Oldal: 1 / 4 1 2 3 4 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (91 összesen)
  1. #1
    Piski Tamás Versenyző Tamas Piski logója
    Csatlakozott
    2004. 08. 11.
    Város
    Bécs - Vienna
    Üzenetek
    3.339

    AC P911 - Zandvoort - 04.20

    További futamok: Futamnaptár
    --------------------------------------


    Kedves Versenyzők!


    Kezdetét veszi a Porsche 911 RSR Bajnokság, melyben az Porsche Pack egyik legjobb gépét fogjuk közösen meghajtani!
    Most még bátran lehet csatlakozni, hiszen az eldobható 1 futam miatt most még mindenki egyenlő esélyekkel állhat rajthoz!



    1. Futam: Zandvoort OSRW (LETÖLTÉS)
    Autók: Porsche 911 Carrera RSR 3.0 (setup, WR Setup)
    Idopont: 2017.04.20. (csütörtök)
    Nevezés: futam napján este 20:00-ig (körido feltöltéséhez Masters Rank app szükséges)
    Booking: 20:45-20:50 (5 perc)
    Szabadedzés:
    20:50-21:00 (10 perc)
    Qual1
    : 21:00 (20 perc)
    Race1: 21:20 (30 perc)
    Az elso futam elso 10 helyezettje fordul a rajtrácson
    Race2: kb. 21:55 (30 perc)

    Rajt típusa: álló rajt (kiugrást a program bünteti)
    Boxkiállás: nem kötelezo
    Pálya állapot: 99%-ról indul
    Gumi melegítok: igen
    Fizikai sérülések: 80%
    TC használat: factory
    ABS használat: factory
    Gumi kopás mértéke: 100%
    Üzemanyag használat:
    100%

    A nevezéshez érvényes körido szükséges a Prekvalifikációban!!

    Éles Szerver: GTR-Masters.hu #R1, #R2, #R3
    Gyakorló Szerver: GTR-Masters.hu #Prequal - P911 /NYÍLT - szabadon használható mindenkinek!!/
    Gyakorló Jelszó: masters



    Indulási feltételek és egyéb infók a bajnokság fotopikjában: Porsche 911 RSR Bajnokság
    GTR-Masters Team Speak elérhetoség: Masters TS


    Fontos!!
    • A szerveren minden résztvevotol maximálisan elvárjuk a Versenyszabályzat betartását és egymás kölcsönön tiszteletét! A szerverre csak az léphet, aki képes mind kulturáltan versenyezi és mind kulturáltan viselkedni, kérjük figyeljetek oda egymásra, legyetek óvatosak, fékezzetek idoben, hagyjatok helyet, adott esetben meg kérjetek elnézést!



    Várunk mindenkit szeretettel, sok sikert és jó szórakozást kívánunk!

    Hogy ne maradjatok le semmirol, kövessetek minket a Facebook-on!


    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: neilszab; 2017. 05. 10. 20:41.

  2. #2
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    a szükséges OSRW kiegészítés a gyári pályához: (csomagold ki az assettocorsa mappádba )
    https://www.dropbox.com/s/2luppbbgu1...C1.12.rar?dl=0
    Utoljára módosította: barcalaci84; 2017. 04. 11. 22:53.

  3. #3
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Még pár setup tavalyról, váltó áttétel lehet nem stimmel meg a nyomások is változtak azóta (kevesebb kell, talán 23 körül):
    setup1, setup2, setup3, setup4 (ajánlott kezdőknek)

    u.i: egyáltalán nem tudok váltóval vezetni
    2.: még mindig kiváló ez a kocsi

    prequal link ahogy nézem nem jó
    Utoljára módosította: krisztiantobias; 2017. 04. 11. 23:48.

  4. #4
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Még pár setup tavalyról, váltó áttétel lehet nem stimmel meg a nyomások is változtak azóta (kevesebb kell, talán 23 körül):
    setup1, setup2, setup3, setup4 (ajánlott kezdőknek)

    u.i: egyáltalán nem tudok váltóval vezetni
    2.: még mindig kiváló ez a kocsi

    prequal link ahogy nézem nem jó
    a linket (illetve a honlapon a bajnokságra vonatkozó többi részt) még valóban aktualizálni kell majd...
    de a prekval megy , rögzíti az időket úgyhogy lehet gyakorolni...
    ( H váltótzásba is hamar belejön az ember úgyhogy csapassad )

  5. #5
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    H váltótzásba is hamar belejön az ember úgyhogy csapassad
    Tegnap egy fél óra után már körbe bírtam menni egész gyorsan. Mi lenne ha még heel & toe is kellene
    Eléggé rövid pálya, lehet érdemes lenne csak 4 fokozatot használni? Vagy nincs akkora nyomatéka ezeknek a gépeknek?

  6. #6
    Rozsi Sándor Versenyző Morgo logója
    Csatlakozott
    2007. 09. 04.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.403
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Tegnap egy fél óra után már körbe bírtam menni egész gyorsan. Mi lenne ha még heel & toe is kellene
    Eléggé rövid pálya, lehet érdemes lenne csak 4 fokozatot használni? Vagy nincs akkora nyomatéka ezeknek a gépeknek?
    Pedig már van frankó váltód is.
    Lehet, hogy Én is benézek, mert cefettül fáj a bal lábam, így a féket nehezen nyomom vele, de kuplungolni könnyebb, itt meg csak kicsiket kell ballal fékezni.


  7. #7
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg Morgo írta Hozzászólás megtekintése
    Pedig már van frankó váltód is.
    Jajah, nem rossz, csak még meg kell tanulnom gyorsan váltani

    Ahogy nézem 4000 és 8000 között kb ugyan azt adja le a kocsi, így talán lehet hogy érdemes csak 4 sebességet használni

  8. #8
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Jajah, nem rossz, csak még meg kell tanulnom gyorsan váltani

    Ahogy nézem 4000 és 8000 között kb ugyan azt adja le a kocsi, így talán lehet hogy érdemes csak 4 sebességet használni
    Hát igen, fura volt felvetni, hogy egy Porsche-ban van-e elég nyomaték. Legalábbis 5000-től már húz, mint állat. Pont a nagy nyomaték miatt érdemes begyakorolni a gázfröccsözgetést visszaváltásnál. Nem véletlenül van minden Poriban ehhez hasonlóan kialakítva a gázpedál:


  9. #9
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg croatianus írta Hozzászólás megtekintése
    Pont a nagy nyomaték miatt érdemes begyakorolni a gázfröccsözgetést visszaváltásnál.
    Tudtommal teljesen felesleges, mert auto-blip van ami nem kikapcsolható sajnos a szervereken. Vagy tévednék?
    Utoljára módosította: krisztiantobias; 2017. 04. 13. 13:36.

  10. #10
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Tudtommal teljesen felesleges, mert auto-blip van ami nem kikapcsolható sajnos a szervereken. Vagy tévednék?
    Nincs autó blip a szerveren...
    Viszont nem tilthato szerveroldalról h valaki bekapcsolja a menüben


    Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

  11. #11
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Tudtommal teljesen felesleges, mert auto-blip van ami nem kikapcsolható sajnos a szervereken. Vagy tévednék?
    Nincs autó blip a szerveren...
    Viszont nem tilthato szerveroldalról h valaki bekapcsolja a menüben

  12. #12
    Dr. Nagy Gergely Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 03. 08.
    Város
    Kaposvár
    Üzenetek
    495
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Tudtommal teljesen felesleges, mert auto-blip van ami nem kikapcsolható sajnos a szervereken. Vagy tévednék?
    Tévedsz. Már olyan tekintetben, hogy nem felesleges. Próbáld ki NEM H váltóval auto-blippel és anélkül. (Leginkább érezhető ez pl. a DTM-es Alfában). H váltóval meg mindegy, hogy bepipálod-e magadnak a beállításokban, nem lesz jelentősége. Nyilván nem ad gázfröccsöt az AC ha kinyomod a kuplungot. (Így pedig szerveroldalról is felesleges lenne ezzel foglalkozni, már ha lehetne.)

  13. #13
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Legalább lesz kihívás a versenyen. Se abs, se blip, h váltó, így igazán élvezetes

    Sent from my M351 using Tapatalk

  14. #14
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Kedves Versenyzők!

    Biztosan páran már észrevettétek, hogy a prekval szerveren elérhető lett további 2 autó. A Ferrari F40 90-es évek street gumin és a Shelby Cobra

    Ez a két autó jelenleg közel azonos tempót tud mint a Porsche, persze ez pályánként eltérő lehet, hisz teljesen eltérő karakterisztikájú autókról beszélünk.

    Segítsetek a tesztelésben, ha van kedvetek, időtök és derítsük ki együtt, hogy össze lehetne-e ereszteni őket a későbbiekben!(akár súlykompenzációs rendszerben)

    A Ferrarival és a Cobrával NE nevezzen senki a 04.20-ai bajnoki futamra!


    UI : Zandvoortban kicsit beborult egyébként de a hőmérséklet nem változott.

    A jövőben szeretnénk a valós hőmérséklethez igazítani a futamok körülményeit, ezzel kapcsolatban osszátok meg a véleményeteket velünk.

    Köszönjük!
    Utoljára módosította: Tamas Piski; 2017. 04. 14. 15:43.

  15. #15
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése
    Jövöben egyébként real hőmérsékletet szeretnék nem csak levegőhőmérsékletben , de aszfalt hőmérsékletben is majd állítani... (jelenleg levegő accuweatherös előrejelzés alpján lett állítva...aszfalt kapott egy kis pluszt, AC szerint a real kevesebb lebnne ilyen hőmérséklet mellett)
    Erről jöhetnének vélemények , ellenvélemények...
    Hát, ez tényleg jó lenne, de ahogy kiderült a GT3as versenyen, ez a rész AC-ban eléggé kiszámíthatatlan
    A lényeg, hogy senki ne vegye fixnek, hogy hány fok lesz

  16. #16
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    Hát, ez tényleg jó lenne, de ahogy kiderült a GT3as versenyen, ez a rész AC-ban eléggé kiszámíthatatlan
    A lényeg, hogy senki ne vegye fixnek, hogy hány fok lesz
    nem kiszámíthatatlan egyáltalán , csak ha beállítjuk h kiszámíthatatlan legyen...fogadást is kötök rá h annyi lesz ami prekvalon
    nem fogok random értéket használni , mert úgy látszik arra nem vevő a nép...

    fix lesz a hőmérséklet... a kérdés az h lesz e sértődés ha a valóságban hideg a levegő és az aszfalt is...

    Speciel Zandvoortban 11 fokos levegő lenne és 10 fokos aszfalt lenne állítva....

    de nyilván megyünk a nyárba ott meg már durván magas lehet az aszfalthőmérséklet is meg a levegő is

    UI:
    Viszont ha már szóba jött hagy védjem meg Tamást...Gt3 nál a tévedés a hőmérséklettel abból fakadt ahogy látom ,h az erre vonatkozó szerverparaméter értékét rosszulé értelmezték...az aszfaslt hőmérsékletnél a szám a hozzáadott értéket jelenti...15 fokhoz ha 25 öt állítasz akkor 40 fok lesz az aszfalt nem 25... és ezt még egy kis random faktorral megbolondították h mennyivel térhet el...így lett ami lett...
    kedvezett egy kicsit a Lambóknak Tamás
    Utoljára módosította: barcalaci84; 2017. 04. 14. 16:06.

  17. #17
    Zrubecz László Versenyző
    Csatlakozott
    2015. 07. 05.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    935
    Idézet Eredetileg barcalaci84 írta Hozzászólás megtekintése

    UI : Zandvoortban kicsit beborult egyébként de a hőmérséklet nem változott.

    A jövőben szeretnénk a valós hőmérséklethez igazítani a futamok körülményeit, ezzel kapcsolatban osszátok meg a véleményeteket velünk.

    Köszönjük!
    A valós hőmérséklettel a versenysen nincs gond - amennyiben előre tudjuk hogy az várható
    (A prequalon nyilván álladó kell legyen)

    Az időjárás grafikai szemléltetése azonban nem az AC erőssége. Számomra kizárólag a mid "clear" az értékelhető, a többi übergagyi.

    Szerintem.

  18. #18
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Idézet Eredetileg zrubi írta Hozzászólás megtekintése
    A valós hőmérséklettel a versenysen nincs gond - amennyiben előre tudjuk hogy az várható
    (A prequalon nyilván álladó kell legyen)

    Az időjárás grafikai szemléltetése azonban nem az AC erőssége. Számomra kizárólag a mid "clear" az értékelhető, a többi übergagyi.

    Szerintem.
    az a terv h versenyen az lesz mint prekvalon (variálás nélkül), tehát készülhettek rá...

  19. #19
    Csak én érzem azt, hogy full keresztbe sokkal gyorsabb a gép ezen a pályán!? Óriási!

  20. #20
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg Gerii írta Hozzászólás megtekintése
    Csak én érzem azt, hogy full keresztbe sokkal gyorsabb a gép ezen a pályán!? Óriási!
    30 percen át is?

  21. #21
    Idézet Eredetileg krisztiantobias írta Hozzászólás megtekintése
    30 percen át is?
    Nyilván 1 körre gondolok, de amúgy frankón behintáztatva néhol még kézivel is megfűszerezve mentem a jelenlegi időmet és még így is hagytam benne legalább 3-4 tizedet Imádom, hogy végre van egy kombó, ahol ezt érzem gyorsnak Holnap töltök fel replay-t.

  22. #22
    Nagy Laci Versenyző barcalaci84 logója
    Csatlakozott
    2014. 04. 01.
    Város
    Budapest / Debrecen
    Üzenetek
    1.997
    Ezekkel a Dánielekkel csak a baj van
    Toljátok még , mert mindjárt meg van a WR....
    (1:52.004 RSR-en a legjobb idő itt)

  23. #23
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Ezt H váltóval blippelve? Én alig találok körbe a pályán

  24. #24
    Sipos Dániel Versenyző Captain Nigga logója
    Csatlakozott
    2015. 01. 31.
    Város
    Kecskemét
    Üzenetek
    85
    H-val, de heel n toe nem megy...
    Még van benne annyi hogy meglegyen a WR de nem biztos h ki tudom szenvedni.

  25. #25
    Tóbiás Krisztián Versenyző krisztiantobias logója
    Csatlakozott
    2016. 01. 09.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.948
    Idézet Eredetileg Captain Nigga írta Hozzászólás megtekintése
    H-val, de heel n toe nem megy...
    Még van benne annyi hogy meglegyen a WR de nem biztos h ki tudom szenvedni.
    Hát, én is gyorsabb vagyok nélküle sajnos, de sokszor érzem a hiányát. CSL pedállal nehézkes a H&T sajnos. Lehet ha közelebb tenném a féket jobb lenne, de akkor meg Rfactor 2es Porsche esetén lenne rossz talán

    Valaki nem töltene fel egy setupot esetleg? Hátha az segítene
    Legalábbis nekem úgy áll meg a kocsi a célegyenesben ha 140nél kezdek el fékezni, ti meg ahogy AC mutatja 100tól fékeztek, ami képtelenség...
    Utoljára módosította: krisztiantobias; 2017. 04. 17. 21:07.

Oldal: 1 / 4 1 2 3 4 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •