Oldal: 1 / 8 1 2 3 4 5 ... UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (192 összesen)

Téma: HTCM7 - Melbourne

  1. #1
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397

    HTCM7 - Melbourne


    Időpont:
    2013. október 30. (szerda)
    Pálya: Melbourne - Albert Park
    Időjárás: száraz
    Időmérő kezdete: 21:00
    Időmérő hossza: 30 perc
    Warm Up hossza: 5 perc
    Versenytáv: 2 x 13 kör
    Szerverjelszó: a mindenkori szerverjelszó
    Rajt: állórajt mindkét futamon

    A teljes pályacsomag innen letölthető + 1.1-es Patch
    (Telepítés helye: ...\Steam\SteamApps\common\race 07)


    Az A-futamon a prekvalifikációs sorrend szerint 1-24 helyezett pilóták vehetnek részt.
    A B-futamon a prekvalifikációs sorrend szerint 25-49 helyezett pilóták vehetnek részt.


    Az induláshoz érvényes nevezés szükséges a Prekvalifikációban!!


    Indulási feltételek és általános társalgó:
    HTCM7 - Őszi Szezon

    -------

    Kérünk mindenkit, hogy fokozottan figyeljetek egymásra, ne rontsátok el senki versenyét és felkészülését egy meggondolatlan manőverrel, hagyjatok mindig helyet egymásnak, inkább többet, mint kevesebbet! A
    szabályzat
    előírásainak betartása és a sportszerű magatartás kötelező érvényű minden résztvevő számára!

    A gyakorlás alatt erőteljesen javallott a jobb köridő hajszolásán kívül a páros szituációk begyakorlására is időt fordítani, a nagy tömegben ennek amúgy is nagyobb hasznát fogjátok venni, mint mínusz 3-4 tizednek.

    -------

    TeamSpeak szerverünk elérhetősége: Masters TS

    A futammal kapcsolatos csevej pedig jöhet ide! Sok sikert és jó tapadást!
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 10. 25. 03:08.

  2. #2
    Tóth Szabolcs Versenyző GTF_Bika logója
    Csatlakozott
    2013. 09. 28.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.302
    Olyan lehet hogy a szerver nem rögzítette a legjobb időmet?
    Csak egyedül voltam már bent, kilépett már mindenki a futam után.

    [off] Miért nincs Melbourne topik? [/off]

  3. #3
    Bartha Zsolti Versenyző Zsolti-010 logója
    Csatlakozott
    2007. 11. 29.
    Város
    Dunaújváros
    Életkor
    53
    Üzenetek
    697
    Nem voltál bent, mikor szólt a szerver? A GTL futam idejére leállították a mentést.
    .

  4. #4
    Tóth Szabolcs Versenyző GTF_Bika logója
    Csatlakozott
    2013. 09. 28.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    2.302
    Idézet Eredetileg Zsolti-010 írta Hozzászólás megtekintése
    Nem voltál bent, mikor szólt a szerver? A GTL futam idejére leállították a mentést.
    Nem rémlik semmi szöveg - 21.45 körül futhattam a kört.

  5. #5
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397

    HTCM7 - Melbourne

    Figyelem!

    Szeretném felhívni mindenki figyelmét a Versenyszabályzat vágásokról szóló részére:

    Pálya levágás: kötelezően 2 kerék teljes terjedelmével a pálya szélét jelző fehér vonalon belül kell haladni, amennyiben van rázókő, akkor a pálya csak addig szélesíthető, amíg egyik kerék sem lóg le a rázókőről. Az esetenként a rázókőn túl lévő betonozott terület már nem a pálya része, érinteni TILOS! Szabadon óvható, ha valaki szabálytalanságot észlel a verseny, vagy a kvalifikáció során. Vágással szerzett jogtalan előnyt kötelező a lehető legrövidebb időn és úton belül visszaadni. Ha valaki nem így jár el, illetve ha valaki egy futamon 3x is levágja a pályát és ez bármilyen módon a VB tudomására jut, akkor büntetést von maga után!


    Kérnénk a fentieket maradéktalanul betartani, mind a prekvalifikáció alatt, mind a futamon!

    Aki nem szabályosan futotta meg az eddigi legjobb körét, az itt kérheti a körideje törlését: Kérelem - Prekval idő törlés!
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 10. 25. 03:06.

  6. #6
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg GTF_Bika írta Hozzászólás megtekintése
    Nem rémlik semmi szöveg - 21.45 körül futhattam a kört.
    A GTL futam ideje alatt lekapcsoltam az köridőket feltöltő alkalmazást, azóta újra megy és a köridők is felkerültek a honlapra.

  7. #7
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Figyelem!

    Szeretném felhívni mindenki figyelmét a Versenyszabályzat vágásokról szóló részére:

    Pálya levágás: kötelezően 2 kerék teljes terjedelmével a pálya szélét jelző fehér vonalon belül kell haladni, amennyiben van rázókő, akkor a pálya csak addig szélesíthető, amíg egyik kerék sem lóg le a rázókőről. Az esetenként a rázókőn túl lévő betonozott terület már nem a pálya része, érinteni TILOS! Szabadon óvható, ha valaki szabálytalanságot észlel a verseny, vagy a kvalifikáció során. Vágással szerzett jogtalan előnyt kötelező a lehető legrövidebb időn és úton belül visszaadni. Ha valaki nem így jár el, illetve ha valaki egy futamon 3x is levágja a pályát és ez bármilyen módon a VB tudomására jut, akkor büntetést von maga után!


    Kérnénk a fentieket maradéktalanul betartani, mind a prekvalifikáció alatt, mind a futamon!

    Aki nem szabályosan futotta meg az eddigi legjobb körét, az itt kérheti a körideje törlését: Kérelem - Prekval idő törlés!

    Uraim, ismét felhíván a figyelmet a szabályzatra, miszerint a kerékvetőkön nem lehet túlmenni sem a kanyar kijáraton, sem a kanyar csúcspontján!

  8. #8
    Mihályi Zoltán Versenyző Mizo logója
    Csatlakozott
    2013. 08. 13.
    Város
    Budapest
    Életkor
    43
    Üzenetek
    310
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Uraim, ismét felhíván a figyelmet a szabályzatra, miszerint a kerékvetőkön nem lehet túlmenni sem a kanyar kijáraton, sem a kanyar csúcspontján!
    Már kértük páran (3-an) a prekval idő törlését a megfelelő topikban. Még nem törölték, az én időm legalábbis még nem.

    Megoldható lenne hogy ma estig töröljétek? Jó lenne a "valós" helyezést látni. Köszönöm...

  9. #9
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg Mizo írta Hozzászólás megtekintése
    Már kértük páran (3-an) a prekval idő törlését a megfelelő topikban. Még nem törölték, az én időm legalábbis még nem.
    Megoldható lenne hogy ma estig töröljétek? Jó lenne a "valós" helyezést látni. Köszönöm...
    A köridőket este fogom tudni törölni, viszont addig lehet menni újat. Én addig az időpontig fogom visszamenőleg törölni, amikor a törlést kértétek, de az utána futott köridők majd megmaradnak!

    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Gyerekek ez vicc! Olyan vágásokat látok a szerveren hogy égnek áll a hajam!
    Teljes autóval át a Waite-n, négy kerékkel a vonalon kívül fordulva a Sports Centre-nél, a Hellas-ban...
    no comment...


    Istentelenül jó pálya! Imádom! De itt megint az van hogy belülről lehet nem is érzed hogy lecsípted a vonalat... miért nem engedjük ilyenkor kerékvetőig a történetet?
    (Zsinorban háromszor éreztem jónak aztán replay-t visszanézve vágásos a köröm. Vagy csak én vagyok ilyen balf@sz!?)
    Mondjuk az sem megoldás a négy kerekes őrültségekre.
    Bárhol húzzuk meg azt a bizonyos határt, nem fogod érezni, hogy most pont bent volt, vagy pont nem... ha csak nincs betonbója, vagy vizesárok.

    Egyébként most pont hogy a kerékvetőig lehet kiengedni, ha lejöttél róla, akkor azt már érezned kéne. Nem szeretnék még egy ilyen vágásos szájkaratét beindítani, ezerszer átbeszéltük már, nincs tökéletes módszer/szabály a probléma kezelésére, pályánként/kanyaronként eltérő szabályokat meg nem akarunk hozni, annak alapján, hogy melyik kanyar éppen kinek hogy lenne kényelmes bevenni.... ez most a szabály, ezt kell betartani!
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 10. 28. 16:27.

  10. #10
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    44
    Üzenetek
    731
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése

    Bárhol húzzuk meg azt a bizonyos határt, nem fogod érezni, hogy most pont bent volt, vagy pont nem... ha csak nincs betonbója, vagy vizesárok.

    Egyébként most pont hogy a kerékvetőig lehet kiengedni, ha lejöttél róla, akkor azt már érezned kéne. Nem szeretnék még egy ilyen vágásos szájkaratét beindítani, ezerszer átbeszéltük már, nincs tökéletes módszer/szabály a probléma kezelésére, pályánként/kanyaronként eltérő szabályokat meg nem akarunk hozni, annak alapján, hogy melyik kanyar éppen kinek hogy lenne kényelmes bevenni.... ez most a szabály, ezt kell betartani!
    Eredeti üzenetem épp ezért töröltem, mert közben rájöttem felesleges elkezdeni... De persze hogy ilyenkor rögtön válaszolsz rá!
    Úgyis van egy réteg aki sza@rik rá mit lehet vagy mit nem, megy oszt jó napot!
    Főleg ha látja hogy előtte így megy a másik, akkor már én is és így tovább...


  11. #11
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Eredeti üzenetem épp ezért töröltem, mert közben rájöttem felesleges elkezdeni... De persze hogy ilyenkor rögtön válaszolsz rá!
    Úgyis van egy réteg aki sza@rik rá mit lehet vagy mit nem, megy oszt jó napot!
    Főleg ha látja hogy előtte így megy a másik, akkor már én is és így tovább...
    Sorry, de jobb ha még most mindeki észbe kap, mint futam után jönnek a hurrogások!

    Mindenkinek azt javaslom, hogy nézzétek majd meg a qual-on és futamon közvetlenül előttetek végzők pár körét, aztán jelezzétek majd ha érdemi vágást láttok, mi pedig majd intézkedünk!

  12. #12
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    44
    Üzenetek
    731
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Egyébként most pont hogy a kerékvetőig lehet kiengedni...
    Tehát alapon két kerékkel a vonalon belül kell lenni. De most két kerékkel elég a kerékvetőn lenni?
    Akkor az alább látható kanyarvétel szabályos?

    Ez vágás nem?

    Meg ez is nem?

    Hát rohadjak meg akkor nem értem
    Utoljára módosította: Petryx; 2013. 10. 28. 17:12.


  13. #13
    Kiss Szabolcs Adminisztrátor
    Csatlakozott
    2007. 04. 22.
    Város
    Bp <-> Zalaegerszeg
    Életkor
    39
    Üzenetek
    21.397
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Tehát alapon két kerékkel a vonalon belül kell lenni. De most két kerékkel elég a kerékvetőn lenni?
    Akkor az alább látható kanyarvétel szabályos?

    Ez vágás nem?

    Meg ez is nem?

    Hát rohadjak meg akkor nem értem
    Mindkettő szabálytalan, a kerékvetőről egyik kerék sem lóghat le! Idézem:

    "amennyiben van rázókő, akkor a pálya csak addig szélesíthető, amíg egyik kerék sem lóg le a rázókőről."
    Utoljára módosította: neilszab; 2013. 10. 28. 17:20.

  14. #14
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    44
    Üzenetek
    731
    Idézet Eredetileg neilszab írta Hozzászólás megtekintése
    Mindkettő szabálytalan, a kerékvetőről egyik kerék sem lóghat le! Idézem:

    "amennyiben van rázókő, akkor a pálya csak addig szélesíthető, amíg egyik kerék sem lóg le a rázókőről."
    Ahha. Na ez így ebben a formában kimaradt!
    Tehát ha olyan keskeny a kerékvető hogy lelóg két kerék, DE a másik oldalon még vonalon belül két kerék, akkor az már szabálytalan?
    Há de hülye egy játék ez!

    Arról nem beszélve hogy ha 5 centivel bejjebb van a kocsi, akkor vonalon van, ami ugye határeset, nem szoktak belekötni. Na azt érezd belülről.
    Mondom A1 ring szindróma.
    Utoljára módosította: Petryx; 2013. 10. 28. 17:27.


  15. #15
    Pfennig Kristóf Adminisztrátor Kettel logója
    Csatlakozott
    2011. 06. 21.
    Város
    Vancouver
    Üzenetek
    6.169
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    ...
    Ne húzd fel magad rajta, ne vedd véresen komolyra, én sem bírom az ilyen pályákat, igazságtalannak érzem, mert vagy aza baj hogy nemvágom, vagy az hogy igen.
    És köszi hogy végre valaki csinált képeket, mert a két kerékkel a vonalon belül, és a kerékvetőkön túli szélesítés valamikor egybeesik (mert egy kocsinál vékonyabb a kerékvető). Ellentétes szabály.
    És megnéznék egy olyan kvalit, ahol soksok ember kapna büntit, és kiváncsi lennék hogy milyen értékű büntit kapnának, és hogy utána mennyivel javulna a magatartás.

    OFF: Indiai F1-en is, a király kategória milyen páldát mutatott? Az összes gyors kijáraton a fehérvonalon kívül mentek... Azé pofoznám őket is. Falakat, árkokat, kavicsos ágyakat mindenhova!
    Utoljára módosította: Kettel; 2013. 10. 28. 17:33.

  16. #16
    György Dániel Versenyző
    Csatlakozott
    2012. 10. 17.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    221
    Idézet Eredetileg Petryx írta Hozzászólás megtekintése
    Ahha. Na ez így ebben a formában kimaradt!
    Tehát ha olyan keskeny a kerékvető hogy lelóg két kerék, DE a másik oldalon még vonalon belül két kerék, akkor az már szabálytalan?
    Há de hülye egy játék ez!
    Áháhá, ez nekem sem volt meg!
    Azt hittem, hogy engedmény, és a fehér vonal van kitolva a rázó széléig, de akkor ezek szerint van ahol inkább szigorítás.
    Még jó, hogy csak ma fogom megtanulni rendesen a pályát, ezt is figyelembe veszem!
    Utoljára módosította: gyorda; 2013. 10. 28. 17:36.

  17. #17
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    44
    Üzenetek
    731
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    Ne húzd fel magad rajta, ne vedd véresen komolyra, én sem bírom az ilyen pályákat, igazságtalannak érzem, mert vagy aza baj hogy nemvágom, vagy az hogy igen.
    És köszi hogy végre valaki csinált képeket, mert a két kerékkel a vonalon belül, és a kerékvetőkön túli szélesítés valamikor egybeesik (mert egy kocsinál vékonyabb a kerékvető). Ellentétes szabály.
    És megnéznék egy olyan kvalit, ahol soksok ember kapna büntit, és kiváncsi lennék hogy milyen értékű büntit kapnának, és hogy utána mennyivel javulna a magatartás.
    Dehogy húzom fel magam... csak én egy ilyen vágásért óvtam magam és kértem a köröm törlését, amit sikerült 3x is abszolválnom.
    Közben pedig látok olyan vágásokat amik a pofátlan kategória és igen, nekem is igazságtalan.
    Tudom hogy most majd az én anyámat, meg megint nem tetszik, meg miért most kell felhozni. Én tegnap mentem szerveren és döbbenten láttam hogy ki hogy megy.
    Érdekes amúgy múlt héten GTL-ben még tömegben sem nagyon tapasztaltam hasonlót sem, pedig azok a vasak aztán kúsznak másznak.


  18. #18
    Huszar Norbert Versenyző huszi logója
    Csatlakozott
    2012. 10. 06.
    Város
    Nagyvárad
    Életkor
    37
    Üzenetek
    514
    "amennyiben van rázókő, akkor a pálya csak addig szélesíthető, amíg egyik kerék sem lóg le a rázókőről."
    Akkor is ha a másik két kerék még bőven a vonalon belül van a pályán? Itt keskenyek a rázókövek és sok helyen a vonalon belül vagy 2 kerékkel, de a másik kettő túlmegy a rázón.

    Ez szabálytalan kanyarvétel?

    capture_2013-10-28_17-29-07.jpg

    Mert ha igen akkor szerintem nincs ember a szerveren akinek szabályos az egész köre
    Utoljára módosította: huszi; 2013. 10. 28. 17:38.

  19. #19
    Verpelethy Jozsef Versenyző prost logója
    Csatlakozott
    2006. 07. 22.
    Város
    Kecskemét
    Életkor
    61
    Üzenetek
    1.473
    Ez a szabály durva szigorítás, nem engedmény, a kerékvető ugyan a pálya része, de minden kerékvetős szakaszon 4 kerékkel a pályán kell lenni! Így persze az első szabály értelmét veszti, hiszen a kerékvetőmentes egyenes szakaszokon senki sem fog két kerékkel lemenni a fűre, hiába szabad.

    Huszi: az szabálytalan
    Utoljára módosította: prost; 2013. 10. 28. 17:44.

  20. #20
    György Dániel Versenyző
    Csatlakozott
    2012. 10. 17.
    Város
    Budapest
    Üzenetek
    221
    De amúgy gondolom az "engedékenyebb" szabály van életben, ha lelógsz a rázóról, de fehérvonalon bent vagy, akkor az még jó, úgyhogy nyugodtság van, nem kell itt kelteni a pánikot pár nappal a verseny előtt!

  21. #21
    Verpelethy Jozsef Versenyző prost logója
    Csatlakozott
    2006. 07. 22.
    Város
    Kecskemét
    Életkor
    61
    Üzenetek
    1.473
    Idézet Eredetileg gyorda írta Hozzászólás megtekintése
    De amúgy gondolom az "engedékenyebb" szabály van életben, ha lelógsz a rázóról, de fehérvonalon bent vagy, akkor az még jó, úgyhogy nyugodtság van, nem kell itt kelteni a pánikot pár nappal a verseny előtt!
    Nincs nyugodtság, mert nemrég beszéltem telón Szabival

  22. #22
    Fehér Zoltán Versenyző Cola logója
    Csatlakozott
    2006. 10. 22.
    Város
    Kisújszállás
    Életkor
    54
    Üzenetek
    1.771
    Idézet Eredetileg prost írta Hozzászólás megtekintése
    Ez a szabály durva szigorítás, nem engedmény, a kerékvető ugyan a pálya része, de minden kerékvetős szakaszon 4 kerékkel a pályán kell lenni! Így persze az első szabály értelmét veszti, hiszen a kerékvetőmenetes egyenes szakaszokon senki sem fog két kerékkel lemenni a fűre, hiába szabad.

    Huszi: az szabálytalan
    mér lenne az,hát a fehér vonalon belül van,vagy sárga de tök8
    http://www.findthelimit.com/userfiles/driver1641_rank1.png

  23. #23
    Huszar Norbert Versenyző huszi logója
    Csatlakozott
    2012. 10. 06.
    Város
    Nagyvárad
    Életkor
    37
    Üzenetek
    514
    Nincs nyugodtság, mert nemrég beszéltem telón Szabival

  24. #24
    Verpelethy Jozsef Versenyző prost logója
    Csatlakozott
    2006. 07. 22.
    Város
    Kecskemét
    Életkor
    61
    Üzenetek
    1.473
    Idézet Eredetileg Cola írta Hozzászólás megtekintése
    mér lenne az,hát a fehér vonalon belül van
    értelmezd újra, nem lóghatsz le a kerékvetőn túlra

  25. #25
    Diczházi Péter Versenyző Petryx logója
    Csatlakozott
    2012. 07. 11.
    Város
    Levél
    Életkor
    44
    Üzenetek
    731
    Idézet Eredetileg Kettel írta Hozzászólás megtekintése
    OFF: Indiai F1-en is, a király kategória milyen páldát mutatott? Az összes gyors kijáraton a fehérvonalon kívül mentek... Azé pofoznám őket is. Falakat, árkokat, kavicsos ágyakat mindenhova!
    Azt ne felejtsük hogy Charlie Whiting versenyigazgató a pilótákkal egyeztette pénteken hogy hol mit szabad!
    Mert ők megtudják jegyezni hogy a 2-4-5-6-10 kanyarban mehetek rázó széléig, a többiben viszont vonalon belül kell maradnom.


Oldal: 1 / 8 1 2 3 4 5 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •