Oldal: 3 / 3 ElsőElső 1 2 3
Találatok: 51 - 62 (62 összesen)

Téma: HTCM8 - Monza 2008

  1. #51
    Sass Norbert Versenyző Sasyhroc logója
    Csatlakozott
    2012. 06. 27.
    Város
    Püspökladány
    Életkor
    27
    Üzenetek
    243
    BQ1: P3
    BQ2: jó kör P1
    BR1: felvezettem a mezőnyt, elrajtoltunk, Fári Dani 0,7-2,5 s között követett, de igazából nem volt veszélyes, P1
    BR2: rajtnál bealudtam, de szépen jöttem előre, Szente Janival összeakadtunk, szerintem mindketten erőszakosak voltunk, nem így szerettelek volna megelőzni, sajnálom, majd Zsolti eldobta (nem is értem mit nem szeretsz rajta tök jó pálya) és haladtam elől, a vége felé észrevettem hogy Zoli közeledik, egész szoros is lett a befutó de meglett P1

    Idézet Eredetileg Zsolti-010 írta Hozzászólás megtekintése
    Tegnap nagy csalódásomban elfelejtettem gratulálni Sass Norbi csapattársamnak a dupla sikeréért. Szép volt Norbi.
    köszi

  2. #52
    Fári Ádám Dániel Versenyző
    Csatlakozott
    2013. 01. 22.
    Életkor
    25
    Üzenetek
    162
    "B" szerver"

    PQ: Nem állt össze a jó kör, fél másodperc benne maradt (ha nem több), így lettem "B" szerveres.

    Q1 (P1): Éppen haza értem a kezdésre. Az első etapban mentem egy 4. időt, amivel már tovább lehetett menni a Q2-be (mondjuk ha nem futok időt, akkor is tovább jutottam volna a megcsappant létszám miatt ), de a második etapom már jobban sikerült, az első helyről várhattam a folytatást.
    Q2 (P2): Mivel könnyű vágni és csak egy lehetőség van, így félig-meddig biztonságit mentem. Ennek ellenére nem igazán tudtam volna Norbi idejétől jobbat menni akkor.

    R1 (P2): Kicsit bealudtam a rajtnál, majd az első kanyarban majdnem eldobtam a kocsit. Igazság szerint ennyi volt a legnagyobb izgalom a versenyben. Sass Norbi végig jó tempót diktált, a verseny első felében 1-1,5 másodperccel voltam lemaradva, ez a végére 2-2,5-re nőtt.

    R2 (P3): A rajt után a sikánból egy helyet veszítettem egy rossz kigyorsítás miatt. Majd az Ascari-ba érve éppen egykori csapattársam, Prill Bélát előztem, ám előttem egy baleset következtében Hegyi Zsolti csapattársam pörgött a pályán. Hirtelen úgy tűnt, hogy eltudok mellette menni, de végül pont annyit mozdult még az autója, hogy elrántottam a kormányt, melynek egy gyönyörű kiforgás lett a vége. Eléggé lemaradtunk így az utolsó két helyen, de nem adtuk fel. Nyomtam, ahogy csak a csövön kifért, először Szente Jani csapattársam mellett mentem el, majd Pataki Szabi következett. Nem sokkal később ismét Béla mögött találtam magam. Pár körön át üldöztem, mert nem igazán voltam előzési pozícióban, illetve Béla is elég jó tempót ment, de végül a Parabolica-ban sikerült az előzés. Ekkor már nem volt sok kör hátra a versenyből, de még az első két hely nem volt vészesen messze, kb. két mp-re voltak előttem. Sajnos a végén egy kicsit hibáztam, így végül több, mint három mp-s lett a lemaradásom amikor megláttuk a kockás zászlót.

    Összegezve ez volt az eddig legsikeresebb "B" szerveres versenyem. Az első sorból indulhattam, mindkét futamon sikerült a dobogón végezni, illetve a leggyorsabb kört megfutni, szóval jó volt ez!

    A csapattársaimnak gratulálok, jól teljesített mindenki, főleg a második futamon.

    Legközelebb Okayama lesz, ahol szerintem kicsit nehezebb előzni, mint Monza-ban, ezért kíváncsian várom.

  3. #53
    Vida Zoltán Versenyző Zoliee logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 30.
    Város
    Budapest
    Életkor
    41
    Üzenetek
    1.390
    Kedves versenyzők!


    Kikerültek az eredmények az oldalra illetve frissítettem a Csapatbajnokság állását is a táblázatban a Pannónia Ring-i és Monza-i eredményekkel. Amíg el nem készül a végleges táblázat itt tudjátok követni hogyan áll a csapatok közötti verseny (az elírás jogát fenntartom, ha esetleg láttok hibát azt jelezzétek nyugodtan).

    HTCM8 - Ősz Csapatbajnokság

    A másik fontos dolog, hogy a Pannonia Ringi kvalifikációs körök feltöltését még elég sokan nem tették meg, nem győzőm hangsúlyozni, hogy erre vasárnap este 23:00-ig van időtök aki nem teszi meg az büntetésre számíthat. A Monzai futamra is lesz ellenőrzés így azokat a replayeket se töröljétek le, mert szükség lesz rájuk. Hamarosan kikerülnek a hogy konkrétan kiről van szó kinek kell ellenőrzésre beküldeni a köreit a VB részére!
    A részletek az alábbi topicban megtaláljátok:

    Qual Check ellenőrzés
    Utoljára módosította: Zoliee; 2014. 12. 20. 07:32.







  4. #54
    Nagy Zsolt Szervertag 2019 nagi logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 14.
    Életkor
    44
    Üzenetek
    247
    Idézet Eredetileg Bognár Dániel írta Hozzászólás megtekintése
    Zsolti a Parabolicában külső ívről aládfordultam aztán mikor már melletted voltam elkezdtél befelé húzni és neki jöttél az autóm elejének. Nézd vissza a replayt. Már ott se értettem, hogy miért húzol rám mikor a külső íven még 2 autó elfért volna. Valószínüleg nem számítottál rá hogy már melletted vagyok.

    Visszanéztem megint, továbbra is azt gondolom, hogy nem volt korrekt részedről. Láthattad, hogy zárni próbálom az ívet és kormánymozdulat vagy gázelvétel nélkül ott hagytad az autód orrát hiszen egyértelmű volt, hogy mi fog történni velem.
    Azon lehet vitatkozni, hogy amikor elkezdtem ívet zárni akkor volt már kb 20 cm átfedés és elhanyagolható sebesség különbség, de ez az ami a virtuális tükörből baromira nem látszott, bár szeritem a replay alapján is bőven pozicióban voltam ahoz, hogy ívet válasszak.
    Fordított esetben én biztos el vettem volna és nem veszélyeztetem a másik játékát +/- 1 pozícióért. Ha gyorsabb vagy, ott volt még 12 kör arra, hogy ezt bebizonyítsd ennél tisztább körülmények között...

  5. #55
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    39
    Üzenetek
    731
    Kicsit megkésve...

    Sokan szidják, sokan nem szeretik én valahogy imádom Monzát! Lehet hogy azért mert az első pályák közt volt amit megtanultam. Lehet hogy Ferrari rajongóként eleve nem tudom nem szeretni, de tény: I Monza!
    Vártam a futamot, volt mit itt is tavalyról kompenzálni akárcsak Pannonia ringen. Nagyjából sikerült is!

    PQ: Sajnáltam nagyon hogy csak egy hét volt a pályára, nyilván sokan ismerik és logikus döntés volt erre hagyni a rövid időt, de néhány fun futamot elkergetőztem volna rajta.

    Q1: Futottam a közepe felé egy jó kört de nagyon szoros volt a 10 hely környéke így nyomni kellett. Javítottam is egy leheletnyit, de féltem nem-e csúsztam bele a vonalba az Ascari kijáratán, ezért kimentem az utolsó 5 percre még egy körre és szerencsére sikerült javítani egy tiszta körrel ---> irány a Q2!

    Q2: Sajnos két hibát is vétettem a gyors körömön, de így is elégedett voltam a 7. rajthellyel.

    R1: Száraz. Hurrá! A felvezetőn megint győztem kimenni az előttem haladó mögül mert teleszórta a szélvédőm kaviccsal már az első két kanyarban.
    Repülő rajtot közepesen kaptam el, buktam egy helyet de sebaj, uccu neki!
    Második körben az Ascari féktávján Tomcy jelezte hogy ne fékezzek, haladjak de szerencsére összeszedtem, majd a Parabolicában jobbnak láttam nem kakaskodni és az előző beszámolókat olvasva talán okos döntés volt!
    Utolértem Antal Gabit akivel a múltban volt pár jó csatánk, tőle tudtam mire számíthatok és nem is okozott csalódást. Korrekt csata, kemény védekezés, nem tudtam megtörni.
    Később valaki boxba hajtott előlem feltételezhetően egy S&G-ra, így a kiváló 7. helyen gurultam be. A cél az első 8 volt. Pipa!

    R2: Száraz! Überhurrá! Első sor! Második rajtkocka. 5 VW és csak után BMW-k. Talán egy jó rajttal... mostanában elég jók voltak az álló rajtjaim. 3...2...1... RAJT!
    Na az nem sikerült rosszul, de két BMW úgy végtázott el mellettünk 50 m után hogy öröm volt nézni. Aztán az egyik csapattársam ballról, a másik hátulról éreztette a törődést és a tömegben eltűnő összes viszonyítás pont közt éppen nem találtam el a féktávot, így a remek 6. helyen sikerült fordulni T1-ben, amit ismét megúsztunk, hála az okos és türelmes mezőnynek! Bravó HTCM8! Így kell ezt!
    Ismét emberemre akadtam Antal Gábor személyében és körökön át ádáz csatát vívtunk a 6. helyért. Az leső szektor az enyém volt, különösen a T1 féktáv és a sikán, a másodikban egál, a harmadik Gabié. Így meccseltünk vagy 5-6 kört, amikor is szerintem túl korán fékezett a T1-ben, rácsúsztam mert én ott mindig mélyebbet fékeztem mint ő és így a Prost, Tomcy, Huszi trió el mellettem. Mínusz 3 hely!
    Később Bognár Dani jelentkezett be hátulról, de sikerült jobb belátásra bírni, remélem korrekt voltam... de a nagy igyekezetben kétszer belecsúsztam egy CUT-ba, így innentől biztonságit autózva róttam a köröket... majd jött Prost esete a Parabolicával... Gabi vélhetően S@G-zott... ahogy később Horváth Márk is mert ők eltűntek előlem és boldogan gurultam be a 6. pozícióban.

    Mindent összevetve talán picivel több volt benne, de akkor ott ezt éreztem a maximumnak.
    Gratula a győzteseknek és a csapattársaknak, ismét sok pontot gyűjtöttünk!

    Számomra ismeretlen pálya jön, de még sokára!

    Minden kedves sporttársnak Békés Boldog Karácsonyt és bajnoki pontokban gazdag új évet kívánok!

    HAJRÁ DAPE!
    Utoljára módosította: Petryx; 2014. 12. 20. 01:18.


  6. #56
    Antal Gábor Szervertag 2020 gabor426 logója
    Csatlakozott
    2011. 12. 29.
    Város
    Siófok
    Üzenetek
    277
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Ismét emberemre akadtam Antal Gábor személyében és körökön át ádáz csatát vívtunk a 6. helyért. Az leső szektor az enyém volt, különösen a T1 féktáv és a sikán, a másodikban egál, a harmadik Gabié. Így meccseltünk vagy 5-6 kört, amikor is szerintem túl korán fékezett a T1-ben, rácsúsztam mert én ott mindig mélyebbet fékeztem mint ő és így a Prost, Tomcy, Huszi trió el mellettem.
    lehet, hogy túl korán fékeztem, nem találtam a féktávot ott, fékerőelosztást is állítottam nem éreztem jól ott a kocsit, szóval elnézést. Remélem korrekt voltam próbáltam előre menekülni de nem tudtam a távolságot növelni. Jött Tomcy meg Huszi tudtam, hogy tomcy meg fog előzni csak arra figyeltem, hogy Huszi is menjen vele, ne veszítsen időt. A nagy igyekezetben megkaptam a 3. Vágást T1ben, uh S&G. Bementem erre felrakott esőgumit, bementem még egyszer de csak megint gumicseréig jutottam, esc.
    q1 után minidump, még jó, hogy már van q2 és így vissza tudtam lépni.
    egyik rajt után T1 ha jól emlékszem Márkon löktem egyet, elnézést, nem lett baj belőle szerencsére.

  7. #57
    Balogh Tamás Versenyző Tomcy logója
    Csatlakozott
    2006. 04. 27.
    Város
    Kisbér
    Életkor
    34
    Üzenetek
    3.616
    Idézet Eredetileg huszi írta Hozzászólás megtekintése
    https://www.youtube.com/watch?v=i5am...ature=youtu.be

    Korán és óvatosat fékeztem, te meg beszúrtál. Hagytam helyet, erre meg magadtól ráfordulsz a fűre. Simán meg tudtál volna előzni. Ha valaki itt valamit elcseszett az te voltál

    Mégpedig ezen pillanatban kezdődött a hibád, a rázókővel:

    Melléklet 10266
    Óvatos a faszom ne basszál már fel hogy 30-al lassabban kell bekanyarodni ott ahol egy körrel korábban ment 30-al gyorsabban.
    Emiatt énnekem is túl kellett fékezni a kocsit és azért is mentem a rázóra mert oldalra néztem hogy most mi a gyikomért lassitottál.

    Nem akartalak ott megelőzni csak rendes féktávot véve tempoval befordulni, erre szinte megállsz az ember elött.

  8. #58
    Huszar Norbert Versenyző huszi logója
    Csatlakozott
    2012. 10. 06.
    Város
    Nagyvárad
    Életkor
    32
    Üzenetek
    514
    Persze. Nyilván miattam mentél rá a rázóra. Nem saját hibádból. Meg első futamon sem amikor senkitől sem zavartatva ugyanígy, ugyanott rámentél és pörögtél bele a kavicságyba.

  9. #59
    Vent Ákos Versenyző sfakos logója
    Csatlakozott
    2013. 02. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    30
    Üzenetek
    1.603


  10. #60
    Balogh Tamás Versenyző Tomcy logója
    Csatlakozott
    2006. 04. 27.
    Város
    Kisbér
    Életkor
    34
    Üzenetek
    3.616
    Idézet Eredetileg huszi írta Hozzászólás megtekintése
    Persze. Nyilván miattam mentél rá a rázóra. Nem saját hibádból. Meg első futamon sem amikor senkitől sem zavartatva ugyanígy, ugyanott rámentél és pörögtél bele a kavicságyba.
    Első futamon Dani seggében voltam 3cm-re, és nem láttam a pálya széléből semmit, csak próbáltam tapadni és így történt.
    Nálad az zavart meg, hogy nem értettem, hogy a bajnokságot vezető miért akar szinte megállni, mivel nem emlékszem tőled hasonló hibára így full azt hittem, hogy nem hiba miatt lassítottál hanem direkt, és emiatt próbáltam megállni én is és amikor melléd értem a te kocsidat néztem, hogy villogsz majd vagy mit akarsz és emiatt történt.

  11. #61
    Bognár Dániel Versenyző Bognár Dániel logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 04.
    Város
    Dunaharaszti
    Üzenetek
    296
    Idézet Eredetileg nagi írta Hozzászólás megtekintése
    Visszanéztem megint, továbbra is azt gondolom, hogy nem volt korrekt részedről. Láthattad, hogy zárni próbálom az ívet és kormánymozdulat vagy gázelvétel nélkül ott hagytad az autód orrát hiszen egyértelmű volt, hogy mi fog történni velem.
    Azon lehet vitatkozni, hogy amikor elkezdtem ívet zárni akkor volt már kb 20 cm átfedés és elhanyagolható sebesség különbség, de ez az ami a virtuális tükörből baromira nem látszott, bár szeritem a replay alapján is bőven pozicióban voltam ahoz, hogy ívet válasszak.
    Fordított esetben én biztos el vettem volna és nem veszélyeztetem a másik játékát +/- 1 pozícióért. Ha gyorsabb vagy, ott volt még 12 kör arra, hogy ezt bebizonyítsd ennél tisztább körülmények között...
    Sajnálom, de ezt az érvelést nem tudom elfogadni. Kigyorsítok belül te meg rámhúzod a kormányt, úgy hogy 5 autónyi hely van kívül, és akkor én vegyem el, meg én vagyok unfair. Az én véleményem, hogy ha már jobban gyorsítok ki a parabolicából és melletted vagyok, akkor ne húzd rám a kormányt, hanem gyorsíts ki normálisan és próbálj visszaelőzni a következő 12 körben. Amikor valaki már belül van és te zárni próbálod az ívet azt leszorításnak hívják. De óvd meg nyugodtan.

  12. #62
    Vida Zoltán Versenyző Zoliee logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 30.
    Város
    Budapest
    Életkor
    41
    Üzenetek
    1.390
    Kikerültek a Monzai-i büntetések a megfelelő topicba:

    HTCM8 - Monza 2008 Büntetések







Oldal: 3 / 3 ElsőElső 1 2 3

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •