Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (60 összesen)
  1. #1
    Dezső Tamás Adminisztrátor dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.211

    R3E MWTCC 2017 Tavasz

    Indul a Masters WTCC 2017 Tavasz!

    Február 8-án elrajtol a 4. éles bajnokságunk az új-generációs szimulátorral, a RaceRoom-mal és a TC1-es WTCC gépekkel!



    A Masters WTCC 2017 Tavasz az őszi idényhez hasonlóan 9 fordulóból fog állni, melyek kéthetente szerda esténként kerülnek megrendezésre. A autóválasztás fix, minden résztvevőnek 1 márkával kell teljesíteni a megmérettetést, a 9 fordulóból azonban csak a 7 legjobb eredmény számít majd bele a végértékelésbe. A versenynaptár összeállítása során 2 új pálya mellé igyekeztünk az eddig ritkábban használt pályákat kiválasztani, illetve az utolsó 3 forduló illeszkedik az FIA WTCC versenynaptárához

    Az őszi bajnoksághoz képest minimális változás történt a szabályrendszerben, BUÁ-t letölteni ezentúl már 3 figyelmeztetés után kell. Illetve ebben a szezonban már 2 egy órás futamra kerül sor

    Versenynaptár:
    1. futam: 02.08 - 21:00 - Portimao: 1. futam topikja
    2. futam: 02.22 - 21:00 - Oschersleben: 2. futam topikja
    3. futam: 03.08 - 21:00 - Suzuka 1h 3. futam topikja
    4. futam: 03.22 - 21:00 - Indianapolis 4. futam topikja
    5. futam: 04.19 - 21:00 - Sonoma 5. futam topikja
    6. futam: 05.03 - 21:00 - Monza 1h 6. futam topikja
    7. futam: 05.17 - 21:00 - Hungaroring 7. futam topikja
    8. futam: 05.31 - 21:00 - Nordschleife 8. futam topikja
    9. futam: 06.14 - 21:00 - Bathurst


    A bajnokságon való induláshoz az alábbi dolgokra lesz szükségetek:
    • Az RaceRoom szimulátor letöltése és telepítése a Steam-ről. (INGYENES)
    • Autók: a WTCC 2015-ös kategóriákból legalább 1 autóval rendelkezni: WTCC 2015 (TELJES CSOMAG: WTCC 2015 PACK)
    • Pályák: a bajnokság aktuális pályájával rendelkezni: RaceRoom Store - Tracks (PÁLYA CSOMAGOK: European Track Pack, American Track Pack)
    • Regisztráció a GTR-Masters honlapján, majd a "versenyben használt névnek" beállítani az RaceRoom-ban is használt neved, ez szükséges ahhoz, hogy a fel tudjon ismerni a honlap a prekvalifikációban.
    • Fontos, nálunk mindenki a valódi nevét használja, nemzetközi formában, pl: "Geza Kovacs"
    • Szervertagság: a GTR-Masters bajnoki futamain csak szervertagok vehetnek részt, tagságot itt lehet igényelni, újoncoknak az ára 500 Ft: Szervertagság 2016/2017
    • Érvényes nevezés a Prekvalifikációban minden futam előtt legkésőbb 1 órával. A gyakorló szerver használata nyílt!
    • Tegyetek meg mindent annak érdekében, hogy elkerüljétek a LAG-ot! Infók itt: RaceRoom - LAG
    • Sportszerű magatartás mind a szerveren, mind a fórumon, valamint a Versenyszabályzat maradéktalan ismerete és betartása!


    Jelentkezés, csapatnevezés:
    R3E WTCC Bajnokság 2017 Tavasz - Csapatnevezés (itt lehet csapattársakat keresni!)

    Ha bármilyen kérdés merül fel, vagy csak bizonytalan vagy valamiben, kérdéseid itt feltehetted a fórumban vagy akár privát üzenetben.
    Várunk minden régi és új versenyzőt sok szeretettel!

    Hogy ne maradjatok le semmiről, kövessetek minket a Facebook-on!

    www.facebook.com/GTRMasters
    Utoljára módosította: dtom84; 2017. 06. 01. 11:00.

  2. #2
    Polgár Balázs Szervertag 2017 balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    438
    Ez a naptár Szerintem az eddigi legjobb

  3. #3
    Mammel Erik Szervertag 2017 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.684
    Oschersleben-t kivéve szerintem is jó, azt az egyet rühellem valamiért. A többi tetszik, hogy nem a megszokott pályák többségében és nem is a rövidített verziók, mint például az Indy. Szerencsére az itt nem divat

  4. #4
    Sebestyén Csaba Szervertag 2017 Kresp logója
    Csatlakozott
    2014. 12. 22.
    Város
    Székesfehérvár
    Üzenetek
    472
    Hungaroringen megint kevesen leszünk, mert mindenkinek csömöre van már tőle. Nordschlife jó hogy az utolsó pálya, mert akkor arra szerencsére nem kell jönnöm. Sonomára sincs sok értelme gyakorolni. Fele csapat megint a falban fog kikötni. Suzuka 1h dícséretes. Nem értem Sachsenring miért nem tud beférni... Bitang jó tempós pálya
    Egyébként rendben van. csak nem túl felhasználóbarát naptár. jó lesz ha megtöltünk 1 servert az utolsó versenyekre.

  5. #5
    Mammel Erik Szervertag 2017 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.684
    Sachsenring Oschersleben helyett még egy szavazat

  6. #6
    Dezső Tamás Adminisztrátor dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.211
    Idézet Eredetileg Kresp írta Hozzászólás megtekintése
    Hungaroringen megint kevesen leszünk, mert mindenkinek csömöre van már tőle. Nordschlife jó hogy az utolsó pálya, mert akkor arra szerencsére nem kell jönnöm. Sonomára sincs sok értelme gyakorolni. Fele csapat megint a falban fog kikötni. Suzuka 1h dícséretes. Nem értem Sachsenring miért nem tud beférni... Bitang jó tempós pálya
    Egyébként rendben van. csak nem túl felhasználóbarát naptár. jó lesz ha megtöltünk 1 servert az utolsó versenyekre.
    Hungaroring most nem a két ünnep közé fog esni, ráadásul a "megint kevesen leszünk"-öt se értem, mert ahhoz képest, hogy az ünnepek közé kellett tennünk 21 nevező volt az őszi versenyen. Amiért most bekerült az az volt, hogy kértétek, hogy jó lenne, ha a valós eseményekkel szinkronba lennénk. Ezért került az utolsó 3 pálya oda ahol van. Azt se értem miért nem/mitől nem felhasználó barát a naptár?

    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Sachsenring Oschersleben helyett még egy szavazat
    Ez már nem szavazat kérdése

  7. #7
    Ősz Balázs Szervertag 2017 yeti95 logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 08.
    Város
    Orosháza
    Üzenetek
    50
    Nekem tetszik a versenynaptár, szerintem jó lett Már csak azt kéne eldönteni melyik géppel induljak

  8. #8
    Zelfel Tamás Szervertag 2017 Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    654
    Idézet Eredetileg yeti95 írta Hozzászólás megtekintése
    Nekem tetszik a versenynaptár, szerintem jó lett Már csak azt kéne eldönteni melyik géppel induljak
    jöjjön mindenki Citroënnel és akkor egyenlő esélyekkel indulunk
    Utoljára módosította: dtom84; 2017. 01. 25. 14:36.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

  9. #9
    Mammel Erik Szervertag 2017 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.684
    Idézet Eredetileg Zelfel Tamás írta Hozzászólás megtekintése
    jöjjön mindenki Citroënnel és akkor egyenlő esélyekkel indulunk
    Fix setup-al

  10. #10
    Ősz Balázs Szervertag 2017 yeti95 logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 08.
    Város
    Orosháza
    Üzenetek
    50
    Idézet Eredetileg Zelfel Tamás írta Hozzászólás megtekintése
    jöjjön mindenki Citroënnel és akkor egyenlő esélyekkel indulunk
    Na az biztos

  11. #11
    Sebestyén Csaba Szervertag 2017 Kresp logója
    Csatlakozott
    2014. 12. 22.
    Város
    Székesfehérvár
    Üzenetek
    472
    Idézet Eredetileg dtom84 írta Hozzászólás megtekintése
    Hungaroring most nem a két ünnep közé fog esni, ráadásul a "megint kevesen leszünk"-öt se értem, mert ahhoz képest, hogy az ünnepek közé kellett tennünk 21 nevező volt az őszi versenyen. Amiért most bekerült az az volt, hogy kértétek, hogy jó lenne, ha a valós eseményekkel szinkronba lennénk. Ezért került az utolsó 3 pálya oda ahol van. Azt se értem miért nem/mitől nem felhasználó barát a naptár?
    Igazad van, a visszaesés nem a Hungaroringen kezdődött, hanem a Nordschlife-vel. Szerencsére ezt sikerült most az utolsó helyre rakni. De persze erőltessük...

    Hogy miért nem felhasználóbarát? Mert a nehéz pályák mind egy rakáson vannak és elég sokat sikerült belőle összehozni. Sonoma, Bathurst, Nordschlife, Hungaroring, Oschersleben.
    Hogy szerintem mitől nehezek?
    Sonoma, Bathurst, Nordschlife: mert jó eséllyel falnak mész.
    Hungaroring, Oschersleben: Gumi gyilok, defektes pálya.
    Nem mondom, hogy nem kellenek nehéz pályák, de talán szépen elpötyögtetve 1-2, a könnyedebb vonalvezetésű pályák között, mégis csak könnyebben lehetne venni az nehezebb akadályokat.
    Hogy azért került oda a 3 pálya ahol van mert, hogy megegyezzen a valós eseményekkel... Annyi javaslat van... hogy miért pont ez... A 9 pályából összesen 3db van a wtcc naptárában. Ebből a 3-ból a Monzai futamot, már rég elfelejtjük, mire oda ér a WTCC mezőnye. Szerintem ezt felesleges erőltetni. Félre ne értsétek, én örülök, hogy Nord az uccsó. De akkor már inkább a balansz-ra fektetném a hangsúlyt.
    Sikerült változatos pálya csomagot összeállítani, és nagyon nehéz lesz rajta végig menni.
    Én csak 1 valamit szeretnék. Oldalakon keresztül zöld prequal táblázatot nézni. Ilyen naptárral nehéz lesz megvalósítani. Szerintem. De cáfoljatok rám.

  12. #12
    Dezső Tamás Adminisztrátor dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.211
    Idézet Eredetileg Kresp írta Hozzászólás megtekintése
    Igazad van, a visszaesés nem a Hungaroringen kezdődött, hanem a Nordschlife-vel. Szerencsére ezt sikerült most az utolsó helyre rakni. De persze erőltessük...
    Igen, de gondolom véletlenül se azért volt visszaesés, mert el kellett halasztanunk a futamot a RaceRoom frissítése miatt és, hogy utána hetekig még akadozott a játék

    Hogy miért nem felhasználóbarát? Mert a nehéz pályák mind egy rakáson vannak és elég sokat sikerült belőle összehozni. Sonoma, Bathurst, Nordschlife, Hungaroring, Oschersleben.
    Hogy szerintem mitől nehezek?
    Sonoma, Bathurst, Nordschlife: mert jó eséllyel falnak mész.
    Hungaroring, Oschersleben: Gumi gyilok, defektes pálya.
    Nem mondom, hogy nem kellenek nehéz pályák, de talán szépen elpötyögtetve 1-2, a könnyedebb vonalvezetésű pályák között, mégis csak könnyebben lehetne venni az nehezebb akadályokat.
    Amiket leírsz szubjektív, a Te pálya ismereted és pályakedvelésed. Bármelyik pályán ki lehet nyírni a gumit, bármelyiken falnak lehet menni. Az általad említett Sachsenring nem eszi a gumit? Ott nem tudsz a falba menni? Szerintem mindkettő igaz.
    Nehéz? Jaj ne már Szerintem mindenkinek egyformán nehéz, egyformák a feltételek. De berakhatjuk az unalmas, egyszerű pályákat is, de nem hiszem, hogy ettől lesz emlékezetes, izgalmas egy bajnokság.

    Hogy azért került oda a 3 pálya ahol van mert, hogy megegyezzen a valós eseményekkel... Annyi javaslat van... hogy miért pont ez... A 9 pályából összesen 3db van a wtcc naptárában. Ebből a 3-ból a Monzai futamot, már rég elfelejtjük, mire oda ér a WTCC mezőnye. Szerintem ezt felesleges erőltetni. Félre ne értsétek, én örülök, hogy Nord az uccsó. De akkor már inkább a balansz-ra fektetném a hangsúlyt.
    Árpilis 30-án lesz a Monzai futam, mi másnap Shakedownolunk rajta, 3 nap múlva meg bajnoki. Ugyanez igaz a Hungaroringre és a Nordschleifére is.

    Sikerült változatos pálya csomagot összeállítani, és nagyon nehéz lesz rajta végig menni.
    Én csak 1 valamit szeretnék. Oldalakon keresztül zöld prequal táblázatot nézni. Ilyen naptárral nehéz lesz megvalósítani. Szerintem. De cáfoljatok rám.
    Ez nem csak tőlünk függ.
    Utoljára módosította: dtom84; 2017. 01. 23. 22:04.

  13. #13
    Varga Balázs Szervező Cerdoblaise logója
    Csatlakozott
    2012. 12. 18.
    Város
    Mosonmagyaróvár
    Üzenetek
    1.250
    Idézet Eredetileg Kresp írta Hozzászólás megtekintése
    Igazad van, a visszaesés nem a Hungaroringen kezdődött, hanem a Nordschlife-vel. Szerencsére ezt sikerült most az utolsó helyre rakni. De persze erőltessük...

    Hogy miért nem felhasználóbarát? Mert a nehéz pályák mind egy rakáson vannak és elég sokat sikerült belőle összehozni. Sonoma, Bathurst, Nordschlife, Hungaroring, Oschersleben.
    Hogy szerintem mitől nehezek?
    Sonoma, Bathurst, Nordschlife: mert jó eséllyel falnak mész.
    Hungaroring, Oschersleben: Gumi gyilok, defektes pálya.
    Nem mondom, hogy nem kellenek nehéz pályák, de talán szépen elpötyögtetve 1-2, a könnyedebb vonalvezetésű pályák között, mégis csak könnyebben lehetne venni az nehezebb akadályokat.
    Hogy azért került oda a 3 pálya ahol van mert, hogy megegyezzen a valós eseményekkel... Annyi javaslat van... hogy miért pont ez... A 9 pályából összesen 3db van a wtcc naptárában. Ebből a 3-ból a Monzai futamot, már rég elfelejtjük, mire oda ér a WTCC mezőnye. Szerintem ezt felesleges erőltetni. Félre ne értsétek, én örülök, hogy Nord az uccsó. De akkor már inkább a balansz-ra fektetném a hangsúlyt.
    Sonoma, Hungaroring, Oschersleben mint nehéz pálya? Átépítették őket, vagy csak lemaradtam valamiről? Attól nehéz lesz egy pálya, mert falnak mehetsz? Mi lenne ha Macau-n mennénk, az ezekhez képest alagút!

    Pár éve már csinálom ezt, olyan volt hogy azért kifogásoltunk egy adott helyszínt, mert mondjuk ritmustalan, rossz a vonalvezetése, kidolgozatlan a pálya, vágható, bugos, de hogy azért mert nehéz!!!

    Idézet Eredetileg Kresp írta Hozzászólás megtekintése
    Sikerült változatos pálya csomagot összeállítani, és nagyon nehéz lesz rajta végig menni.
    Ha te is így látod annak csak örülök, úgy néz ki sikerült az amit elterveztünk! Változatosság - Kihívás - Get Real!!!

    Idézet Eredetileg Kresp írta Hozzászólás megtekintése
    Én csak 1 valamit szeretnék. Oldalakon keresztül zöld prequal táblázatot nézni. Ilyen naptárral nehéz lesz megvalósítani. Szerintem. De cáfoljatok rám.
    Elhiheted nekem, ezt legkevésbé a naptár fogja befolyásolni!
    Utoljára módosította: Cerdoblaise; 2017. 01. 23. 22:27.
    Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors.

  14. #14
    Polgár Balázs Szervertag 2017 balage06 logója
    Csatlakozott
    2015. 07. 31.
    Üzenetek
    438
    Egy kezdőnek szerintem eleinte majdnem minden pálya nehéznek tűnik (pláne miután meglátja Prost idejeit a Leaderboardon ) olyan értelemben, hogy fel kell venni a mezőny tempóját és a bajnokság ritmusát. Onnantól, hogy ez megvan, egy úgymond "nehéz" pálya is csak vállalható mértékben igényel komolyabb felkészülést és koncentrációt (persze a Nordschleife kivételével, az ilyen tekintetben valóban külön kategóriát képvisel). Engem egy ilyen naptár - több olyan pályával, ahol már egyedül körözni is élmény - sokkal jobban motivál arra, hogy lehetőség szerint minél több futamon induljak, mintha megint az unalomig használt Hockenheimben, meg a Red Bull Ringen kéne a prequalon a tizedeket farigcsálni.

  15. #15
    Gerőcs Tamás Szervertag 2017 Gerőcs Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 09. 29.
    Üzenetek
    89
    Nekem is tetszenek a pályák.Ez a Portimao pl brutál jó.Ma mentem rajta először,szerintem nagyon élvezetes.Nehéz,technikás de legalább van benne kihívás.
    Egy órás Suzuka meg Monza is érdekes lesz Bathurstban meg még talán GT legendssel mentem utoljára,az is kemény lesz.
    Jó változatos pályák,szerintem rendben lesz.Egy gondom van nekem is,fingom nincs mivel induljak A Hondát most jegelem egy darabig az biztos.
    Egyébként nem lesz fordított rajtrács a második versenyre?Én örülnék neki.

  16. #16
    Szőcs Attila Szervertag 2017 Ati logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 31.
    Üzenetek
    337
    Hát ez ízlés kérdése, de most én sem értem Csabit. A nehéz körülmények csak jobban segítenek abban, hogy a képességek felszínre törjenek. Én pl. imádom a Nord-ot, mégis eldobtam, de ettől továbbra is imádom. A Hungaroring és Zandvoort pl. nagyon gumigyilkos pályák, prekvalikon sem tudtam annyira jót menni, versenyben viszont jobban kijött a taktika, stb., amit "sima" pályákon nem tudsz előhúzni.
    De amúgy is, azt gondolom a lényegen nem változtat, Gerőcsöt továbbra sem lesz könnyű elkapni, aki eddig jól ment, itt is jól fog, aki küzdött, az itt is küzdeni fog, mint pl. én is.
    Sajnos nehéz olyat, hogy mindenkinek jó legyen.
    Nekem a szerda a necces továbbra is, ami sokszor a teljesítményen is meglátszik, de valahogy igyekszem megoldani.

  17. #17
    Szőcs Attila Szervertag 2017 Ati logója
    Csatlakozott
    2007. 10. 31.
    Üzenetek
    337
    Idézet Eredetileg Zelfel Tamás írta Hozzászólás megtekintése
    jöjjön mindenki Citroënnel és akkor egyenlő esélyekkel indulunk
    Idézet Eredetileg Erikkonen írta Hozzászólás megtekintése
    Fix setup-al
    Én egy ilyenre tényleg kíváncsi lennék, setapolás nélkül, egyforma autókkal.

  18. #18
    Mammel Erik Szervertag 2017 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.684
    A "nehéz" pályákkal inkább az a baj szerintem, hogy nem annyira a vonalvezetést nehéz rajuk megtanulni, hanem úgy versenyezni, hogy ne legyen belőle roncsderbi vagy gladiátorharc. Nord-on leginkább azért nem indultam, mert a hétfői shakedown tapasztalatai alapján úgysem értem volna körbe anélkül, hogy valaki kilökjön. Bathurst kb. ugyanez a kategória. Sonoma másért nehéz, azzal semmi bajom. Ha valaki a falban köt ki, akkor túl gyorsan ment. Menjen lassabban! A mögötte lévő meg ne öklelje fel ezért, ehhez fel kell nőni. Macau-t nagyjából ezért felesleges betenni a naptárba.

    A nem használt pályák tesztelését továbbra is jónak tartanám funrace-ek során. Mikor máskor próbálja ki a mezőny, ha nem akkor?

  19. #19
    Mammel Erik Szervertag 2017 Erikkonen logója
    Csatlakozott
    2015. 04. 22.
    Város
    Pécs
    Üzenetek
    1.684
    Idézet Eredetileg Ati írta Hozzászólás megtekintése
    Én egy ilyenre tényleg kíváncsi lennék, setapolás nélkül, egyforma autókkal.
    Szerintem a setup nem kapcsolható ki sehogy, de talán vagyunk annyira úriemberek, hogy egy-egy funrace erejéig megálljuk a buherálást. Kellene egy olyan autó, ami alapból jól vezethető, oszt hadd szóljon! Javasolnám mindjárt az ingyenes Hillclimb Judd V8-ast, ami tulajdonképpen egy BMW. Ezzel mentem először a Raceroom saját pályáján, amikor kipróbáltam a játékot. Minden további nélkül használható és kellően erős, agilis, mégsem kezelhetetlen. De a kis NSU Prinz is hasonló, nem kell setup-al megszelídíteni. WTCC 2013-as Seat dettó, csak azzal már mentünk, de tőlem jöhetne. Évente háromszor használva nem fogom megunni.

  20. #20
    Sebestyén Csaba Szervertag 2017 Kresp logója
    Csatlakozott
    2014. 12. 22.
    Város
    Székesfehérvár
    Üzenetek
    472
    Idézet Eredetileg Ati írta Hozzászólás megtekintése
    Hát ez ízlés kérdése, de most én sem értem Csabit. A nehéz körülmények csak jobban segítenek abban, hogy a képességek felszínre törjenek. Én pl. imádom a Nord-ot, mégis eldobtam, de ettől továbbra is imádom. A Hungaroring és Zandvoort pl. nagyon gumigyilkos pályák, prekvalikon sem tudtam annyira jót menni, versenyben viszont jobban kijött a taktika, stb., amit "sima" pályákon nem tudsz előhúzni.
    De amúgy is, azt gondolom a lényegen nem változtat, Gerőcsöt továbbra sem lesz könnyű elkapni, aki eddig jól ment, itt is jól fog, aki küzdött, az itt is küzdeni fog, mint pl. én is.
    Sajnos nehéz olyat, hogy mindenkinek jó legyen.
    Nekem a szerda a necces továbbra is, ami sokszor a teljesítményen is meglátszik, de valahogy igyekszem megoldani.
    Bocsánat. Kicsit borúsak a napjaim és lehet kicsit sötétebbnek látom most a dolgokat, mint amilyenek valójában. Kicsit zavart, hogy ez az őszi szezon is úgy ért véget, mintha nem is ért volna véget. Nehéz szezon volt, nehéz pályákkal, erős ellenfelekkel. Sehol egy statisztika, dobogó, trófea... bármi... De ezek szerint csak nekem van hiányérzetem.
    Én tényleg csak teli szervereket szeretnék látni. Meglássuk mi lesz.
    Utoljára módosította: Kresp; 2017. 01. 24. 18:12.

  21. #21
    Illés Imre Szervertag 2017
    Csatlakozott
    2016. 02. 17.
    Város
    Bp
    Üzenetek
    377
    Idézet Eredetileg Kresp írta Hozzászólás megtekintése
    Bocsánat. Kicsit borúsak a napjaim és lehet kicsit sötétebbnek látom most a dolgokat, mint amilyenek valójában. Kicsit zavart, hogy ez az őszi szezon is úgy ért véget, mintha nem is ért volna véget. Nehéz szezon volt, nehéz pályákkal, erős ellenfelekkel. Sehol egy statisztika, dobogó, trófea... bármi... De ezek szerint csak nekem van hiányérzetem.
    Én tényleg csak teli szervereket szeretnék látni. Meglássuk mi lesz.
    Nekem is hiányérzetem van e tekintetben, szerintem ez is fontos lenne ez, hogy legyen "értéke" a bajnokságnak...

  22. #22
    Dezső Tamás Adminisztrátor dtom84 logója
    Csatlakozott
    2014. 01. 08.
    Város
    Búcsúszentlászló <-> BP
    Üzenetek
    2.211
    Idézet Eredetileg Kresp írta Hozzászólás megtekintése
    Bocsánat. Kicsit borúsak a napjaim és lehet kicsit sötétebbnek látom most a dolgokat, mint amilyenek valójában. Kicsit zavart, hogy ez az őszi szezon is úgy ért véget, mintha nem is ért volna véget. Nehéz szezon volt, nehéz pályákkal, erős ellenfelekkel. Sehol egy statisztika, dobogó, trófea... bármi... De ezek szerint csak nekem van hiányérzetem.
    Én tényleg csak teli szervereket szeretnék látni. Meglássuk mi lesz.
    Idézet Eredetileg 1m1 írta Hozzászólás megtekintése
    Nekem is hiányérzetem van e tekintetben, szerintem ez is fontos lenne ez, hogy legyen "értéke" a bajnokságnak...
    Először nem értettem miért írod ezt már a másik topikban is, hisz én magam írtam ki a bajnokság végeredményét és gratulációt Tominak. Aztán leesett, hogy volt némi adatvesztésünk és az is annak áldozatává vált. Dobogókép ugyan nem volt hozzá, de ennek megvan az oka, de ennek semmi köze más szimulátorokhoz, vagy bármihez. Amint lehet pótoljuk. Statisztikára viszont én nem emlékszem, hogy lett volna bármikor is, így nem tudom mire gondolsz.

    Mi is tele szervereket szeretnénk és hidd el az elmúlt több mint egy hónapban elég sokat dolgoztunk ezért a bajnokságért, főleg mert az őszi bajnokság sokban felülmúlta a tavaly tavaszit, így idén még magasabban van a mérce.

  23. #23
    Gombos Gergő Szervertag 2017
    Csatlakozott
    2015. 04. 06.
    Üzenetek
    202
    Végre lesz időm jönni. Technikai problémák megoldva. Egy nagy kérdés maradt. Melyik autó? Tegnap teszteltem kicsit a Citroen-el. A nyári kupában mentem vele 2 vagy 3 futamot. Nem tudom eldönteni, hogy versenyképes-e. Egész biztos, hogy sokkal nagyobb kihívás lenne, mint a Honda. Valakinek vélemény a Citroenről?

  24. #24
    Gerőcs Tamás Szervertag 2017 Gerőcs Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 09. 29.
    Üzenetek
    89
    Én is gondolkodom a Citroenen de ugyan azzal a beállítással én lassabb vagyok vele mint Ladával.Viszont lehet hogy egy jó beállítással lehetne még gyorsulni vele és talán nem enné úgy a gumikat mint a Lada.
    Egyébként tényleg jó lenne látni egy összesített eredménytáblát valahol,ez a mostani úgy el van dugva hogy alig lehet megtalálni.
    Nem beszélve arról hogy mikor kapjuk meg a serlegeinket

  25. #25
    Zelfel Tamás Szervertag 2017 Zelfel Tamás logója
    Csatlakozott
    2006. 11. 20.
    Város
    Paks
    Üzenetek
    654
    Idézet Eredetileg Gerőcs Tamás írta Hozzászólás megtekintése
    Én is gondolkodom a Citroenen de ugyan azzal a beállítással én lassabb vagyok vele mint Ladával.Viszont lehet hogy egy jó beállítással lehetne még gyorsulni vele és talán nem enné úgy a gumikat mint a Lada.
    Egyébként tényleg jó lenne látni egy összesített eredménytáblát valahol,ez a mostani úgy el van dugva hogy alig lehet megtalálni.
    Nem beszélve arról hogy mikor kapjuk meg a serlegeinket
    Küldjek setupot Tomi? A serlegeket a Masters Talin fogod megkapni ha eljössz.Ha nem majd én átveszem.
    "Jobb lábam a gázon, a bal lábam a jobbon"

Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •