése előtt, a versenyigazgatóság újraindítja, vagy későbbi időpontban rendezi meg vagy törli a versenyt. Ha a versenytáv 90%-nak teljesítése után a futamon elrajtoló mezőny több mint fele elveszti kapcsolatát a szerverrel, az utolsó teljesített körben érvényes sorrend a futam végeredménye.


    3. Használható autók

    A bajnokságban minden pilóta 1 autót használhat, ugyanakkor mindenki számára rendelkezésre áll egy "joker", amit beváltva lehetőség van másik autó választására, melyet azonban az összes hátralévő futam használni kell.

    GT3 kategória:

    • Audi R8 LMS Ultra GT3
    • BMW Z4 GT3
    • Ferrarti 488 GT3
    • Lamborghini Huracan GT3
    • Lamborghini Huracan ST
    • McLaren 650 GT3
    • McLaren MP4-12C GT3
    • Mercedes-Benz AMG GT3
    • Mercedes-Benz SLS GT3
    • Nissan GTR GT3
    • Porsche 911 GT3 R 2016
    • AUDI R8 LMS 2016


    Azon versenyzőnek, aki a joker beváltása után az előzőleg használt, vagy egy 3. autóval is rajthoz áll, annak az először használt autójával szerzett összes bajnoki pontja törlésre kerül

    Csapatverseny van, 2 és 3 fős csapatok jelentkezhetnek! Csapaton belül a csapattagok kötelesek minden futamon azonos autóval részt venni a futamokon.

    3.1 Skinhasználat
    Lehetőség van saját skin-ek használatára, melyeket a Versenyigazgatóságnak felé megadott határidőig szükséges eljuttatni. Az így beérkezett skin-eket a Versenyigazgatóság egy csomagban letölthetővé teszi, és azt mindenkinek fel kell raknia. Más, egyedileg külön felrakott skin nem engedélyezett. További infók: AC GT3 - Skinhasználat


    4. Pontrendszer

    A Masters GT3 Bajnokság egyéni és csapat bajnoki címért folyik. Az egyéni bajnokságban 9 versenynapból csak a 7 legjobb eredmény számít a pontversenybe. A csapatok három fősek is lehetnek, minden futamon a két legeredményesebb pilóta eredménye számít bele a csapat-pontversenybe. Kötelező csapattagság nincs, azaz aki nincs csapatban, az is elindulhat a versenyeken és harcolhat az egyéni bajnoki címért!

    Futamok pontozása:
    1. hely: 120 pont
    2. hely: 110 pont
    3. hely: 105 pont
    4. hely: 100 pont
    5. hely: 95 pont
    6. hely: 90 pont
    7. hely: 86 pont
    8. hely: 82 pont
    9. hely: 78 pont
    10. hely: 74 pont
    11. hely: 70 pont
    12. hely: 67 pont
    13. hely: 64 pont
    14. hely: 61 pont
    15. hely: 58 pont
    16. hely: 55 pont
    17. hely: 52 pont
    18. hely: 50 pont
    19. hely: 48 pont
    20. hely: 46 pont
    21. hely: 44 pont
    22. hely: 42 pont
    23. hely: 40 pont
    24. hely: 38 pont
    25. hely: 36 pont
    26. hely: 35 pont
    27. hely: 34 pont
    28. hely: 33 pont
    29. hely: 32 pont
    30. hely: 31 pont
    31. hely: 30 pont
    32. hely: 29 pont
    33. hely: 28 pont
    34. hely: 27 pont
    35. hely: 26 pont
    36. hely: 25 pont
    37. hely: 24 pont
    38. hely: 23 pont
    39. hely: 22 pont
    40. hely: 21 pont
    41. hely: 20 pont
    42. hely: 19 pont
    43. hely: 18 pont
    44. hely: 17 pont
    45. hely: 16 pont
    46. hely: 15 pont
    47. hely: 14 pont
    48. hely: 13 pont
    49. hely: 12 pont
    50. hely: 11 pont
    51. hely: 10 pont
    52. hely: 9 pont
    53. hely: 8 pont
    54. hely: 7 pont
    55. hely: 6 pont
    56. hely: 5 pont
    57. hely: 4 pont
    58. hely: 3 pont
    59. hely: 2 pont
    60. hely: 1 pont

    A verseny végén azok a pilóták értékelhetők, akik a versenytáv minimum 90%-át teljesítették.

    Adott bajnoki futamon a B-futam sorrendje az A-futam utolsó értékelhető –a versenytáv 90%-át teljesítő- pilótája utáni sorrendet határozza meg a végső helyezések és így a megszerzett pontok tekintetében. (Tehát ha pl. 18 pilóta ér el értékelhető eredményt az A-futamon, akkor a B-futam első helyezettje a 19. helyért járó pontokat kapja meg).

    Adott futam hivatalos végeredménye legkésőbb a futam utáni 7. nap éjfélig kerül kihirdetésre.


    5. Versenyzői magatartás a versenyeken


    • Légy tekintettel arra, hogy az interneten vagy és bizonyos szituációkat az ellenfeleid másképp látnak mint te. NE CSINÁLJ KISZÁMÍTHATATLAN MANŐVEREKET, GONDOLKODJ MIELŐTT CSELEKSZEL!
    • Használd az agyadat, a füledet és a tükreidet.
    • A lag része az internetes versenyeknek, számolj vele.
    • Előzések: Ne légy türelmetlen! Ha a saját autód épségét veszélyezteted az a te bajod. Amennyiben másokat is veszélyeztetsz akkor már büntetésre is számíthatsz. A felelősség 99%-a mindig az előzni kívánó versenyző kezében van. Ha féktávon kívánsz előzni, használj az előtted haladótól eltérő ívet! Ha elfékezed magad és kilököd a pályáról Téged terhel a felelősség.
    • Ha úgy érzed vagy olyan gyors, mint a mögötted lévő, nyugodtan küzdj meg vele, természetesen szabályosan. Amit szigorúan tilos: idióta vonalvezetést használni, cikázni a másik előtt, blokkolni, "bezárni az ajtót", leszorítani az útról. A kanyar előtt el kell döntened melyik ívet választod, a belsőt vagy a külsőt és utána ott is kell, hogy maradj. Féktávon veszélyes irányváltoztatás szigorúan tilos! Ezen szabályok figyelmen kívül hagyása baleset esetén szigorított büntetést von maga után. Ha a másik ügyesebb és később fékez, sőt mi több hamarabb éri el a kanyar bejáratát akkor fogadd el hogy vesztettél. A következő kanyarban neked lesz lehetőséged előzésre.
    • Lekörözések: a lekörözendő versenyző igyekezzen minél hamarabb lenyelni a békát, azaz elengedni a mögötte jövőt, hiszen ha egy kör hátrányban van már nincs értelme versenyezni az őt lekörözővel, sőt ez büntetést von maga után! A kék zászló lengetésekor a lekörözött igyekezzen ésszerűen csökkenteni versenytempóját (lehetőleg fékezés nélkül), megtartva kanyarodási / haladási vonalait, így a hátulról érkező gyorsan eldöntheti, hogy honnan és mikor akarja/tudja megelőzni. A legtöbb probléma ilyen esetben az elöl haladó váratlan reakcióiból származik. Ha a lekörözendő pilóta lemegy az ideális ívről, és úgy engedi el az érkező leköröző pilótatársat, akkor ezt hirtelen manőver és fékezés nélkül a lehető legbiztonságosabban kell megtennie!
    • Pálya levágás: minden esetben kötelező 2 kerék teljes terjedelmével a pálya szélét jelző fehér vonalon belül haladni. Szabadon óvható, ha valaki szabálytalanságot észlel a verseny, vagy a kvalifikáció során. Vágással szerzett jogtalan előnyt kötelező a lehető legrövidebb időn és úton belül visszaadni. Ha valaki nem így jár el, illetve ha valaki egy futamon 3x is levágja a pályát és ez bármilyen módon a VB tudomására jut, akkor büntetést von maga után!
    • Boxból történő kihajtáskor edzés felvezető-körében, kerékcsere után, valamint kicsúszás utáni visszajövetelnél a pályára mindenki fokozottan használja a visszapillantó tükreit a gyors körön levő pilóták elengedése és a balesethelyzetek elkerülése érdekében. Különösen fontos a boxkijárat lámpajelzéseinek figyelembe vétele, amely villogó kék színnel jelzi, ha autó közeledik a versenyíven, piros jelzéskor pedig tilos kihajtani a boxutcából! A játékban lévő trackmap (pályatérkép) eszköz mindenki segítségére lehet a pályára való biztonságos visszatérésben. Kihajtáskor a boxutca kijáratát jelző meghosszabbított fehér/sárga vonal érintése, keresztezése tilos!
    • Kicsúszás után TILOS keresztben visszajönni a pályára, mindenki először álljon be az aszfaltcsíkkal párhuzamosan, majd innen a tükreit figyelve, óvatosan gyorsítva - a pálya mellett, ha szükséges - maximális biztonsággal térjen vissza! Ezen szabályok áthágása vagy másik pilóta veszélyeztetése büntetéssel jár az eset súlyosságától függően!
    • Ha valakinek megsérül az autója, olyan módon hogy így az autó már nem uralható akkor köteles rögtön elhagyni a pályát és kiállni a boxba, ha az autó nem javítható és nem tudja folytatni a versenyt, be kell fejeznie a futamot! Ha valaki sérült autóval még megpróbál eljutni a boxig vagy észleli, hogy esetleg nem lesz elég az üzemanyag, és lassabb tempóban tud csak eljutni a boxig vagy befejezni a versenyt, az rendkívül körültekintően autózzon. Ha kifejezetten lassan megy valaki, akkor a versenyvonaltól a lehető legtávolabb haladva, folyamatosan a hátulról jövő forgalmat figyelve vezessen, mert ha nagy a sebességkülönbség, szinte biztos, hogy balesettel végződik egy rossz manőver. Ilyen esetben mindig a sérült/lassabb autóval "vánszorgót" terheli a felelősség!
    • Időmérő edzésen ha valaki elrontja a gyors körét – akár úgy hogy picit hibázik, de már tudja, hogy addigi leggyorsabb idejét nem fogja tudni megdönteni - akkor köteles a mögötte érkező autók zökkenőmentes elhaladását biztosítani, aki ezt nem teszi meg, illetve feleslegesen feltart vagy szükségtelenül előzni próbál büntetést kap! Aki még nem gyakorolta be kellőképpen az adott pályát, az ezt a szabadedzésen tegye meg, az időmérő edzésre mindenki felkészülten érkezzen, hogy ne kelljen a többieknek mozgó akadályokat kerülgetni folyamatosan a pályán! Időmérőn a pilóta a legjobb körét ha vágással teljesíti, és ez a versenybíróság tudomására jut, akkor az büntetést von maga után!
    • Rossz connection, lag: Amennyiben valaki lagol, vagyis nem stabil az internet kapcsolata és így az autója "ugrál", ami által igen komoly balesetveszélyt jelent pilótatársai számára, a szervert el kell hagynia! Ilyen esetben a Versenybíróság utasítja a lagoló pilótát a szerver elhagyására. Ebben az esetben az időmérő kezdete után a lagoló pilóta adott futamra már nem térhet vissza! A lagoló pilóta köteles a következő futamán, ahol részt vesz az időmérő kezdete előtt 30 perccel a szabadedzésen megjelenni, hogy a fórumon történt egyeztetés után versenybíróság valamely tagja a helyszínen ellenőrizhesse kapcsolatát. Ennek hiányában az időmérőn nem vehet részt.
    • CHAT: mivel a chat az autóban egyéni beállítások alapján látható vagy sem, az időmérő edzésen és a verseny alatt a chat nem tiltott, de lehetőleg minimális legyen. Minden versenyzőnek ajánlott időnként ellenőrizni a chatet, hogy értesüljön a versenyigazgatóság üzeneteiről, illetve a versenyzők által jelzett lag problémákról.
    • Szavazások: A szerveren bármilyen típusú szavazást csak a versenyigazgatóság és a versenybíróság jelen levő tagjai kezdeményezhetek, ha bármely más pilóta szavazást kezdeményez automatikusan diszkvalifikálja magát a futamból!
    • A program automatikusan büntet bizonyos szabálytalanságokat (rajtnál való kiugrás, pályalevágás, sebességtúllépés a boxutcában, forgalommal szemben haladás, Stop & Go le nem töltése, stb), melyeket Stop & Go-val, vagy a futamból való kizárássalhonorál. Ezen a játék által kirótt büntetéseket a VB csak is kizárólag abban az esetben bírálja felül, ha bizonyíthatóan egy BUG következménye. Ez vonatkozik a futam leintése után kiosztott büntetésekre is, a kockás zászló után is elfogadható módon kell haladni a pályán.


    Az imént leírt szabályok általános érvényűek, ezért természetesen nem terjedhetnek ki az összes lehetséges szituációra. A végső döntéseket minden esetbe a versenybíróság hozza meg az adott eset körültekintő mérlegelése után. A fentiekben nem részletezett, de a Fair Play és a szabályok szellemétől eltérő versenyzői magatartás az eset súlyosságától függően szintén büntetéssel sújtható.


    6. Büntetések

    A büntetéseket a Versenybíróság határozza meg az elmentett szerver replay alapján.
    A versenybíróság a futamon történt incidenseket nem nézi át automatikusan, alapvetően csak a versenyzők által megóvott, az óvás topikban szabályosan bejelentett eseteket vizsgálja meg, és hoz döntést az adott szituációban. Kirívó szabálytalanság esetén azonban óvás nélkül is vizsgálhat! Bejelentést bármely a futamon részt vett versenyző tehet a futam utáni 3. nap éjfélig a fórumon az eset pontos idejének (replay alapján) és résztvevőinek megnevezésével. Versenybírósági tagot érintő incidens esetén az adott versenybíró nem vehet részt esetének elbírálásában.

    A lehetséges büntetések a következők:


    • Versenybaleset - nincs büntetés
    • Figyelmeztetés - A szezon folyamán a versenybíróság bizonyos esetekben figyelmeztetéseket szab ki a versenyzőkre. Amennyiben az egész szezon folyamán bármikor összegyűjtöttél 3 figyelmeztetést, büntetésed Boxutca áthajtás a következő futamon.
    • Utolsó rajthely a következő versenyen - a következő versenyen, vagy a következő verseny első futamán letöltendő, amelyen a versenyző megjelenik. A versenyző az időmérő edzésen nem vehet részt, érvényes köridővel nem rendelkezhet. Amennyiben a büntetésben levő versenyző mégis mégis kihajt a pályára, a büntetése letöltöttnek tekintett, de a futamról automatikusan diszkvalifikálja magát
    • Boxutca áthajtásos büntetés - a következő futamon letöltendő, amelyen a versenyző megjelenik. Letöltése az adott futam 4. és 8. köre között kötelező. A letöltés pontos szerver szerinti idejét futam után az AC Bajnokság - BUÁ letöltése topikban jelezni szükséges. Azon versenyzőnek, aki 1 futamon 2 db Utolsó rajthelyes büntetést gyűjt össze, büntetését 1 db Boxutca áthajtásra váltjuk át. A boxkiállással összekötött boxutca áthajtás nem tekinthető letöltött büntetésnek.
    • Diszkvalifikálás adott futamról
    • Boxutca áthajtásos büntetés le nem töltéséért a meglévő büntetés mellé további két figyelmeztetés
    • Egy vagy több futamra szóló eltiltás
    • Kizárás a bajnokságból


    Az iménti büntetési tételek a körültekintőn és fair módon versenyző pilótákra vonatkoznak, viszont azon résztvevők, akik sorozatosan követnek el súlyosabb szabálytalanságokat és ezáltal rendszeresen okoznak baleseteket, ők fokozatosan egyre súlyosbodó halmozott büntetésekre számíthatnak. Egy bajnokságon belül a második okozott kilökés/megforgatás után az adott versenyző a fokozott figyelmünkben részesül, a harmadik komoly incidens után feketelistára kerül.

    A versenybíróság kérheti az érintett versenyzőket, hogy nyilatkozzanak, szerintük mi történt az adott versenyhelyzetben. A versenybíróság saját hatáskörében meghozza döntését, és a fórumon a verseny utáni 10. nap éjfélig kihirdeti az adott versenyre vonatkozó büntetéseket. Amennyiben a büntetések nem kerülnek kihirdetése határidőig, ez esetben a büntetések érvényessége egy futammal eltolódik. Fellebbezésnek helye nincs, a VB döntése végleges és kötelező érvényű minden résztvevőre.

    Versenybíróság: Kiss Szabolcs, Széchy Szabolcs, Zelfel Tamás, Fülöp Róbert
    Versenyigazgatóság: Kiss Szabolcs, Pfennig Kristóf, Széchy Szabolcs, Zelfel Tamás, Fülöp Róbert, Lányi Tamás
    Utoljára módosította: latoo; 2017. 10. 18. 20:25.

  2. #2
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    785
    Figyelem,
    főbb változások a 2017 őszi szezonra:

    • Bekerült a választható autók közé az AUDI R8 LMS 2016, így a részvételhez szükséges a Ready to Race DLC.
    • Kikerült a választható autók közül a Glickenhaus SCG003.
    • Boxutca áthajtásos büntetés le nem töltéséért a meglévő büntetés mellé további két figyelmeztetés jár.
    • Mivel a chat az autóban egyéni beállítások alapján látható vagy sem, az időmérő edzésen és a verseny alatt a chat nem tiltott, de lehetőleg minimális legyen. Minden versenyzőnek ajánlott időnként ellenőrizni a chatet, hogy értesüljön a versenyigazgatóság üzeneteiről, illetve a versenyzők által jelzett lag problémákról.
    • Meghatározásra került a szerverek maximális létszáma is, mely függ az aktuális pálya adottságaitól, de maximum 30 fő.
    • Több szerver esetén a versenyzők elosztása: a minimum létszám feletti versenyzők szerverek közti egyenlő elosztásához képest a magasabb szerverek másfélszeres arányban vannak előnyben részesítve. Ennek kiszámításához a szervezőség egy bárki számára elérhető kalkulátort használ.
    Utoljára módosította: latoo; 2017. 10. 18. 20:27.

  3. #3
    Mammel Erik Szervertag 2018 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.915
    Korrekt. Én a chat helyett azért a TS-t erőltetném inkább, legalább edzésen. Aztán versenyre mehet mindenki onnan, ahova akar, bár akkor meg már nincs sok rizsa (amit amúgy Practice közben sem kell erőltetni). Csak így biztosított, hogy az érintett valóban megkapja az üzenetet és reagáljon rá.

  4. #4
    Tömöl Tomi Szervertag 2018 TT Echo logója
    Csatlakozott
    2007. 01. 05.
    Üzenetek
    1.432
    Idézet Eredetileg latoo írta Hozzászólás megtekintése
    • Meghatározásra került a szerverek maximális létszáma is, mely függ az aktuális pálya adottságaitól, de maximum 30 fő.
    • Több szerver esetén a versenyzők elosztása: a minimum létszám feletti versenyzők szerverek közti egyenlő elosztásához képest a magasabb szerverek másfélszeres arányban vannak előnyben részesítve. Ennek kiszámításához a szervezőség egy bárki számára elérhető kalkulátort használ.

    Ugye, hogy meg lehet csinálni...

  5. #5
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    785
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Korrekt. Én a chat helyett azért a TS-t erőltetném inkább, legalább edzésen. Aztán versenyre mehet mindenki onnan, ahova akar, bár akkor meg már nincs sok rizsa (amit amúgy Practice közben sem kell erőltetni). Csak így biztosított, hogy az érintett valóban megkapja az üzenetet és reagáljon rá.
    TS-t szabályzatba azért nem raknám bele, de igazad van, hasznos dolog, és javasolt a használata.

  6. #6
    Lányi Tamás Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2013. 11. 07.
    Életkor
    37
    Üzenetek
    785
    Figyelem!

    További módosítás:
    • Kikerült a választható autók közül a Glickenhaus SCG003.

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •