Csinaltam mereseket, mert kivancsi voltam, hogy a GT3-as autok kozul melyek a legerosebbek es melyek kevesbe azok. Az alabbi tablazat a mereseket tartalmazza:
Gyorsulas-Lassulas
A mereseket az Dragstipen vegeztem, 20 fokon, 100%-os tapadas mellett. A kiporgesgatlo nem mukodott. Az autokban 1 liter benzin volt, soft gumin futottak, 18 PSI nyomassal. A szarnyakat 0-ra vettem elol es hatul is. A valtoatteteleket 270-280-as vegsebessegre lottem be. Autonkent 10-15x mertem es a legjobb ertekeket rogzitettem.
Az tisztan latszik, hogy a Porsche lenyegesen gyorsabb mint a tobbi auto, mar 100km/h-ig is 0.25mp-t ad a masodik leggyorsabb Ferrarinak es 0.61mp-t a Nissannak. 200km/h-nal mar 0.5 az elonye a Lamboval szemben, ami ilyen temponal mar a masodik leggyorsabb es ez 250 km/h-ig 0.7mp-re no. Persze ahhoz, hogy korbe lehessen menni, a Porschera nagyon sok szarny kell, ami miatt az elonye eltunik, ezert lesz valodi versenyben a Hurracan a leggyorsabb az egyenesekben. A masik veglet a Mclaren, amely minden meresben a leglassabb. 200 km/h-ig tobb mint 1.5mp-et kap a Porschetol, 250 km/h-ig ez mar 3.6mp-nel is tobb.
Lassulas szempontjabol a ket veglet a Nissan es a BMW. A Nissan 100km/h-rol pont 2 mp alatt megall, mig a BMW-nek ehhez 0.4 mp-el tobbre van szuksege, ami rengeteg. 200km/h-rol fekezve a kulonbseg csak 3 tized a ket auto kozott, ami azt mutatja, hogy 200-100 Km/h-ra viszont a BMW lassul jobban.
Nagyon osszetettek az autok es hihetetlen modon sokoldaluak, valtozatosak. Es megis versenykepesek egymassal. Nagy
a fejlesztoknek!
Közösségi könyvjelzők