Oldal: 1 / 6 1 2 3 4 5 ... UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (135 összesen)

Téma: HTCM7 - Mont Tremblant

  1. #1
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397

    HTCM7 - Mont Tremblant



    Időpont:
    2013. december 18. (szerda)
    Pálya: Mont Tremblant GP
    Időjárás: száraz
    Időmérő kezdete: 21:00
    Időmérő hossza: 30 perc
    Warm Up hossza: 5 perc
    Versenytáv: 2 x 16 kör
    Szerverjelszó: a mindenkori szerverjelszó
    Rajt: állórajt mindkét futamon
    Közvetítés: www.aartv.hu

    A teljes pályacsomag innen letölthető + 1.1-es Patch
    (Telepítés helye: ...\Steam\SteamApps\common\race 07)


    Az A-futamon a prekvalifikációs sorrend szerint 1-24 helyezett pilóták vehetnek részt.
    A B-futamon a prekvalifikációs sorrend szerint 25-49 helyezett pilóták vehetnek részt.


    Az induláshoz érvényes nevezés szükséges a Prekvalifikációban!!


    Indulási feltételek és általános társalgó:
    HTCM7 - Őszi Szezon

    -------

    Kérünk mindenkit, hogy fokozottan figyeljetek egymásra, ne rontsátok el senki versenyét és felkészülését egy meggondolatlan manőverrel, hagyjatok mindig helyet egymásnak, inkább többet, mint kevesebbet! A
    szabályzat
    előírásainak betartása és a sportszerű magatartás kötelező érvényű minden résztvevő számára!

    A gyakorlás alatt erőteljesen javallott a jobb köridő hajszolásán kívül a páros szituációk begyakorlására is időt fordítani, a nagy tömegben ennek amúgy is nagyobb hasznát fogjátok venni, mint mínusz 3-4 tizednek.

    -------

    TeamSpeak szerverünk elérhetősége: Masters TS

    A futammal kapcsolatos csevej pedig jöhet ide! Sok sikert és jó tapadást!
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 12. 14. 13:50.

  2. #2
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Figyelem!

    A futam december 18.-án kerül megrendezésre, tehát az ez évi utolsó két futam között csak 1 hét felkészülési idő áll rendelkezésre!
    A GTL futam pedig rögtön másnap, december 19.-én kerül megrendezésre, pontosan ugyan ezen a pályán a Ferrari 275 GTB/C-vel!
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 12. 14. 13:51.

  3. #3
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.588
    Mennyi itt egy jobb idő? 1:40 környéke? Én valahova oda saccolnám.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  4. #4
    Kiss Gergő Versenyző
    Csatlakozott
    2013. 03. 03.
    Város
    Mátraalja
    Életkor
    35
    Üzenetek
    175
    hát az elég ufó időnek tűnik

  5. #5
    Vent Ákos Versenyző sfakos logója
    Csatlakozott
    2013. 02. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    35
    Üzenetek
    1.603
    Welcome back gumifal!


  6. #6
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.588
    Idézet Eredetileg Kiss Gergő03 írta Hozzászólás megtekintése
    hát az elég ufó időnek tűnik
    jahh annak bár 41.5 környéke elérhető szerintem vagy 40 vége az ufóknak.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  7. #7
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Fű. Háteza pálya, elég.., na, kockás. Hátsókerekessel lépcsőn felmenni poop-smiley.png
    Van rá bármiféle stabil, bevált módszer hogy az 1-es kanyarban a BMW ne pattanjon, ne szálljon el?

  8. #8
    Bognár Dániel Versenyző Bognár Dániel logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 04.
    Város
    Dunaharaszti
    Üzenetek
    296
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Fű. Háteza pálya, elég.., na, kockás. Hátsókerekessel lépcsőn felmenni poop-smiley.png
    Van rá bármiféle stabil, bevált módszer hogy az 1-es kanyarban a BMW ne pattanjon, ne szálljon el?
    Jah undormány, nem tudom hogy a versenyen mi lesz. Az FIA biztonsági előírásainak nem felel meg a pálya állapota...
    Nekem akkor kevésbé pattogott el ha tartottam a sebsséget vagy kisebb gázzal megtartottam a gépet. Persze nagyon nem mindegy hogy milyen szögből érkezel, meg mennyire van elfordítva a kormány. Jah és én ilyen nagy sebességű huplikon keményebb rugókat használok, de fene se tudja mi lenne a jó... Bár az időket elnézve Toga meg Cola lehet tudják

  9. #9
    Sörös Gábor Versenyző Söri logója
    Csatlakozott
    2013. 06. 19.
    Város
    Veszprém
    Életkor
    46
    Üzenetek
    1.588
    első kerekes is elpattog.. el kell venni a gázt pöttyet,mikor épp pattana el.. hát ez ilyen. Vagy kívülről venni, de akkor meg könnyeben leeshetsz. Abbban bízom ott nem akar kívülről előzni senki,mert hogy ott bent tartani esélytelen a másik autónak az hótziher. Azért jól tippeltem az időket.
    Valaki gyorsan vezet ,valaki alacsonyan száll.. Hogy gurulsz vagy repülsz csak rajtad múlik..

  10. #10
    Horváth Márk Versenyző Horváth Márk logója
    Csatlakozott
    2007. 07. 08.
    Város
    Keszthely
    Életkor
    44
    Üzenetek
    719
    Idézet Eredetileg Söri írta Hozzászólás megtekintése
    Mennyi itt egy jobb idő? 1:40 környéke? Én valahova oda saccolnám.
    Nah csak meglesz az

  11. #11
    Rozsi Sándor Versenyző Morgo logója
    Csatlakozott
    2007. 09. 04.
    Város
    Pécs
    Életkor
    48
    Üzenetek
    1.403
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Fű. Háteza pálya, elég.., na, kockás. Hátsókerekessel lépcsőn felmenni poop-smiley.png
    Van rá bármiféle stabil, bevált módszer hogy az 1-es kanyarban a BMW ne pattanjon, ne szálljon el?
    Persze. Kettesben kell venni.


  12. #12
    Vent Ákos Versenyző sfakos logója
    Csatlakozott
    2013. 02. 14.
    Város
    Budapest
    Életkor
    35
    Üzenetek
    1.603
    Idézet Eredetileg Morgo írta Hozzászólás megtekintése
    Persze. Kettesben kell venni.
    Vagy R-ben azt akkor olyan mintha első kerekes lenne Meg targonca...


  13. #13
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    44
    Üzenetek
    731
    Na és visszatér a jó öreg gumifal is!
    Szerintem ennél a pályánál is egy valami dönthetett, hogy van tök azonos verzió GTL-re. Más előnyét nem fedeztem fel!


  14. #14
    Takács Gyula Versenyző Taky logója
    Csatlakozott
    2006. 09. 22.
    Város
    Győr-Székesfehérvár
    Életkor
    48
    Üzenetek
    2.026
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Na és visszatér a jó öreg gumifal is!
    Szerintem ennél a pályánál is egy valami dönthetett, hogy van tök azonos verzió GTL-re. Más előnyét nem fedeztem fel!
    Mi van Peti, megint nem megy a pálya mi?
    Tartsd pályán a gépet és a gumifalat kerüld messziről! Jó technikás pálya, nem egy Monza az biztos.

  15. #15
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    44
    Üzenetek
    731
    Idézet Eredetileg Taky írta Hozzászólás megtekintése
    Mi van Peti, megint nem megy a pálya mi?
    Tartsd pályán a gépet és a gumifalat kerüld messziről! Jó technikás pálya, nem egy Monza az biztos.
    Mivel nem leszek szerdán, egy centit nem vagyok hajlandó menni rajta!
    Nem lenne rossz pálya, szeretem az ilyen stílusú pályákat, csak ha pöckölnek, koccolsz, azonnal motor 0 és heló. Az okos gumifalkészítő újabb remekműve!
    Engem tuti nem fog zavarni!


  16. #16
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Szerintem ennél a pályánál is egy valami dönthetett, hogy van tök azonos verzió GTL-re. Más előnyét nem fedeztem fel!
    Ezért került be a listába, viszont a naptárba meg azért került bele, mert mentünk már itt korábban két GTL futamot is és igen jó emlékeink vannak!

    A T1-es lejtő és utána lévő kanyarkombináció tagadhatatlanul a pálya legmarkánsabb és legnehezebb része, ott jól menni igazi autóversenyző csemege és kihívás!
    Ami külön érdekessé teszi, hogy nem lehet nyugodt szívvel kimaxolni, vagy elfogadod, hogy benne marad 1-2 tized és biztonsággal végigmész, vagy kockáztatsz, de akkor bukhatsz mindent... Sok sok évvel ezelőtt azokkal a gépekkel minden kanyar ilyen volt és ott az életükkel játszottak így a versenyzők...

    A gumifalról meg annyit, hogy valóságban nincs olyan gumifal, amivel ha találkozol tovább mehetsz, sokszor a kavics is a verseny végét jelenti már. Egész egyszerűen fel kell nőni a feladathoz és érezni a döntéseink súlyát, minden egyes tizedmásodpercben. Ettől autóverseny az autóverseny és nem Laides Cup..
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 12. 15. 16:51.

  17. #17
    Béres Péter Versenyző Yakamoto logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 15.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.142
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Ezért került be a listába, viszont a naptárba meg azért került bele, mert mentünk már itt korábban két GTL futamot is és igen jó emlékeink vannak!

    A T1-es lejtő és utána lévő kanyarkombináció tagadhatatlanul a pálya legmarkánsabb és legnehezebb része, ott jól menni igazi autóversenyző csemege és kihívás!
    Ami külön érdekessé teszi, hogy nem lehet nyugodt szívvel kimaxolni, vagy elfogadod, hogy benne marad 1-2 tized és biztonsággal végigmész, vagy kockáztatsz, de akkor bukhatsz mindent... Sok sok évvel ezelőtt azokkal a gépekkel minden kanyar ilyen volt és az életükkel játszottak a versenyzők...

    A gumifalról meg annyit, hogy valóságban nincs olyan gumifal, amivel ha találkozol tovább mehetsz. Egész egyszerűen fel kell nőni a feladathoz és érezni a döntéseink súlyát, mind egyes tizedmásodpercben. Ettől autóverseny az autóverseny és nem Laides Cup..

    Olyan nagy szavakba beszélsz, hogy kezdek néha félni, hogy milyen lufibuborékból figyelhetsz mindent
    " Be a ghost and be a legend at same time! "

  18. #18
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg Yakamoto írta Hozzászólás megtekintése
    Olyan nagy szavakba beszélsz, hogy kezdek néha félni, hogy milyen lufibuborékból figyelhetsz mindent
    Ma voltam IKEA-ban és az üvegen keresztül kicsit figyeltem mi zajlik a gyerekmegőrzőben... Hát voltak ismerős jelenetek!

  19. #19
    Béres Péter Versenyző Yakamoto logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 15.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.142
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Ma voltam IKEA-ban és az üvegen keresztül kicsit figyeltem mi zajlik a gyerekmegőrzőben... Hát voltak ismerős jelenetek!
    Akkor biztos felismerted gyerekkori énedet....egy kis nosztalgia sose rossz
    " Be a ghost and be a legend at same time! "

  20. #20
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Mivel nem leszek szerdán, egy centit nem vagyok hajlandó menni rajta!
    Óde, nemcserélhetnék veled? Én mennék helyetted ahova kell, és Te indulnál a versenyen? Írigyellek.


    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    A T1-es lejtő és utána lévő kanyarkombináció tagadhatatlanul a pálya legmarkánsabb és legnehezebb része, ott jól menni igazi autóversenyző csemege és kihívás!
    Ami külön érdekessé teszi, hogy nem lehet nyugodt szívvel kimaxolni, vagy elfogadod, hogy benne marad 1-2 tized és biztonsággal végigmész, vagy kockáztatsz, de akkor bukhatsz mindent... Sok sok évvel ezelőtt azokkal a gépekkel minden kanyar ilyen volt és ott az életükkel játszottak így a versenyzők...
    és akkor jött a gonosz FIA, és elkezdett szabályokat, ellenőrzéseket bevezetni. Hogy hogyan ne halljanak meg, és ne legyen tömegbaleset a pályákon. Elvileg ez nem rulett, hogy vagybejön vagy nem. Ugyan nem gyakoroltam még sokat, de továbbra sem jöttem rá a megoldásra, és hátam közepére kívánom az 1-est (is). Akárhogy megyek, gáz nélkül, felváltva, szűken, bőven, a dombtetőn jön a rulett, és a bikaviadal. Nemtudom az élmenők hogy csinálják. Első kerekessel 90% gázon állva simán átlehet menni. Szerintem ez így alkalmatlan, veszélyes. Magánvélemény, éscsak dünnyögök, de halljátok meg.

  21. #21
    Bognár Dániel Versenyző Bognár Dániel logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 04.
    Város
    Dunaharaszti
    Üzenetek
    296
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    és akkor jött a gonosz FIA, és elkezdett szabályokat, ellenőrzéseket bevezetni. Hogy hogyan ne halljanak meg, és ne legyen tömegbaleset a pályákon. Elvileg ez nem rulett, hogy vagybejön vagy nem. Ugyan nem gyakoroltam még sokat, de továbbra sem jöttem rá a megoldásra, és hátam közepére kívánom az 1-est (is). Akárhogy megyek, gáz nélkül, felváltva, szűken, bőven, a dombtetőn jön a rulett, és a bikaviadal. Nemtudom az élmenők hogy csinálják. Első kerekessel 90% gázon állva simán átlehet menni. Szerintem ez így alkalmatlan, veszélyes. Magánvélemény, éscsak dünnyögök, de halljátok meg.
    Totál egyetértek. Inenntől cél a túlélés. Jah és javaslom legyen 20 körös futam hogy még vagányabbak legyünk és ezzel is lerójuk tiszteletünket a 70-es éveknek.

  22. #22
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    és akkor jött a gonosz FIA, és elkezdett szabályokat, ellenőrzéseket bevezetni. Hogy hogyan ne halljanak meg...
    Nyilván nem ezt akartam ebből kihozni... hanem inkább azt, hogy mi itt a gép előtt nem érezzük, hogy a döntéseinknek milyen súlya van és mit tehetünk kockára, hanem csak loholunk a tizedmásodpercek után, tét (és olykor ész) nélkül.
    Pedig az autóversenyzésben ez nagyon nem így van (ma sem ) és bizony sokszor tudatosan bent kell tudni hagyni pár tizedet egy helyzetben, hogy ne vállaljon a pilóta túl nagy kockázatot és nem lehet mindent folyton kimaxolni, amit fejben is el kell tudni fogadni. Egy ilyen nehéz kanyar mint ez, segít nekünk erre kicsit emlékezni és ugyan akkor fel kell tudni nőni a feladathoz. Azzal sem teljesen értek egyet, hogy nem rulett és nem bikaviadal, hiszen mind a pályával és mint a többi autóval bármikor történhet bármi, amit nem lehet előre kiszámolni, folyamatosan készen kell állni a váratlan helyzetekre + megülni a bikát a segged alatt, ami szintén nem csak az csinálja, amit te szeretnénk és bármikor kiszaladhat a kezed alól. Közel 300 lóerőn próbálunk uralkodni, ehhez képest egy bika az bakfitty...

    Illetve már bocsánat, de ha egy kanyart nem bírok az általam elképzelt tempóval bemenni, akkor bennem fel sem merül, hogy a kanyar a hibás...
    Akkor vagy belátom a korlátaimat és megyek úgy ahogy még biztonságosan tudok, vagy addig gyakorlok és keresem a megoldást (setup, vezetéstechnika, stb...) amíg a kívánt szintre nem fejlődök.

    Régebben aki nem látta be a saját korlátait, az meghalt. Manapság meg lehet úszni egy rommá tört autóval és pár kisebb sérüléssel, de minket erre az ég világon semmi nem emlékeztet és ezzel pont az autóversenyzés egyik lényegét veszítjük el, mármint hogy tudni kell magunkat visszafogni is, gyakorlatilag folyamatosan.


    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 12. 15. 21:34.

  23. #23
    Huber Péter Versenyző
    Csatlakozott
    2011. 06. 19.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    89
    Eleinte nekem se tetszett a pálya. De most már egyre inkább . Szabinak igaza van. Tökéletesen leírta a pálya lényegét . Rá kell érezni

  24. #24
    Béres Péter Versenyző Yakamoto logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 15.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    1.142
    Az a baj, hogy Szabi amit leír se teljesen értik meg az emberek és ilyen hosszasan kell elmagyarázza a "sajátját"....

    Szép és jó ez a retro a.k.a GTL feeling (látom is hogy lubickolsz az örömbe mikor ezeket a sorokat írod csak úgy sugároznak a mondataid) a WTCC-be, de azért ez nálam kicsit másról szól (kicsit nekem ez ilyen belekényszeritése az egyiknek a másikba)...de ízlések és pofonok!

    Szerk: De persze mindent le lehet tolni az emberek torkán ha szép köntösbe van, lásd karácsony, meg el is lehet magyarázni...nálam vhogy a WTCC a modern túrautókról szól ezért is választottam régebben ezt (és nem GTL-t) így is kell küzdeni az autóval persze nem annyit mint egy régi GT-sel, itt inkább a tizedekkel kell harcolni és ezáltal talán tere lehet az egymás elleni csatáknak....én egy ilyen retrot úgy tudnék elképzelni, hogy okés ezek a 80-es évek pályái és azok a verziók mondjuk 80-as évek túraautóival pl 87-es kocsikkal, az autentikus lenne, így kicsi mondvacsinált...
    Utoljára módosította: Yakamoto; 2013. 12. 15. 23:36.
    " Be a ghost and be a legend at same time! "

  25. #25
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg Yakamoto írta Hozzászólás megtekintése
    Szép és jó ez a retro a.k.a GTL feeling (látom is hogy lubickolsz az örömbe mikor ezeket a sorokat írod csak úgy sugároznak a mondataid) a WTCC-be, de azért ez nálam kicsit másról szól (kicsit nekem ez ilyen belekényszeritése az egyiknek a másikba)...de ízlések és pofonok!
    Amiről én írok az bármelyik autóversenyzésre igaz, persze a vállalható kockázat mértéke mindig pálya, kocsi és helyzet függő. De kétlem, hogy a WTCC is csak simán egy "ami a csövön kifér, oszt jónapot" típusú dolog lenne, ott is be kell hozni épen az autót, ott is eláshatod magad a kavicsban, ott is van városi pálya, ahol nem szabad kockáztatni, illetve a gumifal ott is a verseny végét jelenti...

    Hogy az autóval mennyire kell küzdeni a valóságban azt nem tudom, de nekem azért már régóta elég gyanús, hogy nem lehet annyira gyerekjáték ezeket a 300 lovas verdákat az úton tartani, mint amennyire itt a Race-ben ez érződik.
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 12. 15. 23:51.

Oldal: 1 / 6 1 2 3 4 5 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •