Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó
Találatok: 1 - 25 (73 összesen)

Téma: HTCM4 - Donington National

  1. #1
    Abért Róbert Regisztrált Abarth logója
    Csatlakozott
    2006. 12. 23.
    Város
    Szombathely
    Életkor
    43
    Üzenetek
    1.659

    HTCM4 - Donington National

    Race_Steam 2010-11-01 13-00-40-22.jpg
    Időpont: november 3. (Szerda)

    Pálya: Donnington National
    Időjárás: 70% eső
    Időmérő kezdete: 21:00
    Futamtáv: 2x16 kör (100%)
    Rajt: állórajt mindkét futamon


    Az A-futamon a prekvalifikációs sorrend szerint 1-25 helyezett pilóták vehetnek részt.
    A B-futamon a prekvalifikációs sorrend szerint 26-50 helyezett pilóták vehetnek részt.

    Két versenyző nem állhat rajthoz eltiltás miatt: Kajtár Norbert és Várkonyi Tibor.
    Csontos Dénes és Knyihár Balázs ha fejenként 2 szabálytalanságot elkövetnek akkor a következő futamon nem indulhatnak, ugyanehhez Fekete Gyulának és Veres Ákosnak elég 1.


    Jó versenyt mindenkinek!
    Utoljára módosította: Abarth; 2010. 11. 01. 14:23.
    Nem kell az autóba zene, majd a motor muzsikál.


  2. #2
    Abért Róbert Regisztrált Abarth logója
    Csatlakozott
    2006. 12. 23.
    Város
    Szombathely
    Életkor
    43
    Üzenetek
    1.659

    Sikán!!!

    Két képen mutatnánk be a még elfogadott manővereket.
    Remélem egyértelmű.
    Race_Steam 2010-11-01 17-53-07-12.jpgRace_Steam 2010-11-01 17-48-01-78.jpg
    Nem kell az autóba zene, majd a motor muzsikál.


  3. #3
    Pálfi József Versenyző Bozso logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 13.
    Város
    Győr
    Életkor
    48
    Üzenetek
    851
    Tehát a lényeg az hogy az aszfalt és a kerékvető közötti "fehér" csíkon belül legyen legalább két kerék. És ezt ti minden időmérőn, prekvalin nézni is fogjátok?
    Ez nekem nagyon egyoldalú, én is láthatom a többiekét? Esetleg a versenybírókét is? Mert hát így lenne fair nem?

  4. #4
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    Tehát a lényeg az hogy az aszfalt és a kerékvető közötti "fehér" csíkon belül legyen legalább két kerék. És ezt ti minden időmérőn, prekvalin nézni is fogjátok?
    Ez nekem nagyon egyoldalú, én is láthatom a többiekét? Esetleg a versenybírókét is? Mert hát így lenne fair nem?
    Igen... És majd te fogod ellenőrizgetni, nem mi... Hálás feladat...

    Fair úgy lenne, ha mindenki kellő önkritikával elvenné a gázt, ha úgy érzi, vágott a sikánnál...
    Utoljára módosította: Dr. Hanyik Saby; 2010. 11. 01. 22:54.

  5. #5
    Pálfi József Versenyző Bozso logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 13.
    Város
    Győr
    Életkor
    48
    Üzenetek
    851
    Idézet Eredetileg Dr. Hanyik Saby írta Hozzászólás megtekintése
    Igen... És majd te fogod ellenőrizgetni, nem mi... Hálás feladat...

    Fair úgy lenne, ha mindenki kellő önkritikával elvenné a gázt, ha úgy érzi, vágott a sikánnál...
    Szerintem meg tök felesleges ellenőrizni. Nézd meg a gyári és a jobb add-on pályákat, azoknál meg van oldva a kérdés. Pont ezért kellett volna úgy kiválasztani a pályákat hogy ezzel ne kelljen foglalkozni.
    Donington esőben nem egy könnyű pálya elég könnyű hibázni, a többség nem Kovács Balázs v Horváth Henrik.

    "Fair úgy lenne, ha mindenki kellő önkritikával elvenné a gázt, ha úgy érzi, vágott a sikánnál..."

    Láttalak téged is meg Abért Robit is hibázni versenyeken nem kevésszer, ezzel nincs is semmi gond csak most cm-ről beszélsz egy adott kanyarnál. Oké aláírom ha levágok egy kanyart méterekkel, de könyörgöm szerinted látok cockpit nézetből cm-ket? Szerinted direkt vágom le? A határokon autózunk hiszen csak így lehet eredményt elérni.
    Utoljára módosította: Bozso; 2010. 11. 01. 23:04.

  6. #6
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    Nézd meg a gyári és a jobb add-on pályákat, azoknál meg van oldva a kérdés.
    ...nincs ott sem, nyugi, biztos mentél már a korábbi Imolán...

    Azért, mert nehéz önkritikát gyakorolni, nem mondhatjuk egy Donington-ra, hogy nem jó pálya... Ez egy amolyan becsület-kérdés... A szabályzatban pedig le van írva, hogy mit tekinthetünk vágásnak... Mantorp is gyári pálya, mégis át lehetett nyesni, nem szólt...

    De pl. Monzában talán már túl szigorú...

  7. #7
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    A határokon autózunk hiszen csak így lehet eredményt elérni.
    Na ezt eddig nem tudtam...

    De biztos hallottad már: "Azért mindennek van határa" ...így a sikánvágásnál is kötelesek vagyunk meghúzni valahol ezt a határt...

    Hát ne fájjon már ez annyira, könyörgöm, falat nem építhetünk!!!

    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    Szerinted direkt vágom le?
    Nem szeretek találgatni... de ha falnak ütköznél, sem direkt tennéd...
    Utoljára módosította: Dr. Hanyik Saby; 2010. 11. 01. 23:13.

  8. #8
    Valent Levente Versenyző vlevi logója
    Csatlakozott
    2008. 08. 02.
    Város
    Nyíregyháza
    Üzenetek
    3.028
    "Hát ne fájjon már ez annyira, könyörgöm, falat nem építhetünk!!!"

    Misanóból van olyan változat, ahol minden sikánban ott a gumifal, és elég masszív!!!
    Valent Levente
    vlevi70@gmail.com

  9. #9
    Pálfi József Versenyző Bozso logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 13.
    Város
    Győr
    Életkor
    48
    Üzenetek
    851
    Idézet Eredetileg Dr. Hanyik Saby írta Hozzászólás megtekintése
    Na ezt eddig nem tudtam...

    De biztos hallottad már: "Azért mindennek van határa" ...így a sikánvágásnál is kötelesek vagyunk meghúzni valahol ezt a határt...

    Hát ne fájjon már ez annyira, könyörgöm, falat nem építhetünk!!!
    Nézd, én megkérdeztem többször is játék alatt hogy szerinted érvényes az 1:16.997-es időm vagy sem. Egyszer sem válaszoltál pedig felajánlottam hogy ha nem érvényes akkor indulok a "B" szerveren.
    Más bajnokságban a kerékvető teljes szélességében használható volt, oké hogy ez egy másik bajnokság de akkor a valóságban hogy is van ez?

  10. #10
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    Láttalak téged is meg Abért Robit is hibázni
    Hát bizony mi is csak emberek vagyunk... Én még Sennát is láttam, meg Alonsót is hibázni, sőt még téged is...

    Józsi nem erről van szó, csak annyi, hogy nem kell fafejnek lenni, és értetlenkedni, hanem a leírt szabályokat meg kell próbálni betartani, mert mi szeretnénk, hogy be legyenek tartva...

    Álljon mindenki ehhez hozzánk hasonlóan optimistán, és higgyük el magunkról, hogy menni fog... De erre bizony törekedni kell! Mindenkinek, még aki nem lát ki az autóból, annak is...

  11. #11
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    én megkérdeztem többször is játék alatt hogy szerinted érvényes az 1:16.997-es időm vagy sem. Egyszer sem válaszoltál pedig felajánlottam hogy ha nem érvényes akkor indulok a "B" szerveren.
    1: Hidd el feltűnt, hogy írtál, csak nem akarunk mindig ezzel foglalkozni, majd megnézzük...

    2: Nem a többiek zavarásával a legcélszerűbb mindezt megvitatni...

    3: Nem kell egyből B-szerverezni, akinek nem érvényes a legjobb ideje, biztos nem csak azt az egyet futotta... Lehet a 2. legjobb is A-s idő... A lényeg, hogy ne császárral szülessék a kisded...

  12. #12
    Pálfi József Versenyző Bozso logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 13.
    Város
    Győr
    Életkor
    48
    Üzenetek
    851
    Idézet Eredetileg Dr. Hanyik Saby írta Hozzászólás megtekintése
    Hát bizony mi is csak emberek vagyunk... Én még Sennát is láttam, meg Alonsót is hibázni, sőt még téged is...

    Józsi nem erről van szó, csak annyi, hogy nem kell fafejnek lenni, és értetlenkedni, hanem a leírt szabályokat meg kell próbálni betartani, mert mi szeretnénk, hogy be legyenek tartva...

    Álljon mindenki ehhez hozzánk hasonlóan optimistán, és higgyük el magunkról, hogy menni fog... De erre bizony törekedni kell! Mindenkinek, még aki nem lát ki az autóból, annak is...
    Megint nem azt ragadtad ki a mondókámból ami a lényeg lett volna ha már a szabályokat be akarjátok tartani/tartatni.

  13. #13
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg vlevi írta Hozzászólás megtekintése
    Misanóból van olyan változat, ahol minden sikánban ott a gumifal, és elég masszív!!!
    Vagy 'Autordomo di Franciacortá'-n is betonfix gumifalacska... Akkor meg azért nyivákolna mindenki, hogy folyton széthullik a gép

  14. #14
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    Megint nem azt ragadtad ki a mondókámból ami a lényeg lett volna ha már a szabályokat be akarjátok tartani/tartatni.
    De te sem a lényeget ragadod ki a szabályzatból, ha ez a dolog még magyarázatra szorul...

    Mi nem világos???

  15. #15
    Pálfi József Versenyző Bozso logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 13.
    Város
    Győr
    Életkor
    48
    Üzenetek
    851
    Idézet Eredetileg Dr. Hanyik Saby írta Hozzászólás megtekintése
    Mi nem világos???
    A szándékosság fogalma. Nekem úgy sikerül egy kör ahogy sikerül, visszacsinálni nem tudom. Akkor szoktam elvenni a gázt ha már tényleg nagyon levágok egy kanyart és erre volt is példa nem kevésszer.

  16. #16
    Dr. Hanyik Szabolcs Banned
    Csatlakozott
    2008. 01. 18.
    Város
    Budapest
    Életkor
    42
    Üzenetek
    1.038
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    A szándékosság fogalma. Nekem úgy sikerül egy kör ahogy sikerül, visszacsinálni nem tudom. Akkor szoktam elvenni a gázt ha már tényleg nagyon levágok egy kanyart és erre volt is példa nem kevésszer.
    Ne haragudj, de nem értem a gondolatmenetedet, 'elbeszélünk egymás mellett'... sajnos

    A szándékosságot mi sohasem feltételezzük senkiről...

    Biztos hallottad már, hogy az autósportban a szándékosság a leg-büntetendőbb dolog... Nem rosszindulatot feltételezünk, csak korlátokat állítunk fel, hogy ezzel a lehető leg-egyenlőbb feltételeket tudjuk biztosítani... (kicsit sem könnyű) De miért baj ez?

    Akkor is el lehet emelni egy lábat a pedálról, ha csak kicsit vágsz... És ne mondd, hogy nem érzed a cm-eket... Porto?Macau?Pau? Ott a milliméterekkel játszol...
    Utoljára módosította: Dr. Hanyik Saby; 2010. 11. 02. 00:01.

  17. #17
    Pálfi József Versenyző Bozso logója
    Csatlakozott
    2007. 02. 13.
    Város
    Győr
    Életkor
    48
    Üzenetek
    851
    Idézet Eredetileg Dr. Hanyik Saby írta Hozzászólás megtekintése
    Ne haragudj, de nem értem a gondolatmenetedet, 'elbeszélünk egymás mellett'... sajnos

    A szándékosságot mi sohasem feltételezzük senkiről...

    Biztos hallottad már, hogy az autósportban a szándékosság a leg-büntetendőbb dolog... Nem rosszindulatot feltételezünk, csak korlátokat állítunk fel, hogy ezzel a lehető leg-egyenlőbb feltételeket tudjuk biztosítani... (kicsit sem könnyű) De miért baj ez?

    Akkor is el lehet emelni egy lábat a pedálról, ha csak kicsit vágsz... És ne mondd, hogy nem érzed a cm-eket... Porto?Macau?Pau? Ott a milliméterekkel játszol...
    Ez nekem már szőrszálhasogatás ne is haragudj, lehet hogy bennem van a hiba nem tudom.

  18. #18
    Kovács Balázs Regisztrált
    Csatlakozott
    2007. 01. 22.
    Város
    Budapest
    Életkor
    44
    Üzenetek
    999
    Idézet Eredetileg Bozso írta Hozzászólás megtekintése
    Ez nekem már szőrszálhasogatás ne is haragudj, lehet hogy bennem van a hiba nem tudom.
    Nem hiszem, hogy azért büntit fogsz kapni, ha véletlenül 3 cm-el átléped a "vonalat", esetleg 3x eljátszod ezt....nyílván azokat fogják büntetni, akik nagyobb mértékben, többször megteszik ugyanazt, lásd Mantorp büntetések.

    Másrészről, egy olyan dolgon vagy "kiakadva" ami még meg sem történt és csak rajtad múlik, hogy meg fog-e történni. Szóval, relax.

  19. #19
    Abért Róbert Regisztrált Abarth logója
    Csatlakozott
    2006. 12. 23.
    Város
    Szombathely
    Életkor
    43
    Üzenetek
    1.659
    Kedves Józsi!

    Azért azt ne akarjátok tőlünk elvárni, hogy minden egyes ember gyors körét kikeresgetjük a milliónyi replayből, amit a szerver ment. Küld el a gyorskörről a replayedet vagy nézd meg magad, hisz gondolom te is látod hol fordulnak a kerekek.
    Ha megfigyeled a szabályokra történő reagálásokat, szerintem nagyon pozitívan áll hozzá a társaság NAGY része.
    Ha beleolvasol a szabályzatba akkor ezt találod benne: "Időmérőn vágással szerzett jogtalan előny: 5-15 pont". Ennek fényében kell majd az időmérőn autózni.
    Utoljára módosította: Abarth; 2010. 11. 02. 10:56.
    Nem kell az autóba zene, majd a motor muzsikál.


  20. #20
    Mikó Péter Versenyző
    Csatlakozott
    2008. 09. 10.
    Üzenetek
    197
    sziasztok

    Megnézve a küldött képeket és visszanézve a replayt én a kelleténél jobban vágtam a sikánt gyors körön.
    a kerekek a rázón voltak végig, de a fehér vonalon kívül.
    kérlek töröljétek a 1.16.4-es körömet.
    Köszönöm!
    Üdv
    Mikó Péter

  21. #21
    Várkonyi Tibor Regisztrált
    Csatlakozott
    2007. 04. 16.
    Üzenetek
    194
    Na most asszem tényleg lemaradtam valamiről.
    Akkor most miért vagyok eltíltva????
    Hát Ilyen NINCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. #22
    Abért Róbert Regisztrált Abarth logója
    Csatlakozott
    2006. 12. 23.
    Város
    Szombathely
    Életkor
    43
    Üzenetek
    1.659
    Idézet Eredetileg Várkonyi Tibor írta Hozzászólás megtekintése
    Na most asszem tényleg lemaradtam valamiről.
    Akkor most miért vagyok eltíltva????
    Hát Ilyen NINCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Idézek a szabályzatból:
    Minősített esetek:
    • 1.-2. körös balesetokozás: 2x
    • Visszaeső elkövető: 2x
    • Notórius elkövető: 1 futamos eltiltás
    • Szándékos baleset okozása, más (pl.: csapattárs) vagy a saját javára: kizárás a bajnokságból!

    Fogalmak:
    • Visszaeső elkövető: az a versenyző, aki az adott futamon 3 vagy annál több, a pontrendszer hatálya alá eső szabálytalanságot elkövet!
    • Notórius elkövető: az a versenyző, aki 2 egymást követő, rajthoz állt futamán min 2-2, a pontrendszer hatálya alá eső szabálytalanságot elkövet vagy az a versenyző, aki 3 egymást követő, rajthoz állt futamán a pontrendszer hatálya alá eső szabálytalanságot elkövet.

    Ezért a VB megkér, hogy vond vissza a nevezésedet, az egyébként is szabálytalan gyors körrel!
    Utoljára módosította: Abarth; 2010. 11. 02. 20:50.
    Nem kell az autóba zene, majd a motor muzsikál.


  23. #23
    Várkonyi Tibor Regisztrált
    Csatlakozott
    2007. 04. 16.
    Üzenetek
    194
    Idézet Eredetileg Abarth írta Hozzászólás megtekintése
    Idézek a szabályzatból:

    Minősített esetek:
    • 1.-2. körös balesetokozás: 2x
    • Visszaeső elkövető: 2x
    • Notórius elkövető: 1 futamos eltiltás
    • Szándékos baleset okozása, más (pl.: csapattárs) vagy a saját javára: kizárás a bajnokságból!
    Fogalmak:
    • Visszaeső elkövető: az a versenyző, aki az adott futamon 3 vagy annál több, a pontrendszer hatálya alá eső szabálytalanságot elkövet!
    • Notórius elkövető: az a versenyző, aki 2 egymást követő, rajthoz állt futamán min 2-2, a pontrendszer hatálya alá eső szabálytalanságot elkövet vagy az a versenyző, aki 3 egymást követő, rajthoz állt futamán a pontrendszer hatálya alá eső szabálytalanságot elkövet.
    Ezért a VB megkér, hogy vond vissza a nevezésedet, az egyébként is szabálytalan gyors körrel!

    Na tehettek 1 szivességet ezekkel a agyonmagyarázott illemszabályaitokkal.

  24. #24
    Mikó Péter Versenyző
    Csatlakozott
    2008. 09. 10.
    Üzenetek
    197
    Sajnos holnap nem tudok részt venni a futamon, úgyhogy töröltem a nevezésem,
    legalább még valaki be tud menni "A" döntőbe.
    Sajnálom és jó versenyzést mindenkinek!
    üdv
    Mikó Péter

  25. #25
    Abért Róbert Regisztrált Abarth logója
    Csatlakozott
    2006. 12. 23.
    Város
    Szombathely
    Életkor
    43
    Üzenetek
    1.659
    Idézet Eredetileg Várkonyi Tibor írta Hozzászólás megtekintése
    Na tehettek 1 szivességet ezekkel a agyonmagyarázott illemszabályaitokkal.
    Úgy gondolom én mindenkivel próbálok normális hangnemet megütni, ez gondolom nem olyan megerőltető, mert ha az akkor a világért se erőltesd meg magad.
    Vond vissza a nevezésedet!
    Utoljára módosította: Abarth; 2010. 11. 02. 21:11.
    Nem kell az autóba zene, majd a motor muzsikál.


Oldal: 1 / 3 1 2 3 UtolsóUtolsó

Téma információ

Felhasználók akik böngészik a témát

Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 tag és 1 vendég)

Közösségi könyvjelzők

Közösségi könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Mellékleteket nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •